ФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 міс. тому від Romi
|
4663 переглядів 112 відповідей |
|
1 2 3...6
Додати публікацію
2 міс. тому

Я чекаю виплати вже 8 днів. Служба підтримки просто каже почекати. нахабство.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, у цьому випадку казино повідомило вам якусь причину, чому ви чекали більше тижня? Вони просили у вас перевірку чи ні?

Крім того, ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів, тому нам доведеться набратися терпіння та подивитися, як розвиватиметься вся ситуація.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Найкраще відкривати кейс 3 робочі дні - це 3 робочі дні, я більше не буду чекати до середи

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Як я вже згадував раніше, ми даємо казино 14 днів, тому подавати скаргу через 3 дні буде не найкращою ідеєю, оскільки наша команда втрутиться після цього часу. Ми завжди даємо 2 тижні, щоб дати казино можливість перевірити все, що їм потрібно, і якщо після цього виникне проблема, ми спробуємо зв’язатися з казино. 👍

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так, але я думаю, що умови є правилами та умовами, і казино, і гравці повинні їх дотримуватися, є також казино, де виплати працюють за 24 години, це серйозно

Автоматичний переклад.
manuu732
2 міс. тому

Я повністю згоден з тим, що ви говорите, але якщо ви надішлете нам скаргу, просто майте на увазі, що через 14 днів наша команда втрутиться та зв’яжеться з казино. Тому що це час, який ми даємо їм, щоб у всьому розібратися та переконатися, що гроші на рахунку гравців. Тому я сказав це більше для ознайомлення. А поки наша команда задасть усі необхідні запитання та збере необхідне. 👍

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

А що б ти зробив на моєму місці? 16 березня я подав запит на 2 зняття коштів.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хлопці, я хотів би повідомити вам, що CROWNPLAY обробив і підтвердив виведення для мене сьогодні вранці об 11.00.... а виграш надійшов о 15.00... Я б сказав непогано з точки зору швидкості виплат... У мене ще є ще одне зняття залишилося в процесі обробки, і я думаю, що завтра я отримаю новини про підтвердження обробки

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Добре. Я свого чекаю 9 днів.


Автоматичний переклад.
Wochik
2 міс. тому

Вони вимагали чеків на вашому рахунку? (особисті документи...банківські...прописки?)...тому що вони запитали мене про це спочатку, і я надіслав усе, що вони мене запитали

Автоматичний переклад.
Dome9999
2 міс. тому

Ні. Моє відкликання вже оброблено та затверджено 7 днів тому. Я теж більше не можу це скасувати. Просто не передається.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Можливо, вам потрібно уточнити у своєму банку (я кажу, можливо), які в них системи для іноземних транзакцій... він надійшов до мене майже за 4 години... і, чесно кажучи, я був вражений

Автоматичний переклад.
Dome9999
2 міс. тому

Я запросив оплату кредитною карткою.

Я часто без проблем виплачував гроші в партнерських казино CrownPlay.

Вони всі майже однакові

Автоматичний переклад.
Dome9999
2 міс. тому

Коли ви запросили виплату, але 3 дні цілком допустимо

Автоматичний переклад.
Dome9999
2 міс. тому

Сьогодні для мене третій робочий день, і обидві виплати очікують на обробку, чи змінився ваш статус

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

А що б ти зробив на моєму місці? 16 березня я подав запит на 2 зняття коштів.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я б спробував набратися терпіння та поінформувати себе про те, на якому етапі вони вилучаються. Звісно, якщо вже близько згаданих 14 днів, то я б подав скаргу, але поки що я б не намагався панікувати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хлопці, я хотів би повідомити вам, що CROWNPLAY обробив і підтвердив виведення для мене сьогодні вранці об 11.00.... а виграш надійшов о 15.00... Я б сказав непогано з точки зору швидкості виплат... У мене ще є ще одне зняття залишилося в процесі обробки, і я думаю, що завтра я отримаю новини про підтвердження обробки

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чудові новини, я радий, що ви отримали свої гроші. 😊☘️🎉

Я дуже сподіваюся, що ваше наступне зняття коштів пройде добре, і ви отримаєте його без зайвих проблем. Чи можете ви повідомити нас, коли це станеться? 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ні. Моє відкликання вже оброблено та затверджено 7 днів тому. Я теж більше не можу це скасувати. Просто не передається.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хм, тепер, коли він на стадії обробки, як довго він був на цій стадії? Чи пробували ви зв’язатися з постачальником платежів, як рекомендував гравець, щоб дізнатися, чи є можлива проблема? Оскільки зняття з дочірніх казино було нормальним, я думаю, що так буде і в цьому випадку.

Якщо ні, ви можете звернутися до нас, і ми постараємося вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Змусити вас панікувати, не дратувати так, тому що 3 робочі дні є 3 робочими днями, це трюк, що ви знімаєте кредит і граєте його.

Наприклад, бум..... Казино тієї ж групи виплачує протягом 24 годин

Автоматичний переклад.
manuu732
2 міс. тому

Привіт.

Я вважаю, що це найзручніша думка, але, як бачите, інші були або залишаються на тому ж місці. Пристойне казино знає, що залишати гравців задоволеними – це найкраща практика, коли довіра зникає, повернути її майже неможливо, а також надзвичайно дорого. Отже, я переконаний, що в цьому казино зараз недостатньо місця для обробки всіх запитів. Мені це здається питанням часу.

Звичайно, не грайте на виграш. 🙏


Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Я знаю інше казино, яке виплачує за 24 години,

Моя виплата все ще триває, а служба підтримки каже, що вона обробляється, я їм не вірю, так ви позбавляєтесь клієнтів

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Недовго, я чекав 4 робочі дні на обробку моєї виплати, я подав заявку на виплату в суботу, сьогодні вдень сказали, що фінансовий відділ зараз обробляє мою виплату, а тепер вони сказали, що є затримка, чому чому, чому немає пояснень від служби підтримки, загалом. І загалом я не можу рекомендувати казино, якщо там написано 5 робочих днів, як у Goldwin, тоді до виплати буде рівно 5 робочих днів, а не як тут ;-((

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого