Привіт, у цьому випадку казино повідомило вам якусь причину, чому ви чекали більше тижня? Вони просили у вас перевірку чи ні?
Крім того, ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів, тому нам доведеться набратися терпіння та подивитися, як розвиватиметься вся ситуація.
Hello, in this case, did the casino tell you any reason why you have been waiting for over a week ? Did they ask you for verification or not ?
Additionally, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so we will have to be patient and see how the whole situation develops.
Найкраще відкривати кейс 3 робочі дні - це 3 робочі дні, я більше не буду чекати до середи
It's best to open a case 3 business days is 3 business days, I won't wait until Wednesday any longer
Am besten einen Fall eröffnen 3 Werktage sind 3 Werktage, werde bis Mittwoch warten länger nicht
Як я вже згадував раніше, ми даємо казино 14 днів, тому подавати скаргу через 3 дні буде не найкращою ідеєю, оскільки наша команда втрутиться після цього часу. Ми завжди даємо 2 тижні, щоб дати казино можливість перевірити все, що їм потрібно, і якщо після цього виникне проблема, ми спробуємо зв’язатися з казино. 👍
As I mentioned before, we give casinos 14 days, so filing a complaint after 3 days will not be the best idea as our team will intervene after that time. We always give 2 weeks to give the casino a chance to check everything they need to and if there is a problem after that, then we will try to contact the casino. 👍
Так, але я думаю, що умови є правилами та умовами, і казино, і гравці повинні їх дотримуватися, є також казино, де виплати працюють за 24 години, це серйозно
Yes, but I think the terms and conditions are the terms and conditions and both casino and players should adhere to them, there are also casinos where payouts work in 24 hours, that's serious
Ja aber finde AGB sind AGB und daran sollten sich beide halten casino und Spieler, es gibt auch casinos wo Auszahlungen in 24 Stunden klappen das ist Seriös
Я повністю згоден з тим, що ви говорите, але якщо ви надішлете нам скаргу, просто майте на увазі, що через 14 днів наша команда втрутиться та зв’яжеться з казино. Тому що це час, який ми даємо їм, щоб у всьому розібратися та переконатися, що гроші на рахунку гравців. Тому я сказав це більше для ознайомлення. А поки наша команда задасть усі необхідні запитання та збере необхідне. 👍
I totally agree with what you are saying, but if you open a complaint with us, just be warned that after 14 days our team will intervene and contact the casino. Because that's the time we give them to sort everything out and make sure the players have the money in their account. So I said it more for informational purposes. In the meantime, our team will ask all the necessary questions and gather the relevant things. 👍
А що б ти зробив на моєму місці? 16 березня я подав запит на 2 зняття коштів.
And what would you do if you were me? I requested 2 withdrawals on March 16th.
Und was würden sie an meiner Stelle tun habe am 16 März 2 Auszahlungen beantragt .
Хлопці, я хотів би повідомити вам, що CROWNPLAY обробив і підтвердив виведення для мене сьогодні вранці об 11.00.... а виграш надійшов о 15.00... Я б сказав непогано з точки зору швидкості виплат... У мене ще є ще одне зняття залишилося в процесі обробки, і я думаю, що завтра я отримаю новини про підтвердження обробки
Guys I wanted to inform you that CROWNPLAY processed and confirmed the withdrawal for me this morning at 11.00.... and the winnings arrived at 15.00... I would say not bad in terms of payment speed... I still have another withdrawal left in progress of processing and I believe that tomorrow I will have news on confirmation of processing
Ragazzi volevo informarvi che CROWNPLAY mi ha elaborato e confermato il prelievo stamattina alle ore 11.00....e la vincita mi è arrivata alle ore 15.00...direi non male come velocità di pagamento...mi rimane ancora un altro prelievo in fase di elaborazione e credo che domani avrò notizie su conferma di elaborazione
Вони вимагали чеків на вашому рахунку? (особисті документи...банківські...прописки?)...тому що вони запитали мене про це спочатку, і я надіслав усе, що вони мене запитали
Did they ask you for checks on your account? (personal documents...banking...residence?)...because they asked me this first and I sent everything they asked me
Ti hanno chiesto verifiche sul tuo conto?(documenti personali..bancari...residenza ?)...perché a me prima mi avevano chiesto questo è ho mandato tutto di ciò che mi avevano chiesto
Ні. Моє відкликання вже оброблено та затверджено 7 днів тому. Я теж більше не можу це скасувати. Просто не передається.
No. My withdrawal was already processed and approved 7 days ago. I can't cancel it anymore either. It's just not transferred.
Nein. Mein Auszahlung wurde auch schon bearbeitet und genehmigt und das schon vor 7 Tagen. Ich kann sie auch nicht mehr stornieren. Nur wird sie nicht überwiesen.
Можливо, вам потрібно уточнити у своєму банку (я кажу, можливо), які в них системи для іноземних транзакцій... він надійшов до мене майже за 4 години... і, чесно кажучи, я був вражений
You need to check with your bank perhaps (I say perhaps) what systems they have for foreign transactions...it arrived to me in almost 4 hours...and to tell the truth I was amazed
Devi guardare forse (dico forse) con la tua banca che sistemi hanno con le transazioni estere ...da me è arrivato in quasi 4 ore ...e a dire la verità mi sono meravigliato
Я запросив оплату кредитною карткою.
Я часто без проблем виплачував гроші в партнерських казино CrownPlay.
Вони всі майже однакові
I requested the payment via a credit card.
I have often paid out at CrownPlay's partner casinos without any problems.
They are all almost the same
Habe die Auszahlung über eine Kreditkarte beantragt.
Habe auch schon oft in den Partner Casinos von CrownPlay ausgezahlt ohne Probleme.
Die sind alle fast gleich
Коли ви запросили виплату, але 3 дні цілком допустимо
When did you request the payout, but 3 days is okay
Wann haben Sie die Auszahlung den beantragt, aber 3 Tage ist okay
Сьогодні для мене третій робочий день, і обидві виплати очікують на обробку, чи змінився ваш статус
Today is the third working day for me and both payouts are pending processing, has your status changed
Bei mir ist heute der 3 werktag und beide Auszahlung stehen auf Bearbeitung, hat sich der Status bei Ihnen geändert
Я б спробував набратися терпіння та поінформувати себе про те, на якому етапі вони вилучаються. Звісно, якщо вже близько згаданих 14 днів, то я б подав скаргу, але поки що я б не намагався панікувати.
I would try to be patient and inform myself about my withdrawals at what stage they are. Of course, if it is already close to the mentioned 14 days, then I would file a complaint, but for now I would not try to panic.
Хлопці, я хотів би повідомити вам, що CROWNPLAY обробив і підтвердив виведення для мене сьогодні вранці об 11.00.... а виграш надійшов о 15.00... Я б сказав непогано з точки зору швидкості виплат... У мене ще є ще одне зняття залишилося в процесі обробки, і я думаю, що завтра я отримаю новини про підтвердження обробки
Guys I wanted to inform you that CROWNPLAY processed and confirmed the withdrawal for me this morning at 11.00.... and the winnings arrived at 15.00... I would say not bad in terms of payment speed... I still have another withdrawal left in progress of processing and I believe that tomorrow I will have news on confirmation of processing
Ragazzi volevo informarvi che CROWNPLAY mi ha elaborato e confermato il prelievo stamattina alle ore 11.00....e la vincita mi è arrivata alle ore 15.00...direi non male come velocità di pagamento...mi rimane ancora un altro prelievo in fase di elaborazione e credo che domani avrò notizie su conferma di elaborazione
Чудові новини, я радий, що ви отримали свої гроші. 😊☘️🎉
Я дуже сподіваюся, що ваше наступне зняття коштів пройде добре, і ви отримаєте його без зайвих проблем. Чи можете ви повідомити нас, коли це станеться? 🙂
Great news and I'm glad you got your money. 😊☘️🎉
I really hope that your next withdrawal will be fine and you will get it without unnecessary trouble. Could you update us when that happens ? 🙂
Ні. Моє відкликання вже оброблено та затверджено 7 днів тому. Я теж більше не можу це скасувати. Просто не передається.
No. My withdrawal was already processed and approved 7 days ago. I can't cancel it anymore either. It's just not transferred.
Nein. Mein Auszahlung wurde auch schon bearbeitet und genehmigt und das schon vor 7 Tagen. Ich kann sie auch nicht mehr stornieren. Nur wird sie nicht überwiesen.
Хм, тепер, коли він на стадії обробки, як довго він був на цій стадії? Чи пробували ви зв’язатися з постачальником платежів, як рекомендував гравець, щоб дізнатися, чи є можлива проблема? Оскільки зняття з дочірніх казино було нормальним, я думаю, що так буде і в цьому випадку.
Якщо ні, ви можете звернутися до нас, і ми постараємося вам допомогти.
Hmm, now that it's in the processed stage, how long has it been at this phase ? Have you tried contacting the payment provider as recommended by the player to see if there is a possible issue ? Since the withdrawals from sister casinos were fine, I believe that will be the case in this case as well.
If it is not, you can turn to us and we will try to help you.
Змусити вас панікувати, не дратувати так, тому що 3 робочі дні є 3 робочими днями, це трюк, що ви знімаєте кредит і граєте його.
Наприклад, бум..... Казино тієї ж групи виплачує протягом 24 годин
Make you panic no annoying yes because 3 working days are 3 working days, that's a trick that you withdraw the credit and gamble it away.
Eg boom..... Casino same group pays out within 24 hours
Panik machen nein ärgerlich ja weil 3 Werktage sind 3 Werktage, das ist doch ein Trick das man das Guthaben zurück zieht und verspielt .
Zb boom..... Casino selbe Gruppe zahlt innerhalb von 24 Stunden aus
Привіт.
Я вважаю, що це найзручніша думка, але, як бачите, інші були або залишаються на тому ж місці. Пристойне казино знає, що залишати гравців задоволеними – це найкраща практика, коли довіра зникає, повернути її майже неможливо, а також надзвичайно дорого. Отже, я переконаний, що в цьому казино зараз недостатньо місця для обробки всіх запитів. Мені це здається питанням часу.
Звичайно, не грайте на виграш. 🙏
Hello.
I imagine this is the most convenient opinion, but as you can see others were or still are on the same spot. Decent casino knows that keeping players happy is the best practice, once the trust is gone, getting it back is almost impossible, and also extrememly costy. So, I'm convinced this casino just currently does not have enough space to handle all requests. To me, it seems like a matter of time.
Don't play the winnings, of course. 🙏
Я знаю інше казино, яке виплачує за 24 години,
Моя виплата все ще триває, а служба підтримки каже, що вона обробляється, я їм не вірю, так ви позбавляєтесь клієнтів
I know another casino that pays out in 24 hours,
My payout is still in process and support says it's being processed, I don't believe them, that's how you get rid of customers
Kenne noch ein anders Casino das zahlt in 24 Stunden aus ,
Bei meiner Auszahlung steht immer noch in Bearbeitung und der Support sagt wird bearbeitet glaube denen kein Wort , so wird man auch Kunden los
Недовго, я чекав 4 робочі дні на обробку моєї виплати, я подав заявку на виплату в суботу, сьогодні вдень сказали, що фінансовий відділ зараз обробляє мою виплату, а тепер вони сказали, що є затримка, чому чому, чому немає пояснень від служби підтримки, загалом. І загалом я не можу рекомендувати казино, якщо там написано 5 робочих днів, як у Goldwin, тоді до виплати буде рівно 5 робочих днів, а не як тут ;-((
Just a short while, I've been waiting for 4 working days for my payout to be processed, I applied for the payout on Saturday, this afternoon they said the finance department is currently processing my payout and now they said there's a delay, why why, why no explanation from support, in general And overall I can't recommend the casino if it says 5 working days like at goldwin then it's exactly 5 working days until the payout is made and not like here ;-((
Nur kurz einen zwischen Stand warte seit 4 Werktage das meine Auszahlung bearbeitet wird, habe die Auszahlung am samstag beantragt, heute mittag wurde gesagt die finanz Abteilung bearbeitet meine Auszahlung gerade und jetzt wurde gesagt es gibt Verzögerung wieso weshalb warum keine Erklärung vom support , im grossen und ganzen kann ich das Casino nicht empfehlen wenn es heisst 5 Werktage wie bei goldwin dann sind es dort auch genau 5 Werktage bis ausgezahlt wird und nicht wie hier ;-((
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.