ГоловнаФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Romi
|
27 284 переглядів 208 відповідей |
|
1 2 3...11

Я чекаю виплати вже 8 днів. Служба підтримки просто каже почекати. нахабство.

Автоматичний переклад.

Привіт, у цьому випадку казино повідомило вам якусь причину, чому ви чекали більше тижня? Вони просили у вас перевірку чи ні?

Крім того, ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів, тому нам доведеться набратися терпіння та подивитися, як розвиватиметься вся ситуація.

Автоматичний переклад.

Найкраще відкривати кейс 3 робочі дні - це 3 робочі дні, я більше не буду чекати до середи

Автоматичний переклад.

Як я вже згадував раніше, ми даємо казино 14 днів, тому подавати скаргу через 3 дні буде не найкращою ідеєю, оскільки наша команда втрутиться після цього часу. Ми завжди даємо 2 тижні, щоб дати казино можливість перевірити все, що їм потрібно, і якщо після цього виникне проблема, ми спробуємо зв’язатися з казино. 👍

Автоматичний переклад.

Так, але я думаю, що умови є правилами та умовами, і казино, і гравці повинні їх дотримуватися, є також казино, де виплати працюють за 24 години, це серйозно

Автоматичний переклад.
manuu732

Я повністю згоден з тим, що ви говорите, але якщо ви надішлете нам скаргу, просто майте на увазі, що через 14 днів наша команда втрутиться та зв’яжеться з казино. Тому що це час, який ми даємо їм, щоб у всьому розібратися та переконатися, що гроші на рахунку гравців. Тому я сказав це більше для ознайомлення. А поки наша команда задасть усі необхідні запитання та збере необхідне. 👍

Автоматичний переклад.
Jaro

А що б ти зробив на моєму місці? 16 березня я подав запит на 2 зняття коштів.

Автоматичний переклад.

Хлопці, я хотів би повідомити вам, що CROWNPLAY обробив і підтвердив виведення для мене сьогодні вранці об 11.00.... а виграш надійшов о 15.00... Я б сказав непогано з точки зору швидкості виплат... У мене ще є ще одне зняття залишилося в процесі обробки, і я думаю, що завтра я отримаю новини про підтвердження обробки

Автоматичний переклад.

Добре. Я свого чекаю 9 днів.


Автоматичний переклад.
Wochik

Вони вимагали чеків на вашому рахунку? (особисті документи...банківські...прописки?)...тому що вони запитали мене про це спочатку, і я надіслав усе, що вони мене запитали

Автоматичний переклад.
Dome9999

Ні. Моє відкликання вже оброблено та затверджено 7 днів тому. Я теж більше не можу це скасувати. Просто не передається.

Автоматичний переклад.

Можливо, вам потрібно уточнити у своєму банку (я кажу, можливо), які в них системи для іноземних транзакцій... він надійшов до мене майже за 4 години... і, чесно кажучи, я був вражений

Автоматичний переклад.
Dome9999

Я запросив оплату кредитною карткою.

Я часто без проблем виплачував гроші в партнерських казино CrownPlay.

Вони всі майже однакові

Автоматичний переклад.
Dome9999

Коли ви запросили виплату, але 3 дні цілком допустимо

Автоматичний переклад.
Dome9999

Сьогодні для мене третій робочий день, і обидві виплати очікують на обробку, чи змінився ваш статус

Автоматичний переклад.

А що б ти зробив на моєму місці? 16 березня я подав запит на 2 зняття коштів.

Автоматичний переклад.

Я б спробував набратися терпіння та поінформувати себе про те, на якому етапі вони вилучаються. Звісно, якщо вже близько згаданих 14 днів, то я б подав скаргу, але поки що я б не намагався панікувати.

Автоматичний переклад.

Хлопці, я хотів би повідомити вам, що CROWNPLAY обробив і підтвердив виведення для мене сьогодні вранці об 11.00.... а виграш надійшов о 15.00... Я б сказав непогано з точки зору швидкості виплат... У мене ще є ще одне зняття залишилося в процесі обробки, і я думаю, що завтра я отримаю новини про підтвердження обробки

Автоматичний переклад.

Чудові новини, я радий, що ви отримали свої гроші. 😊☘️🎉

Я дуже сподіваюся, що ваше наступне зняття коштів пройде добре, і ви отримаєте його без зайвих проблем. Чи можете ви повідомити нас, коли це станеться? 🙂

Автоматичний переклад.

Ні. Моє відкликання вже оброблено та затверджено 7 днів тому. Я теж більше не можу це скасувати. Просто не передається.

Автоматичний переклад.

Хм, тепер, коли він на стадії обробки, як довго він був на цій стадії? Чи пробували ви зв’язатися з постачальником платежів, як рекомендував гравець, щоб дізнатися, чи є можлива проблема? Оскільки зняття з дочірніх казино було нормальним, я думаю, що так буде і в цьому випадку.

Якщо ні, ви можете звернутися до нас, і ми постараємося вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro

Змусити вас панікувати, не дратувати так, тому що 3 робочі дні є 3 робочими днями, це трюк, що ви знімаєте кредит і граєте його.

Наприклад, бум..... Казино тієї ж групи виплачує протягом 24 годин

Автоматичний переклад.
manuu732

Привіт.

Я вважаю, що це найзручніша думка, але, як бачите, інші були або залишаються на тому ж місці. Пристойне казино знає, що залишати гравців задоволеними – це найкраща практика, коли довіра зникає, повернути її майже неможливо, а також надзвичайно дорого. Отже, я переконаний, що в цьому казино зараз недостатньо місця для обробки всіх запитів. Мені це здається питанням часу.

Звичайно, не грайте на виграш. 🙏


Автоматичний переклад.
Radka

Я знаю інше казино, яке виплачує за 24 години,

Моя виплата все ще триває, а служба підтримки каже, що вона обробляється, я їм не вірю, так ви позбавляєтесь клієнтів

Автоматичний переклад.

Недовго, я чекав 4 робочі дні на обробку моєї виплати, я подав заявку на виплату в суботу, сьогодні вдень сказали, що фінансовий відділ зараз обробляє мою виплату, а тепер вони сказали, що є затримка, чому чому, чому немає пояснень від служби підтримки, загалом. І загалом я не можу рекомендувати казино, якщо там написано 5 робочих днів, як у Goldwin, тоді до виплати буде рівно 5 робочих днів, а не як тут ;-((

Автоматичний переклад.
1 2 3...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого