ГоловнаФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

 від Romi
|
28 300 переглядів 208 відповідей |
|
1...10 11

Я все ще чекаю свого другого вилучення.. 26 днів.….

Автоматичний переклад.

Вчора вони зробили депозит 1280! Мій банк просто не прийняв інші 500, тому їх було скасовано, тож я знову подав запит на зняття! Наскільки я бачу, вони точно з’являться знову через 20 днів, але вони все одно зробили такий крок, тож питання закрито!

Автоматичний переклад.

Це щастя в нещасті. Банк також сказав вам, чому він не прийняв гроші з казино? Тепер у мене є відчуття, що якщо це так, це просто затягнеться без потреби. Ви вирішили це з ними, щоб це більше не повторилося?

Автоматичний переклад.

Я все ще чекаю свого другого вилучення.. 26 днів.….

Автоматичний переклад.

Я бачу, що ви займаєтеся цим досить довго, а також, що Наталя запросила казино до розмови, тож я сподіваюся, що вони все прояснить, і незабаром усе вирішиться. Місячне очікування грошей — це точно не те, що я хотів би відчути сам без відповідної причини.

Ви також спілкуєтеся з казино?

Автоматичний переклад.
Jaro

Мені прийшло повідомлення з банку про перевищення денного ліміту! Єдина неприємна річ полягає в тому, що я чекав з 19/01 на ці зняття, і тепер я бачу, що знову чекаю 3 тижні на останній, який я запитував знову, оскільки його було відхилено!

Автоматичний переклад.
artemismnr

На жаль, ймовірно, нічого не залишиться, як чекати і сподіватися, що це займе не так багато часу.

Коли отримаєш гроші, обов’язково повідом мені.

Автоматичний переклад.
Jaro

Вчора ввечері подали решту! Нарешті все подали! Після прочитаного я цього не очікувала! Дуже дякую за допомогу☺️

Автоматичний переклад.
artemismnr

Все, що я скажу, це те, що будь ласка, і я щиро радий, що ви отримали свої гроші.

Я думав, що ви чекатимете довше, але я бачу, що це вирішилося раніше, тож це гарні новини.

У будь-якому випадку, ви думаєте, що ви все ще будете грати тут, незважаючи на те, як йдуть справи в казино?😉 😀

Автоматичний переклад.

Привіт

Я хочу, щоб мене забанили в Crownplay через залежність від азартних ігор. На жаль, ніхто не відповідає на мою електронну пошту чи чат.

Все, що вони коли-небудь кажуть, це те, що вони вибачаються і повідомлять про це у відповідний відділ.

Але рахунок залишається відкритим, і я можу внести гроші.

Мабуть, я звертався до них разів 10.

Що я можу зробити, щоб мене не вигнали з села?



Автоматичний переклад.
Mandy007

Привіт.

Мені дуже шкода, що вони ще не відповіли на ваш запит.

Чи можу я запитати, коли саме ви подали запит на закриття та чи чітко ви вказали, що причиною є проблема з азартними іграми?

Зробити це дуже важливо, щоб казино точно знало причину, і тому вони завжди повинні ставитися до цього дуже серйозно.

Сподіваюся, вони зроблять усе можливе, щоб найближчим часом закрити ваш обліковий запис, щоб уникнути проблем у майбутньому.🙏

Автоматичний переклад.
Mersini видалив(-ла) публікацію
1...10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого