Вчора вони зробили депозит 1280! Мій банк просто не прийняв інші 500, тому їх було скасовано, тож я знову подав запит на зняття! Наскільки я бачу, вони точно з’являться знову через 20 днів, але вони все одно зробили такий крок, тож питання закрито!
Yesterday they made a deposit of 1,280! My bank simply did not accept the other 500 and so they were canceled, so I requested a withdrawal again! They will definitely be in again in 20 days from what I see, but they made the move anyway, so the issue is closed!
Εμένα χθες μου έκαναν κατάθεση και τα 1.280!Απλα η τράπεζα μου δεν δέχτηκε τα άλλα 500 και έτσι ακυρώθηκαν οπότε τα ζήτησα ξανά ανάληψη!Βεβαια θα μπουν σε 20 μέρες πάλι απ ότι βλέπω αλλά οκ έκαναν την κίνηση οπότε το θεμα έκλεισε!
Це щастя в нещасті. Банк також сказав вам, чому він не прийняв гроші з казино? Тепер у мене є відчуття, що якщо це так, це просто затягнеться без потреби. Ви вирішили це з ними, щоб це більше не повторилося?
This is happiness in unhappiness. Did the bank also tell you why it didn't accept the money from the casino? Now I have a feeling it's just going to be unnecessarily prolonged if that's the case. Did you resolve it with them so it won't happen again?
Я бачу, що ви займаєтеся цим досить довго, а також, що Наталя запросила казино до розмови, тож я сподіваюся, що вони все прояснить, і незабаром усе вирішиться. Місячне очікування грошей — це точно не те, що я хотів би відчути сам без відповідної причини.
Ви також спілкуєтеся з казино?
I see that you have been handling this for quite a long time and also that Natalia has invited the casino into the conversation, so I hope that they will make it all clear and things will be sorted out soon. Waiting a month for money is definitely not what I would like to experience myself without some relevant reason.
Are you also in communication with the casino?
Мені прийшло повідомлення з банку про перевищення денного ліміту! Єдина неприємна річ полягає в тому, що я чекав з 19/01 на ці зняття, і тепер я бачу, що знову чекаю 3 тижні на останній, який я запитував знову, оскільки його було відхилено!
I received a message from the bank that the daily limit was exceeded! The only unpleasant thing is that I had been waiting since 19/01 for these withdrawals and now I see myself waiting 3 weeks again for the last one that I requested again since it was rejected!
Μου ήρθε μήνυμα από την τράπεζα ότι ξεπερνούσε το ημερήσιο όριο!Βεβαια το μόνο δυσάρεστο είναι ότι περίμενα από τις 19/01 για αυτές τις αναλήψεις και τώρα με βλέπω να περιμένω 3 βδομάδες πάλι για την τελευταία που τη ζήτησα ξανά εφόσον απορρίφθηκε!
На жаль, ймовірно, нічого не залишиться, як чекати і сподіватися, що це займе не так багато часу.
Коли отримаєш гроші, обов’язково повідом мені.
Unfortunately, there will probably be nothing else to do but wait and hope that it will not take so long.
When you get the money, be sure to let me know.
Вчора ввечері подали решту! Нарешті все подали! Після прочитаного я цього не очікувала! Дуже дякую за допомогу☺️
Last night they filed the rest! They finally filed everything! I didn't expect it after what I had read! Thank you very much for the help ☺️
Χθες βράδυ κατέθεσαν και τα υπόλοιπα!Τελικα τα έβαλαν όλα!Δεν το περίμενα μετά απ όσα είχα διαβάσει!Ευχαριστω πολύ για τη βοήθεια ☺️
Все, що я скажу, це те, що будь ласка, і я щиро радий, що ви отримали свої гроші.
Я думав, що ви чекатимете довше, але я бачу, що це вирішилося раніше, тож це гарні новини.
У будь-якому випадку, ви думаєте, що ви все ще будете грати тут, незважаючи на те, як йдуть справи в казино?😉 😀
All I'll say is that you're welcome and I'm honestly glad you got your money.
I thought you'd be waiting longer but I see it's been resolved sooner, so that's good news.
Anyway, do you think you'll still be playing here despite the way things have been going in the casino?😉 😀
Привіт
Я хочу, щоб мене забанили в Crownplay через залежність від азартних ігор. На жаль, ніхто не відповідає на мою електронну пошту чи чат.
Все, що вони коли-небудь кажуть, це те, що вони вибачаються і повідомлять про це у відповідний відділ.
Але рахунок залишається відкритим, і я можу внести гроші.
Мабуть, я звертався до них разів 10.
Що я можу зробити, щоб мене не вигнали з села?
Hello
I want to get banned from Crownplay because of gambling addiction. Unfortunately, no one responds to my email or chat.
All they ever say is that they are sorry and will report it to the relevant department.
But the account remains open and I can deposit money.
I must have contacted them 10 times.
What can I do to avoid being banned from the village?
Hallo
Ich will mich auf Crownplay sperren lassen wegen Spielsucht. Leider reagiert keiner auf meine Email oder im Chat.
Es kommt immer nur das es ihnen leid tut und an die zuständige Abteilungen geht.
Aber das Konto bleibt weiterhin offen und ich kann einzahlen.
Ich habe mich bestimmt schon 10 mal mit denen in Verbindung gesetzt.
Was kann ich tun damit ich dorf gesperrt werde?
Привіт.
Мені дуже шкода, що вони ще не відповіли на ваш запит.
Чи можу я запитати, коли саме ви подали запит на закриття та чи чітко ви вказали, що причиною є проблема з азартними іграми?
Зробити це дуже важливо, щоб казино точно знало причину, і тому вони завжди повинні ставитися до цього дуже серйозно.
Сподіваюся, вони зроблять усе можливе, щоб найближчим часом закрити ваш обліковий запис, щоб уникнути проблем у майбутньому.🙏
Hello.
I am really sorry that they have not responded to your request yet.
May I just ask when exactly you requested the closure and if you clearly stated that the reason is a gambling problem?
It is very important to do so, so the casino knows exactly the reason, and therefore they should always take it very seriously.
Hopefully they will do everything possible to close your account shortly, so any future issues can be prevented.🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.