ФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення

8 міс. тому від Romi
|
18308 переглядів 180 відповідей |
|
1 2...10
8 міс. тому
Тут ви можете обговорити CrownPlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
8 міс. тому

Добрий ранок

Хтось уже мав досвід і грав у казино CROWNPLAY?.. це серйозне казино, особливо коли справа доходить до виведення коштів?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я теж там зареєструвався і вчора, 16 березня, подав заявку на виплату. Мені цікаво дізнатися, скільки часу знадобиться для обробки моєї виплати. Тримаю вас в курсі

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, Ману... Чесно кажучи, я грав у CROWNPLAY протягом 2 тижнів, і, чесно кажучи, це справді чудове онлайн-казино... тепер будемо сподіватися, що вони також серйозно ставляться до вилучення коштів і не будуть шуміти.. . Учора я зробив 2 зняття... Я також буду тримати вас у курсі

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Відповідно до загальних умов це 3 дні, сподіваюся, найкраще зв’язатися зі мною в середу.

З повагою 😉

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Будьмо в курсі, друже😌😌🙏🙏

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Добрий ранок

Хтось уже мав досвід і грав у казино CROWNPLAY?.. це серйозне казино, особливо коли справа доходить до виведення коштів?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

привіт Я перемістив вашу публікацію в цю офіційну тему казино, щоб у вас було більше шансів отримати тут більше відповідей. Ваш обліковий запис уже підтверджено в цьому казино? Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити цей процес. Це може зайняти більше часу, особливо коли мова йде про перше зняття коштів.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я теж там зареєструвався і вчора, 16 березня, подав заявку на виплату. Мені цікаво дізнатися, скільки часу знадобиться для обробки моєї виплати. Тримаю вас в курсі

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Вони вже просять вас пройти процес перевірки?

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Доброго ранку, Ромі..дякую за переміщення та виділення моєї публікації...так, все зроблено...перевірте документи та все, що їм було потрібно, CROWNPLAY...згідно з умовами, які я прочитав, їм потрібна 3-денна перевірка на зняття ще 3/ 5 днів, тому що виведені виграші надходять на мій банківський рахунок... Я думаю, що завтра чи в середу я отримаю відповіді щодо перевірки мого завершеного виведення

Автоматичний переклад.
Dome9999
8 міс. тому

На мою думку, це звучить досить справедливо. Отже, коли ви побачите, що ваше зняття було успішно надіслано, ви можете повідомити мені про це.

Крім того, якщо все навпаки і виникнуть труднощі, ви також можете зв’язатися з нами.

Наразі ми можемо бути терплячими, і якщо казино відреагує, я думаю, що воно буде на правильному шляху.

Коли у вас буде оновлення, повідомте нас. 🙂

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Привіт, ні, там написано, що перевірка наразі не потрібна

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт Яро..так, звичайно..очевидно, я хотів запитати тих, хто також грав у казино CROWNPLAY, чи було це правильно зі зняттям коштів і хто вже мав досвід, враховуючи, що казино досить молоде... загалом я маю сказати, що CROWNPLAY мені подобається. Мені дуже подобається онлайн-казино..його функції..БОНУС..ігор справді нескінченна...навіть те, як сайт виглядає чудово....Я буду тримати вас в курсі щодо зняття грошей і часу

Автоматичний переклад.
Dome9999
8 міс. тому

Я чекаю виплати вже 8 днів. Служба підтримки просто каже почекати. нахабство.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Найкраще відкривати кейс 3 робочі дні - це 3 робочі дні, я більше не буду чекати до середи

Автоматичний переклад.
manuu732
8 міс. тому

Я вже двічі звертався в службу підтримки і вони кажуть, що треба почекати

Автоматичний переклад.
Wochik
8 міс. тому

Рекомендую всім відкрити справу через 3 робочі дні. Я зроблю це, якщо виплату не буде оброблено через 3 робочі дні

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Хтось тут коли-небудь мав успішну виплату?

Автоматичний переклад.
manuu732
8 міс. тому

Сьогодні був би 3-й день після мого зняття... Думаю, сьогодні або завтра мені дадуть відповіді... так мені відповіли в асистенції

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, ні, там написано, що перевірка наразі не потрібна

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це нормально, деякі казино іноді не потребують перевірки, і в більшості випадків це відбувається, якщо це менша сума. Але якщо ви й надалі будете перемагати, я вважаю, що це точно знадобиться.

Дайте мені знати, як справи з вашим виведенням і чи отримали ви гроші. 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт Яро..так, звичайно..очевидно, я хотів запитати тих, хто також грав у казино CROWNPLAY, чи було це правильно зі зняттям коштів і хто вже мав досвід, враховуючи, що казино досить молоде... загалом я маю сказати, що CROWNPLAY мені подобається. Мені дуже подобається онлайн-казино..його функції..БОНУС..ігор справді нескінченна...навіть те, як сайт виглядає чудово....Я буду тримати вас в курсі щодо зняття грошей і часу

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я цілком розумію, що ви хотіли дізнатися більше інформації, особливо про зняття коштів. Ми побачимо, якого прогресу ви досягнете, і я твердо вірю, що ваші гроші потраплять на ваш рахунок якомога швидше.

Я буду чекати на ваше повідомлення. 😊🤞☘️

Автоматичний переклад.
1 2...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого