ФорумКазиноCBet Casino - загальне обговорення

CBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від Maurizio97
|
16699 переглядів 132 відповідей |
|
1...4 5 67
6 міс. тому

Я став жертвою порушення мого облікового запису в казино CBET, я виграв важливий виграш в ігрових автоматах у розмірі 33 000 000 мільйонів чилійських песо, з яких, коли я виграв, я негайно зняв, наступного дня я зайшов на сторінку, щоб переглянути статус запит, і я бачу, що є деякі транзакції, які я не робив, вони змінили мої гроші на криптовалюту та перевели їх на інший рахунок за лічені секунди, мою транзакцію затвердили більше 5 годин, а транзакцію здійснив передбачуваний хакер Прийняття зайняло менше 15 хвилин, тоді як згідно з правилами платежі здійснюються протягом періоду від двох до 5 робочих днів.


Після цього я звернувся до команди з боротьби з шахрайством cbet, і вони змусили мене почекати кілька днів, щоб повідомити, що мій обліковий запис було зламано, і що вони ввійшли в нього з іншого сайту за межами моєї країни (Чилі), і звідти починається суперечка . у якому я 3 місяці чекав від них відповіді, яка завжди закінчувалася тією самою відповіддю: «ми чекаємо відповіді від постачальника платіжних послуг, щоб відповісти на ваш запит», це була битва, з якої вони не хочу взяти на себе відповідальність, і я прийшов до думки, що це мафія, яка не хоче платити гроші переможців або їхні високі призи, тому вони вигадують, блокують і вилучають ваші гроші, щоб не платити вам таку суму, пошук і шукати, і всюди про них говорять те саме.


Я вже нічого не чекаю, але попереджаю, щоб ви не попалися на цих злодіїв.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я прочитав вашу ситуацію і, чесно кажучи, я вам зовсім не заздрю. Спочатку я був радий, що ти виграв хорошу суму грошей, але все пішло, коли я побачив, у чому твоя проблема.

Я також бачу, що ви граєте, SunsetGaze рекомендував вам деякі речі, тож чи спробували ви подивитися адресу, куди мали надходити гроші, і ви щось дізналися? Я думаю, що 3 місяці очікування розслідування і незнання нічого нового змусить мене дуже нервувати.

Крім того, якщо ви зацікавлені, я б рекомендував вам подати нам скаргу, оскільки це безкоштовно та займає лише час. Думаю, якщо ви змогли чекати так довго, ви могли б спробувати, і наша команда спробує вам допомогти.

Якщо ви зацікавлені, ви можете відкритискаргу тут .

Думаєш, варто спробувати?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, хлопці, ділюся з вами своїм випадком. Я прокинувся сьогодні вранці та відкрив свій рахунок у казино, і виявилося, що я знайшов ходи, яких ніколи не робив. У мене є скріншоти, і я збираюся поділитися ними з вами. Вони вкрали весь мій баланс. file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Слід зазначити, що мій акаунт ніхто не зламував або щось в цьому роді, я все ще маю нормальний доступ, просто моїх грошей вже немає.

Автоматичний переклад.
adrimelo1998
6 міс. тому

Привіт, мабуть, не найрозумніше запитання, але чи знаєте ви, що може бути за цим? Чи зверталися ви до казино щодо цієї ситуації, щоб якось заблокувати баланс, щоб більше не можна було зняти гроші? Чи розповіли вам щось казино про цей випадок?

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я не знаю, що може бути за цим, але я маю доступ до свого облікового запису, тому його не зламали чи щось подібне. Я спілкувався з ними, і вони дали мені адресу електронної пошти одного зі своїх представників чи щось подібне. Тепер чекаю. Але я дуже сумніваюся, що це буде вирішено, враховуючи погані відгуки людей про це казино. Завжди проблеми при знятті грошей. Якщо я зняв велику суму, мені довелося чекати 72 години, оскільки система була перевантажена. Кілька разів вони блокували мою дію по виведенню через astropay. А тепер я входжу в обліковий запис і не маю грошей. Змінили мій баланс, не тільки гроші забрали, це дивно. Вони змінили мій баланс з ARS на криптовалюти і таким чином забрали мої гроші. Це дуже дивно, єдині, хто має доступ до мого облікового запису, це вони.

Автоматичний переклад.
adrimelo1998
6 міс. тому

Ну, з мого досвіду, такі ідеї дуже важко довести. Але якщо у вас немає подальших дій, ви завжди можете спробувати подати безкоштовну скаргу.

Чесно кажучи, нічого більше не потрібно робити, коли ваш баланс знижений.

Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Приблизно 15 днів тому я намагався зняти свої гроші з рахунку, у мене були кілька персоналізованих агентів, я зв’язався з ними, вони спочатку сказали мені спробувати інший пристрій, тому я спробував, але він постійно показував мені, що дію заблоковано, вони створив квиток, почекав 72 години, і поки вони не сказали мені, що це було вирішено, коли я спробував, те саме відбувалося зі мною, вони сказали мені, що кілька гравців з Аргентини постраждали від цієї ситуації, що я мав продовжити гру, щоб перевірити що в моєму обліковому записі все в порядку, я слухав і грав, так як я виграв, я також програв, коли прийшов час вимагати знову сьогодні, якщо було щось нове, я дізнався, що мій обліковий запис заблоковано, вони виключили мене з групу WhatsApp, де я був персонально уважний, і вони заблокували мене звідусіль, тепер повірте заяві на платформі та надішліть електронні листи тим, хто, як я бачу, залишився вкладеним у цьому чаті, хтось отримав відповідь?

Автоматичний переклад.
Bramsenn
6 міс. тому

Хм, думаю, мені було б дивно, якби казино сказало мені зіграти ще раз, щоб перевірити, чи все гаразд. Зрештою, навіщо мені грати, якщо у мене проблема з виведенням. Звичайно, наскільки я бачу, розслідування нікуди не поділося, і оскільки вони заблокували ваш обліковий запис, я б не дуже зрадів.

У будь-якому разі ви зробили правильну річ, відкривши скаргу , і я сподіваюся, що наша команда зможе з’ясувати, у чому справа.

Однак це казино було не найкращим вибором, як ви можете бачити з індексу безпеки , і це був би, мабуть, останній раз, коли я грав тут.

Якщо у вас є якісь оновлення, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ніяких новин, я надіслав лист, написав їм у групі WhatsApp і нічого. Єдине, що я можу вам сказати: не грайте на Cbet. Є гоча. Тисячі проблем, жодного рішення.

Автоматичний переклад.
adrimelo1998
6 міс. тому

Вибачте, але, як сказала Радка, якщо ви відчуваєте, що хочете спробувати, ви можете подати скаргу. Наша команда спробує допомогти, якщо це можливо. Як ви думаєте, чи дасте ви цьому шанс? 🤔

Якщо так, ви можетеподати його тут .


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго дня, я граю в CBET місяцями, і без проблем роблю нарахування та зняття коштів.

Усе йшло добре, поки сьогодні вранці я не чекав відповіді на зняття 1 300 000 ARS, який очікує на розгляд, і я вже подав скаргу, хлопці зі служби підтримки (їх лише 3) сказали, що в моєму обліковому записі сталася аномалія, і що Система управління та безпеки автоматично заблокувала мій обліковий запис, і я не зміг би зробити будь-який тип депозиту або створити новий рахунок у CBET.

Тож вони заблокували мене у своєму WhatsApp, вони видаляють мене зі свого каналу Telegram кожного разу, коли я входжу, і я більше не можу спілкуватися зі службою підтримки.

Хтось може порадити мені, як це вирішити?

Дякую

Автоматичний переклад.
aqsticitm
5 міс. тому

Чи справді вони пояснили причину цього? Це складна ситуація, особливо якщо ви не усвідомлюєте, що робите щось погане.

Ви вчинили правильно, надіславши скаргу тут разом із нашою командою, і ви можете будь-коли оновити її тут .

Чи був ваш обліковий запис підтверджений до цього блокування, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Минуло 9 місяців після того, як я зняв 11 186 доларів США, і без чіткої відповіді, окрім аномалії та розслідування облікового запису, казино продовжує функціонувати так, ніби нічого не сталося, як це може бути, що з такою кількістю скарг ніхто нічого не робить це з тим казино і закрийте його раз і назавжди, сайт, який обманює людей, ніби нічого не сталося, і все ще працює, навіть постачальник ліцензії на ігри в Кюрасао не відповідає... було б добре знайти якесь легальне місце, де я може повідомити про них... Я просто хочу, щоб вони закрили свою сторінку, тепер я втратив надію отримати гроші

Автоматичний переклад.
lucasvelazco
4 міс. тому

Моя відповідь є в іншій темі, знайдіть її за цим посиланням 👈, якщо хочете.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ця букмекерська контора є шахраєм. Вони використовують гроші гравців для відмивання грошей.


Я досі не можу повірити, як їм вдається діяти.

Автоматичний переклад.
mateusmartins95
3 міс. тому

привіт!

Це цікавий момент. Не могли б ви поділитися першоджерелом цієї інформації, будь ласка?

Як, на вашу думку, працює ця схема?


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Спосіб роботи CBET чітко визначений. Для гравців, які вносять невеликі суми, платформа дозволяє зняття коштів без проблем, створюючи помилкове відчуття безпеки та надійності. Однак, коли гравці вносять великі суми, CBET негайно блокує їх зняття, а потім призупиняє їхні облікові записи, стверджуючи про ймовірні порушення умов використання без будь-яких реальних підстав.

Я з Бразилії, і CBET заблокувала мій рахунок із балансом 13 000,00 R$ кілька місяців тому без видимих причин. Як і я, багато гравців повідомляли про подібний досвід на таких платформах, як Reclame Aqui, де ми створили групу для обговорення проблеми та виявили повторювану модель у діях компанії.

CBET реагує на скарги гравців, випускаючи здобич кількох і закриваючи скарги з максимальною оцінкою задоволення, що створює враження, що компанія надійна та ефективно вирішує проблеми. Однак ця практика є не що інше, як стратегія збереження позитивної репутації, в той час як, насправді, обманює багатьох клієнтів.

Крім того, CBET використовувала цифрових впливових людей для просування своїх шахрайств. Ці впливові люди публікують історії та спонсорований вміст, заохочуючи своїх підписників реєструватися на платформі. За кожного нового гравця, який приєднується до CBET і втрачає гроші, ці впливові особи отримують відсоток, що робить їх співучасниками цієї нечесної практики.

CBET використовує фальсифікований CNPJ, що ще більше ускладнює для гравців законне оскарження його зловживань, оскільки немає суду, до якого можна було б ефективно оскаржити.

Автоматичний переклад.
mateusmartins95
3 міс. тому

Привіт брат! Я не знаю, на чому грає CBET, але через майже 1 рік, 11 серпня, вони внесли 11 000 доларів США, які я виграв 19.10.2023, у будь-якому випадку вони сказали мені, що збираються заблокувати мій рахунок, вони заплатили мене і вони мене заблокували, я не розумію! Але моє повідомлення переважно для того, щоб дати вам трохи надії, але це шахрайство!!!!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Спосіб роботи CBET чітко визначений. Для гравців, які вносять невеликі суми, платформа дозволяє зняття коштів без проблем, створюючи помилкове відчуття безпеки та надійності. Однак, коли гравці вносять великі суми, CBET негайно блокує їх зняття, а потім призупиняє їхні облікові записи, стверджуючи про ймовірні порушення умов використання без будь-яких реальних підстав.

Я з Бразилії, і CBET заблокувала мій рахунок із балансом 13 000,00 R$ кілька місяців тому без видимих причин. Як і я, багато гравців повідомляли про подібний досвід на таких платформах, як Reclame Aqui, де ми створили групу для обговорення проблеми та виявили повторювану модель у діях компанії.

CBET реагує на скарги гравців, випускаючи здобич кількох і закриваючи скарги з максимальною оцінкою задоволення, що створює враження, що компанія надійна та ефективно вирішує проблеми. Однак ця практика є не що інше, як стратегія збереження позитивної репутації, в той час як, насправді, обманює багатьох клієнтів.

Крім того, CBET використовувала цифрових впливових людей для просування своїх шахрайств. Ці впливові люди публікують історії та спонсорований вміст, заохочуючи своїх підписників реєструватися на платформі. За кожного нового гравця, який приєднується до CBET і втрачає гроші, ці впливові особи отримують відсоток, що робить їх співучасниками цієї нечесної практики.

CBET використовує фальсифікований CNPJ, що ще більше ускладнює для гравців законне оскарження його зловживань, оскільки немає суду, до якого можна було б ефективно оскаржити.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хм, я бачив, що у вас також була скарга щодо цієї проблеми, але, на жаль, казино не змогло її вирішити. Я хотів би знати, чому вони заблокували ваш акаунт, але, мабуть, ви самі не знаєте, чи я помиляюся?

А щодо того, що нема до кого звернутися, то це правда. Мені шкода, що так вийшло, і дуже прикро, що гравці потрапляють у такі казино, тому що це точно не добре.

Сподіваюся, у вас усе краще.

Автоматичний переклад.
lucasvelazco
3 міс. тому

Одразу заблокували, заплатять? Або вас уже заблокували?

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого