ФорумКазиноCBet Casino - загальне обговорення

CBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від Maurizio97
|
7094 переглядів 85 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
1 тиждень тому

Я став жертвою порушення мого облікового запису в казино CBET, я виграв важливий виграш в ігрових автоматах у розмірі 33 000 000 мільйонів чилійських песо, з яких, коли я виграв, я негайно зняв, наступного дня я зайшов на сторінку, щоб переглянути статус запит, і я бачу, що є деякі транзакції, які я не робив, вони змінили мої гроші на криптовалюту та перевели їх на інший рахунок за лічені секунди, мою транзакцію затвердили більше 5 годин, а транзакцію здійснив передбачуваний хакер Прийняття зайняло менше 15 хвилин, тоді як згідно з правилами платежі здійснюються протягом періоду від двох до 5 робочих днів.


Після цього я звернувся до команди з боротьби з шахрайством cbet, і вони змусили мене почекати кілька днів, щоб повідомити, що мій обліковий запис було зламано, і що вони ввійшли в нього з іншого сайту за межами моєї країни (Чилі), і звідти починається суперечка . у якому я 3 місяці чекав від них відповіді, яка завжди закінчувалася тією самою відповіддю: «ми чекаємо відповіді від постачальника платіжних послуг, щоб відповісти на ваш запит», це була битва, з якої вони не хочу взяти на себе відповідальність, і я прийшов до думки, що це мафія, яка не хоче платити гроші переможців або їхні високі призи, тому вони вигадують, блокують і вилучають ваші гроші, щоб не платити вам таку суму, пошук і шукати, і всюди про них говорять те саме.


Я вже нічого не чекаю, але попереджаю, щоб ви не попалися на цих злодіїв.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, я прочитав вашу ситуацію і, чесно кажучи, я вам зовсім не заздрю. Спочатку я був радий, що ти виграв хорошу суму грошей, але все пішло, коли я побачив, у чому твоя проблема.

Я також бачу, що ви граєте, SunsetGaze рекомендував вам деякі речі, тож чи спробували ви подивитися адресу, куди мали надходити гроші, і ви щось дізналися? Я думаю, що 3 місяці очікування розслідування і незнання нічого нового змусить мене дуже нервувати.

Крім того, якщо ви зацікавлені, я б рекомендував вам подати нам скаргу, оскільки це безкоштовно та займає лише час. Думаю, якщо ви змогли чекати так довго, ви могли б спробувати, і наша команда спробує вам допомогти.

Якщо ви зацікавлені, ви можете відкритискаргу тут .

Думаєш, варто спробувати?

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт, хлопці, ділюся з вами своїм випадком. Я прокинувся сьогодні вранці та відкрив свій рахунок у казино, і виявилося, що я знайшов ходи, яких ніколи не робив. У мене є скріншоти, і я збираюся поділитися ними з вами. Вони вкрали весь мій баланс. file

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Слід зазначити, що мій акаунт ніхто не зламував або щось в цьому роді, я все ще маю нормальний доступ, просто моїх грошей вже немає.

Автоматичний переклад.
adrimelo1998
3 дн. тому

Привіт, мабуть, не найрозумніше запитання, але чи знаєте ви, що може бути за цим? Чи зверталися ви до казино щодо цієї ситуації, щоб якось заблокувати баланс, щоб більше не можна було зняти гроші? Чи розповіли вам щось казино про цей випадок?

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 дн. тому

Я не знаю, що може бути за цим, але я маю доступ до свого облікового запису, тому його не зламали чи щось подібне. Я спілкувався з ними, і вони дали мені адресу електронної пошти одного зі своїх представників чи щось подібне. Тепер чекаю. Але я дуже сумніваюся, що це буде вирішено, враховуючи погані відгуки людей про це казино. Завжди проблеми при знятті грошей. Якщо я зняв велику суму, мені довелося чекати 72 години, оскільки система була перевантажена. Кілька разів вони блокували мою дію по виведенню через astropay. А тепер я входжу в обліковий запис і не маю грошей. Змінили мій баланс, не тільки гроші забрали, це дивно. Вони змінили мій баланс з ARS на криптовалюти і таким чином забрали мої гроші. Це дуже дивно, єдині, хто має доступ до мого облікового запису, це вони.

Автоматичний переклад.
adrimelo1998
2 дн. тому

Ну, з мого досвіду, такі ідеї дуже важко довести. Але якщо у вас немає подальших дій, ви завжди можете спробувати подати безкоштовну скаргу.

Чесно кажучи, нічого більше не потрібно робити, коли ваш баланс знижений.

Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого