10 міс. тому
Сподіваюся, вам пощастить, і ви зможете її вирішити
I hope you are lucky, and you can solve it
Espero tengas suerte, y puedas resolverlo
0
Сподіваюся, вам пощастить, і ви зможете її вирішити
I hope you are lucky, and you can solve it
Espero tengas suerte, y puedas resolverlo
complaints@gaming-curacao.com
Цей електронний лист надійшов від вашого постачальника ліцензії, ви також можете подати скаргу туди.
complaints@gaming-curacao.com
That email is from your license provider, you could file the complaint there too.
complaints@gaming-curacao.com
Ese mail es de su proveedor de licencias podrías hacer la denuncia por ahí también
Нещодавно я надіслав його вашому постачальнику, і вони відповіли мені, заповнивши форму, і тепер я чекаю, але час від часу я надсилаю електронний лист, щоб побачити, чи вони дадуть відповідь, наразі мій обліковий запис усе ще активний, і єдине, що я знаю, це те, що ведеться розслідування
I recently sent it to your supplier and they responded to me by filling out the form and now I wait but every so often I send an email to see if they respond, for now my account is still active and the only thing I know is that there is an investigation involved
Yo hace poco le envié a su proveedor y me respondieron al toque complete formulario y ahora la espera pero cada tanto tiro un mail algo a ver si responden, por ahora mi cuenta sigue activa y lo único que se es que hay una investigación de por medio
Подивіться, що мені надіслало це шахрайство в казино
Це неймовірно, що вони називають мене шахраєм, якщо я просто ставлю ха-ха-ха. Це казино - буквально шахрайство
Look what this casino scam sent me
It's incredible, that they call me a fraud if I just bet hahaha. This casino is literally a very scam
Mira lo que me envío este casino scam
es increíble, que me marquen de fraude si solo aposté jajaja. Literal es muy estafa este casino
Чи не був бонус, який ви взяли за ігри в казино? Мені неприємно, що спочатку обіцяють заплатити, а потім не платять, чому б просто не закрити рахунок і не конфіскувати кошти, а не брехати?
Я припускаю, що той факт, що існує ще один обліковий запис з тією ж адресою, має багато спільного з цим, як я вже казав вам: більшість казино та букмекерських контор не дозволяють це або повністю обмежують бонуси, справжня ганьба. Принаймні тепер у вас є докази поведінки казино, щоб попередити інших людей
Wasn't the bonus you took for casino games? I find it distasteful that they first promise to pay and then don't, why not just close the account and confiscate the funds instead of lying?
I suppose that the fact that there is another account with the same address has a lot to do with it, as I told you: most casinos and betting houses do not allow it or completely restrict bonuses, a real shame. At least you now have evidence of the casino's behavior to warn other people
¿El bono que tomaste no era para juegos de casino? Se me hace de pésimo gusto que primero prometan pagar para después no hacerlo, ¿por qué simplemente no cerrar la cuenta y confiscar los fondos en lugar de mentir?
Yo supongo que tiene mucho que ver el hecho que exista otra cuenta con el mismo domicilio, como te dije: la mayoría de casinos y casas de apuestas no lo permitan o restringen por completo los bonos, una verdadera lástima. Al menos ya tienes pruebas del comportamiento del casino para advertir a otras personas
Ви грали в ставки на спорт? Імовірно, сторінка сприймає як шахрайство невелику затримку, яку вони мають, коли ви робите ставку на матч на те, що вже відбулося, наприклад гол... і на сторінці сказано, що вони мають затримку в результатах, і багато людей обманюють із цим
Did you play in sports betting? Supposedly the page takes as fraud a slight lag they have, where you bet on a match on something that already happened, a goal for example... and the page says that they have a delay in the results and many people cheat with that
Vos jugaste en apuestas deportivas? Supuestamente la página toma como fraude un leve lag que tienen, dónde apostas algún partido de algo que ya paso, un gol x ejemplo.. y la página dice que ellos tienen un retraso en los resultados y mucha gente hace fraude con eso
Навіть якби це було так, коли є активний бонус, казино повинно автоматично блокувати всі ставки на продукти, які заборонені (ігри в прямому ефірі, передматчеві або живі спортивні змагання, ставки, які перевищують ліміт ставок, обмежені слоти тощо).
Те, що ви берете хороші коефіцієнти, і вони не закривають ринок вчасно або не змінюють коефіцієнти вчасно, не є шахрайством, це єдина та виключна відповідальність постачальника коефіцієнтів за управління кожним ринком і закриття його, коли це необхідно, відхилення ставок і зміна коефіцієнтів — це вся робота постачальника. Якщо є користувачі, які використовують квоти, які надто хороші, це не їх вина, це вина постачальника квот.
Even if this were the case, when there is an active bonus the casino must automatically block all bets on products that are not allowed (live games, pre-match or live sports, bets that exceed the bet limit, restricted slots , etc).
That you take a good odds and that they do not close the market on time or change the odds on time is not fraud, it is the sole and exclusive responsibility of the odds provider to manage each market and close it when necessary, rejecting bets and changing odds is all supplier's work. If there are users taking quotas that are too good, it is not their fault, it is the fault of the quota provider.
Incluso si este fuera el caso, cuando hay un bono activo el casino debe bloquear automáticamente todas las apuestas en productos que no estén permitidos (juegos en vivo, deportes en pre-partido o en vivo, apuestas que excedan el limite de apuesta, slots restringidas, etc).
Que tú tomes una cuota buena y que ellos no cierren el mercado a tiempo o cambien las cuotas a tiempo no es fraude, es única y exclusiva responsabilidad del proveedor de cuotas administrar cada mercado y cerrarlo cuando sea necesario, rechazar apuestas y cambiar cuotas es todo trabajo del proveedor. Si hay usuarios tomando cuotas demasiado buenas, no es culpa de ellos, es culpa del proveedor de cuotas.
Я повністю згоден, але це було просто для того, щоб дати вам ідею, тому що нібито для них це шахрайство і небажання платити, я думаю, що якби вони скористалися правом допуску, це було б ефективніше, я в тій самій ситуації 4 місяців тому через передбачуване шахрайство, яке вони зробили у вересні з бонусами, я грав лише в автомати, і вперше я зайшов у казино в жовтні, але нібито мій обліковий запис пов’язано з іншими, і зараз триває розслідування. Ми не перші, з ким казино це робить... шкода, що навіть влада нічого з цим не робить. Постачальник ліцензій gc продовжує перевіряти казино та як партнер, як-от PSG, спонсорує його...
I totally agree, but well it was just to give you an idea because supposedly for them it is fraud and not wanting to pay, I think that if they used the right of admission it would be more effective, I am in the same situation 4 months ago due to supposed fraud that they did in September with bonuses, I only played slots and the first time I entered the casino was in October, but supposedly my account is linked to others and now there is an ongoing investigation. We are not the first ones that the casino has done this with... it is a shame that not even an authority does anything about it. That the license provider gc continues to validate the casino and as a partner like PSG sponsor it...
Coincido totalmente, pero bueno era para darle una idea por lo que supuestamente para ellos es fraude y no querer pagar, creo que si utilizarán el derecho de admisión sería más efectivo, yo estoy en la misma situación hace 4 meses por supuesto fraude que hicieron en septiembre con bonos, yo solo jugué slots y la primera vez que entre al casino fue en octubre, pero supuestamente mi cuenta está vinculada a otras y ahora hay una investigación en curso. no somos los primeros con los que el casino hace esto.. es una lastima que ni una autoridad haga algo al respecto. Que el proveedor de licencias gc siga validando el casino y como un partner como el PSG lo auspicie...
А ви хоча б не просили, щоб вам заплатили? Якщо вони збираються вкрасти ваші гроші, вони принаймні повернуть ваш депозит. Якщо виникають проблеми з бонусом, пристойні казино зазвичай повертають депозит.
Я думаю, що спонсорство PSG пояснює, чому вони не можуть платити своїм користувачам 😂
And didn't you at least ask for your deposit to be paid? If they are going to steal your money, at least they will refund your deposit. When there is a problem with a bonus, decent casinos generally refund the deposit.
I think PSG's sponsorship explains why they can't pay their users 😂
¿Y no pediste al menos que te pagaran tu depósito? Si van a robarte el dinero, que mínimo te reembolsen el depósito, cuando hay un problema con un bono por lo general los casinos decentes reembolsan el depósito.
El patrocinio del PSG creo que explica porque no pueden pagar a sus usuarios 😂
Я чекаю, коли гуру казино відповість мені, щоб я міг залучити їх до електронних листів, які збираюся надіслати. Я хочу, щоб усі мої гроші були зароблені чесно, я не хочу лише депозит.
Немає сенсу, що вони класифікували мене як шахрая, якщо я роблю ставки лише на спорт (переважно в НБА, Прем’єр-лізі тощо). Як можна вчинити шахрайство в елітних спортивних змаганнях.
Боже
I'm waiting for casino guru to respond to me so I can involve them in the emails I'm going to send. I want all my money earned honestly, I don't just want the deposit.
It makes no sense that they have classified me as a fraud if I only bet on sports (mostly in the NBA, Premier League, etc.) How can one commit fraud in elite sporting events.
My God
Estoy esperando que me responda casino guru para involucrarlos en los emails que voy a enviar. Yo quiero todo mi dinero que gane honestamente, no quiero solo el deposito.
No tiene sentido alguno que me hayan clasificado de fraude si solo hice apuestas deportivas,( mayormente en NBA, premier league, etc) Como uno puede hacer fraude en eventos deportivos de elite.
Dios mio
Мені боляче згадувати погані новини, але я б розглянув пропозицію SunsetGaze. Cbet останнім часом не відповідає нам:
«Попередження: Політика відсутності реакції на скарги. Це казино відмовляється допомагати у вирішенні будь-яких скарг гравців. Усі наші попередні спроби налагодити будь-яку співпрацю були проігноровані. Тому більшість нових поданих скарг позначено як нерозглянуті та негативно впливає на рейтинг казино».
It pains me to bring up the bad news, but I would consider SunsetGaze's suggestion. Cbet has been unresponsive to us lately:
"Warning: No Reaction Policy for complaintsThis casino refuses to assist in resolving any players’ complaints. All of our previous attempts to establish any cooperation were overlooked. Therefore, the majority of newly submitted complaints are marked as unresolved and have a negative impact on the casino’s rating."
МЕНІ ДАЛИ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ МЕНЕДЖЕРА, ЯКЩО ВОНИ ХОЧУТЬ, МИ ЗРОБИМО ГРУПУ WPP, Я ДОДАЮ ЇЇ І МИ ПОЧНЕМО ЇХ НАКЛЕПНИТИ ШАХРАЯМИ
THEY GAVE ME A PHONE NUMBER OF THE MANAGER'S, IF THEY WANT, WE'LL MAKE A WPP GROUP, I'LL ADD IT AND WE'LL START DEFAMING THEM AS SCAMMERS
ME PASARON UN NRO DE TELEFONO DE LOS MANAGER, SI QUIEREN HACEMOS UN GRUPO DE WPP LO AGREGO Y EMPEZAMOS A DIFAMARLOS POR ESTAFADORES
Я не зрозумів, який менеджер? Я думаю, що казино не дуже піклується про наклеп... це врятувало їх від того, що вони отримали відомого стримера, передали їм усі справи та викрили їх...
I didn't understand, what manager? I think the casino doesn't care much about defamation... it saved them getting a well-known streamer and bringing all the cases to them and exposing them...
No entendí, que manager? Creo que al casino no le importa mucho la difamación.. salvó que se consiga algún streamer conocido y llevarle todos los casos y que los exponga...
Треба щось робити, вони не можуть так просто утримати наші гроші
Something has to be done, they can't keep our money so easily
Algo hay que hacer, no pueden quedarse con nuestra plata tan facil
Зверніться до електронного листа, який вам надіслано, надішліть скаргу там... якщо воно не вірусне, на даний момент у нас більше нічого немає
Speak to the email that is sent to you, make the complaint there... unless it is viral, at the moment we don't have anything else
Háblale al mail que te pase, hace la denuncia por ahí.. salvo que sea viral por el momento otra cosa no tenemos
Cbet чити, ви вносите свої гроші, я навіть не маю на увазі ваш прибуток на платформі. І вони просто, коли ви вважаєте, що маєте повне право забрати свої гроші, вони просто блокують ваш рахунок, завжди використовуючи те саме для кількох інших користувачів, а також з кількома іншими скаргами в тому самому випадку. Вони без будь-яких пояснень, без жодних доказів кажуть, що знайшли можливу «АНОМАЛІЮ» у вашому акаунті. І ВОНИ НАВІТЬ НЕ ПОВЕРТАЮТЬ ГРОШІ, ЯКІ ВИ ВКАЗАЛИ. Я збираюся подавати в суд і не зупинюся, поки репутація цього будинку не впаде.
Це сторінка скарг у Бразилії. Кілька людей отримали удари
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/cbet-gg/
Cbet cheats, you deposit your money, I'm not even referring to your profit within the platform. And they simply when you think you have every right to want to withdraw your money, they simply block your account, always using the same thing for several other users and also with several other complaints in the same case. They, without any explanation, without any proof, say that they found a possible "ANOMALY" in your account. AND THEY DO NOT EVEN REFUND THE MONEY YOU DEPOSITED. I'm going to file a lawsuit, and I won't stop until this house's reputation drops.
This is a complaints page in Brazil. Several people suffered blows
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/cbet-gg/
Я заповнив форму більше місяця тому й так і не отримав відповіді;
I filled out a form over a month ago, and never got a response back;
Мені дуже шкода, що ви опинилися в цій ситуації. Я бачив вашу скаргу тут, на нашому сайті, де наша команда чекає від вас відповідей. Будь ласка, обов’язково відповідайте на них, коли будете готові це зробити. Ми постараємося вам допомогти, хоча, чесно кажучи, я б не ставився до цього дуже позитивно. Можливо, ви бачили це в нашому огляді цього казино?🤷♀️
I am really sorry that you have found yourself in this situation. I have seen your complaint here on our site, where our team is waiting to get some answers from you. Please make sure to answer those whenever you're ready to do so. We will try to help you out, even though, to tell you the true, I wouldn't feel very positive about it. Have you seen this included in our review of this casino, perhaps?🤷♀️
Я був би радий, якби ти міг зробити претензію там, брате! Здається, це єдине місце, де CBET відповідає... але це не дозволяє мені, оскільки для реєстрації мені потрібно мати cpf, це сторінка лише для людей з Бразилії! Я бачив там багато скарг, але він все ще має хорошу репутацію, я просто побачив людину, яка чекала 1 рік!!! Cbet найгірший... Я не розумію, як така відома сторінка продовжує вільно обманювати людей, і ніхто нічого з цим не робить, я сподіваюся, вони дадуть вам відповідь, і ви зможете вирішити це, я йшов 5 років місяців зараз.
I would love it if you could make the claim there brother! It seems like the only place where CBET responds... but it won't let me since to register I have to have cpf, it is a page only for people from Brazil! I saw a lot of complaints there, however it still has a good reputation, I just saw a person who has been waiting for 1 year!!! Cbet is the worst... I don't understand how such a well-known page continues to scam people freely and no one does anything about it, I hope they answer you and you can solve it, I've been going for 5 months now.
Me encantaría podés hacer el reclamo ahí hermano! Parece el único lugar donde CBET responde.. pero no me deja ya que para registrarme tengo que tener cpf, es una página únicamente para personas de Brasil! Vi muchas quejas ahí, sin embargo sigue teniendo buena reputación, acabo de ver una persona que está hace 1 año esperando!!! Cbet es lo peor.. no entiendo cómo una página tan conocida siga estafando gente libremente y nadie haga algo al respecto, ojalá te respondan y puedas solucionarlo, yo ya voy 5 meses
Я став жертвою порушення мого облікового запису в казино CBET, я виграв важливий виграш в ігрових автоматах у розмірі 33 000 000 мільйонів чилійських песо, з яких, коли я виграв, я негайно зняв, наступного дня я зайшов на сторінку, щоб переглянути статус запит, і я бачу, що є деякі транзакції, які я не робив, вони змінили мої гроші на криптовалюту та перевели їх на інший рахунок за лічені секунди, мою транзакцію затвердили більше 5 годин, а транзакцію здійснив передбачуваний хакер Прийняття зайняло менше 15 хвилин, тоді як згідно з правилами платежі здійснюються протягом періоду від двох до 5 робочих днів.
Після цього я звернувся до команди з боротьби з шахрайством cbet, і вони змусили мене почекати кілька днів, щоб повідомити, що мій обліковий запис було зламано, і що вони ввійшли в нього з іншого сайту за межами моєї країни (Чилі), і звідти починається суперечка . у якому я 3 місяці чекав від них відповіді, яка завжди закінчувалася тією самою відповіддю: «ми чекаємо відповіді від постачальника платіжних послуг, щоб відповісти на ваш запит», це була битва, з якої вони не хочу взяти на себе відповідальність, і я прийшов до думки, що це мафія, яка не хоче платити гроші переможців або їхні високі призи, тому вони вигадують, блокують і вилучають ваші гроші, щоб не платити вам таку суму, пошук і шукати, і всюди про них говорять те саме.
Я вже нічого не чекаю, але попереджаю, щоб ви не попалися на цих злодіїв.
I was the victim of a violation of my account within the CBET casino, I won an important prize in slot machines of 33,000,000 million Chilean pesos, of which when I won I immediately withdrew, the next day I entered the page to review the status of the request, and I see that there are some transactions that I did not make, they changed my money to crypto and transferred it to another account in a matter of seconds, my transaction took more than 5 hours to be approved and the one made by the alleged hacker It took less than 15 minutes to be accepted, when regulations say that payments are made within a period of two to 5 business days.
After this, I proceed to contact the cbet fraud team and they make me wait a couple of days to tell me that clearly my account suffered a breach and that they entered it from another site outside my country (Chile) and from there a dispute begins. in which I have been waiting for 3 months for a response from them which always ends in the same response, "we are waiting for the response from the payment provider to respond to your request", it has been a battle from which they do not want to take charge and I have come to think that this is a mafia, which does not want to pay the winners' money or their high prizes, so they invent, block and withdraw your money in order not to pay you that amount, search and search and in everywhere says the same thing about them.
I don't expect anything anymore, but I warn you so that you don't fall for these thieves.
Fui victima de una vulneracion de mi cuenta dentro de el casino CBET, me gane un importante premio en tragamonedas de 33.000.000 millones de pesos chilenos, de los cuales al momento de ganarmelos retire inmediatamente, al dia siguiente entro en la pagina para revisar el estado de la solicitud, y veo que hay unas transacciones que yo no hice, cambiaron mi dinero a cripto y lo transfierieron a otra cuenta en cuestion de segundos, mi transaccion se tardo mas de 5 horas en ser aprobada y la que hizo el supuesto hacker tardo menos de 15 minutos en ser aceptada, cuando por normativa dice que los pagos se hacen en un plazo de dos a 5 dias habiles.
Pasado esto procedo a cotactarme con el equipo de fraude de cbet y me hacen esperar un par de dias para decirme que claramente mi cuenta sufrio una vulneracion y que entraron a ella desde otro sitio fuera de mi pais (chile) y desde ahi comienza una disputa en la cual llevo 3 meses esperando una respuesta por parte de ellos la cual siempre termina en la misma repsuesta, "estamos esperando la respuesta del proveedor de pago para dar una respuesta a su solicitud", a sido una batalla de la cual no se quieren hacer cargo y he llegado a pensar que esta es una mafia, la cual no quiere pagar el dinero de los ganadores ni sus altos premios por lo cual inventan, bloquean y retiran tu dinero con tal de no pagarte esa cantidad, busque y busque y en todos lados dicen lo mismo sobre ellos.
Ya no espero nada, pero aviso para que no caigan con estos ladrones.
Я не здивуюся, якщо вони самі стоять за цим """зломом""" просто не платити, замість того, щоб конфіскувати ваші кошти та заблокувати вас (оскільки вони, безперечно, не мають на це вагомих причин), вони краще змусять вас повірити що був злом . З огляду на все, що я бачив про це казино, я цілком міг у це повірити.
Надзвичайно підозріло, що вони завершили це виведення так швидко, коли я бачив скарги за скаргами на повільне зняття, яке врешті-решт навіть не завершилося. Перейдіть до деталей транзакції та спробуйте дослідити транзакції криптографічної адреси, на яку були надіслані кошти, ця деталь має бути видимою в історії транзакцій вашого облікового запису.
I wouldn't be surprised if they themselves are behind this """hack""" to simply not pay, instead of confiscating your funds and blocking you (because they surely have no valid reason to do so), they better make you believe that there was a hack . With everything I have seen about this casino I could perfectly believe this.
Extremely suspicious that they completed that withdrawal so quickly, when I have seen complaints after complaints about slow withdrawals that are not even completed in the end. Go to the transaction details and try to investigate the transactions of the crypto address where the funds were sent, this detail should be visible in your account transaction history.
No me sorprendería que ellos mismos estén detrás de este """hackeo""" para simplemente no pagar, en lugar de confiscar tus fondos y bloquearte (porque seguramente no tienen una razón válida para hacerlo), mejor te hacen creer que hubo un hackeo. Con todo lo que he visto sobre este casino perfectamente podría creer esto.
Extremadamente sospechoso que hayan completado ese retiro tan rápido, cuando he visto quejas tras quejas sobre retiros lentos que al final ni se completan. Ve a los detalles de la transacción e intenta investigar las transacciones de la dirección cripto hacia donde fueron enviados los fondos, este detalle debería ser visible en el historial de transacciones de tu cuenta.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.