2 р. тому
Тут ви можете обговорити CBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт і вітання.
Чи можу я знати, будь ласка, скільки часу це зайняло?
Я впевнений, що інші хотіли б знати.
Hello and congratulations.
May I know how long did it take in total, please?
I'm sure the others would like to know.
12 днів після того, як я надіслав запит на відкликання, 10 днів після того, як вони почали це робити
12 days since I requested the withdrawal, 10 days since they put it in process
12 giorni da quando ho richiesto il prelievo, 10 giorni da quando lo hanno messo in stato di processo
Дякую.
Я бачу, що цей також пропонує живі ігри, тому мені цікаво, чи пробували ви щось із них? 🙂
У всякому разі, гарної неділі.
Thank you.
I can see this one provides live games as well, so I wonder have you tried any of those? 🙂
Anyway, have a nice Sunday.
Живі ігри такі ж, як і в інших казино, зрештою, облікові записи мають непогану графіку та все, але що стосується виведення коштів, то ми в поганому стані, я б ніколи не рекомендував це з цієї причини. Зараз у мене триває ще один досить великий виведення коштів на Mystake. Сподіваюся, мені більше не доведеться звертатися до вас за допомогою, ха-ха-ха, навіть якщо я ніколи не вигравав подібну фігуру в казино без боєприпасів, тож я бачу це трохи трагічно, дивлячись на минуле. У будь-якому випадку ми надішлемо повторно. Гарної неділі і дякую вам за те, що ви робите
The live games are the same as other casinos provide, in the end the accounts are not bad graphics and everything but as far as withdrawals are concerned we are in bad shape I would never recommend it for that reason. I now have another fairly large withdrawal in progress on Mystake. I hope not to have to contact you again for help hahahah even if I have never won a figure like this at a non-amms casino so I see it a bit tragic looking at the past. We resend anyway in case. Happy Sunday and thank you for what you do
I giochi dal vivo sono uguali a quelli che forniscono gli altri casinò, alla fine dri conti non è male come grafica e tutto ma per quanto riguarda i prelievi siamo messi male non lo consiglierei mai per questo motivo. Adesso ho un altro prelievo in corso abbastanza consistente su Mystake. Spero di non dovervi nuovamente contattare per un aiuto hahahah anche se una cifra così non l'ho mai vinta ad un casino non amms quindi la vedo un po tragica vedendo il passato. Ci risentiamo comunque nel caso. Buona domenica e grazie per quello che fate
Справедливо.
Поділіться своїми успіхами в Mystake тут , будь ласка.
Сподіваюся, що все буде добре 🙂!
Привітання. Мене цікавить лише одне, як, мабуть, і більшість гравців. Як і чому ви даєте такий високий рейтинг казино, яке має так багато скарг і скарг як на вашому сайті, так і на інших сайтах. Я не розумію, як ви можете давати такому явно злодійському та шахрайському казино той самий рейтинг, що й деяким дійсно чесним і хорошим казино. Я дійсно використовую ваш сайт щодня як своєрідний путівник, тобто індикатор того, які казино правильні та хороші, а яких мені слід уникати. Я хочу й надалі покладатися на ваш сайт, ваш досвід і знання, але якщо ви дасте такі оцінки таким казино, я боюся, що мені також доведеться почати уникати використання вашого сайту. Я прочитав і знаю, за якими критеріями ви оцінюєте казино, але я думаю, що ви, я та інші гравці знаємо, що це неправильно у випадку з цим казино. Це перше казино, про яке я написав два місяці тому, і пишу це лише зараз, тому що подібна ситуація трапилася з моїм другом, тільки в його випадку мова йшла про набагато більше грошей. Мені шкода, що він не хоче писати коментарі та скаржитися, тому я пишу це від його імені, але я вважаю, що це дійсно нечесно по відношенню до інших казино, а також до інших гравців, коли ви оцінюєте очевидних злодіїв як дуже добре. Прошу вибачення за коментар, але це правда про це казино, тому що я в цьому переконався і бачив на власні очі.
Greeting. I'm only interested in one thing, like probably most of the players. How and why do you give such a high rating to a casino that has so many complaints and complaints both on your site and on other sites. I don't understand how you can give such an obviously thieving and fraudulent casino the same rating as some really honest and good casinos. I really use your site every day as a kind of guide, i.e. an indicator of which casinos are correct and good and which ones I should avoid. I want to continue to rely on your site and your experience and knowledge, but if you give such ratings to such casinos, I am afraid that I will have to start avoiding using your site as well. I have read and I know what your criteria are for evaluating casinos, but I think that you and I and other players know that this is not correct in the case of this casino. This is the first casino I wrote a comment about two months ago, and I'm only writing this now because a similar situation happened to my friend, only that in his case it was about much more money. I'm sorry that he doesn't want to write a comment and complain, so I'm writing this on his behalf, but I think it's really not fair to other casinos as well as to other players that you rate obvious thieves as very good. I apologize for the comment, but this is the truth about this casino because I was convinced of it and saw it with my own eyes.
Pozdrav. Zanima me samo jedna stvar kao vjerovatno i vecinu igraca. Kako i zbog cega dajete tako veliku ocjenu kazinu koji ima toliko puno zalbi i prigovora i na vasoj kao i na drugim stranicama. Ne shvacam kako mozete takvom ocigledno lopovskom i prevarantskom kasinu dati istu ocjenu kao i nekim stvarno postenim i dobrim kasinima. Stvarno svakodnevno koristim vasu stranicu kao svojevrsni putokaz tj.pokazatelj koja su kazina ispravna i dobra a koja je bolje da izbjegavam. Zelim se i dalje oslanjati na vasu stranicu i vase iskustvo i znanje ali ukoliko budete takvim kasinima davali takve ocjene bojim se da cu morati poceti izbjegavati koristenje i vase stranice. Procitao sam i znam koji su vasi kriteriji za ocjenjivanje kasina,ali mislim da i vi i ja a i drugi igraci znaju da to nije tocno u slucaju ovoga kasina. Ovo je prvi kasino za koji sam napisao primjedbu i to prije dva mjeseca,a ovo sada pisem samo iz razloga sto se slicna situacija kao i meni desila mome prijatelju,samo sto se u njegovom slucaju radi o puno vise novaca. Zao mi je sto on ne zeli napisati komentar i zaliti se,pa ovo pisem u njegovo ime,ali mislim da stvarno nije posteno prema drugim kazinima kao i prema drugim igracima da ocigledne lopove ocjenjujete sa vrlo dobar. Ja se ispricavam na komentaru ali to u vezi ovog casina je istina jer sam se u to uvjerio i na svoje oci vidio.
Привіт,
щоб дізнатися, чому казино отримало такий рейтинг, просто перейдіть на вкладку під назвою « пояснення репутації », як випливає з назви, там пояснюється репутація — для кожного окремого казино, зазначеного на веб-сайті.
Ви також можете переглянути розділ скарг, щоб дізнатися, скільки скарг було подано на даний момент, скільки з них вирішено та невирішено. Невирішена скарга означає чорну точку для казино, продовжуйте і переконайтеся самі . Будь ласка, зверніть увагу, що ми перевіряємо казино по-різному і покладаємося лише на наш процес перевірки, який можна перевірити тут
Здається, ви вже це зробили, тому ви знаєте, що ми розглядаємо лише інформацію, яку ми змогли оцінити.
Не потрібно вибачатися 🙂.
Не соромтеся подавати власні скарги на кожне казино, яке поводилося з вами несправедливо, і ми проведемо розслідування.
Hello,
to learn why the casino earned such a rating, simply visit the tab called "reputation explained" as the name suggests, the reputation is explained there - for every single casino listed on the website.
You can also go through the complaint section to learn how many complaints have been submitted so far, how many are resolved, and unresolved. An unresolved complaint means a black point for the casino, go ahead and see for yourself. Kindly note that we review casinos differently and only rely on our reviewing process - which can be checked here
Seems like you've aready done so, hence you knw that we only consider information we were able to evaluate.
No need to apologize 🙂.
Feel free to submit your own complaints against every casino that treated you unfairly and we will investigate.
Привіт.
У мене проблема з цими букмекерами. Вони просто закривають мій обліковий запис без жодної очевидної причини.
Тут є хтось із такою ж проблемою?
Hello.
I have a problem with these bookmaker. They just close my account withtout any obvious reason.
IS there someone with same problem here?
Привіт, завжди важко здогадатися, що там сталося. Я припускаю, що ваш обліковий запис ще не підтверджено? Чи зверталися ви з цього приводу до їхньої служби підтримки?
Hi, it's always hard to guess what happened there. I suppose your account haven't been verified yet? Have you contacted their customer support regarding it?
Привіт.
Моя спортивна ставка була визнана «програною», коли я фактично виграв ставку, досі вони не дали мені рішення від служби підтримки Cbet, що я можу зробити?
Hello.
My sports bet was taken as "lost" when I actually won the bet, until now they have not given me a solution from Cbet support, what can I do?
Привіт.
Не могли б ви надати більше деталей, будь ласка? Люблю:
Як довго ви чекали рішення?
Ця проблема пов’язана зі ставками на спорт чи зі ставками в казино?
Що саме сказало вам казино, коли ви востаннє спілкувалися?
Дякую, що допомогли мені зрозуміти контекст. 🙏
Hello there.
Could you provide more details, please? Like:
How long have you been waiting for a resolution?
Is this issue related to sports betting or casino bet?
What exactly did the casino tell you the last time you were in touch?
Thank you for helping me understand the context. 🙏
Я чекав рішення менше тижня. Проблема була в ставці на спорт, це в матчі, де команда забиває гол, але на сторінці cbet вони забивають гол команді суперника, а не тій, яка забила, наприклад, команда 2 забиває гол і у cbet Виявляється, що команда 1 забила гол. Казино відповіло мені так само, як завжди, що справа все ще аналізується, але вони не дають мені більше інформації, і я впевнений, що довго чекаю, поки вони мені дадуть вирішення.
I've been waiting for a solution for less than a week. The problem was in a sports bet, it is in a match where a team scores a goal, but on the cbet page they score the goal for the opposing team and not for the one who scored, for example, team 2 scores a goal and in cbet It turns out that team 1 scored a goal. The casino has been telling me the same answer as always, that the case is still being analyzed but they don't give me any more information than that, and I'm sure I'll be waiting a long time for them to give me a solution.
привіт
Дякуємо за оновлення вашої проблеми, і мені шкода чути, що у вас є така проблема.
На жаль, оскільки ми не займаємося ставками на спорт у Casino Guru, я можу порадити вам відвідати ці сайти, де ви можете знайти допомогу.
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Якщо ви це зробите, ви можете повідомити нам про результат. 😊
Hey,
Thanks for updating your issue and I’m sorry to hear that you have this kind of problem.
Unfortunately, since we are not dealing with sports betting at Casino Guru, I can suggest you to visit these sites where you can find help.
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you will do so, you can let us know about result. 😊
Я прошу допомоги, якщо хтось може допомогти мені побачити, що робиться в цих випадках, оскільки мені дійсно важко повірити, що це шахрайство.
I ask for help in case someone can help me see what is done in these cases, since it is really hard for me to believe that it is a fraud.
Pido ayuda por si alguien puede ayudarme a ver que se hace en estos casos , ya que realmente me cuesta creen que sea un fraude.
Привіт, мені шкода, що ви пережили цю ситуацію. Можна запитати, чи грали ви з бонусом? Я бачу, що ви пишете, що ваш обліковий запис повністю підтверджено, і якщо я правильно розумію, у вас були успішні зняття коштів. Крім того, яку аномалію виявила система безпеки казино, згадана на скріншоті?
У будь-якому випадку я б пропонував вам подати скаргу, тому що мені дивно, що вам ніхто нічого не пояснив. Натисніть тут, щоб відкрити його, і я також включив посилання, якщо вам потрібна допомога щодо подальших дій: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Наша команда розгляне вашу ситуацію та спробує допомогти вам, чим зможе.
Повідомляйте нас про розвиток ситуації.
Hi, I'm sorry you're going through this situation. May I ask if you played with the bonus ? I see that you write that your account is fully verified and if I understand correctly, you have had successful withdrawals. In addition, what anomaly was discovered by the casino security system mentioned in the screenshot ?
Anyway, in this case I would suggest you to file a complaint, because I find it strange that nobody has explained anything to you. Click here to open one and I've also included a link if you need help on how to proceed: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Our team will look at your situation and try to help you as much as they can.
Keep us updated as your situation progresses.
Привіт Яро, дякую за відповідь.
Прикро, що таке трапляється.
Я розмістив повідомлення за посиланням, яке ви мені сказали, я думав, що воно вже готове, я отримав ідентифікатор претензії 75682, але я не можу його знайти, я не знаю, чи я зробив щось не так.
Відповідаю на ваші запитання:
1) Я не використовував ніяких бонусів, навіть за день до блокування я зробив виведення.
2) З першого дня вони дали мені проблеми з отриманням $. Я грав і в більшості букмекерів, і мій баланс набагато більше негативний, ніж позитивний, тому я не розумію причину блокування. Вони кажуть, що, за їхніми словами, я граю за методом, який підвищує ставку, коли я програю, що заборонено, але я не розумію, що вони мають на увазі. Мої виграші були в живих спортивних змаганнях і живих казино. Я грав у все, навіть в автомати.
Я надіслав нові електронні листи до служби підтримки cbet, але вони не відповідають, всюди це шахрайство на суму понад 4000 доларів США.
Мало надії, що ви можете мені допомогти, оскільки я бачив, що вони змогли вирішити кілька справ.
Будь ласка, скажіть мені, чи відкрита моя справа, чи я зробив щось не так у процесі, де я навіть вкладав електронні листи, які мені надіслали, і все таке.
Дуже дякую,
Hello Jaro, thank you for your answer.
It's unfortunate that this kind of thing happens.
I put the message in the link that you tell me, I thought it was up, I got the claim ID 75682 but I can't find it, I don't know if I did something wrong.
Answering your queries:
1) I didn't use any bonus, even the day before the block I had made a withdrawal.
2) From day one they gave me problems to get the $. I have played and in most bookmakers and my balance is much more negative than positive, that is why I do not understand the reason for the blocking. What they say is that according to them I play a method that raises the bet as I lose, which is prohibited, but I don't understand what they mean. My winnings were in live sports and live casino. I played everything, even slots.
I have sent new emails to the cbet support area and they do not answer, everywhere it is a fraud of more than U$ 4,000.
Little hope is that you can help me, since I have seen that they have been able to solve several cases.
Please tell me if my case is open or I did something wrong in the process, where I even attached emails that were sent to me and everything.
Thank you so much,
Hola Jaro, gracias por tu respuesta.
Es lamentable que pase este tipo de cosas.
Puse el mensaje en el link que me dices , pensé que estaba arriba, me llegó el ID 75682 de reclamo pero no lo encuentro, no se si hice algo mal.
Respondiendo a tus consultas:
1) no usé ningún bono, incluso el día anterior al bloqueo había hecho una retirada.
2) Desde el día uno me pusieron problemas para sacar la $. Yo he jugado y en la mayoría de las casas de apuestas y mi saldo el mucho más negativo que positivo, es por eso que no entiendo el motivo del bloqueo. Lo que dicen es que según ellos juego un método que subo la apuesta a medida que pierdo, cosa que está prohibida, pero no entiendo a que se refieren. Mis ganancias fueron en deportes en vivo y en casino en vivo. Jugué de todo, incluso tragamonedas.
He enviado nuevos correos al área de soporte cbet y no contestan, por todos lados es un fraude de más de U$ 4.000.
Minucia esperanza es que me puedan ayudas ustedes, ya que he visto que han podido resolver varios casos.
Por favor cuéntenme si mi caso está abierto o hice algo mal en el proceso, donde incluso adjunto correos que me enviaron y todo.
Muchas gracias,
Привіт, згідно з моєю інформацією, ви все зробили правильно і подали скаргу правильно. Однак у процесі вирішення наша команда пропустила важливу інформацію, яку ви надали, тому я прошу вас знову подати нам нову скаргу.
Наша команда розгляне проблему та спробує вирішити вашу ситуацію.
Однак у цьому конкретному випадку я хотів би зазначити, що ми спеціалізуємося на онлайн-казино, тому, якщо у вас також є проблеми зі ставками на спорт, я рекомендую вам також спробувати подати скаргу тут за одним із доданих посилань:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Я думаю, що ваші електронні листи будуть корисними, і вони знадобляться нашій команді, коли вони отримають вашу скаргу. Чи можете ви повідомити нас, якщо подасте нам скаргу знову? Якщо щось незрозуміло або ви не побачили скаргу, не соромтеся написати, і ми її розглянемо. Також я хотів би запитати вас, чи вам досі не вдалося отримати відповідь від казино?
Я сподіваюся, що ваша ситуація вирішиться якнайшвидше, і бажаю вам удачі. 🤞
Hi, according to my information you have done everything right and you have submitted the complaint correctly. However, in the process of resolving, our team overlooked important information that you provided and therefore I ask you to open a new complaint with us once again.
Our team will look into the issue and try to resolve your situation.
However, in this particular case, I would like to point out that we specialize in online casinos, so if you have a problem with sports betting too, I would recommend that you also try to file a complaint here on one of the attached links:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I think your emails will be useful and our team will need them when they get to your complaint. Could you let us know if you file a complaint with us again please ? If anything is unclear or you have failed to see the complaint feel free to write and we will look on it. Also, I'd like to ask you if you still haven't managed to get a response from the casino ?
I hope your situation will be resolved as soon as possible and wish you the best of luck. 🤞
Привіт, добре, я хочу внести гроші, щоб почати грати в казино cbet, але я не можу знайти спосіб, я з Аргентини
Hi, good, I want to deposit money to start playing in the cbet casino but I can't find the way, I'm from Argentina
Hola buenas quiero ingresar dinero para empezar a jugar en el casino cbet pero no encuentro la manera, soy de argentina
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.