ФорумКазиноCatCasino - загальне обговорення

CatCasino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від nvlado7806
|
7645 переглядів 68 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
Daniel
7 міс. тому

Це вірно. Я постійно отримую їх від CatCasino, і мені довелося спробувати зв’язатися з ними через WhatsApp, і тепер я можу підтвердити, що ці електронні листи справді надійшли від казино. Я вважаю, що це аморальна практика і в жодному разі неприйнятна. І оскільки ця група казино схильна заявляти, що у них є проблеми з виплатою виграшів через «технічні труднощі», я вважаю, що їх слід розслідувати далі.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Крім того; будь ласка, зверніть увагу, що кілька облікових записів, які публікують позитивні відгуки, як і всі казино posti and gance, мають деякі разючі подібності, наприклад, у мовних уподобаннях.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт!

У нашому казино є подібні розсилки, але якщо ви не хочете отримувати такі повідомлення, ви завжди можете від них відмовитися. Все, що вам потрібно зробити, це зв’язатися з нашим чатом підтримки казино та попросити скасувати підписку на розсилку, після чого ваш запит буде оброблено.

Автоматичний переклад.
CatCasino
7 міс. тому

Привіт і дякую, що звернулися. Однак я б запропонував скористатися кнопкою відповіді. Гравець отримає сповіщення про вашу відповідь, коли вона буде використана. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Крім того; будь ласка, зверніть увагу, що кілька облікових записів, які публікують позитивні відгуки, як і всі казино posti and gance, мають деякі разючі подібності, наприклад, у мовних уподобаннях.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дякую тобі! Зверніть увагу, що більшість таких відгуків вже були відхилені - ми знаємо про це. Залишилося прийняти лише невелику частину.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це онлайн-казино - перлина! Він пропонує широкий вибір ігор, просту навігацію та швидкі виплати. Підтримка клієнтів чудова. Це найкращий вибір для захоплюючої та надійної ігрової пригоди!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, я так думаю

Автоматичний переклад.
Annlion
7 міс. тому

Я вважаю, що було б правильно не створювати штучну розмову, а бути щирим. Я помітив, що відгуки користувачів, опубліковані в цьому казино, також не були чесними, тому я був би радий, якби це було принаймні тут.

Автоматичний переклад.
JakeLazare
1 місяць тому

Я помітив, що ви звернулися до десяти гравців із цією дружньою рекомендацією. Вибачте за мої манери, але не могли б ви підтвердити це знімком екрана, на якому показано ваші успішні зняття коштів?

Ви знаєте, азартні ігри — це дуже конкурентна індустрія, і хоча у мене немає причин вам не вірити, я вважаю за краще бути прямолінійним. Гравці зазвичай так не поводяться, тому ми вдячні за вашу співпрацю.

Останній раз, коли я бачив такий високий рівень досить схожої взаємодії, скріншотів не було надано.

Я ціную ваше розуміння та дотримання прозорості. 🙏

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого