ФорумКазиноCatCasino - загальне обговорення

CatCasino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від nvlado7806
|
12833 переглядів 72 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Gretche70
1 рік тому

Чесно кажучи, я хотів би сказати, що багато казино, представлені на цьому веб-сайті, просто ігнорують форум і гравців повністю. АБО суворо публікує лише рекламні бонуси - що, на мою думку, набагато гірше з точки зору гравця.

Просто моя точка зору.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Кілька місяців тому у мене також виникли проблеми з виведенням коштів, але після процесу перевірки наразі у мене не виникло жодних проблем, і я справді люблю грати в Catscasino! Я вносив і знімав через eZeetWallet тижнями, і протягом 4 днів я знімав 120 євро, і кожен день я знову відкладав.

...Раніше виплата займала лише кілька годин. Тільки цього разу ні. Ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хі.

У мене точно така ж проблема. Перевірка не викликала проблем і пройшла швидко. Першу виплату було виплачено через Skrill протягом 24 годин після того, як ви запитали двічі в чаті клієнта.

Другу виплату чекаю 3 дні. Після неодноразових запитів мені завжди давали іншу відповідь у чаті клієнтів. Спочатку було написано, що буде виплачено найближчим часом, потім було написано протягом 24 годин, потім було написано протягом 72 годин і, нарешті, що оплата перевіряється службою безпеки і щоб я мав терпіння. На жаль, досі нічого не сталося, і я думаю, що я переживу ці 72 години.

Оскільки існує денний або щотижневий ліміт виплат, і я все ще маю трохи грошей на своєму рахунку, я думаю, що це буде відкладено назавжди. Я схвильований. Якщо найближчим часом нічого не трапиться, я, ймовірно, подаду скаргу, і це, на мою думку, прикро, тому що я справді люблю казино. Але якщо виплата триває вічно, і ви не отримуєте правильну відповідь, це справді прикро. 😪

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Кілька місяців тому у мене також виникли проблеми з виведенням коштів, але після процесу перевірки наразі у мене не виникло жодних проблем, і я справді люблю грати в Catscasino! Я вносив і знімав через eZeetWallet тижнями, і протягом 4 днів я знімав 120 євро, і кожен день я знову відкладав.

...Раніше виплата займала лише кілька годин. Тільки цього разу ні. Ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Спершу я хотів би дізнатися кілька речей, можливо, я:

Чи повідомило вам казино про причину цієї затримки? Чи пропонували ви інші варіанти оплати?

Знаєте, використання іншого способу оплати зазвичай є найпростішим рішенням. Отже, я б сказав, що варто спробувати.

Що ви думаєте про це?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хі.

У мене точно така ж проблема. Перевірка не викликала проблем і пройшла швидко. Першу виплату було виплачено через Skrill протягом 24 годин після того, як ви запитали двічі в чаті клієнта.

Другу виплату чекаю 3 дні. Після неодноразових запитів мені завжди давали іншу відповідь у чаті клієнтів. Спочатку було написано, що буде виплачено найближчим часом, потім було написано протягом 24 годин, потім було написано протягом 72 годин і, нарешті, що оплата перевіряється службою безпеки і щоб я мав терпіння. На жаль, досі нічого не сталося, і я думаю, що я переживу ці 72 години.

Оскільки існує денний або щотижневий ліміт виплат, і я все ще маю трохи грошей на своєму рахунку, я думаю, що це буде відкладено назавжди. Я схвильований. Якщо найближчим часом нічого не трапиться, я, ймовірно, подаду скаргу, і це, на мою думку, прикро, тому що я справді люблю казино. Але якщо виплата триває вічно, і ви не отримуєте правильну відповідь, це справді прикро. 😪

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б не дуже здивувався, дізнавшись, що платіжний провайдер має деякі проблеми з наданням послуг у німецькомовних країнах. Лише припущення, але сьогодні це трапляється досить часто. 🙁 Я залишу операторів чату осторонь, оскільки вони зазвичай не дуже добре поінформовані.

Отже, я залишатиму своє запитання. Чи можете ви вибрати інший варіант оплати на даний момент?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Хі.

Очевидно, це не варіанти оплати для мене, принаймні мені цього не сказали, і виплату не скасовано досі.

Я вже виплачував один раз через Skrill, і проблем не було.

Тепер при другій виплаті відповідь завжди одна: «Ваша виплата перевіряється службою безпеки і буде виплачена найближчим часом».

Сьогодні я знову зв’язався зі службою підтримки клієнтів через чат, і мені сказали, що вони спробують виплатити мені гроші сьогодні. Я схвильований.

Але оскільки я хотів би зняти додаткові кошти, оскільки в мене все ще є деякі кошти на моєму рахунку, мені цікаво, чи це триватиме стільки часу щоразу. Поки сьогодні взагалі виплачується...

Автоматичний переклад.
Titus1987
1 рік тому

Щойно виплачено другу виплату. 😊👍

Я сподіваюся, що це спрацює зараз і в майбутньому. 😊

Автоматичний переклад.
Titus1987
1 рік тому

Гарно!✨👌

Сподіваюся, це було лише випадкове ускладнення без подальшого ефекту!

Тримайте нас у курсі, коли ви надішлете ще один, щоб побачити, як воно піде. 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Я хотів би звернути увагу всіх, що це казино (або хтось, який видає себе за CatCasino) надсилає такі електронні листи з поганої адреси gmail. Вони також прикріпили номер WhatsApp для зв’язку. Просто щоб уточнити; Одного разу я депонував тут. Я думаю, що це було 10 євро. Тому я ні в якому разі не буду мати особистого менеджера...

Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Схоже на фішинговий електронний лист ! Дуже дякую, що підняли це питання!

Чи можете ви повідомити казино? Я вважаю, що вони повинні знати.

Хтось ще знайшов це в поштовій скриньці? 🤔

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так я.


І я також був зареєстрований у Cat Casino, і я також отримував такі листи в Gama та також від Gama.


Але набагато цікавіше питання полягає в тому, звідки вони взяли нашу електронну адресу і звідки вони дізналися, що у нас є обліковий запис у цих казино.


Чи може бути так, що Кіт і Гама роздають електронні адреси?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Отримав ще одну. Це точно CatCasino надсилає їх людям, які скасували підписку на їхню розсилку тощо. Дуже аморально...

Автоматичний переклад.
Malaga
1 рік тому

У Cat Casino і Gama один власник. Схоже, казино також керують ті самі люди, тож це відповідь на ваше запитання. Казино підключені.

У будь-якому випадку, було б цікаво, якби ви задали те саме запитання службі підтримки клієнтів Cat Casino.

Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Чи правильно я розумію, що ви скасували підписку на розсилку новин Cat Casino, але все одно отримали це?

Автоматичний переклад.
matthesnicole1988
1 рік тому

Привіт,

Спасибі за ваш відгук.

Ми щиро шкодуємо, що зараз у нас виникли деякі технічні проблеми, які впливають на процес виведення коштів. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб оперативно усунути ці проблеми та забезпечити безперебійну роботу.

Якщо у вас все ще виникають труднощі з виведенням коштів, напишіть на адресу aleksandra.ru@cataffs.com, вказавши своє посвідчення особи або пошту, на якій зареєстровано ваш обліковий запис.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Привіт,

Спасибі за ваш відгук.

Нам шкода, що ви мали негативний досвід роботи з нашою службою підтримки клієнтів.

Якщо для вас це не надто складно, чи могли б ви детальніше описати ситуацію, надіславши нам електронний лист на адресу aleksandra.ru@cataffs.com разом із вашим ідентифікатором або електронною адресою, пов’язаною з вашим обліковим записом?

Автоматичний переклад.
Titus1987
1 рік тому

Привіт,

Спасибі за ваш відгук.

Ми щиро шкодуємо, що зараз у нас виникли деякі технічні проблеми, які впливають на процес виведення коштів. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб оперативно усунути ці проблеми та забезпечити безперебійну роботу.


Чи могли б ви детально описати ситуацію, надіславши нам електронний лист на адресу aleksandra.ru@cataffs.com, вказавши своє посвідчення особи або пошту, на якій зареєстровано ваш обліковий запис.

Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Привіт,

Спасибі за ваш відгук.

Ці листи може надсилати персональний менеджер з персоналізованою для вас пропозицією, а також менеджери можуть писати вам в месенджер, якщо наприклад вас не влаштовує така комунікаційна підтримка, ви завжди можете написати нам для перегляду або відключення для вам розсилки з персоналізованими пропозиціями.

Автоматичний переклад.
Malaga
1 рік тому

Привіт,

Спасибі за ваш відгук.

Ніякого такого бути не може, так як ми два різних проекти, але у нас одна партнерська програма.

Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Привіт,

Спасибі за ваш відгук.

Якщо ви бажаєте скасувати підписку на розсилку, зв’яжіться з нашою чатом підтримки або напишіть на support@catcasino.com.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого