ГоловнаФорумКазиноCatCasino - загальне обговорення

CatCasino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від nvlado7806
|
15 979 переглядів 76 відповідей |
|
12 3 4
Gretche70

Чесно кажучи, я хотів би сказати, що багато казино, представлені на цьому веб-сайті, просто ігнорують форум і гравців повністю. АБО суворо публікує лише рекламні бонуси - що, на мою думку, набагато гірше з точки зору гравця.

Просто моя точка зору.

Автоматичний переклад.

Привіт. Кілька місяців тому у мене також виникли проблеми з виведенням коштів, але після процесу перевірки наразі у мене не виникло жодних проблем, і я справді люблю грати в Catscasino! Я вносив і знімав через eZeetWallet тижнями, і протягом 4 днів я знімав 120 євро, і кожен день я знову відкладав.

...Раніше виплата займала лише кілька годин. Тільки цього разу ні. Ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.

Хі.

У мене точно така ж проблема. Перевірка не викликала проблем і пройшла швидко. Першу виплату було виплачено через Skrill протягом 24 годин після того, як ви запитали двічі в чаті клієнта.

Другу виплату чекаю 3 дні. Після неодноразових запитів мені завжди давали іншу відповідь у чаті клієнтів. Спочатку було написано, що буде виплачено найближчим часом, потім було написано протягом 24 годин, потім було написано протягом 72 годин і, нарешті, що оплата перевіряється службою безпеки і щоб я мав терпіння. На жаль, досі нічого не сталося, і я думаю, що я переживу ці 72 години.

Оскільки існує денний або щотижневий ліміт виплат, і я все ще маю трохи грошей на своєму рахунку, я думаю, що це буде відкладено назавжди. Я схвильований. Якщо найближчим часом нічого не трапиться, я, ймовірно, подаду скаргу, і це, на мою думку, прикро, тому що я справді люблю казино. Але якщо виплата триває вічно, і ви не отримуєте правильну відповідь, це справді прикро. 😪

Автоматичний переклад.

Привіт. Кілька місяців тому у мене також виникли проблеми з виведенням коштів, але після процесу перевірки наразі у мене не виникло жодних проблем, і я справді люблю грати в Catscasino! Я вносив і знімав через eZeetWallet тижнями, і протягом 4 днів я знімав 120 євро, і кожен день я знову відкладав.

...Раніше виплата займала лише кілька годин. Тільки цього разу ні. Ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.

Привіт.

Спершу я хотів би дізнатися кілька речей, можливо, я:

Чи повідомило вам казино про причину цієї затримки? Чи пропонували ви інші варіанти оплати?

Знаєте, використання іншого способу оплати зазвичай є найпростішим рішенням. Отже, я б сказав, що варто спробувати.

Що ви думаєте про це?

Автоматичний переклад.

Хі.

У мене точно така ж проблема. Перевірка не викликала проблем і пройшла швидко. Першу виплату було виплачено через Skrill протягом 24 годин після того, як ви запитали двічі в чаті клієнта.

Другу виплату чекаю 3 дні. Після неодноразових запитів мені завжди давали іншу відповідь у чаті клієнтів. Спочатку було написано, що буде виплачено найближчим часом, потім було написано протягом 24 годин, потім було написано протягом 72 годин і, нарешті, що оплата перевіряється службою безпеки і щоб я мав терпіння. На жаль, досі нічого не сталося, і я думаю, що я переживу ці 72 години.

Оскільки існує денний або щотижневий ліміт виплат, і я все ще маю трохи грошей на своєму рахунку, я думаю, що це буде відкладено назавжди. Я схвильований. Якщо найближчим часом нічого не трапиться, я, ймовірно, подаду скаргу, і це, на мою думку, прикро, тому що я справді люблю казино. Але якщо виплата триває вічно, і ви не отримуєте правильну відповідь, це справді прикро. 😪

Автоматичний переклад.

Я б не дуже здивувався, дізнавшись, що платіжний провайдер має деякі проблеми з наданням послуг у німецькомовних країнах. Лише припущення, але сьогодні це трапляється досить часто. 🙁 Я залишу операторів чату осторонь, оскільки вони зазвичай не дуже добре поінформовані.

Отже, я залишатиму своє запитання. Чи можете ви вибрати інший варіант оплати на даний момент?

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Radka

Хі.

Очевидно, це не варіанти оплати для мене, принаймні мені цього не сказали, і виплату не скасовано досі.

Я вже виплачував один раз через Skrill, і проблем не було.

Тепер при другій виплаті відповідь завжди одна: «Ваша виплата перевіряється службою безпеки і буде виплачена найближчим часом».

Сьогодні я знову зв’язався зі службою підтримки клієнтів через чат, і мені сказали, що вони спробують виплатити мені гроші сьогодні. Я схвильований.

Але оскільки я хотів би зняти додаткові кошти, оскільки в мене все ще є деякі кошти на моєму рахунку, мені цікаво, чи це триватиме стільки часу щоразу. Поки сьогодні взагалі виплачується...

Автоматичний переклад.
Titus1987

Щойно виплачено другу виплату. 😊👍

Я сподіваюся, що це спрацює зараз і в майбутньому. 😊

Автоматичний переклад.
Titus1987

Гарно!✨👌

Сподіваюся, це було лише випадкове ускладнення без подальшого ефекту!

Тримайте нас у курсі, коли ви надішлете ще один, щоб побачити, як воно піде. 🙂


Автоматичний переклад.

file Я хотів би звернути увагу всіх, що це казино (або хтось, який видає себе за CatCasino) надсилає такі електронні листи з поганої адреси gmail. Вони також прикріпили номер WhatsApp для зв’язку. Просто щоб уточнити; Одного разу я депонував тут. Я думаю, що це було 10 євро. Тому я ні в якому разі не буду мати особистого менеджера...

Автоматичний переклад.
yoyeli

Схоже на фішинговий електронний лист ! Дуже дякую, що підняли це питання!

Чи можете ви повідомити казино? Я вважаю, що вони повинні знати.

Хтось ще знайшов це в поштовій скриньці? 🤔

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Radka

Так я.


І я також був зареєстрований у Cat Casino, і я також отримував такі листи в Gama та також від Gama.


Але набагато цікавіше питання полягає в тому, звідки вони взяли нашу електронну адресу і звідки вони дізналися, що у нас є обліковий запис у цих казино.


Чи може бути так, що Кіт і Гама роздають електронні адреси?

Автоматичний переклад.

file Отримав ще одну. Це точно CatCasino надсилає їх людям, які скасували підписку на їхню розсилку тощо. Дуже аморально...

Автоматичний переклад.
Malaga

У Cat Casino і Gama один власник. Схоже, казино також керують ті самі люди, тож це відповідь на ваше запитання. Казино підключені.

У будь-якому випадку, було б цікаво, якби ви задали те саме запитання службі підтримки клієнтів Cat Casino.

Автоматичний переклад.
yoyeli

Чи правильно я розумію, що ви скасували підписку на розсилку новин Cat Casino, але все одно отримали це?

Автоматичний переклад.
matthesnicole1988

Привіт,

Спасибі за ваш відгук.

Ми щиро шкодуємо, що зараз у нас виникли деякі технічні проблеми, які впливають на процес виведення коштів. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб оперативно усунути ці проблеми та забезпечити безперебійну роботу.

Якщо у вас все ще виникають труднощі з виведенням коштів, напишіть на адресу aleksandra.ru@cataffs.com, вказавши своє посвідчення особи або пошту, на якій зареєстровано ваш обліковий запис.

Автоматичний переклад.
Gretche70

Привіт,

Спасибі за ваш відгук.

Нам шкода, що ви мали негативний досвід роботи з нашою службою підтримки клієнтів.

Якщо для вас це не надто складно, чи могли б ви детальніше описати ситуацію, надіславши нам електронний лист на адресу aleksandra.ru@cataffs.com разом із вашим ідентифікатором або електронною адресою, пов’язаною з вашим обліковим записом?

Автоматичний переклад.
Titus1987

Привіт,

Спасибі за ваш відгук.

Ми щиро шкодуємо, що зараз у нас виникли деякі технічні проблеми, які впливають на процес виведення коштів. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб оперативно усунути ці проблеми та забезпечити безперебійну роботу.


Чи могли б ви детально описати ситуацію, надіславши нам електронний лист на адресу aleksandra.ru@cataffs.com, вказавши своє посвідчення особи або пошту, на якій зареєстровано ваш обліковий запис.

Автоматичний переклад.
yoyeli

Привіт,

Спасибі за ваш відгук.

Ці листи може надсилати персональний менеджер з персоналізованою для вас пропозицією, а також менеджери можуть писати вам в месенджер, якщо наприклад вас не влаштовує така комунікаційна підтримка, ви завжди можете написати нам для перегляду або відключення для вам розсилки з персоналізованими пропозиціями.

Автоматичний переклад.
Malaga

Привіт,

Спасибі за ваш відгук.

Ніякого такого бути не може, так як ми два різних проекти, але у нас одна партнерська програма.

Автоматичний переклад.
yoyeli

Привіт,

Спасибі за ваш відгук.

Якщо ви бажаєте скасувати підписку на розсилку, зв’яжіться з нашою чатом підтримки або напишіть на support@catcasino.com.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого