ФорумКазиноCatCasino - загальне обговорення

CatCasino - загальне обговорення

2 р. тому від nvlado7806
|
10985 переглядів 68 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити CatCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я зробив депозит у цьому казино за допомогою банківського переказу. Я виграв і хотів зняти суму в 600 євро. Але виявилося, що ці гроші не можна виплатити мені банківським переказом. Тоді я попросив зняти свої гроші за допомогою кредитної картки, якщо це можливо але, на жаль, цього не сталося, тоді я подав запит через електронний гаманець. але це теж не спрацювало. Я сварюся вже вісім днів, і кожен день він пише в чаті, але нічого не можна зробити. Щодня вони скажи мені, що я повинен почекати і шукати варіанти. У когось був подібний випадок і може дати мені поради, що робити?

Автоматичний переклад.
nvlado7806
2 р. тому

Привіт, я знайшов випадок, дуже схожий на ваш. Плеєр теж з Німеччини. Здається, у казино є проблеми з надсиланням грошей до Німеччини. Я боюся, що вам доведеться використовувати певну криптовалюту, щоб отримати від них свій виграш.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це дуже розчаровує. Виникли проблеми, чому вони взагалі допускають гравців з Німеччини. просто щоб мати можливість взяти їхні гроші

Автоматичний переклад.
nvlado7806
2 р. тому

Я б не сказав, що проблема спричинена лише казино, я б сказав, що скоріше це через усі

місцеве законодавство накладає бюрократію на казино, коли справа доходить до платежів.

Я вважаю, що Деніел зробив правильну думку, коли запропонував використовувати криптовалюту.

Я думаю, вам варто спробувати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

після 10 днів болю та нервозності мені нарешті вдалося отримати свої гроші

Автоматичний переклад.
nvlado7806
2 р. тому

Побачити? Я казав тобі. 🙂

Вибачте, але для гравців з Німеччини, я припускаю, це складніше.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це складно для всіх гравців! Тому що казино корумповано! Пора нарешті знизити репутацію! Мій обліковий запис закрито мною! Самовиключення через проблемну поведінку в іграх довелося запитувати кілька разів, і це було реалізовано лише після погрози судового позову! Тепер мені відмовляють у виплаті, тому що мій рахунок закрито! Захист гравця ігнорується! Тут вони намагаються змусити гравців знову відкрити свої облікові записи, щоб вони програли свій кредит! Морально і юридично дуже сумнівно! Крім того, казино працює нелегально в багатьох країнах! Чого ти чекаєш! Читайте відгуки та скарги і нарешті дійте в інтересах гравців!!

Автоматичний переклад.
Ares1981
1 рік тому

Привіт,

Ви зробили все, що могли, подавши скаргу , тепер мені цікаво, чому ви зробили депозит у казино, яке працює нелегально на австрійському ринку, чи є ймовірність, що ви знали це до того, як зробили депозити?

У будь-якому разі я прошу вас поводитися більш доброзичливо по відношенню до команд Casino Guru , просто дайте скарзі деякий час, щоб просунутися далі, і ми всі побачимо, чи буде казино діяти відповідно чи ні.

Як ви думаєте, ви можете це зробити?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Яка частина мого повідомлення груба? Той, де я перелічую проблеми з казино? Або той, де я критикую хорошу репутацію (яку інші платформи не віддають!)? Якщо ви керуєте публічною платформою, чи повинні ви вміти впоратися з критикою? Вам так не здається? А щодо вашого запитання: чи знав я, що казино не має ліцензії: хтось, хто працює на платформі казино, повинен бути достатньо навченим, щоб він/вона знав, що проблемні азартні гравці користуються цією лазівкою!! Але зустрічне запитання: Casinoguru також знає, що в Австрії існує лише одна ліцензія на одне казино? Чому ви рекламуєте ці казино, публікуючи таке чітке повідомлення: «Приймаються гравці з Австрії»!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Ares1981
1 рік тому

Якщо ви керуєте «публічною платформою» і платите людям, щоб вони безкоштовно допомагали гравцям, я вважаю, що така «порада також не буде вітатися:

"Чого ви чекаєте! Читайте відгуки та скарги і нарешті дійте в інтересах гравців!!"

Зрозумів? 🙂

Ми робимо все інакше, ми покладаємося лише на скарги та інформацію, зібрану й оцінену безпосередньо нашими командами.

Крім того, якщо ви використовуєте належний фільтр, щоб показати вам лише казино, ліцензовані в Австрії (з ліцензією AT), ви побачите інший результат. Спробуйте, будь ласка.

file

Я розумію вашу думку, але ви не розумієте, що казино, перелічені на нашому веб-сайті, служать інформаційним цілям - ми не рекламуємо казино . Отже, якщо казино приймає гравців з Австрії, і це зазначено в умовах, ми точно надаємо цю інформацію гравцям . З іншого боку, кожна країна має власну вкладку в списку казино, де відображаються лише казино, ліцензовані для цієї конкретної країни .

Зараз це все звучить розумніше? Я сподіваюся, що так і буде.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю,

На жаль, з технічних причин на даний момент ми не можемо вивести на ваші картки. Ми робимо все, щоб вирішити цей процес, але це потребує часу. З цієї причини ми переходимо до альтернативних методів, таких як: електронні гаманці, криптовалюта та виведення на IBAN.

Автоматичний переклад.
CatCasino
1 рік тому

Привіт,

дякую за це повідомлення. Сподіваюся, проблема буде вирішена найближчим часом. 🤞

Автоматичний переклад.
CatCasino
1 рік тому

Ви все ще маєте ту саму проблему? Оскільки я вже п’ятий раз намагаюся виплатити свій виграш за допомогою кредитної картки, мені постійно відмовляють, а в чаті говорять, що я повинен подати нову заявку. Ваш пост був 4 місяці тому, але проблема все ще існує?

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Привіт Gretche70.

Я сподіваюся, що казино незабаром відповість, хоча я сприймаю це як приємний сюрприз. Я правильно розумію, що вам не було запропоновано інших варіантів, крім кредитної картки? Я відчуваю, що ти нікуди не дінешся. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Радка, я хотів зняти 250 євро протягом останніх 3 днів. Звичайно, я заздалегідь перевірив, які способи оплати вони мають. З усіх цих методів я міг використовувати лише кредитну картку, оскільки інших методів у мене немає. Я зробив депозит за допомогою кредитної картки та хотів виплатити таким же способом. Платіж постійно відхиляють, а потім неодноразово кажуть, що я повинен подати нову заявку. Тоді мені сказали розділити виплату на 2-3 транзакції. Я робив це вже 7 разів. Я запитав їх, чи не можуть вони просто виплатити мені гроші банківським переказом, вони мені не відповіли. Він просто говорить: створіть нову заявку. Я також надіслав електронного листа і знову вказав, чи є можливість виплатити мені гроші банківським переказом. Я досі не отримав відповіді на цей електронний лист. Вони ніколи не пропонували мені жодного іншого методу, але я також не володію жодним із інших методів. Мій обліковий запис перевірено, і я грав навіть без бонусу. Вони просто кажуть, створіть нову заявку, тому я не можу далі в цьому чаті. Я використовував кредитну картку для внесення та зняття коштів в інших казино, тому це теж не моя картка.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

file це методи вилучення

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

А якщо зняття коштів відхилено, ви навіть не отримаєте сповіщення. Ви повинні продовжувати перевіряти, щоб побачити, чи гроші нарешті вийшли або скасовано знову.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, якби я не зробив скріншот своїх транзакцій у цьому казино, ніхто б мені не повірив. Зараз я 9 разів намагався виплатити суму, 9 разів мені було відмовлено. І єдине, що вони кажуть в чаті, це подати нову заявку, з якої я вже зробив кілька скріншотів. Я дійсно ніколи, ніколи не відчував нічого подібного в жодному іншому казино. Можу лише порадити всім не грати тут. Я думаю, що настав час подати скаргу, можливо, тоді буде рішення.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Привіт Gretchen70.

На мій погляд, у казино є деякі проблеми. Незважаючи на цей очевидний факт, казино вирішило встановити стіну непрацюючих рішень. Я б сказав, що безглуздо пробувати знову виводити кошти знову, це напевно викликає у вас жахливий стрес! На жаль, ви, швидше за все, зрозумієте, що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки та виведення коштів, що приведе мене до точки KYC. Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис був повністю підтверджений раніше?

Незважаючи на 14 днів, подавши скаргу, ви зробили найкращий крок, я б сказав. У найкращому варіанті ви отримаєте гроші, у гіршому – доведеться чекати, поки скарга набере чинності. Просто надайте всі відповідні знімки екрана, електронні листи або будь-що, що у вас там є, і ми побачимо, що станеться далі. 🤞🤞🤞

Не соромтеся також оновлювати мене тут!

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого