ФорумКазиноCasinoly - загальне обговорення

Casinoly - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від MeisterDidi
|
4555 переглядів 56 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
2 міс. тому

Мій платіж ще не здійснено, вони надіслали мені повідомлення на WhatsApp, що мій запит на зняття коштів буде знову скасовано.

Це не поширене явище, як я вже говорив, в інших букмекерських конторах, у яких я беру участь, завжди запит на зняття робиться правильно, вчасно.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

filefile Нічого не вирішено!

Оплата не здійснена!

Автоматичний переклад.
vihbarberhouse
2 міс. тому

Шкода, що так і залишилося, і нічого не зрушило з місця.

У цьому випадку я раджу вам подати скаргу тут, і наша команда спробує розібратися в цьому.

Ось посилання , за яким ви можете це зробити. Якщо вам потрібна допомога, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я виграв понад 3000 у цьому казино. Я можу зняти максимум 800 доларів США за 24 години (з максимальною кількістю 3 активних вилучень). У їхніх Умовах зазначено, що вилучення коштів обробляється протягом 3 днів. Минуло майже 2 тижні. Я кілька разів звертався в службу підтримки, і вони запевняють, що я отримаю свій платіж, просто його затримали. Вони ніколи не просили документів KYC, я запитував про це кілька разів і сказав, що радий їх надіслати, але вони сказали, що наразі це не потрібно. Чи варто мені хвилюватися? Це казино має високий рейтинг на цьому сайті, але тривала затримка починає викликати у мене занепокоєння. Хтось нещодавно отримував гроші в цьому казино?

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Ninja8
1 місяць тому

привіт

Наскільки я можу судити, казино платить; інакше індекс безпеки був би набагато нижчим, але його відгуки користувачів досить погані, і зняття коштів, здається, не відбувається гладко. 🙁

Кілька днів тому хтось сказав:

«Дуже повільна обробка зняття коштів. У T&C зазначено 3 дні, але минуло більше тижня, а платіж не надійшов».

Переконайтеся самі в відгуках користувачів Casinoly 👈

Будь ласка, повідомляйте нам про ваш прогрес. Я хочу переконатися, що зрештою ви отримаєте гроші.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

привіт

Просто повідомляю про проблему з оплатою. Я щойно отримав платіж на свій крипто-гаманець, тому я можу підтвердити, що це казино справді платить, але це дуже повільно, у моєму випадку я чекав близько 2 тижнів. Тож я рекомендую це казино, оскільки воно досить гарне, але лише якщо ви не проти почекати деякий час, щоб отримати свій виграш, але якщо ви очікуєте швидкої виплати, тоді краще грати в іншому місці. Але вони є законними і зрештою заплатять.

Автоматичний переклад.
Ninja8
1 місяць тому

привіт

Дійсно дуже вдячний відгук. Радий бачити, що казино платить, хоча я думаю, що така величезна затримка не принесе їм великої вдячності. Я бачу, що ви були дуже щедрі в нашому огляді користувачів на Casinoly.

Саме такі гравці, як ви, дійсно роблять наш веб-сайт чудовим.



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякую Радка. Я намагаюся бути максимально справедливим у своїх відгуках, щоб вони могли бути дещо корисними для інших, а не просто реагувати. Я вважаю, що середня оцінка є справедливою, тому що, як я вже згадував, окрім повільної оплати, все інше в них було досить хорошим. (хоча, чесно кажучи, я не впевнений, чи буду я там знову грати найближчим часом)

І дякую Casino Guru за те, що він надав неоціненний ресурс для онлайн-спільноти азартних ігор, я дуже покладаюся на цей сайт, щоб приймати інформативні рішення про те, чи варто грати в певних казино. Хоча я особисто не вважаю, що Casinoly слід оцінювати 9,8, це здається надзвичайно високим для сайту, якому потрібно майже 2 тижні, щоб виплатити ваш виграш. Я вважаю, що оцінка 9,8 свідчить про те, що казино виплачує щонайменше 24 години. Такі сайти, як Bitstarz, заслуговують на високу оцінку, оскільки зняття коштів обробляються майже миттєво (від хвилин до 1 години)

Але в будь-якому разі це лише моя особиста думка, і я розумію, що інші фактори враховуються під час розрахунку їхніх балів. Сподіваюся, вони прислухаються до відгуків і спробують покращити свої процеси виведення коштів.

Автоматичний переклад.
Ninja8
1 місяць тому

Це одна з найкращих публікацій, які я читав за останній час. Я радий, що деякі гравці знають і роблять внесок, як ти. Іноді корисно не поспішати на перегляд користувачами та після всього процесу оцінити речі, які гравці вважають корисними.

Я також радий, що наш сайт допомагає вам вирішити, де грати, і я сподіваюся, що так і залишиться.

Я тримаю за вас кулаки, і якщо ви знову відвідаєте це казино, будь ласка, дайте мені знати, чи це було краще з вашим виведенням. 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

У казино дуже складно платити, якби це не зайняло стільки часу... Думаю, я б повернувся, щоб пограти

Я, мабуть, не повернуся, якщо мені взагалі заплатять.

Я зробив запит на зняття коштів 9 числа, сьогодні 13 числа, і все одно нічого... на жаль. Нічого не залишається, як чекати, якщо я скасую висновок і знову зроблю запит, тоді хвіст дійсно закрутиться.

Ця затримка платежу дратує.

Коли ми робимо депозити, це як блискавка на їхньому рахунку.

Навпаки для гравців.

Автоматичний переклад.
vihbarberhouse
3 тиж. тому

привіт

Вони заплатять. Просто дуже повільно. З 9 по 13 це лише 4 дні. Минуло майже 2 тижні, перш ніж я отримав платіж. Але вони платять повністю. Що б ви не робили, не скасовуйте це, не зменшуйте свій баланс, тому що вам набридло чекати. Наберіться терпіння, це дратує, але я можу підтвердити, що вони вам заплатять. Зачекайте принаймні 2 тижні, перш ніж вживати будь-яких заходів.

Автоматичний переклад.
Ninja8
3 тиж. тому

За їх словами, оплата займає від 1 до 3 робочих днів.... pura mentira..... коротше.

Це ненадійно.

Ви не можете повірити їхнім умовам.

Автоматичний переклад.
vihbarberhouse
3 тиж. тому

Так, це абсолютно ненадійно. Я звернувся до служби підтримки саме з цим питанням і сказав, що очікую платіж протягом 3 днів, як зазначено в їхніх положеннях та умовах, але вони все одно потребували майже 2 тижні для оплати. Отже, так, вони взагалі не дотримуються своїх умов, але я хочу сказати, що вони врешті-решт платять, просто це дуже повільно, тому я думаю, що ви вирішуєте, повернутися чи ні. Я сам не надто впевнений, чи буду я постійним гравцем, що повертається сюди.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

У казино дуже складно платити, якби це не зайняло стільки часу... Думаю, я б повернувся, щоб пограти

Я, мабуть, не повернуся, якщо мені взагалі заплатять.

Я зробив запит на зняття коштів 9 числа, сьогодні 13 числа, і все одно нічого... на жаль. Нічого не залишається, як чекати, якщо я скасую висновок і знову зроблю запит, тоді хвіст дійсно закрутиться.

Ця затримка платежу дратує.

Коли ми робимо депозити, це як блискавка на їхньому рахунку.

Навпаки для гравців.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

А як там сьогодні? У вас є якісь оновлення після вихідних?

Я розумію, що ви трохи засмучені тим, що вам потрібно чекати, але, будь ласка, будьте терплячі, і, сподіваюся, незабаром ви прийдете сюди з гарними новинами. Якщо ні, наша команда спробує допомогти та з’ясує причину цієї затримки.

Крім того, майте на увазі, що зазвичай, коли ви робите виведення коштів, у казино потрібно перевірити більше речей, ніж це потрібно, коли мова йде про депозити. Це головна причина, чому часові рамки можуть бути такими різними, знаєте.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Так, це абсолютно ненадійно. Я звернувся до служби підтримки саме з цим питанням і сказав, що очікую платіж протягом 3 днів, як зазначено в їхніх положеннях та умовах, але вони все одно потребували майже 2 тижні для оплати. Отже, так, вони взагалі не дотримуються своїх умов, але я хочу сказати, що вони врешті-решт платять, просто це дуже повільно, тому я думаю, що ви вирішуєте, повернутися чи ні. Я сам не надто впевнений, чи буду я постійним гравцем, що повертається сюди.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Щиро дякую за ваше нутро і за те, що ви піклуєтесь про інших.👌

Сподіваюся, все буде так, як ви сказали, і вони справді зроблять усе можливе, щоб вирішити проблему.

Отже, я правильно зрозумів, що ви там більше не граєте? Ви переїхали кудись ще, чи просто відпочивали?

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Відтоді я не робив іншого депозиту. Насправді я все ще чекаю, поки буде оброблено ще одне зняття, тому що було обмеження на те, скільки я можу зняти кожного разу. Останні 800 доларів все ще очікують. Знову майже 2 тижні. Таким чином, здається, що затримка платежу повсюдна. Я думаю, що їм потрібно вказати це в своїх умовах, а не говорити, що це займає 3 дні, тому що це явно неправда. Якщо вони вкажуть, що це займає 2 тижні, тоді гравці не будуть скаржитися, тому що якщо в T&C вказано 2 тижні для оплати, і вони вирішать зіграти, це означає, що вони погодилися з цими умовами. Я завжди читаю Загальні положення та умови, перш ніж грати в будь-якому казино, і Casinoly сказало, що це 3 дні, з чим я погодився, але насправді це приблизно 2 тижні до того, як ваше виведення буде оброблено. Можливо, я візьму тривалу перерву в цьому казино після того, як отримаю останній платіж

Автоматичний переклад.
Ninja8
3 тиж. тому

так Я точно розумію вашу думку.

Було б справді найкраще, якби це було сформульовано в їхніх умовах, але, можливо, це не завжди так, а іноді це може бути швидше. Ви знаєте, що я маю на увазі.

Крім того, якщо ви бачите, що це триває надто довго, не соромтеся подати скаргу, і наша команда спробує допомогти.

Чекатимемо ваших новин.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого