Чудово, але бачиш, інколи треба просто витримати, і все вийшло добре, коли у тебе є гроші. Важливо, щоб казино спілкувалося з вами та повідомляло вам, що відбувається. Було б гірше, якби вони цього не зробили.
Тож, враховуючи час, який вам довелося чекати, ви думаєте, що залишитеся грати тут, коли отримаєте гроші? 🤔
Great, but you see, sometimes you just have to hang in there and everything turned out well when you have the money. It's important if the casino communicates with you and tells you what's going on. It would be worse if they didn't.
So, considering the time you had to wait, do you think you'll stay and play here once you've got your cashout? 🤔
Я бачу, що ви також подали сюди скаргу нашій команді, але вони зможуть втрутитися лише після закінчення 14-денного періоду. Тому я сподіваюся, що ви зможете отримати гроші швидше.
Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?
Будь ласка, повідомляйте нам про це ваше відкликання.
I can see that you have also submitted a complaint here with our team, but they will be able to intervene only after the 14-day time period passes. So,I hope that you will be able to receive the money sooner.
Is your account fully verified at this casino?
Please keep us updated regarding this withdrawal of yours.
вони не просили мене про перевірку.
they didn't ask me for verification.
eles nao me pediram verificacao.
якщо я отримаю гроші, я повідомлю команду.
if i receive the money i will let the team know.
se eu receber o dinheiro avisarei aqui a equipe sim.
Будемо чекати оновлень від вас.
Це ваше перше зняття коштів у цьому казино?
We will wait for updates from you.
Is this your first withdrawal at this casino?
Дякую тобі. Будь ласка, дайте нам знати, коли у вас будуть якісь новини.
Thank you. Let us know whenever you have some news, please.
Я зробив запит на зняття 1600 реалів 25 червня,
Поки що мої гроші не надійшли на мій рахунок, а сьогодні я звернувся до так званої «підтримки клієнтів», і вони сказали мені, що запит на виведення скасовано, і мені доведеться зробити запит на зняття знову!
Тобто по "підтримці" мені доведеться чекати ще 5 робочих днів!
Для мене вони просто шахрайська платформа!
Словом, баланс не повернувся!
I made a withdrawal request for 1,600 reais on June 25th,
So far my money has not been paid into my account, and today I contacted the so-called "customer support" and they told me that the withdrawal request had been canceled and that I would have to make the withdrawal request again!
In other words, according to "customer support" I'll have to wait another 5 working days!
To me, they're just a fraudulent platform!
In short, my balance has not returned!
Fiz um pedido de saque de 1.600 reais,dia 25/06,
Até agora o meu dinheiro não caiu na conta,ainda por cima,hoje entrei em contato com o suposto "suporte ao cliente"me falaram que o pedido do saque foi cancelado,que eu teria que fazer novamente o pedido do saque !
Ou seja , segundo o "suporte ao cliente"terei que esperar mais 5 dias úteis!
Pra mim ,Não passam de uma plataforma fraudulenta!
Resumindo,meu saldo não retornou!
Що ж, підтримка, безперечно, має надати певну підтримку, і я думаю, ви, ймовірно, відчуваєте, що ваше виведення коштів не є пріоритетом для казино. Я, звичайно, чекаю пояснень і щирих вибачень.
Все-таки найкраще було б отримати гроші, незважаючи на це відчуття. Якщо я не помиляюся, у вас також не вистачає суми зі скасованого виведення, це так?
Я боюся, що єдиний, хто зараз може вам у цьому допомогти, — це працівник казино.
Well, the support should certainly do some supporting, and I imagine you probably feel like your withdrawal is not the priority for the casino. I would certainly expect some explanation and an honest apology.
Still, it would be best to get the money, despite that feeling. If I'm not mistaken, you're also missing the amount from the cancelled withdrawal, is that so?
I fear the only one who can currently help you with that is a casino employee.
Привіт, у мене теж проблеми. Мої гроші ніколи не надходили на депозит (миттєвий переказ) і нічого не отримували. Про це у лайв-чаті сказав перший представник служби підтримки. Інша людина сказала мені зовсім інше... Я повинен потерпіти ще 2-3 дні... Що це за казино... Я ніколи не відчував нічого подібного. Я даю хлопцям час до понеділка... інакше я поїду в центр Гамбурга і найду потрібного адвоката для цієї справи.
Hi, I have problems too. My money was never deposited (instant transfer) and nothing was ever received. That's what the first support person said in the live chat. The other person told me something completely different... I should be patient for another 2-3 days... What kind of casino is this... I've never experienced anything like it. I'll give the guys until Monday... otherwise I'll drive into downtown Hamburg and get the right lawyer for this matter.
Moin, habe ebenfalls probleme. Mein Geld sei niemals eingezahlt worden (Sofortüberweisung) ist nie was eingegangen. So der erste Support im Live Chat. Der andere hat mir was ganz anderes erzählt.. ich solle mich doch 2-3 Tage noch gedulden ... Was ist das für ein Casino ... sowas hab ich noch nicht erlebt. Bis Montag gebe ich den Jungs.. ansonsten fahre ich in die Innenstadt von Hamburg und hol mir den richtigen Anwalt für diese angelegenheit hier.
немає. Я чекаю професійного, швидкого процесінгу від казино, а не напівдитячого садка десь у Конго за ЄС
no. I expect professional, fast processing from a casino and not a half-kindergarten somewhere in the Congo behind the EU
nein. ich erwarte von einem Casino professionelle schnelle abwicklungen und nicht son halber kindergarten irgendwo im Kongo hinter der EU
Мене щойно дезактивувало казино, коли я погрожував подати колективний позов щодо заяв команди підтримки, які постійно змінювалися. Я провів деякі дослідження. Денис Бутко очолює компанію Rabidi NV, яка представляє ці гральні холдинги казино. Я цим погрожував команді підтримки!
ШАХРАЙСТВО ВІД ПАЛЕЦІВ!!!!!! КАЗИНО шахрайство!!!!
I was just deactivated by the casino when I threatened to file a class action lawsuit regarding the statements made by the support team that kept changing. I did some research. Denys Butko is the head of Rabidi NV, which represents these casino gambling holding companies. I threatened the support team with this!
FINGER OFF FRAUD SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Ich wurde so eben Deaktiviert vom Casino als ich mit einer Sammelklage gedroht habe bzgl der immer anderen getätigten aussagen des suppopertes. Ich habe recherchiert. Denys Butko ist der Kopf von der Rabidi N.V. der diese Casino Gambling Holdinggesellschaften vertritt. Dies habe ich den Support auch so angedroht!
FINGER WEG BETRUG SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Мій запит на зняття було скасовано, я зробив ще один запит на Instant Pix, який ще не був оплачений, я ніколи не бачив нічого подібного, я є частиною інших будинків, включаючи KTO, superbet, blaze .... і так далі , у мене ніколи не боліла голова.....
Це дуже складне казино, якщо це не шахрайство, я не знаю, що це таке!
My withdrawal request was canceled, I made another request for Instant Pix which has not yet been paid, I've never seen anything like it, I'm part of other houses, including KTO, superbet, blaze .... and so on, I've never had a headache.....
Very complicated this casinoly, if it is not a scam, I do not know what it is!
Meu pedido de saque foi cancelado,fiz outro pedido de Pix instantâneo que ainda não foi feito o pagamento,Nunca vi algo tão parecido, faço parte de outras casas ,que inclui KTO,superbet,blaze ....e por aí em diante,nunca tive dor de cabeça.....
Bem complicado esse casinoly,se não é Golpe, desconheço oque é!
Ласкаво просимо в клуб. Бог розсудить і Дениса Бутка. Я в цьому впевнений. Тепер я використаю все, що Бог дав мені в моїх силах, щоб знищити цю істоту адвокатами та судовими процесами до кінця його життя. Ні помсти, ні злості... тільки любов до ближнього
welcome to the club. God will judge Denys Butko too. I am pretty sure of that. I will now use everything that God has given me in my power to destroy this being with lawyers and lawsuits until the end of his life. No revenge, no anger... just love for one's neighbor
welcome to the club. Gott wird richten auch bei Denys Butko. Da bin ich mir ziemlich sicher. Ich werde jetzt alles was in meiner Macht gelegt wurde von Gott nutzen um dieses Wesen bis zum Ende seines Lebens mit Anwälten und Klagen kaputt zu machen. Keine Rache, keine Wut ... nur nächstenliebe
Мене щойно дезактивувало казино, коли я погрожував подати колективний позов щодо заяв команди підтримки, які постійно змінювалися. Я провів деякі дослідження. Денис Бутко очолює компанію Rabidi NV, яка представляє ці гральні холдинги казино. Я цим погрожував команді підтримки!
ШАХРАЙСТВО ВІД ПАЛЕЦІВ!!!!!! КАЗИНО шахрайство!!!!
I was just deactivated by the casino when I threatened to file a class action lawsuit regarding the statements made by the support team that kept changing. I did some research. Denys Butko is the head of Rabidi NV, which represents these casino gambling holding companies. I threatened the support team with this!
FINGER OFF FRAUD SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Ich wurde so eben Deaktiviert vom Casino als ich mit einer Sammelklage gedroht habe bzgl der immer anderen getätigten aussagen des suppopertes. Ich habe recherchiert. Denys Butko ist der Kopf von der Rabidi N.V. der diese Casino Gambling Holdinggesellschaften vertritt. Dies habe ich den Support auch so angedroht!
FINGER WEG BETRUG SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Чи можу я запитати, коли саме ви подали запит на зняття коштів, і чи це було для вас перше в цьому казино?
Ви завжди повинні говорити з допоміжним персоналом з повагою і не погрожувати їм. Звичайно, зазвичай вони блокують вас у чаті, якщо ви це зробите.🤷♀️
Будь ласка, надайте додаткову інформацію щодо вашого вилучення, і, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти, якщо це буде потрібно.
May I ask when exactly have you requested the withdrawal, please and was this your first one at this casino?
You should always talk to the support staff with respect and not threaten them. It is very usual that they will block you from the chat if you do so, of course.🤷♀️
Please provide some more information regarding your withdrawal, and hopefully we will be able to help you if needed.
Мій запит на зняття було скасовано, я зробив ще один запит на Instant Pix, який ще не був оплачений, я ніколи не бачив нічого подібного, я є частиною інших будинків, включаючи KTO, superbet, blaze .... і так далі , у мене ніколи не боліла голова.....
Це дуже складне казино, якщо це не шахрайство, я не знаю, що це таке!
My withdrawal request was canceled, I made another request for Instant Pix which has not yet been paid, I've never seen anything like it, I'm part of other houses, including KTO, superbet, blaze .... and so on, I've never had a headache.....
Very complicated this casinoly, if it is not a scam, I do not know what it is!
Meu pedido de saque foi cancelado,fiz outro pedido de Pix instantâneo que ainda não foi feito o pagamento,Nunca vi algo tão parecido, faço parte de outras casas ,que inclui KTO,superbet,blaze ....e por aí em diante,nunca tive dor de cabeça.....
Bem complicado esse casinoly,se não é Golpe, desconheço oque é!
Будь ласка, чи маєте ви якісь оновлення щодо вашого вилучення? Це вже було оброблено?
Якщо ні, наша команда спробує це перевірити та, сподіваюся, допоможе.
Have you got any updates regarding your withdrawal, please? Was it already processed?
If not, our team will try to check it out and hopefully help.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.