ФорумКазиноCasinoly - загальне обговорення

Casinoly - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від MeisterDidi
|
5252 переглядів 56 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
5 міс. тому

Привіт, я хотів повідомити, що мене вже перерахували, дякую

Автоматичний переклад.
Alfpadi01
5 міс. тому

Чудово, але бачиш, інколи треба просто витримати, і все вийшло добре, коли у тебе є гроші. Важливо, щоб казино спілкувалося з вами та повідомляло вам, що відбувається. Було б гірше, якби вони цього не зробили.

Тож, враховуючи час, який вам довелося чекати, ви думаєте, що залишитеся грати тут, коли отримаєте гроші? 🤔

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Знятий пединг, спробував УСІ варіанти виведення... file Pix, USDT і LTC.

Привіт, хлопці, Casinoy.com — це шахрайство?

Автоматичний переклад.
axienewdson01
3 міс. тому

Я бачу, що ви також подали сюди скаргу нашій команді, але вони зможуть втрутитися лише після закінчення 14-денного періоду. Тому я сподіваюся, що ви зможете отримати гроші швидше.

Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

Будь ласка, повідомляйте нам про це ваше відкликання.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

вони не просили мене про перевірку. file

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

якщо я отримаю гроші, я повідомлю команду.

Автоматичний переклад.
axienewdson01
3 міс. тому

Будемо чекати оновлень від вас.

Це ваше перше зняття коштів у цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Так

Автоматичний переклад.
axienewdson01
3 міс. тому

Дякую тобі. Будь ласка, дайте нам знати, коли у вас будуть якісь новини.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я зробив запит на зняття 1600 реалів 25 червня,

Поки що мої гроші не надійшли на мій рахунок, а сьогодні я звернувся до так званої «підтримки клієнтів», і вони сказали мені, що запит на виведення скасовано, і мені доведеться зробити запит на зняття знову!

Тобто по "підтримці" мені доведеться чекати ще 5 робочих днів!

Для мене вони просто шахрайська платформа!

Словом, баланс не повернувся!


Автоматичний переклад.
vihbarberhouse
3 міс. тому

Що ж, підтримка, безперечно, має надати певну підтримку, і я думаю, ви, ймовірно, відчуваєте, що ваше виведення коштів не є пріоритетом для казино. Я, звичайно, чекаю пояснень і щирих вибачень.

Все-таки найкраще було б отримати гроші, незважаючи на це відчуття. Якщо я не помиляюся, у вас також не вистачає суми зі скасованого виведення, це так?

Я боюся, що єдиний, хто зараз може вам у цьому допомогти, — це працівник казино.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, у мене теж проблеми. Мої гроші ніколи не надходили на депозит (миттєвий переказ) і нічого не отримували. Про це у лайв-чаті сказав перший представник служби підтримки. Інша людина сказала мені зовсім інше... Я повинен потерпіти ще 2-3 дні... Що це за казино... Я ніколи не відчував нічого подібного. Я даю хлопцям час до понеділка... інакше я поїду в центр Гамбурга і найду потрібного адвоката для цієї справи.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

немає. Я чекаю професійного, швидкого процесінгу від казино, а не напівдитячого садка десь у Конго за ЄС

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мене щойно дезактивувало казино, коли я погрожував подати колективний позов щодо заяв команди підтримки, які постійно змінювалися. Я провів деякі дослідження. Денис Бутко очолює компанію Rabidi NV, яка представляє ці гральні холдинги казино. Я цим погрожував команді підтримки!


ШАХРАЙСТВО ВІД ПАЛЕЦІВ!!!!!! КАЗИНО шахрайство!!!!

Автоматичний переклад.
nilspatrias5
3 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мій запит на зняття було скасовано, я зробив ще один запит на Instant Pix, який ще не був оплачений, я ніколи не бачив нічого подібного, я є частиною інших будинків, включаючи KTO, superbet, blaze .... і так далі , у мене ніколи не боліла голова.....

Це дуже складне казино, якщо це не шахрайство, я не знаю, що це таке!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

https://ibb.co/DVsrCsS

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
vihbarberhouse
3 міс. тому

Ласкаво просимо в клуб. Бог розсудить і Дениса Бутка. Я в цьому впевнений. Тепер я використаю все, що Бог дав мені в моїх силах, щоб знищити цю істоту адвокатами та судовими процесами до кінця його життя. Ні помсти, ні злості... тільки любов до ближнього

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мене щойно дезактивувало казино, коли я погрожував подати колективний позов щодо заяв команди підтримки, які постійно змінювалися. Я провів деякі дослідження. Денис Бутко очолює компанію Rabidi NV, яка представляє ці гральні холдинги казино. Я цим погрожував команді підтримки!


ШАХРАЙСТВО ВІД ПАЛЕЦІВ!!!!!! КАЗИНО шахрайство!!!!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чи можу я запитати, коли саме ви подали запит на зняття коштів, і чи це було для вас перше в цьому казино?

Ви завжди повинні говорити з допоміжним персоналом з повагою і не погрожувати їм. Звичайно, зазвичай вони блокують вас у чаті, якщо ви це зробите.🤷‍♀️

Будь ласка, надайте додаткову інформацію щодо вашого вилучення, і, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти, якщо це буде потрібно.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мій запит на зняття було скасовано, я зробив ще один запит на Instant Pix, який ще не був оплачений, я ніколи не бачив нічого подібного, я є частиною інших будинків, включаючи KTO, superbet, blaze .... і так далі , у мене ніколи не боліла голова.....

Це дуже складне казино, якщо це не шахрайство, я не знаю, що це таке!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Будь ласка, чи маєте ви якісь оновлення щодо вашого вилучення? Це вже було оброблено?

Якщо ні, наша команда спробує це перевірити та, сподіваюся, допоможе.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого