1 рік тому
Тут ви можете обговорити Casinoly, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Я чекав на виплату 300 євро кілька днів.
Дивно, але виплата вже була скасована системою один раз, згідно з живим чатом, платіжний провайдер (Mastercard) відмовився б приймати...
Hello,
I've been waiting for a payout of €300 for a few days.
Strangely, the payout was already canceled once by the system, according to the live chat, the payment provider (Mastercard) would have refused acceptance...
Hallo,
Ich warte seit einigen Tagen auf die Auszahlung von 300 €.
Seltsamerweise wurde die Auszahlung bereits einmal vom System gecancelt, laut Auskunft des Live Chat hätte der Zahlungsanbieter (Mastercard) die Annahme verweigert...
Привіт.
Дякуємо, що поділилися з нами тут. Це трапляється частіше, якщо можна додати. Перевірте форум, де ви знайдете багато гравців з Німеччини, Австрії та кількох інших країн із подібними проблемами. Деякі варіанти оплати просто стають недоступними.
Чи можете ви вибрати інший варіант оплати?
Hello.
Thanks for sharing with us here. It happens more often, If I may add. Check out the forum you'll find many players from Germany, Austria, and several other countries with similar problems. Certain payment options just become unavailable.
Can you pick up a different payment option, please?
Привіт, я вніс близько 1 тис. і майже заробив 7 тис.… Я попросив вивести 500 євро x 2, тому що це максимум, який я можу попросити за день і 2 дні без відповіді… Це нормально? Як ви думаєте, чи можуть мене обдурити? Вони не вимагали жодних документів, що посвідчують особу, чи щось інше… Скільки коштує звичайний час виведення?
Hello I have deposited about 1k and nearly made 7k… I asked for withdrawal of 500€x2 because that’s the max I can ask per day and 2 days now without any response… Is it normal? Do you think I might get scammed?They didn’t ask for any documents of ID or anything…How much is the normal withdrawal time?
Привіт.
Час виведення дуже різний. Проте, як правило, спочатку потрібно пройти перевірку, тому я б зосередився на цьому. Ви пробували зв’язатися з чатом або службою підтримки? 🤔
Hello there.
The withdrawal time varies a lot. Still, normally you need to be verified first, so I'd focus on that. Have you tried contacting the live chat or support? 🤔
Хороший день
Я вніс 300 франків у Casolyno Casino з вітальним бонусом і після успішної пари я виграв 3900 франків. Однак тепер я можу виплачувати лише 500 кожні 24 години, як сказала мені служба підтримки. Чекаю 2 дні і нічого не відбувається. Просто отримав електронний лист із підтвердженням. Тепер я прочитав усі ці негативні коментарі, і мені цікаво, чи отримаю я коли-небудь гроші чи мені потрібно готуватися до скарги?
Good day
I deposited 300 francs at Casolyno Casino with a welcome bonus and after a successful wager I won 3900 francs. Now, however, I can only pay out 500 every 24 hours, as support told me. I've been waiting for 2 days and nothing has happened. Just a confirmation email got it. Now I've read all these negative comments and I'm wondering will I ever get the money or do I have to prepare for a complaint?
Guten Tag
Ich habe im Casolyno Casino 300 Franken einbezahlt mit Begrüssungsbonus und nach erlofgreichem wager habe Ich 3900 Franken gewonnen.Nun kann Ich jedoch nur 500 jede 24h auszahlen wie support mir gesagt hat.Ich warte jetzt schon 2 Tage und nichts hat sich getan.Nur eine bestätigungsmail bekommen.Nun habe Ich alle diese negativen Kommentare gelesen und frage mich bekomme Ich jemals das Geld oder muss Ich mich schon auf eine Beschwerde einrichten?
Максимальна дозволена сума зняття справді низька, і багато користувачів повідомляють про затримку платежів. Якщо ви не завершили KYC, вони, ймовірно, попросять це, і тепер вам доведеться чекати, поки перевірять ваші документи, а потім знову чекати зняття, зверніться до служби підтримки якщо KYC необхідний для обробки зняття коштів, деякі казино проводять перевірку після першого запиту на зняття коштів, а інші – після досягнення певної сукупної суми зняття коштів, незрозуміло, що відбувається з цим казино. Оскільки ви грали з бонусом, він зазвичай підлягає подальшій перевірці, яка затримує виплати, зачекайте 2 тижні, а якщо він не завершиться, надішліть скаргу
The max withdrawal allowed is really low and many users report delayed payments, if you have not completed KYC they will probably ask for it and now you will have to wait for your documents to get checked and then wait once again for the withdrawal, ask support if KYC is required for the withdrawal to be processed, some casinos enforce verification after a first withdrawal is requested and others after certain cumulative withdrawals amount is reached, not sure what the case is with this casino. Since you played with a bonus, it's usually subject to further checking, which delays payments, wait 2 weeks and if it doesn't get completed file a complaint
Я щойно отримав електронний лист про те, що виплату оброблено успішно. Поки що вони не питали мене про kyc. Я вважаю це підозрілим. Побачимо, чи надійде виплата.
I just received an email saying the payout was processed successfully. So far they haven't asked me about kyc. I find this suspicious. Will see if the payout arrives.
Ich habe soeben ein Email erhalten in dem steht die Auszahlung wurde erfolgreich bearbeitet.Bis jetzt haben die mich nach kyc nichts gefragt.Finde dies suspekt.Werde sehen ob nun die Auszahlung ankommt.
Корисно знати, що я б рекомендував вам підтвердити свій обліковий запис, якщо ви плануєте регулярно робити там ставки, щоб майбутні зняття коштів не затримувались у випадку, якщо казино намагатиметься застосувати KYC
Good to know, I would recommend you verifying your account if you plan to bet there regularly, that way future withdrawals don't get delayed in case the casino tries to enforce KYC
Доброго ранку, я виграв у казино, і, на жаль, вони не дають мені гроші, як я можу це зробити?
Я зробив запит на відкликання візи в розмірі 500 євро, тому що більше я даю, але вони не дозволяють, і, на жаль, я не отримую відповіді
Good morning I won on casinoly and unfortunately they don't let me have the money how can I do it?
I made a visa withdrawal request of 500 euros because the more I give that they don't allow and unfortunately I'm not getting any replies
Buongiorno ho vinto su casinoly e purtroppo non mi fanno avere i soldi come posso fare ?
Ho fatto una richiesta di prelievo visa di 500 euro perché più do quello non permettono e purtroppo non sto avendo ne.soldo ne risposte
Привіт.
Що ж, я хотів би вам допомогти, але для цього мені потрібні додаткові пояснення.
Казино повідомляло вас про будь-які ускладнення? Чи був ваш рахунок казино повністю перевірений? Якщо так, то коли ви отримали підтвердження?
Дайте мені знати, будь ласка.
Hello.
Well, I would like to help you, but for that, I would need further explanation.
Did the casino notify you about any complications? Has your casino account been fully verified? If so, when did you receive confirmation?
Let me know, please.
Привіт, не могли б ви описати, яка у вас проблема? Я бачу на скріншоті, що вас, здається, виганяють із сайту. Але це вас викидає, де ви повинні ввести зняття чи що це? Не могли б ви розповісти мені трохи більше?
Hi could you describe what specific problem you have ? I can see on the screenshot that you seem to be getting kicked off the site. But it's throwing you out where you have to enter the withdrawal or what is it ? Could you please tell me a bit more ?
Я не рекомендую це казино, ви можете знімати лише 500 доларів на день, і для виплати потрібно більше 7 днів (і я все ще чекаю свого депозиту для зняття)
I do not recommend this casino, you can only withdraw $500 per day and it takes more than 7 days to pay it (and I am still waiting for my withdrawal deposit)
No recomiendo a este casino, solo puedes retitar $500 por día y se tardan mas de 7 días en pagarlo (y aún sigo esperando el depósito de mi retiro)
Привіт! Я думаю, якщо у вас є такий досвід, я не звинувачую вас за те, що ви не рекомендуєте казино.
Однак, якщо зняття займає більше 7 днів, чи вдалося вам успішно зняти раніше? Скільки ти зараз чекаєш?
Дайте мені знати, будь ласка.
Hi, I think if you have this experience, I don't blame you for not recommending the casino.
However, when withdrawals take more than 7 days have you successfully managed to withdraw before ? How long are you waiting now ?
Let me know, please.
Дякую за роз'яснення. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все, що їм потрібно зробити щодо виведення грошей, і якщо ви не отримаєте гроші, ви можете зателефонувати нам, і ми спробуємо вам допомогти. Чи повідомили вам у казино причину тривалого очікування? Оскільки це ваше перше зняття коштів, вам потрібно було перевірити?
Це інші важливі речі щодо вилучення, тому я питаю.
Я буду чекати вашої відповіді.
Thanks for the clarification. We give the casinos 14 days to sort out everything they need to do around the withdrawal and if you don't get the money, you can call us and we'll try to help you out. Did the casino also tell you what is the reason for the longer wait ? Since this is your first withdrawal did you need to verify ?
These are other important things regarding the withdrawal, so that's why I'm asking.
I will wait for your answer.
Щодо верифікації, я думаю, що вони просять вас про це в певних випадках, тому що на даний момент нічого не можна завантажити, а щодо вилучення вони кажуть, що у них занадто багато вилучень, про які потрібно звернути увагу
Regarding the verification, I think they ask you for it in certain cases because at the moment nothing can be uploaded, and regarding the withdrawal they say that they have too many withdrawals to attend to
Sobre la verificación, creo q te la piden en ciertos casos porq de momento no se puede subor nada, y sobre el retiro dicen q tienen demaciados retiros por atender
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.