ФорумКазиноCasinoly - загальне обговорення

Casinoly - загальне обговорення

1 рік тому від MeisterDidi
|
1539 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Casinoly, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт,

Я чекав на виплату 300 євро кілька днів.

Дивно, але виплата вже була скасована системою один раз, згідно з живим чатом, платіжний провайдер (Mastercard) відмовився б приймати...

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
MeisterDidi
1 рік тому

Привіт.

Дякуємо, що поділилися з нами тут. Це трапляється частіше, якщо можна додати. Перевірте форум, де ви знайдете багато гравців з Німеччини, Австрії та кількох інших країн із подібними проблемами. Деякі варіанти оплати просто стають недоступними.

Чи можете ви вибрати інший варіант оплати?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я вніс близько 1 тис. і майже заробив 7 тис.… Я попросив вивести 500 євро x 2, тому що це максимум, який я можу попросити за день і 2 дні без відповіді… Це нормально? Як ви думаєте, чи можуть мене обдурити? Вони не вимагали жодних документів, що посвідчують особу, чи щось інше… Скільки коштує звичайний час виведення?

Автоматичний переклад.
panathakostas13
1 рік тому

Привіт.

Час виведення дуже різний. Проте, як правило, спочатку потрібно пройти перевірку, тому я б зосередився на цьому. Ви пробували зв’язатися з чатом або службою підтримки? 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хороший день

Я вніс 300 франків у Casolyno Casino з вітальним бонусом і після успішної пари я виграв 3900 франків. Однак тепер я можу виплачувати лише 500 кожні 24 години, як сказала мені служба підтримки. Чекаю 2 дні і нічого не відбувається. Просто отримав електронний лист із підтвердженням. Тепер я прочитав усі ці негативні коментарі, і мені цікаво, чи отримаю я коли-небудь гроші чи мені потрібно готуватися до скарги?

Автоматичний переклад.
massivpuli923
1 рік тому

Максимальна дозволена сума зняття справді низька, і багато користувачів повідомляють про затримку платежів. Якщо ви не завершили KYC, вони, ймовірно, попросять це, і тепер вам доведеться чекати, поки перевірять ваші документи, а потім знову чекати зняття, зверніться до служби підтримки якщо KYC необхідний для обробки зняття коштів, деякі казино проводять перевірку після першого запиту на зняття коштів, а інші – після досягнення певної сукупної суми зняття коштів, незрозуміло, що відбувається з цим казино. Оскільки ви грали з бонусом, він зазвичай підлягає подальшій перевірці, яка затримує виплати, зачекайте 2 тижні, а якщо він не завершиться, надішліть скаргу

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Я щойно отримав електронний лист про те, що виплату оброблено успішно. Поки що вони не питали мене про kyc. Я вважаю це підозрілим. Побачимо, чи надійде виплата.

Автоматичний переклад.
massivpuli923
1 рік тому

Корисно знати, що я б рекомендував вам підтвердити свій обліковий запис, якщо ви плануєте регулярно робити там ставки, щоб майбутні зняття коштів не затримувались у випадку, якщо казино намагатиметься застосувати KYC

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Доброго ранку, я виграв у казино, і, на жаль, вони не дають мені гроші, як я можу це зробити?

Я зробив запит на відкликання візи в розмірі 500 євро, тому що більше я даю, але вони не дозволяють, і, на жаль, я не отримую відповіді

Автоматичний переклад.
marinaeleonora87
11 міс. тому

Привіт.

Що ж, я хотів би вам допомогти, але для цього мені потрібні додаткові пояснення.

Казино повідомляло вас про будь-які ускладнення? Чи був ваш рахунок казино повністю перевірений? Якщо так, то коли ви отримали підтвердження?

Дайте мені знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тримайтеся подалі від великого шахрайства

Автоматичний переклад.
Aris7
10 міс. тому

Будь-яке пояснення? Ви в біді? 🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Проблема зі зняттям коштів у казино, будь ласка, допоможіть мені 🙏🙏🙏 file

Автоматичний переклад.
Buddhadev
1 місяць тому

Привіт, не могли б ви описати, яка у вас проблема? Я бачу на скріншоті, що вас, здається, виганяють із сайту. Але це вас викидає, де ви повинні ввести зняття чи що це? Не могли б ви розповісти мені трохи більше?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого