... 18 сторінок обговорення, невирішені скарги клієнтів тут і в AskG, а також у партнерських казино.
Замість попередження про обережність червоним вище, 8,3 з 10 світить доброзичливим зеленим і допомагає запобігти іншим від втрати грошей і неотримання своїх виграшів.
У моєму випадку це лише 75 євро, відкритий протягом 4 тижнів, враховуючи невирішені скарги та невелику суму, скарга не має сенсу.
Я справді високо оцінюю CasinoGuru і вважаю вас, наприклад, LCB, авторитетними операторами. Я також розумію, що ви повинні платити своїм працівникам тощо, і що подібні казино, безперечно, виплачують високі бонуси, але зараз йдуть справи так, що ви підтримуєте шахрайство, тому що, наприклад, новачки бачать ваш рейтинг, вважають його авторитетним і в кінцевому підсумку не отримують своїх виграшів. Я навчився перевіряти AskG, крім CG, на наявність невирішених скарг перед тим, як робити депозит, але, ймовірно, лише 5% роблять це.
Імовірно, казино може мати сотні тисяч «чорних крапок» і все одно не бути червоним... 🙁
... 18 pages of discussion, unresolved customer complaints here & at AskG, as well as at the sister casinos.
Instead of warning of caution in red above, an 8.3 out of 10 shines in friendly green and helps prevent others from losing money and not receiving their winnings.
In my case it's only 75 euros, open for 4 weeks, given the unresolved complaints and the small amount, a complaint makes no sense.
I actually think highly of CasinoGuru and consider you, for example, LCB, to be reputable operators. I also understand that you have to pay your employees, etc., and that casinos like this certainly pay high bonuses, but the way things are now, you're supporting fraud because, for example, newbies see your rating, think it's reputable, and end up not getting their winnings. I've learned to check AskG, in addition to CG, for unresolved complaints before I deposit, but probably only 5% do that.
Presumably the casino could have hundreds of thousands of "black dots" and still not be red... 🙁
... 18 Seiten Diskussion, unbearbeitete Kundenbeschwerden hier & bei AskG, sowie bei den Schwestercasinos.
Statt oben in rot Vorsicht auszusprechen, strahlt in freundlichem Grün eine 8.3 von 10 und trägt dazu bei, das andere Geld verlieren und ihre Gewinne nicht erhalten.
In meinem Fall sinds nur 75 Euro, seit 4 Wochen offen, angesichts der ungelösten Beschwerden und kleinen Betrag macht eine Beschwerde keinen Sinn.
Ich halte eigentlich wirklich viel von CasinoGuru und halte euch zB mit LCB als seriöse Akteure. Ich verstehe auch, das Ihr eure Mitarbeiter usw bezahlen müsst und Casinos wie dieses sicher hohe Bonusse bezahlen aber so wie es jetzt ist, unterstützt Ihr damit Betrug indem zB Neulinge eure Wertung sehen, denken es ist seriös und am Ende nicht ihren Gewinn bekommen. Ich hab inzwischen gelernt neben CG bei AskG zu schauen ob ungelöste Beschwerden existieren bevor ich einzahle aber das tun vermutlich nur 5%.
Vermutlich könnte das Casino hunderttausende "schwarze Punkte" haben und wäre immernochnicht rot ... 🙁