ГоловнаФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 19)

 від jrewing
|
39 962 переглядів 359 відповідей |
|
1...18 19

... 18 сторінок обговорення, невирішені скарги клієнтів тут і в AskG, а також у партнерських казино.


Замість попередження про обережність червоним вище, 8,3 з 10 світить доброзичливим зеленим і допомагає запобігти іншим від втрати грошей і неотримання своїх виграшів.


У моєму випадку це лише 75 євро, відкритий протягом 4 тижнів, враховуючи невирішені скарги та невелику суму, скарга не має сенсу.


Я справді високо оцінюю CasinoGuru і вважаю вас, наприклад, LCB, авторитетними операторами. Я також розумію, що ви повинні платити своїм працівникам тощо, і що подібні казино, безперечно, виплачують високі бонуси, але зараз йдуть справи так, що ви підтримуєте шахрайство, тому що, наприклад, новачки бачать ваш рейтинг, вважають його авторитетним і в кінцевому підсумку не отримують своїх виграшів. Я навчився перевіряти AskG, крім CG, на наявність невирішених скарг перед тим, як робити депозит, але, ймовірно, лише 5% роблять це.


Імовірно, казино може мати сотні тисяч «чорних крапок» і все одно не бути червоним... 🙁

Автоматичний переклад.
hugbearli

привіт

Зачекайте, можливо, виникло якесь непорозуміння. На це казино не було вирішених скарг:

file

https://casino.guru/complaints/all

Ви випадково помилилися з повідомленнями на форумі чи відгуками користувачів, які не мають нічого спільного з рейтингом?

Я маю на увазі, що ваша ідея хороша - якби були невирішені скарги, рейтинг був би нижчим пропорційно серйозності скарг - представлених чорними точками.

Однак, як бачите, усі проблеми, про які повідомлялося, завжди вирішувались. Наскільки ми можемо сказати на основі згаданої вами скарги, казино платить. Я також не знайшов жодної невирішеної скарги, поданої вами.

Чи можу я знати, де, здається, заковика?


Автоматичний переклад.

Привіт, Радка 🙂


Вибачте, якщо я виразився заплутано.

Є невирішені скарги на AskG, https://www.askgamblers.com/de/online-casinos/test/casinia-casino/complaints


Є також серйозні моменти, які свідчать про серйозність, наприклад, TrustPilot, що казино має надзвичайно велику кількість випадків на AskG порівняно з його невеликим розміром (можливо, тому воно отримує лише 4 з 10 рейтингу) і надзвичайно довгим часом відповіді 8 днів, тобто після попередження.

І якщо ви справедливо показуєте користувачам невирішені проблеми дочірніх казино з тим же керівництвом, коли вказуєте їх як «Невирішені», я також вважаю нереальним не зарахувати це також і до цього казино, тим більше, що це лише питання часу. Здається, нещодавно таке було з AskG, перш ніж вони відреагували.

І коли вони затримують у мене 75 євро (вже тижнями я лише отримую електронні листи з повідомленням, що вони перешлють це знову з «найвищим пріоритетом»), це дає вам гарне уявлення про те, що там зараз відбувається. Або ви «економите» на сумах, скажімо, менше 100 євро, тому що знаєте, що ніхто не вживе заходів (і, скажімо, 75 чорних точок вам нічого не дадуть), або у вас є серйозніші проблеми, які можуть швидко статися в менших казино.


Lg

Змінено автором
Автоматичний переклад.
hugbearli

Привіт і дякую за пояснення. Я повинен був почати з пояснення того, що я можу додати свою або, скажімо, продемонструвати оптику CG до цього предмету. Моя біда, вибачте. 🙂

Гадаю, кожен гравець може використати весь Інтернет, щоб створити думку про казино. Мої колеги замість цього розглядають оцінені ситуації. Базуючись на нашому досвіді роботи із зовнішніми джерелами, ми обрали цей шлях.

Однак я знаю, що є людина, яка відстежує зовнішні скарги, а не перевірки TP, оскільки їхня політика абсурдна. Поки вони дозволяють гравцям перевіряти Casino Guru на предмет невиплати виграшів або затримки зняття коштів, це не має значення. 😀

Однак ви маєте рацію; чим більше джерел прагнуть шукати гравці, тим краще, і ми ніколи не представляли наш веб-сайт як єдиний спосіб ознайомитися з казино.

Що стосується чорних точок, то їх «нагороджують» лише за невирішені скарги, що зазвичай не дуже цінується. Однак якщо ви перевірите будь-який огляд казино, а не лише номер, ви побачите останні скарги безпосередньо там, тому, як тільки ви помітите невирішену скаргу, я думаю, що це справедлива підказка. Крім того, сторони-сестри включені, як ви бачите:

filefile

Я розумію, що веб-сайт дуже складний, і перегляд усіх оглядів, вкладок чи навіть форумів або розуміння того, що насправді означає Індекс безпеки, непросте завдання.

Індекс безпеки також враховує масштаби казино, тому те, що не вплине на велике міжнародне казино, може зруйнувати менше місцеве онлайн-казино на основі кількості нарахованих чорних балів.

Я розумію відчуття, що кожен Індекс безпеки повинен відповідати «загальній думці». Проте досвід відрізняється; отже, неможливо досягти цієї мети.

Тому ми просимо гравців висловлювати свій досвід — хороший чи поганий — на форумі, через огляди тощо.

Дайте мені знати, якщо ви хочете заглибитися глибше.

Автоматичний переклад.
1...18 19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого