ГоловнаФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

 від jrewing
|
33 512 переглядів 335 відповідей |
|
1...11 12 13...17
Опубліковано Sergius30 видалено

Сьогодні я отримав першу суму, але це не означає, що вони закриють мою справу. У мене ще залишилося зняття 21.11. Мені доводиться сильно тиснути на казино, щоб його випустити. Здається, вони тримають його доти, поки не можуть більше тримати або я не розумію, чому так довго. Я тобі кажу, Яро, це дуже дивно. Це вдруге я так довго чекаю менш ніж за місяць. Незважаючи на це, принаймні половина вже є.

Автоматичний переклад.

Тоді хоча б хороші новини. Мабуть, у казино є такий період виплат, і, звісно, ​​хоча час від часу він досить тривалий, гравцям, які тут грають, ймовірно, доведеться до нього звикнути. Це не вперше, але якби я грав у казино і гроші прийшли через 2 тижні, для мене головне, щоб я їх отримав.

Не всі такі як я, тому я розумію, що деяким це не подобається. Тож тепер будемо разом чекати наступного тайму. 🙂

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, сьогодні 15-й день без відповіді, я думаю, що я повинен зробити звіт

Автоматичний переклад.

Якщо це триватиме більше двох тижнів, я б подав скаргу. Очевидно, я б очікував, що гроші якимось чином прийдуть до вас за цей час, але принаймні ви будете впевнені, що якщо нічого не станеться, ми спробуємо вам допомогти.🙂

Автоматичний переклад.

Дякую, яро, минуло вже 2 тижні, і я завжди отримую однакові відповіді

Автоматичний переклад.
Jaro

Я почекаю сьогодні, щоб побачити, чи щось станеться

Автоматичний переклад.
Kostas777

Якщо протягом дня нічого не відбувається, і ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, просто натисніть це посилання .

Я дуже сподіваюся, що це незабаром буде вирішено, і коли у вас буде оновлення, повідомте мене.

удачі ☘️

Автоматичний переклад.

Сьогодні я отримав першу суму, але це не означає, що вони закриють мою справу. У мене ще залишилося зняття 21.11. Мені доводиться сильно тиснути на казино, щоб його випустити. Здається, вони тримають його доти, поки не можуть більше тримати або я не розумію, чому так довго. Я тобі кажу, Яро, це дуже дивно. Це вдруге я так довго чекаю менш ніж за місяць. Незважаючи на це, принаймні половина вже є.

Автоматичний переклад.

Вітаю, Сергуїсу, я вже маю 1405 євро в процесі виведення, 500 євро було запропоновано 2 числа, 500 євро 3 числа і 405 євро 4 числа цього місяця. Я читаю вашу скаргу та хочу, щоб ви розповіли мені трохи про свій досвід і скільки часу знадобилося, щоб заплатити вам за ваше перше зняття коштів, оскільки я новачок і не дуже довіряю цьому сайту. Дякую, з повагою.

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт Яро, доброго ранку.

Я думаю, що я матиму ту саму проблему, що й ці хлопці з 3 незавершеними зняттями коштів, які я маю з Casinia. Я вніс гроші, але не грав з жодним бонусом, я хочу це підкреслити. Сума зняття становить 500 євро в день 2, 500 євро в день 3 і 405 євро в день 4.

Я знаю, що ще рано, але коли я спілкуюся зі службою підтримки, вони завжди кажуть мені те саме. Що є великий обсяг зняття і що вони трохи затримуються. Думаю, мені знадобиться ваша допомога. Якщо ви хочете дізнатися більше інформації, я у вашому розпорядженні. З повагою.

Автоматичний переклад.
mimifalcaommg

Доброго ранку, сьогодні я знову спілкувався з казино, і вони сказали мені, що є проблема зі зняттям коштів і що вони будуть зроблені до понеділка. Цю проблему теж виправили, сподіваюся, що так... До понеділка будемо зустрічатися

Автоматичний переклад.
Kostas777

Дякую Костасу, наступного тижня подивимося, як просуватимуться наші справи. На даний момент усі мої зняття коштів розглядаються. З повагою

Автоматичний переклад.

Після того, як я виграв 9000 євро в Casinia 24 листопада, я надіслав запит на зняття 3 коштів по 500 євро. Зараз 6/12, а вони досі не зволили прийняти ці зняття. Їх реакція день за днем ​​однакова. Дякуємо за ваше терпіння. Сервер отримав надлишок коштів, і є затримка у виведенні коштів... зі мною трапилося кілька місяців тому, що для внесення моїх грошей знадобилося близько 15 днів, але, просто приймаючи їх, вони вже перевищили 11 днів, здається мені смішно... Що мені з цим робити? Мені потрібна допомога, заздалегідь дякую.

Автоматичний переклад.

Привіт Яро, доброго ранку.

Я думаю, що я матиму ту саму проблему, що й ці хлопці з 3 незавершеними зняттями коштів, які я маю з Casinia. Я вніс гроші, але не грав з жодним бонусом, я хочу це підкреслити. Сума зняття становить 500 євро в день 2, 500 євро в день 3 і 405 євро в день 4.

Я знаю, що ще рано, але коли я спілкуюся зі службою підтримки, вони завжди кажуть мені те саме. Що є великий обсяг зняття і що вони трохи затримуються. Думаю, мені знадобиться ваша допомога. Якщо ви хочете дізнатися більше інформації, я у вашому розпорядженні. З повагою.

Автоматичний переклад.

Що ж, насправді ще дуже рано отримувати допомогу від нашої групи розгляду скарг, оскільки ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів.

Але, звичайно, тримайте нас в курсі, і, сподіваюся, це справді спричинено великою кількістю знятих коштів.

Чекатимемо від вас нової інформації тут.

Автоматичний переклад.

Після того, як я виграв 9000 євро в Casinia 24 листопада, я надіслав запит на зняття 3 коштів по 500 євро. Зараз 6/12, а вони досі не зволили прийняти ці зняття. Їх реакція день за днем ​​однакова. Дякуємо за ваше терпіння. Сервер отримав надлишок коштів, і є затримка у виведенні коштів... зі мною трапилося кілька місяців тому, що для внесення моїх грошей знадобилося близько 15 днів, але, просто приймаючи їх, вони вже перевищили 11 днів, здається мені смішно... Що мені з цим робити? Мені потрібна допомога, заздалегідь дякую.

Автоматичний переклад.

Якщо ви переглянете цю тему, ви побачите, що ви не самотні в цьому.

Я сподіваюся, що ці затримки справді спричинені великим обсягом зняття коштів, і що будь-яке втручання нашої групи розгляду скарг не знадобиться.

Будь ласка, повідомляйте нам, коли з'являється щось нове. Ви будете?

Автоматичний переклад.
Romi

Вітаю, Ромі, я знову зв’язався з ними сьогодні, і, як завжди, вони сказали мені, що це на етапі остаточного процесу перевірки та що незабаром це буде вирішено. Якщо ви не отримаєте відповідь до понеділка, я знову зв’яжуся з вами. дякую!!

Автоматичний переклад.
Jaimesbd93

Тож добре, що ви надіслали свою скаргу , де наша команда спробує з’ясувати причину цієї затримки та, сподіваємось, вирішити проблему.

Це ваш перший запит на зняття грошей чи ви вже мали такі в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi

Доброго ранку! Кілька місяців тому я вже кілька разів знімав кошти з них. Плата тривала 11/14 днів, але вони швидко підтвердили й прийняли зняття. У цьому випадку вже знадобилося 15 днів, щоб перевірити 3 зняття по 500 євро, які я здійснив на даний момент, і у мене ще залишилося зняти 7500 євро.

Автоматичний переклад.

Казино Casinia створює яскраву атмосферу, а слот-гра Majestic King привертає увагу своїми захоплюючими темами та винагородними виплатами. Захоплюючі функції гри та постійні виграші роблять її захоплюючим вибором для гравців, які шукають пригод і чудових нагород.

Автоматичний переклад.

доброго ранку


Я зробив 3 зняття на цьому сайті ставок на загальну суму 1035 євро (вони не дозволяють мені зняти їх усі одночасно), я запитував їх 6, 7 і 8 грудня за допомогою банківського переказу. Ви знаєте, скільки часу потрібно для авторизації платежу??? Я читаю коментарі на цій сторінці і боюся не отримати свої гроші.


Всього найкращого.


Автоматичний переклад.

доброго ранку


Я зробив 3 зняття на цьому сайті ставок на загальну суму 1035 євро (вони не дозволяють мені зняти їх усі одночасно), я запитував їх 6, 7 і 8 грудня за допомогою банківського переказу. Ви знаєте, скільки часу потрібно для авторизації платежу??? Я читаю коментарі на цій сторінці і боюся не отримати свої гроші.


Всього найкращого.


Автоматичний переклад.

Привіт, я перемістив твій пост під казино, про яке ти пишеш. Тут ви можете прочитати інші ігрові враження. Наскільки я знаю, казино зазвичай займає близько двох тижнів, щоб виплатити гравцеві. Звичайно, це може бути не у всіх випадках, але є чимало випадків, коли гравці відзначають такий час очікування. Ми також даємо казино два тижні, щоб виплатити гравцям, і якщо це не спрацює, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

У будь-якому випадку, чи потрібно було вам проходити перевірку чи щось подібне чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro

Оскільки я зареєструвався, я намагався підтвердити обліковий запис, але це не дозволило мені, мені надійшло повідомлення, що мій обліковий запис не вимагає перевірки.

Я також зв’язався з ними, щоб дізнатися, чому не можу підтвердити обліковий запис, і вони сказали мені, що є облікові записи, які не потребують перевірки.

Автоматичний переклад.
1...11 12 13...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого