ФорумКазиноBruce Bet Casino - загальне обговорення

Bruce Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

11 міс. тому від Gambit123
|
15770 переглядів 148 відповідей |
|
1 2 3...8
Додати публікацію
9 міс. тому

Незважаючи на затверджений платіж 16 січня, я досі чекаю на свій платіж. Служба підтримки казино просто каже мені чекати, доки надійдуть гроші.

Я просто вважаю, що це ганьба, що там відбувається

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Спробуйте буквально просто очистити мій баланс до 0 і після багатьох розмов поштою або в чаті просто скажіть мені зачекати, а це означає, що виправте професіоналів, щоб вирішити це. І просто сказати scram

Автоматичний переклад.
schnipsy78
9 міс. тому

Погоджуюсь з вами, просто кажучи, що сайт, незважаючи на двійку пристойних сайтів, має великі бажання бути сайтом шахрайства

Автоматичний переклад.
schnipsy78
9 міс. тому

Так, це казино грабує людей, я чекаю з 15 січня

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Добре, з самого початку.

12.01 поставили на вивід 1500

На сайті він представлений у 3 частинах 700,700,100. Після очікування до 18.01 для виведення залишилося 2x700

Тож побачивши, що багато безкоштовних обертань почалися, активували їх наступного дня, один 700 було скасовано та зменшено

filefilefilefile

Автоматичний переклад.
mattmess
9 міс. тому

filefilefilefile

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
mattmess
9 міс. тому

Після цього я отримав те, що залишилося від одного 700. Другий все ще чекав перевірки. З того часу я нічого не робив на сайті, навіть написав листа, щоб підтвердити, що у мене немає жодного активного бонусу, якщо я хочу деактивувати чи щось інше відповідь отримала інформацію. У мене немає «бонусного балансу», і я чекав до 20.01, коли я отримаю інформацію про відрахування, щоб не мати можливості пройти через skrill. І для цього слід використовувати інші методи. Через 3 дні я скасував мій витяг і забрав усі гроші, як і з першою частиною, без будь-яких пояснень із сьогоднішнього дня. КІНЕЦЬ. filefilefilefile

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

...

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Незважаючи на затверджений платіж 16 січня, я досі чекаю на свій платіж. Служба підтримки казино просто каже мені чекати, доки надійдуть гроші.

Я просто вважаю, що це ганьба, що там відбувається

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт! Я бачив, що ви подали скаргу, і я чув, що ви вже надіслали запит на зняття коштів раніше. Один з них вже прийшов 16.1 і тепер ви чекаєте наступного. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання про зняття коштів, тож ви вже встигли вийти за цей термін.

Крім того, що вам доведеться чекати, казино ще нічого не повідомило вам?

Що стосується скарги , було б корисно, якби ви відповіли на запитання Томаша, щоб він міг рухатися вперед.

Я твердо вірю, що вам вдасться отримати другу частину і ви залишитеся задоволені.

Якщо ви хочете отримати оновлення, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Спробуйте буквально просто очистити мій баланс до 0 і після багатьох розмов поштою або в чаті просто скажіть мені зачекати, а це означає, що виправте професіоналів, щоб вирішити це. І просто сказати scram

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я припускаю, що казино виконує деякі додаткові перевірки, але оскільки ваш баланс впав до нуля, я припустив, що в казино є на це причина. Я очікував, що Загальні положення та умови можуть бути порушені, але це лише моє припущення. Поки ми не отримаємо відповідь від казино, чому це сталося, ми можемо лише здогадуватися.

Отже, якщо ви дізнаєтеся, чому це сталося, ви можете поділитися цим з нами.

Крім того, у вас є скарга , тому наша команда спробує допомогти вам у цій ситуації.

Сподіваюся, все вирішиться справедливо.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, це казино грабує людей, я чекаю з 15 січня

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт! Я також бачив, що у вас є відкрита скарга, і тому ви всі перебуваєте в тій самій ситуації, що й я. Ви теж ще нічого нового не дізналися про відкликання?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

...

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я вважаю, що ви читали цю розмову, і коли ви писали тут, мені було цікаво, чи у вас також є проблеми в цьому казино? Або ви просто хотіли висловити свою симпатію іншим гравцям?


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

і привіт, вони повернули всі гроші на мій ігровий рахунок, зараз я знову заплатив через переказ, банк учора в ньому, чекаю верифікації, побачимо, чи пришлють, чи знову буде те саме file

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Ні, звичайно, я вже запитував про причину цих дій, але єдина відповідь полягає в тому, що вони вже сказали команді, хто робить такі речі, і просто сказали мені терпляче чекати. Як хтось може бути терплячим, коли бачить дуже підозрілу поведінку на сайті казино. Особливо, якщо це вперше після кількох божественних років гри та перегляду багатьох сайтів казино, але ніколи не так

Автоматичний переклад.
dzejudzeju60
9 міс. тому

Я бажаю вам успіхів у цьому. На жаль, я вважаю, що ви не отримаєте платіж таким чином.


Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

присвячений спеціалістам, і вам потрібно почекати. На жаль, казино знову і знову повторює правила та положення

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

і привіт, вони повернули всі гроші на мій ігровий рахунок, зараз я знову заплатив через переказ, банк учора в ньому, чекаю верифікації, побачимо, чи пришлють, чи знову буде те саме file

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Також ви дізналися причину, чому ваші гроші повернули на ваш ігровий рахунок?

У будь-якому разі, коли ви здійснили нове виведення банківським переказом, переконайтеся, що ви повідомили нас, чи надійшли гроші чи ви все ще перебуваєте в тій самій ситуації.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ні, звичайно, я вже запитував про причину цих дій, але єдина відповідь полягає в тому, що вони вже сказали команді, хто робить такі речі, і просто сказали мені терпляче чекати. Як хтось може бути терплячим, коли бачить дуже підозрілу поведінку на сайті казино. Особливо, якщо це вперше після кількох божественних років гри та перегляду багатьох сайтів казино, але ніколи не так

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я розумію ваше розчарування і розумію, що причину в цьому випадку було б добре знати хоча б для комфорту.

Однак, поки казино перевіряє ваш рахунок, вони, ймовірно, повідомлять вас лише після завершення цього процесу.

А оскільки у вас уже є скарга, наша команда буде доступна, щоб спробувати допомогти, але поки що нам доведеться набратися терпіння.

Повідомте нас, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

присвячений спеціалістам, і вам потрібно почекати. На жаль, казино знову і знову повторює правила та положення

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, поки що ви перебуваєте в тій самій ситуації, що й інші гравці. Вам доведеться почекати, поки перевірки закінчаться і казино підкаже вам, що робити. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тож якщо до того часу нічого не зміниться і казино не поверне вам гроші, наша команда спробує допомогти.

Тим часом вам доведеться набратися терпіння.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

o з 23 січня чекаю верифікацію грошей, знову те саме пишуть, кажуть почекати бо може довше, вони вже там, нічого страшного, я чекала за гроші майже місяць вони не серйозне казино

Автоматичний переклад.
1 2 3...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого