ФорумКазиноBruce Bet Casino - загальне обговорення

Bruce Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

11 міс. тому від Gambit123
|
16232 переглядів 148 відповідей |
|
12 3 4...8
Jaro
10 міс. тому

і знову починається шахрайство, я довго чекаю гроші, це смішно filefilefilefile

Автоматичний переклад.
dzejudzeju60
10 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

o з 23 січня чекаю верифікацію грошей, знову те саме пишуть, кажуть почекати бо може довше, вони вже там, нічого страшного, я чекала за гроші майже місяць вони не серйозне казино

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому я розумію, що якщо ви чекаєте довше, це неприємно. Якщо очікування коротше, я не думаю, що потрібно бути скептичним і запитувати в казино, який статус виведення коштів.

Оскільки ви зробили новий запит, я припускаю, що це знову може зайняти деякий час, але ми побачимо, як усе вийде. Зі скріншотів, які ви опублікували в чаті, вам сказали, що вам доведеться набратися терпіння.

У будь-якому разі у вас є відкрита скарга , і якщо ви не можете допомогти собі, ви можете звернутися до нас, і наша команда буде поруч.

Схрестіть пальці, щоб отримати гроші якомога швидше. 🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я бачу, що ви все ще спілкуєтеся з казино, тож принаймні це хороший знак. Однак, згідно з електронним листом, вам просто потрібно набратися терпіння, і ви нічого більше не дізналися.

Однак у вас є скарги , тому, якщо ви дізнаєтесь щось нове, не соромтеся повідомити мені про це. Я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Після створення нової виплати мого виграшу, я все ще не маю грошей, я чекаю місяць, а вони все одно пишуть filefile це вже фігня, вони сходять з розуму і обманюють людей, скільки можна чекати місяць, а в мене грошей на рахунку немає?

Автоматичний переклад.
dzejudzeju60
9 міс. тому

Ну це справді забагато...

Усе, що я можу сказати наразі, це те, що я сподіваюся, що скарга незабаром винагородить вас справедливим кінцем!

Чесно кажучи, я не зовсім розумію проблему, але я переконаний, що керівництво мало достатньо часу, щоб знайти гідне рішення, і мені прикро бачити вас таким безпорадним!


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Сьогодні вони повинні бути в обліковому записі, звісно допомоги немає, пишуть, що треба чекати, це занадто, я не знаю, чому у них ще є ліцензія на казино, якщо це шахрайство та крадіжка, я напевно виграв не поверну мої гроші.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

і знову у мене немає грошей з технічних причин, де це казино можна назвати шахрайством і крадіжкою грошей? 30 днів очікування, мабуть, забагато. file

Автоматичний переклад.
dzejudzeju60
9 міс. тому

Я розумію; це звучить дуже неприємно!

Давайте Браніславу трохи часу, щоб ознайомитись із ситуацією, і, сподіваюся, представник казино зможе з ним трохи краще співпрацювати! На мій погляд, без відповідних пояснень з їхнього боку нам не вдасться. Спробуйте втриматися! 🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

добре, я почекаю на вас, щоб побачити, що я можу зробити

Автоматичний переклад.
dzejudzeju60
9 міс. тому

Будь ласка, повідомляйте нам, коли у вас буде щось нове. Тож ми можемо відстежувати ваш прогрес.

Щасти тобі. 🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

і ти щось знаєш про мої гроші, я їх чекаю більше місяця, я пишу в службу підтримки онлайн і все те саме, будь ласка, почекайте, тому що платіжний відділ ще не відповів і так далі

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

і знову я отримав від них таку ж відповідь, як і минулого разу, ця справа підходить до суду, що вони роблять з людьми, підкажіть куди мені писати електронні листи щодо їх ліцензії на казино, бо мені це набридло file

Автоматичний переклад.
dzejudzeju60
9 міс. тому

Я знаю, що якщо казино не дає вам відповідної відповіді, це неприємно.

Однак Браніслав зв'язався з казино, тому я б рекомендував дочекатися відповіді від них і подивитися, яку вони позицію займають. Якщо скарга не буде вирішена, Браніслав обов’язково запропонує звернутися до органу ліцензування. Спробуйте дати йому трохи часу, і давайте дізнаємося, як відреагує казино.

Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

добре, дякую за допомогу, з повагою

Автоматичний переклад.
dzejudzeju60
9 міс. тому

Будь ласка, я сподіваюся, що це буде чесно та щасливо. Будь-що нове, що ви дізнаєтеся, не соромтеся повідомляти мені. Я буду чекати з нетерпінням.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, гроші повернулися на мій рахунок в казино, сьогодні я втретє замовив виведення коштів на свій банківський рахунок, подивимося, що буде цього разу

Автоматичний переклад.
dzejudzeju60
9 міс. тому

Хм, тож давайте подивимось, чи підуть справи вперед і чи вдасться вам вивести гроші в 3 рази. Обов’язково повідомте про це Браніславу у своїй скарзі та не соромтеся повідомити нас тут, на форумі.

Буду вірити, що цього разу все закінчиться позитивно. 😊

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Така ж проблема і зі мною, вони просто не хочуть виплачувати гроші в казино Bruce Bet, я надсилав усе, і завжди відхиляли. Цей сайт хоче повернути втрачені гроші, він хоче, щоб гравець продовжував грати, доки рахунок не досягне 0 євро.

Автоматичний переклад.
sisdagi
8 міс. тому

Привіт, мені прикро чути про ваші проблеми в казино. Відповідно до того, що ви описуєте, ви намагаєтеся успішно пройти перевірку облікового запису чи я помиляюся? Ви надіслали документи і вони відхилені? Будь ласка, дайте мені знати, скільки часу це займає та яку причину вказує казино.

Ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
12 3 4...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого