Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому я розумію, що якщо ви чекаєте довше, це неприємно. Якщо очікування коротше, я не думаю, що потрібно бути скептичним і запитувати в казино, який статус виведення коштів.
Оскільки ви зробили новий запит, я припускаю, що це знову може зайняти деякий час, але ми побачимо, як усе вийде. Зі скріншотів, які ви опублікували в чаті, вам сказали, що вам доведеться набратися терпіння.
У будь-якому разі у вас є відкрита скарга , і якщо ви не можете допомогти собі, ви можете звернутися до нас, і наша команда буде поруч.
Схрестіть пальці, щоб отримати гроші якомога швидше. 🤞
We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so I understand that if you wait longer it is not pleasant. If the wait is shorter, I don't think it's necessary to be skeptical and ask the casino what the status of the withdrawal is.
Since you made a new request, I suppose it might take a while again, but we'll see how it all turns out. From the screenshots you posted in the chat, they told you that you will have to be patient.
Anyway, you have an open complaint and if you can't help yourself, you can reach out to us and our team will be there for you.
Fingers crossed you get the money as soon as possible. 🤞
Автоматичний переклад.