ФорумКазиноBruce Bet Casino - загальне обговорення

Bruce Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

11 міс. тому від Gambit123
|
15113 переглядів 142 відповідей |
|
1...3 4 5...8
Додати публікацію
7 міс. тому

Я безуспішно намагався підтвердити себе тижнями, нічого схожого на те, що мене прийняли, я надсилав усі свої документи 100 разів, і я думаю, що вони просто не хочуть платити

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт.. Отже, я заплатив карткою visa на кілька 100 євро, потім я виграв, і тепер я повинен підтвердити себе в Bruce Bet, але перед цим вони перерахували мені прибуток у розмірі 150 без перевірки. Зараз великий внесок становить 6000 євро. Перевірка не працює. У мене є всі мої банківські картки, посвідка на проживання, картка медичного страхування Водійське посвідчення комунальні послуги РАХУНОК за електроенергію Селфі з паспортом все пробували завжди відмовляли

Автоматичний переклад.
sisdagi
7 міс. тому

Дякую за пояснення.

Але чи пояснює казино причину, чому його все одно відхиляють? Я можу подумати, що він погано заточений або це може бути проблема, що документи містять не все, що потрібно. Хоча це лише моя ідея, тому це не повинно бути так, і було б краще знати причину казино.

Однак, оскільки це триває вже кілька тижнів, ми даємо казино 14 днів для вирішення такого процесу, тому я рекомендую подати скаргу.

Зробити це можна за цим посиланням. ⬅️

Звичайно, якщо ви хочете дізнатися більше про те, чого очікувати, коли подаєте скаргу, ви можете знайти це в цьому посібнику .

Ви за це?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, Джаро. Тож я щойно отримав ще одну відмову, і вона захотіла мати фотографію моєї кредитної картки та фотографію звичайного рахунку, куди мають надходити гроші. Я зробив обидві фотографії, а також завантажив виписку з обох карток, якщо цього разу не запрацює, я подам скаргу та звернуся до служби підтримки тут filefilefile



Автоматичний переклад.
sisdagi
7 міс. тому

Я бачу, що казино описало, що ви повинні їм надати, але я все ще не розумію, чому це відхилено. Мені спадає на думку, що ви надсилаєте щось, що може бути неправильним. Звичайно, я постараюся надати казино все необхідне, і якщо воно знову отримає відмову, то надішліть скаргу за посиланням, яке я надіслав вам у своїй останній публікації.

Сподіваюся, цього разу ви досягнете успіху.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Моє справжнє ім’я турецькою – Ондер, у Німеччині немає такого поняття, як Ö, тому в казино є латиниця oe, але введено моє ім’я Ондер, але на банківській картці воно вказано з oe, це може бути причиною, але коли я виплачую в casino, коли я пишу Önder, говорить, що вам доведеться використовувати латиницю замість ö з oe. Повірте, всі документи я робив на телефон Samsung з найкращою якістю фотографій, а проблеми все одно виникають

Автоматичний переклад.
sisdagi
7 міс. тому

Хм, думаю, якщо це єдина проблема, то її не буде так важко вирішити, якщо все, що ви надсилаєте, має однакові назви в документах.

У будь-якому випадку, якщо ваші документи все одно буде відхилено, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.

Дайте мені знати, де ви стоїте.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я подав скаргу на мій турецький паспорт, там написано Önder, але оскільки в Німеччині використовується латиниця, він пише на банківських картках тощо. Oender, тому останні твердження правдиві на банківській картці, ім’я не читається тощо... і я надсилав картки 100 разів file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Подскажите с чего начинать вывод что для этого нужно???

denisplikus
7 міс. тому

Привіт!

Я дуже хотів би допомогти, але спершу вам потрібно бути більш конкретним, якщо ви не проти.

Майже кожне казино пропонує живий чат або підтримку, яка є першою лінією, яка допоможе вам зі зняттям коштів. Чи є якась особлива причина, чому ви не запитуєте в казино? Чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису?

У будь-якому випадку, ви впевнені, що його назва "Bruse bet"? Я майже впевнений, що це не так. Будьте так добрі та окрім надання деталей, також вставте URL-адресу казино.

Тоді ми спробуємо щось придумати.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Здравствуйте, я уверен что это Bruce Bet, я уже много раз отправлял документы подтверждающие моё проживание, а мне не одобряют верификацию, тем самым не получается вывести деньги уже 9 дней.

У меня запрашивают квитанции о коммунальных услугах, выписки из банка или полиции, но я не являюсь собственником этого жилья,

как ещё можно подтвердить моё место проживания?

7 міс. тому

Здравствуйте, я уверен что это Bruce Bet, я уже много раз отправлял документы подтверждающие моё проживание, а мне не одобряют верификацию, тем самым не получается вывести деньги уже 9 дней.

У меня запрашивают квитанции о коммунальных услугах, выписки из банка или полиции, но я не являюсь собственником этого жилья,

как ещё можно подтвердить моё место проживания?

7 міс. тому

Привіт, чи пробували ви запитати їх про це, чи є якийсь альтернативний спосіб підтвердити це та успішно підтвердити? Я вважаю, що найкраще було б зв’язатися з казино з цього приводу, і якщо вони нічого не запропонують, а у вас усе ще будуть проблеми, я рекомендую подати нам скаргу.

Крім того, ми даємо казино цілих 14 днів, щоб вирішити процес перевірки або зняття коштів.

Тому я чекаю вашої відповіді та оновлення.

Автоматичний переклад.
denisplikus
7 міс. тому

Ви не можете завантажити першу сторінку виписки з банківського рахунку, яка не перевищує 3 місяців тому, у форматі PDF. Для мене це ніколи не підводило.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я подав скаргу на мій турецький паспорт, там написано Önder, але оскільки в Німеччині використовується латиниця, він пише на банківських картках тощо. Oender, тому останні твердження правдиві на банківській картці, ім’я не читається тощо... і я надсилав картки 100 разів file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, я це зрозумів і вважаю, що подати скаргу було б правильно, оскільки казино, здається, не може допомогти. Подивимося, чи впорається наша команда. Звичайно, якщо вам тим часом вдасться якось вирішити ситуацію, повідомте нам.

Я твердо вірю, що якомога швидше ви зможете сказати, що ви успішно пройшли перевірку.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Це спрацювало завдяки вашій допомозі, добре, що є такі хороші люди, як ви, велике спасибі, мені так полегшало 👍👍👍👍 file

Автоматичний переклад.
sisdagi
7 міс. тому

У такому випадку вітаю і радію разом з вами. Перевірка була проведена, і я твердо вірю, що виведення з казино буде таким же успішним. Якщо виникнуть проблеми, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас.

Удачі. ☘️🤗

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Привіт, Джаро, проблеми з виплатами. Зараз вони кажуть у загальних ділових термінах, що 10% слід утримати спочатку тут через відмивання грошей, а потім тут комісія 10 відсотків. У мене є 3000 євро, я хочу виплатити лише 2750 євро, потрібно піти в слоти та зробити ставки з 59 євро, щоб вимоги були виконані. У мене немає бонусів, прийнятих або відтворених тут остання розмова filefilefilefile

Автоматичний переклад.
sisdagi
7 міс. тому

Ось мій баланс 3027 євро 2750 євро в процесі виплати, але 250 євро повинні залишитися там як комісія, бонусні гроші 0 євро, які я вношу, а також потрібно давати комісію за платіж, що не є нормальним filefile

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Здравствуйте, на 5 день только пристали причину не прохождения верификации. Сегодня снова отправили документ с именем и адресом, ждем ответа, было более 8 отправок документов и никакой из них не приняли. Казино не придоставило возможности отправить другое доказательства моего адреса проживания

7 міс. тому

Здравствуйте, обращаюсь к вам с разъяснения моей историей верификации, Казино Брюс Бэт ограничили мне вход туда сегодня, хотя на почту пришло письмо... подскажите по ходу мне с вашей помощью нужно жаловаться???с 6 марта прохожу верификацию и всё безрезультатно..куда загрузить скиншоты?? И какие.. спасибо

1...3 4 5...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого