11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Bruce Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино обдирає систему! Виплати скасовуються за лаштунками, і вам залишається вірити, що ви продовжите грати з бонусними грошима, навіть якщо потім вони скасовують виплату, нічого не кажучи - нібито це був постачальник платежів... А потім раптом ваш кредит зникає, і ви знову мати вимогу щодо продажу, яку потрібно виконати. Я б радив нікому там не грати
Casino rips off with system! Payouts are canceled behind the scenes and you are left to believe that you will continue playing with the bonus money even though they then cancel the payout without saying anything - it was supposedly the payment provider... And then suddenly your credit is gone and you have it again a sales requirement to be fulfilled. I would advise anyone not to play there
Casino zockt ab mit system! Auszahlung werden storniert hinterrücks und man wird im Glauben gelassen das man mit dem Bonus Geld weiter spielt obwohl sie die Auszahlung dann stornieren ohne was zu sagen es war angeblich der Zahlungs Anbieter... Und Zack dann ist auf einmal dein Guthaben weg und man hat wieder eine Umsatz Bedingung zur Erfüllen. Würde jedem abraten dort zu spielen
Привіт, я бачу, що у вас виникли проблеми в казино, і я також помітив, що вам вдалося подати скаргу .
Отже, проблема в цьому випадку полягає в тому, що ви не можете зняти гроші, так? Зі скарги я помітив, що ви накопичили трохи грошей, а саме 4000 євро. Ви отримали безкоштовні обертання, вам вдалося виграти деякі з них, але ставка була застосована до 4000, з яких ви могли зняти лише 1800, так? Ви вивели гроші, але казино скасувало їх. Чи сказали в казино, з якої причини це сталося? Це було через згаданого вами платіжного оператора та його проблеми?
Ви згадали, що наступного дня ви могли зняти лише 1200, це означає, що ви втратили решту чи що сталося з грошима? Я правильно розумію?
Будь ласка, дайте мені знати, якщо я щось не помітив або правильно зрозумів.
Hi, I see you've run into problems at the casino and I also noticed that you've managed to file a complaint.
So the problem in this case is that you can't withdraw the money, yes ? I noticed from the complaint that you have accumulated some money, specifically 4000 euros. You got free spins, you managed to win some of them, but the wagering was applied to the 4,000, from which you could only withdraw 1,800, yes ? You made a withdrawal but it was cancelled by the casino. Did the casino also say for what reason this happened ? Was it because of the payment provider you mentioned and their problems ?
You mentioned that the next day you could only withdraw 1200, does that mean you lost the rest or what happened to the money ? Do I understand correctly ?
Please let me know if I overlooked anything or if I understood it correctly.
Так, ви правильно розумієте. Я думав, що 1800 євро надійшли на мій банківський рахунок
Yes, you understand correctly. I thought that the €1800 was on its way to my bank account
Ja verstehen sie richtig . Ich dachte ja das die 1800€ auf dem Weg zu meinem Bank Konto ist
Bruce Bet постійно скасовує виплати та стверджує, що це був постачальник платежів! Але щойно ви приймете чек безкоштовних обертань, умова продажу буде додано до балансу, який потрібно сплатити заздалегідь... чиста нісенітниця
Bruce Bet keeps canceling the payout and claims it was the payment provider! But as soon as you accept a free spins check, a sales condition will be added to the balance that has to be paid out beforehand... pure nonsense
Bruce Bet bricht die Auszahlung immer wieder ab und behauptet es wäre der Zahlungs Anbieter gewesen ! Aber sobald man ein freispiele gescheckt an nimmt wird das auf das vorher noch auszuzahlen Guthaben wieder eine Umsatz Bedingung angerechnet... Verarschung pur
Це здається мені цілковитою нісенітницею.
Тим не менш, ви завантажили свій виграш, який я описав раніше, без бонусу чи з бонусом?
Однак я вважаю, що подати скаргу було вдалим кроком, і тепер нам доведеться чекати, як розвиватиметься вся ситуація і куди наша команда дійде. Я сподіваюся, що все вдасться вирішити справедливо. Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
That strikes me as utter nonsense.
Nevertheless, did you upload your win that I described before without bonus or with bonus ?
However, I think it was a good move to file a complaint and now we will have to wait how the whole situation will develop and where our team will get to. I hope everything can be resolved fairly. I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Це було настільки ясно, що не було сенсу про це повідомляти! Ви навіть не вірите мені... Все одно дякую за зусилля.
It was so clear that there was no point in reporting it! You don't even believe me.... Thanks for the effort anyway.
War so klar das es nichts bringt das zu melden ! Sie glauben mir ja nicht mal .... Trotzdem danke für die Mühe .
Хм, але я ніде не сказав, що не вірю тобі. Я лише висловив своє здивування, що ця ситуація здається мені дивною.
Проте ваша скарга все ще відкрита, і наша команда спробує вам допомогти, тому не потрібно бути негативним. Подивимося, чи зможуть вони вирішити ситуацію. Піклуватися.
Hmm but I didn't mention anywhere that I didn't believe you. I merely expressed my surprise that this seems like a strange situation to me.
However, your complaint is still open and our team will try to help you, so there's no need to be negative. Let's see if they can resolve the situation. Take care.
5 січня я подала заявку на виплату мого виграшу і по сьогоднішній день її перевіряють, мені відразу подзвонять для перевірки рахунку і нібито наступні 24 години
On January 5, I submitted an application for payment of my winnings and to this day they are verifying it, they will immediately call me for account verification and supposedly the next 24 hours
ja 5 stycznia złożyłem wniosek o wypłatę wygranej I do dzisiaj ja weryfikują zaraz mi zawołają weryfikację konta i niby następne 24 godziny
Привіт, скільки я можу заплатити за оплату? Я маю його вже 4 дні, і мені ще потрібно заплатити за vervia.
Hello, how much can I pay for the payment? I've had it for 4 days now and I still need to pay for the vervia.
Witam ile może tszakać na wepłata mam teras 4 dni a jeszta tszakam na werwiasja
5 січня я подала заявку на виплату мого виграшу і по сьогоднішній день її перевіряють, мені відразу подзвонять для перевірки рахунку і нібито наступні 24 години
On January 5, I submitted an application for payment of my winnings and to this day they are verifying it, they will immediately call me for account verification and supposedly the next 24 hours
ja 5 stycznia złożyłem wniosek o wypłatę wygranej I do dzisiaj ja weryfikują zaraz mi zawołają weryfikację konta i niby następne 24 godziny
Привіт, ваша проблема все ще залишається, і ви не отримали свої гроші? Ви успішно підтвердили свій обліковий запис?
Дайте мені знати, якщо казино все ще не виплатило вам ваші гроші, або все було вирішено тим часом.
Hi, your problem still persists and you didn't get your money ? Have you verified your account successfully ?
Let me know if it is still the case that the casino has not paid you your money or if everything has been resolved in the meantime.
Привіт. Отже, ви кажете, що все ще чекаєте на платіж і підтвердження, я не правий? Я розумію, що це може трохи засмучувати, повірте мені. Ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити процес перевірки та виведення коштів для кожного гравця. Чи маєте ви інформацію від служби підтримки, що насправді відбувається з вашою справою? Просто спробуйте бути терплячими, і, звичайно, якщо щось станеться з вашою справою, повідомте нам про це 🙂.
Hello. So you are saying you're still waiting for the payment and the verification to be done, am I correct? I can understand that it could be a bit frustrating, believe me. We give casinos 14 full days to complete the verification and the withdrawal process for every player though. Do you have any information from the support what actually is going on with your case? Just try to be little bit patient here, and of course if anything happens regarding your case, please let us know 🙂.
Я чекав на виплату свого виграшу в цьому казино з 5 січня, я заплатив банківським переказом, після тижня очікування, здавалося, все вдалось, і через тиждень я не отримав гроші на свій рахунок, тому я їм написав, а вони мені написали, що постачальник скасував оплату і гроші повернуть мені на рахунок. У моєму ігровому обліковому записі їх немає досі. Я пишу до відділу онлайн-підтримки, і вони продовжують мені писати, будь ласка, зачекайте. Я чекаю з 5 січня. Пишу їм, вони просять набратися терпіння і чекати, скільки я можу чекати?
I have been waiting for the payment of my winnings in this casino since January 5, I paid by bank transfer, after a week of waiting, it seemed to be a success and after the next week I did not receive the money in my account, so I wrote to them and they wrote to me that the supplier had canceled the payment and the money would be returned to my account. My game account still doesn't have them to this day. I write to the onlain support department and they keep writing to me, please wait. I've been waiting since January 5. I write to them and they ask me to be patient and keep waiting, how long can I wait?
ja od 5 stycznia czekam na wypłatę wygranej w tym kasynie dałem wyplac przez transfer bank po tygodniu czekania niby się udało było sukces i po następnym tygodniu nie dostałem pieniędzy na konto a więc napisałem do nich a oni mi napisali ze dostawca anulował wypłatę i pieniadze wrócą na moje konto gry do dnia dzisiejszego ich nie mam pisząc do działu pomocy onlain cały czas mi piszą proszę czekać ja od 5 stycznia czekam pisze do nich a oni że proszą o cierpliwość i dalej czekać to ile to można czekać
Я, чесно кажучи, не міг зрозуміти, чи проблема полягала у втраченому депозиті чи відсутності зняття коштів. На щастя, ваша скарга допомагає нам вирішити це питання. Я не можу сказати вам, скільки вам потрібно чекати, але можу запевнити вас, що команда розгляду скарг допоможе, їм просто потрібен час, щоб дістатися до вас. Мені шкода, що вони вже кілька місяців розширюють свої межі. Почекай, будь ласка.
I honestly couldn't figure out whether the problem was about a lost deposit or a missing withdrawal. Luckily, your complaint helps us cover that question. I can't tell you how long you need to wait, but I can assure you that the Complaint Team will help, they just need some time to get to you. I'm sorry they have been pushing their limits for several months now. Just hold on, please.
hj сьогодні перерахували на мій рахунок 402 злотих і мали повернути 1751 злотий, нагадаю, що в онлайн-довідці у мене не було жодних бонусів, мені пишуть, що мають пояснити, і я знову чекаю і не чіпати ці гроші тут я надіслав скріншоти свого облікового запису та розмов із технічною підтримкою
hj today they transferred PLN 402 to my account and they were supposed to give back PLN 1,751, I remind you that I did not have any bonuses in the online help, they write to me that they have to explain it and I have to wait again and not touch this money here I sent screenshots of my account and conversations with technical support
hj dzisiaj oddali mi na konto 402 zł a mieli oddać 1751 przypominam że nie miałem żadnych bonosow w pomocy onlain piszą mi że oni muszą to wyjaśnić i znowu mam czekać i nie ruszać tych pieniędzy tutaj przesłałem scriny mojego konta i rozmowy z pomocą techniczna
Виникла така ж проблема, як у Gambit123. Після скасування виведення вони скасували мою готівку через бонус, навіть якщо я не отримав жодного активного бонусу. Я підтвердив це з ними 2 дні тому
Have exactly same issue like Gambit123. After cancelling widraw they cancelled my cash due to a bonus even if I haven't got any active bonus. With I have confirmed it with them 2 days before
hj сьогодні перерахували на мій рахунок 402 злотих і мали повернути 1751 злотий, нагадаю, що в онлайн-довідці у мене не було жодних бонусів, мені пишуть, що мають пояснити, і я знову чекаю і не чіпати ці гроші тут я надіслав скріншоти свого облікового запису та розмов із технічною підтримкою
hj today they transferred PLN 402 to my account and they were supposed to give back PLN 1,751, I remind you that I did not have any bonuses in the online help, they write to me that they have to explain it and I have to wait again and not touch this money here I sent screenshots of my account and conversations with technical support
hj dzisiaj oddali mi na konto 402 zł a mieli oddać 1751 przypominam że nie miałem żadnych bonosow w pomocy onlain piszą mi że oni muszą to wyjaśnić i znowu mam czekać i nie ruszać tych pieniędzy tutaj przesłałem scriny mojego konta i rozmowy z pomocą techniczna
Дякую за додані скріншоти. Схоже, мине деякий час, перш ніж ви отримаєте свої гроші. Але я радий, що частина з них потрапила у ваш обліковий запис. Тепер нам доведеться набратися терпіння і чекати, що знову скаже казино, як я прочитав на скріншоті.
Обов’язково дайте мені знати, якщо почуєте щось нове.
Я буду чекати. 🙂
Thanks for the attached screenshots. Looks like it's going to take some time before you get your money back. But I'm glad that some of it has landed in your account. Now we will have to be patient and wait what the casino will say again, as I read from the screenshot.
Be sure to let me know if you hear anything new.
I will be waiting. 🙂
Виникла така ж проблема, як у Gambit123. Після скасування виведення вони скасували мою готівку через бонус, навіть якщо я не отримав жодного активного бонусу. Я підтвердив це з ними 2 дні тому
Have exactly same issue like Gambit123. After cancelling widraw they cancelled my cash due to a bonus even if I haven't got any active bonus. With I have confirmed it with them 2 days before
Привіт, казино пояснило вам, чому сталася вся ця ситуація і чому ваші гроші були скасовані? Я хотів би переконатися, чи скасовано означає, що казино забрало ваші гроші чи просто скасувало ваше зняття?
Дайте мені знати, будь ласка.
Hi, did the casino explain to you why this whole situation happened and why your money was cancelled ? I would like to make sure, does cancelled mean that the casino took your money or just cancelled your withdrawal ?
Let me know please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.