ГоловнаФорумКазиноBruce Bet Casino - загальне обговорення

Bruce Bet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Gambit123
|
18 018 переглядів 148 відповідей |
|
1 2...8
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Bruce Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Казино обдирає систему! Виплати скасовуються за лаштунками, і вам залишається вірити, що ви продовжите грати з бонусними грошима, навіть якщо потім вони скасовують виплату, нічого не кажучи - нібито це був постачальник платежів... А потім раптом ваш кредит зникає, і ви знову мати вимогу щодо продажу, яку потрібно виконати. Я б радив нікому там не грати

Автоматичний переклад.
Gambit123
1 рік тому

Привіт, я бачу, що у вас виникли проблеми в казино, і я також помітив, що вам вдалося подати скаргу .

Отже, проблема в цьому випадку полягає в тому, що ви не можете зняти гроші, так? Зі скарги я помітив, що ви накопичили трохи грошей, а саме 4000 євро. Ви отримали безкоштовні обертання, вам вдалося виграти деякі з них, але ставка була застосована до 4000, з яких ви могли зняти лише 1800, так? Ви вивели гроші, але казино скасувало їх. Чи сказали в казино, з якої причини це сталося? Це було через згаданого вами платіжного оператора та його проблеми?

Ви згадали, що наступного дня ви могли зняти лише 1200, це означає, що ви втратили решту чи що сталося з грошима? Я правильно розумію?

Будь ласка, дайте мені знати, якщо я щось не помітив або правильно зрозумів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, ви правильно розумієте. Я думав, що 1800 євро надійшли на мій банківський рахунок

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Думаю, з ромом все одно нічого не буде. Але я відчуваю себе справді обдуреним

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Bruce Bet постійно скасовує виплати та стверджує, що це був постачальник платежів! Але щойно ви приймете чек безкоштовних обертань, умова продажу буде додано до балансу, який потрібно сплатити заздалегідь... чиста нісенітниця

Автоматичний переклад.
Gambit123
1 рік тому

Це здається мені цілковитою нісенітницею.

Тим не менш, ви завантажили свій виграш, який я описав раніше, без бонусу чи з бонусом?

Однак я вважаю, що подати скаргу було вдалим кроком, і тепер нам доведеться чекати, як розвиватиметься вся ситуація і куди наша команда дійде. Я сподіваюся, що все вдасться вирішити справедливо. Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це було настільки ясно, що не було сенсу про це повідомляти! Ви навіть не вірите мені... Все одно дякую за зусилля.



Автоматичний переклад.
Gambit123
1 рік тому

Хм, але я ніде не сказав, що не вірю тобі. Я лише висловив своє здивування, що ця ситуація здається мені дивною.

Проте ваша скарга все ще відкрита, і наша команда спробує вам допомогти, тому не потрібно бути негативним. Подивимося, чи зможуть вони вирішити ситуацію. Піклуватися.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

5 січня я подала заявку на виплату мого виграшу і по сьогоднішній день її перевіряють, мені відразу подзвонять для перевірки рахунку і нібито наступні 24 години

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, скільки я можу заплатити за оплату? Я маю його вже 4 дні, і мені ще потрібно заплатити за vervia.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

5 січня я подала заявку на виплату мого виграшу і по сьогоднішній день її перевіряють, мені відразу подзвонять для перевірки рахунку і нібито наступні 24 години

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, ваша проблема все ще залишається, і ви не отримали свої гроші? Ви успішно підтвердили свій обліковий запис?

Дайте мені знати, якщо казино все ще не виплатило вам ваші гроші, або все було вирішено тим часом.

Автоматичний переклад.
faical19801980
11 міс. тому

Привіт. Отже, ви кажете, що все ще чекаєте на платіж і підтвердження, я не правий? Я розумію, що це може трохи засмучувати, повірте мені. Ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити процес перевірки та виведення коштів для кожного гравця. Чи маєте ви інформацію від служби підтримки, що насправді відбувається з вашою справою? Просто спробуйте бути терплячими, і, звичайно, якщо щось станеться з вашою справою, повідомте нам про це 🙂.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я чекав на виплату свого виграшу в цьому казино з 5 січня, я заплатив банківським переказом, після тижня очікування, здавалося, все вдалось, і через тиждень я не отримав гроші на свій рахунок, тому я їм написав, а вони мені написали, що постачальник скасував оплату і гроші повернуть мені на рахунок. У моєму ігровому обліковому записі їх немає досі. Я пишу до відділу онлайн-підтримки, і вони продовжують мені писати, будь ласка, зачекайте. Я чекаю з 5 січня. Пишу їм, вони просять набратися терпіння і чекати, скільки я можу чекати?

Автоматичний переклад.
dzejudzeju60
11 міс. тому

Я, чесно кажучи, не міг зрозуміти, чи проблема полягала у втраченому депозиті чи відсутності зняття коштів. На щастя, ваша скарга допомагає нам вирішити це питання. Я не можу сказати вам, скільки вам потрібно чекати, але можу запевнити вас, що команда розгляду скарг допоможе, їм просто потрібен час, щоб дістатися до вас. Мені шкода, що вони вже кілька місяців розширюють свої межі. Почекай, будь ласка.



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дякую за твою допомогу

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

hj сьогодні перерахували на мій рахунок 402 злотих і мали повернути 1751 злотий, нагадаю, що в онлайн-довідці у мене не було жодних бонусів, мені пишуть, що мають пояснити, і я знову чекаю і не чіпати ці гроші filefileтут я надіслав скріншоти свого облікового запису та розмов із технічною підтримкою

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

file Виникла така ж проблема, як у Gambit123. Після скасування виведення вони скасували мою готівку через бонус, навіть якщо я не отримав жодного активного бонусу. Я підтвердив це з ними 2 дні тому

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

hj сьогодні перерахували на мій рахунок 402 злотих і мали повернути 1751 злотий, нагадаю, що в онлайн-довідці у мене не було жодних бонусів, мені пишуть, що мають пояснити, і я знову чекаю і не чіпати ці гроші filefileтут я надіслав скріншоти свого облікового запису та розмов із технічною підтримкою

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дякую за додані скріншоти. Схоже, мине деякий час, перш ніж ви отримаєте свої гроші. Але я радий, що частина з них потрапила у ваш обліковий запис. Тепер нам доведеться набратися терпіння і чекати, що знову скаже казино, як я прочитав на скріншоті.

Обов’язково дайте мені знати, якщо почуєте щось нове.

Я буду чекати. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file Виникла така ж проблема, як у Gambit123. Після скасування виведення вони скасували мою готівку через бонус, навіть якщо я не отримав жодного активного бонусу. Я підтвердив це з ними 2 дні тому

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, казино пояснило вам, чому сталася вся ця ситуація і чому ваші гроші були скасовані? Я хотів би переконатися, чи скасовано означає, що казино забрало ваші гроші чи просто скасувало ваше зняття?

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 2...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого