Якби ти сказав усе це на самому початку, як би я міг знати...
Я б запропонував вам подати скаргу : якщо казино все ще ставить під сумнів особу гравця, ми зазвичай радимо налаштувати дзвінок для перевірки, це дуже потужний інструмент, і я думаю, що він може вирішити проблему, якщо казино захоче співпрацювати.
Я вважаю, що казино має пояснити, чому паспорт такий важливий і не може бути замінений якимись іншими документами, щоб ви могли подумати, чи варто його робити.
Це було б справедливо.
If only you stated all of this at the whole beginning, how else should I have known...
I would suggest the complaint to you - if the casino still questions the player's identity, we usually advise setting up a verification call, this is a very powerful tool, and I think it could solve the problem if the casino would willing to cooperate.
I believe that the casino should explain why the passport is so important and can't be replaced by some other documents, so you can consider whether it is worth making one.
That would be fair.