3 р. тому
Тут ви можете обговорити Booi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я повідомлю про своє перше виведення, яке ще не опрацьоване казино Booi, казино наголошує на оплаті протягом 2 годин (залишає за собою право перевірки протягом 48 годин), я чекав на 48 годин, і я не мав вилучення, депозит був через Pix (система миттєвого депозиту в Бразилії), виведення тим самим (Pix) .... чат повідомляє про технічну проблему, яка може зайняти кілька днів ... У мене є своєчасне зняття коштів в інших будинках, включаючи PlayFortuna, того ж Група, я відчуваю себе роздратованим, після 3 років онлайн -казино я шукаю казино з швидкими та надійними виплатами. Тож у цьому випадку було завершено 30 -кратне перекидання, що еквівалентно 22 500,00 BRL, мій рахунок був перевірений перед внесенням коштів. Чекаємо швидкого рішення, адже ми не граємо в термін, ми платимо першим ... Наперед дякуємо гуру форуму !!!!
I will report my first withdrawal not yet processed by Booi casino, the casino emphasizes payment within 2hrs (reserves the right of verification within 48hrs), I waited for the 48hrs period, and I did not have the withdrawal cleared, the deposit was via Pix ( instant deposit system in Brazil), withdrawal by the same (Pix)....chat reports a technical problem, which can take up to days...I have my withdrawals on time in other houses, including PlayFortuna, of the same Group, I feel Annoyed me, after 3 years of online casinos, I look for casinos with fast and reliable payouts. So in this case, a rollover of 30x equivalent to 22,500.00 BRL was completed, my account was verified before depositing. Waiting for a quick solution, after all we don't play in term, we pay first... Thanks in advance to Forum Guru!!!!
Vou relatar o meu primeiro saque ainda não processado pela Booi cassino, o cassino ressalta pagamento em até 2hrs(reserva o direito de verificação em até 48hrs), Aguardei o prazo de 48hrs, e não tive o saque liberado, o depósito foi via Pix (sistema instantâneo de depósito no Brazil), saque pelo mesmo(Pix)....chat relata problema técnico, que pode levar até dias...Tenho meus saques dentro do prazo em outras casas, inclusive no PlayFortuna, do mesmo Grupo, sinto-me incomodado, após 3 anos de cassinos online, procuro cassinos com pagamentos rápidos e confiáveis. Portanto nesse caso, foi cumprido um rollover de 30x equivalente há 22.500,00 BRL, foi verificada a minha conta antes do depósito. Aguardando a solução de preferência rápida, afinal não jogamos a prazo, pagamos primeiro... Agradeço desde de já ao Forum Guru!!!!
Привіт @MarlonMK,
Вітаємо з перемогою!
Але вибачте за цю затримку, ми постараємося вирішити справу якнайшвидше.
З повагою, команда Booi
Hello @MarlonMK,
Congratulations on winning!
But sorry for this delay, we will try to solve the case ASAP.
With regards, Booi team
Дякую за відповідь, я чекаю рішення щодо виведення, мені сподобався макет казино, мені сподобалося грати в казино, я сподіваюся, що це вирішиться, щоб ми могли продовжувати грати і веселитися в цьому казино.
Thanks for the answer, I'm waiting for the solution to the withdrawal, I liked the layout of the casino, I liked playing at the casino, I hope it gets resolved so we can continue playing and having fun in this casino.
Obrigado, pela resposta, aguardo a solução do saque, gostei do layout do cassino, gostei de jogar no cassino, espero que se resolva pra continuarmos jogando e nos divertindo nesse cassino.
Через 12 днів після мого запиту на виведення коштів і досі не депонованого, до якого часу казино відкладе моє виведення?
12 days after my withdrawal request and still not deposited, until when will the casino postpone my withdrawal?
12 dias após pedido do meu saque e ainda não depositado, até quando o cassino vai adiar meu saque?
Щось непотрібне, приємне казино, але будьте напоготові для інших гравців у спільноті ... МелБет, 1x слоти, майже миттєво, Лео Вегас, Мрбет, Твін заплатили за один день ... Таке ставлення звучить погано, як я вже сказав вище вище, довіра - це те, що казино повинно мати принаймні, адже ми витрачаємо і коли виграємо, а коли виграємо, платити чи не платити - це шахрайство.
Something unnecessary, nice casino, but be an alert for other players in the community...MelBet, 1xslots, almost instantaneously, Leo vegas, Mrbet, Twin has paid in one day...That kind of attitude sounds bad, as I said before above, trust is something the casino should have at the very least, after all we spend and when we win, and when we win, it takes a long time to pay or not to pay is swindle.
Algo desnecessário, cassino bacana, mas fica um alerta para outros players da comunidade...MelBet, 1xslots, quase instaneneo, Leo vegas, Mrbet, Twin tem pago em um dia...Soa mal esse tipo de atitude, como já havia dito acima, confiança é algo que no mínimo o cassino deve ter, afinal gastamos e quando ganhamos, e quando ganhamos demorar a pagar ou não pagar é pilantragem.
Це правда, якщо ви не отримаєте виграш протягом кількох днів, я спробую самостійно зв’язатися з казино.
That's true, if you don't receive the winnings within few days, I'll try to contact the casino on my own.
Сьогодні Даніель знову скасував ... Пікс дуже простий, це мій CPF або Телефон, обидва перевірені, тепер є розбіжність у кількості в моїй реєстрації CPF, але згідно з підтримкою це не впливає на виведення, тому питання залишається, Не беріть дані з першого депозиту, щоб зробити пікс виведення, інакше у них не працює пікс .... Я поки що не зрозумів.
Daniel canceled again today...The pix is very simple, it's my CPF or Phone both verified, now there is a divergence in the number in my CPF registration, but according to Support this does not influence the withdrawal, so the question remains, Don't take the data from the first deposit to make the withdrawal pix, or they don't have their pix working.... I didn't understand so far.
Daniel cancelaram novamente hoje...O pix é bem simples, é meu CPF ou Telefone ambos verificados, agora há uma divergencia de numero no cadastro do meu CPF, mas segundo o Support isso não influencia no saque, então fica a pergunta, Não pegam os dados do primeiro deposito pra fazer o pix de saque, ou não estão com seu pix em funcionamento....Não entendi até agora.
Вони вирішать мої зняття коштів або це складно? зробіть наступне, надішліть мені електронного листа, я надішлю вам покупця депозиту за пікс, просто використовуйте той самий ключ, щоб заплатити мені ... Я надзвичайно сердитий на казино, технічні виправдання, те чи інше, і за 15 днів ми Продовжу в тій же ситуації, у мене зараз зняття 5500,00. І ще 1000,00 на балансі ... Я хочу, щоб мій виграш був негайно! Неповага до клієнта ....
Will they solve my withdrawals or is it difficult? do the following send me the email, i'll send you the deposit buyer per pix, just use the same key to pay me... I'm extremely angry with the casino, technical excuses, this or that and in 15 days we'll continue in the same situation, I have a withdrawal now of 5500.00. And another 1000.00 on balance...I want my winnings immediately! Disrespect to the customer....
Vão resolver meus saques ou tá dificil? faz o seguinte me mande o email, que lhe envio o compravante de depósito por pix, é só usar a mesma chave pra me pagar....To extremamente irritado com o cassino, desculpas técnicas, que isso ou aquilo e em 15 dias continuamos na mesma situação, tenho um saque agora de 5500.00. E mais 1000,00 em saldo....quero meus ganhos imediatamente! Desrespeito com cliente....
Я намагаюся зв’язатися з представниками казино щодо вашого очікування зняття коштів. Сподіваємось, нам вдасться отримати від них відповідь.
I'm trying to contact the casino representatives regarding your pending withdrawal. Hopefully, we'll manage to get a reply from them.
Дякую, Даніеле, я навіть запропонував їм скасувати ще раз і я повинен зняти біткойни, я повинен це вирішити, оскільки найнята компанія не могла зробити простий пікс ... але вони сказали мені, що не дозволяють це через у чаті я бачу, що казино не хоче вирішувати проблему.
Thanks Daniel, I even suggested that they cancel again and that I make a withdrawal for bitcoins, I should solve it since the company that was hired couldn't make a simple pix...but they told me they don't authorize it through the chat, I see that the casino doesn't want solve the problem.
Obrigado Daniel , até sugeri que cancelem novamente e que eu faça um retirada por bitcoins, deveria resolver já que a tal empresa contratada não consegui fazer um simples pix...mas pelo chat já me disseram que não autorizam, vejo que o cassino n quer resolver o problema.
Казино відповіло, що вони над цим працюють. Я знаю, що це дратує вас, але наскільки спілкується казино з вами і нами, я вважаю, що це лише питання часу, поки ви отримаєте свій виграш 🙂
The casino replied that they're working on it. I know it's annoying for you, but as far as the casino communicates with you and us, I believe it's just a matter of time until you receive your winnings 🙂
Тема вирішена, після багатьох спроб підтримка не знала проблеми, що є базовою, і я багато разів запитував його, чи не буде він розходитися у виведенні за неправильну цифру CPF ... навіть із затвердженим KYC ... але все одно .... заплатив мені, і я повернувся грати в казино! Дякую всім залученим.
Subject resolved, after many attempts, support did not know the problem, which is basic and I asked him many times, if he would diverge in the withdrawal for having a wrong digit of the CPF....even with KYC approved...but anyway ....paid me, and I went back to playing at the casino! Thanks to everyone involved.
Assunto resolvido, depois de muitas tentativas, support não sabia o problema que tá basico e que lhe perguntei muitas vezes, se n ia dar divergência no saque por ter um dígito errado do CPF....mesmo com KYC aprovado...mas enfim....me pagou , e voltei a jogar no cassino! Obrigado a todos envolvidos
Привіт MarlonMK,
Це дивовижна новина! 🥳 Я так щасливий, що так все закінчилося, особливо після всіх непотрібностей, які ви відчули досі.
Насолоджуйтесь виграшем!
Hello MarlonMK,
It's a wondrous news! 🥳 I'm so happy it ended up this way, especialy after all unplesentaries you've experienced so far.
Enjoy your winnings!
Я радий, що звернення до казино допомогло, і вам в кінці дня виплатили гроші. Це зайняло багато часу, але я завжди кажу, що найважливіше отримати виграш, а потім - решта🙂
I'm glad that contacting the casino helped and you got paid at the end of the day. It took a long time, but I always say that getting the winnings is the most important and then there's the rest 🙂
Ми повинні хвалити, коли це добре, і критикувати, коли це погано, але казино мене здивувало, в ньому добре грати, це чесно, оплата, шоу на сайті, найкраще казино разом з playfortuna, яким я користувався протягом 3 років онлайн -ігор. .. Тільки підтримка може дати поліпшення, обслуговування в PT, для кращого розуміння .... Вітаю Booi Casino.
We have to praise when it's good, and criticize when it's bad, but the casino has surprised me, it's good to play in it, it's fair, paying, site show, best casino along with playfortuna, which I've used in 3 years of online gaming. ..Only the support could give an improvement, service in PT, for better understanding.... Congratulations to Booi Casino.
Temos que elogiar quando é bom , e creticar quando é ruim, mas o cassino tem me supreendido, está bom jogar nele, está justo, pagando, site show, melhor cassino juntamente com a playfortuna, que já utilizei em 3 anos de jogos online...Apenas o suporte poderia dar uma melhorada, atendimento em PT, para melhor entendimento.... Parabéns ao Booi Cassino.
Завжди приємно чути, що в кінці казино справедливо ставляться до гравця! Дякуємо за публікацію, ви навіть можете написати власний відгук користувача про це казино, чи знали ви про це? 🙂
It's always great to hear that casino treated player fairly in the end! Thank you for you post, you can even write your own user review for this casino, did you know that? 🙂
Існує спосіб зірвати, коли вони затримують зняття коштів, як це. У вас може виникнути інша проблема, і вони будуть мати нові умови, яких не було, коли ви знову внесли депозит, і все. Будь ласка, будьте обережні з ними, я чесно підозрюю, що вони або виправлять свій RTP проти вас, або наступні великі виграші мають нові умови, яких не було, коли ви починали
There is a gotcha method when they delay withdrawals like this. You might have another issue and they will have new terms that were not present when you deposited again and that's that. Please be careful with them, I honestly suspect they either will fix their RTP against you or the next major winnings having new terms that were not present when you started
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.