ГоловнаФорумКазиноBooi Casino - загальне обговорення

Booi Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від Booi
|
15 525 переглядів 50 відповідей |
|
1 2 3
MarlonMK
3 р. тому

Сподіваюся, у майбутньому у вас не виникне проблем із казино, і, загалом, ви там залишитеся задоволені. Нецікаво шукати нове казино, щоб грати знову і знову.

Автоматичний переклад.
skybot13x
3 р. тому

Чи є у вас особистий поганий досвід роботи з Booi Casino або чому ви так думаєте?

Автоматичний переклад.
skybot13x
3 р. тому

Протягом цього часу гри, у всьому, що я грав, є цикл, RTP завжди на користь казино, NetBet, MelBet, Leo Vegas, Mrbet тощо... Я обмежений кількома з причин оплати бразильцям, але серед усього цього за короткий період я отримав найбільший прибуток на Booi, але, як я вже сказав, короткий період в середньому і довгому буде прибутком від казино, ви можете отримати його в інших і свого роду комбінації. .. прагматичний, playGo, live тощо...коли ви не хочете платити, це сумно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброї ночі, хлопці та Деніел, як справи? Сьогодні я зняв 1000 BRL на Booi.com, я перевірив усі свої документи перед депозитом, коли я зробив зняття, я отримав електронний лист про те, що платіж буде здійснено через 2 години, пройшло 10 годин, а вони все ще не знаходяться не заплатив мені, я розмовляв зі службою підтримки, вони сказали, що компанія, яка отримала платіж, має проблеми і це брехня, вони поки що не обробляли виведення, чи можете ви мені допомогти, Даніель, будь ласка, і надішліть їм повідомлення, вони" я вже зволікав, і вони просять мене зволікати, у мене все ще є більше грошей для зняття

Автоматичний переклад.
robertorrx1
2 р. тому

Привіт, щоб допомогти вам, спершу надішліть скаргу. Ви можете зробити це тут .

Проте я б дав йому ще кілька робочих днів. Який спосіб оплати ви обрали, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони відхилили виведення і повернули його на баланс казино, вони сказали мені зняти виведення ще раз, я знову зробив виведення через pix і вони знову відхилили, сьогодні я зробив невеликий депозит через astropay і спробував вивести через astropay вони відхилили зняття через astropay, і, крім того, з мене було стягнуто 10% за зняття через astropay за комісію, і вони не хотіли його повертати, але оскільки вони не платять, це не матиме жодної різниці. Я попросив їх скасувати мій постійний рахунок, щоб я більше не гнівався, це те, що вони зробили в той час, це мій досвід у цьому казино, є кілька інших топ-казино, спробуйте піти від них. дякую всім обійми

Автоматичний переклад.
robertorrx1
2 р. тому

Що ж, я хочу побачити, що наша команда з розгляду скарг дізнається з казино. Я розумію вашу думку, можливо, вам варто трохи почекати, перш ніж закривати рахунок, подивимося.

Автоматичний переклад.
robertorrx1
2 р. тому

Якщо з вас стягнули плату за зняття коштів, яке вам ніколи не надсилали, то, звичайно, це не ваша вина. Проблема в тому, що ви вже закрили свій обліковий запис, як ви сказали. Чи правильно я розумію, що у вас більше немає балансу на закритому рахунку?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Даніель, я намагався зняти 3 рази, 2 рази через pix, я зробив новий депозит через astropay, щоб зняти більше, навіть тоді вони повернули баланс, коли я пішов подивитися в історії виведення, там було написано відхилено, це мене дуже засмучує, після Я намагався зняти 4" 3 рази безуспішно, я в кінцевому підсумку витратив все. У казино stake.com вони платять мені годинами, вони дуже чесні, але я люблю знати нові казино, тому що я не знаю, чи це моє враження, але коли я реєструюсь і починаю грати, я багато виграю в слотах, лол, нехай Я запитаю вас, крім stake.com, які ще казино чесні та швидко платять? Я хотів би сказати, що мені подобається ваш сайт та його вміст, вони на вищому рівні, допомагають багатьом людям, нічого не стягуючи натомість, немає слів, щоб описати вашу роботу, дуже дякую за вашу допомогу. Обійми

Автоматичний переклад.
robertorrx1
2 р. тому

Привіт, я перевірив наш список рекомендованих казино для гравців з Бразилії, а також відгуки користувачів.

Весь список тут .

Згідно з оцінкою відгуків користувачів, я б спробував цей . Сподіваюся, це трохи допоможе.🙂 Я також хотів би подякувати вам за теплі слова.

Автоматичний переклад.
robertorrx1
2 р. тому

Я радий, що вам подобається наш сайт, і я сподіваюся, що ви знайдете те, що шукаєте. Якщо ви виберете одне з рекомендованих казино, які тут запропонувала Радка, я вважаю, що у вас не повинно виникнути проблем.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дуже дякую Радко 🙂

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Щиро дякую Данило 🙂

Автоматичний переклад.
robertorrx1
2 р. тому

Будь ласка. 🙂

Ви вже обрали свій улюблений? Якщо так, не соромтеся написати свій наступний відгук користувача.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Доброго дня Радько, як справи? Чи надійне казино funplay.com? Не могли б ви сказати мені

Автоматичний переклад.
robertorrx1
2 р. тому

Привіт.

Я в порядку, дякую, що запитали.

Здається, вас зацікавило те казино, яке ми ще не зустрічали. Будь ласка, опублікуйте повне посилання тут, і ми перевіримо його пізніше. Дякую 🙂.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт усім, @ Radka , @ Daniel , @ robertorrx1 ,

Виникло велике непорозуміння, тому що такої проблеми з користувачем «robertorrx» в казино Booi немає.

Наскільки я бачу, це був інший випадок, у гравця була проблема з першою виплатою на Pix, наша служба підтримки попросила його подати новий запит на виведення коштів на Pix, але замість цього гравець спробував вивести свій виграш на рахунок AstroPay . Це було обмежено, і гравець втратив кошти під час гри. 18 січня гравець закрив свій рахунок в казино Booi.

Я припускаю, що всі наступні скарги стосуються іншого казино.

2 @ robertorrx1 Прошу припинити обговорення інших брендів казино в цій темі.

З повагою, команда Booi

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Booi Casino
2 р. тому

Здрастуйте,

Ви маєте рацію - я також бачу проблему зараз. Я збираюся відсортувати повідомлення, щоб тут залишалися лише ті, що стосуються Booi Casino. Дякую, що звернули на це мою увагу.

Автоматичний переклад.
Anonymized282
2 р. тому

Привіт,

Можете надати паспорт? Тому що якщо так, то, на мою думку, проблеми взагалі немає.

Чи знаєте ви, що деякі казино навіть не вимагають перевірки, поки ваше зняття коштів або баланс не досягнуть певного порогу, інші казино просто вимагають додаткової перевірки безпеки, однак причина може бути тією ж. Бувають і позапланові вибіркові перевірки, це теж нормально.

Я б сказав, що тіньовіше не співпрацювати під час KYC, вам не здається? 🙂

Якщо вам не подобається бізнес-стандарт, можливо, ви можете спробувати деякі з анонімних казино – без KYC взагалі.


Автоматичний переклад.
Anonymized282
2 р. тому

Привіт знову,

тепер, коли ви надали більше інформації, для мене це стає більш зрозумілим. Хоча я не «звинувачував» вас у тому, що ви не співпрацюєте, це була демонстрація того, що здавалося б підозрілим, коли мова йде про перевірку. Мені здається, що казино просто потребує додаткового особистого документа, щоб перевірити вас. Ви сказали їм, що не маєте пароля?

Але те, що я вже пояснював, є нормальним, і казино може попросити додаткові документи, щоб переконатися, що KYC чіткий, оскільки це їхня відповідальність — довести, що це «справді» ви. Оскільки казино не мають розкоші зустрітися з вами віч-на-віч, такі ситуації просто трапляються.

Якщо ви вважаєте, що казино несправедливо ставиться до вас, надішліть скаргу , тоді ми всі побачимо відповідь. Я не знаю, що, здається, не так із вашими водійськими правами, я б запитав про це в казино. У будь-якому випадку, ми не мотивуємо гравців грати в казино, ми переглядаємо казино, і частина огляду полягає в тому, щоб повідомити про дозволені та заборонені країни.

Чесно кажучи, я вважаю, що карати казино за точність щодо KYC було б погано, ми караємо казино, які діють проти чесних азартних ігор. Ціную вашу турботу, звичайно.

Не соромтеся прочитати більше про кодекс чесних азартних ігор тут .


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого