ФорумКазиноBizzo Casino - загальне обговорення

Bizzo Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

3 р. тому від mcclane2020
|
47504 переглядів 197 відповідей |
|
1...6 7 8...10
10 міс. тому

Я пишу, щоб сказати, що тримайтеся подалі від bizzo, вони затримали мої зняття коштів більше 5 днів, я все ще чекаю, мені це зовсім не подобається

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
christopher87
10 міс. тому

Привіт. Можна запитати, чи ви вже пройшли перевірку? Ви спілкуєтеся з їхньою службою підтримки? Вони повинні пояснити вам, що насправді відбувається. Я розумію, що з вашої точки зору це може бути неприємно чекати ваших грошей, однак, з іншого боку, казино завжди повинні пройти всю документацію, і в такому випадку це може зайняти трохи більше часу. Крім того, якщо ви прочитаєте деякі відгуки гравців тут 👈, ви побачите, що їхній досвід може відрізнятися 🙂. Будь ласка, тримайте нас в курсі, якщо у вас є щось нове від казино, і намагайтеся не відкладати це, доки не побачите, що там насправді відбувається. Буду чекати інформації.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Добрий ранок. Я зробив депозит у розмірі 20 євро в bizzo kazino, але вони ніколи не дали мені безкоштовних обертань! Вчора вони дали мені 20 безкоштовних обертань, з яких я виграв 100 євро! Це відображається не як реальні гроші, а як бонус, і я не можу їх зняти! Що з ними відбувається?

Автоматичний переклад.
ljim7c7s
10 міс. тому

Знаєте, про умови бонусів варто знати в першу чергу. Якщо вам важко, зверніться до служби підтримки оператора чату. Їх слід навчити пояснювати це 😉

Зараз просто знімають; Ви виконали вимоги щодо ставок?

Запитайте в казино, а потім побачимо.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене був обліковий запис 1,5 роки тому, але служба підтримки видалила його. Після цієї перерви я хотів почати знову, тому що у мене залишилися хороші враження від Bizzo Casino в минулому, дружня підтримка та швидкі виплати. Коли я створив новий обліковий запис (я попросив видалити старий 1,5 року тому), я вніс кілька сотень євро. Також відправив документи на перевірку. Все було добре, і їх також прийняли. Тепер, коли я хотів виплатити багатозначну суму в сто євро, мій рахунок заблокували на тій підставі, що я маю кілька рахунків, але як? Я видалив свій старий... і Біззо сказав, що не хоче виплачувати всі виграші та кредит. Ви також не можете зв'язатися зі службою підтримки, оскільки завжди "випадково" втрачаєте зв'язок. Єдиним виходом було зателефонувати в банк і попросити повернути всі платежі, тому що ви не можете зв’язатися зі службою підтримки.

Автоматичний переклад.
Zezzan
9 міс. тому

Привіт. Мені дуже шкода, що ви опинилися в цій ситуації. Мені це здається досить складним, тому я хотів би запитати вас, чи тоді служба підтримки підтвердила, що вони закрили ваш обліковий запис? Чи є у вас якісь докази цього, будь-який електронний лист із підтвердженням, скажімо?🤔 Я питаю про це, щоб переконатися, що ваш попередній обліковий запис справді закрито. У такому випадку ви можете подати скаргу, і наша команда з розгляду скарг допоможе вам вирішити цю проблему. Що ти сказав? Скарга є безкоштовною, і ви можете легко подати її, натиснувши/натиснувши це посилання 👈. Розкажіть, будь ласка, як усе пройшло.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я гравець в онлайн-світі і познайомився з казино bizzo. Я зареєструвався більше року тому і тепер я повернувся до гри на їхній платформі. Кілька днів тому я виграв близько 80 євро, і вони дозволили мені зняти гроші. Проблема виникає, коли я виграю ще 150 євро, і вони запитують у мене підтвердження від 20.01.2023, щоб підтвердити та мати можливість зняти гроші. Я тисячу разів пояснював їм, що я не маю жодних стягнень того дня, але у мене є один із них через 3 дні, 23 січня 2023 року. Вони не надають мені жодного рішення, я намагався розмовляй з ними більше тижня, і здається, що ти розмовляєш зі стіною. ЯКЩО ВИ НЕ ХОЧЕТЕ МАТИ ПРОБЛЕМ ПРИ ЗНЯТТІ ГРОШЕЙ, НЕ ГРАЙТЕ В BIZZO CASINO, ВОНИ ЗРОБЛЯТЬ УСІ МОЖЛИВЕ, ЩОБ ВИ НЕ МОЖЛИ ЇХ ЗНЯТИ І ВИТРАТИТИ. Крім того, вже перевірено документ, що посвідчує особу, і 2 кредитні картки (зараз 3).

Автоматичний переклад.
aimiberriz7
9 міс. тому

Привіт! Мені прикро чути про вашу проблему в казино.

Коли ви говорите, що вони не пропонують вам жодного рішення, це, звичайно, не найкраще.

Тим не менше, доказом, який вони хочуть від вас, має бути депозит від вказаної дати? Чи правильно я це розумію?

Що казино дає вам відповідь на цю проблему, коли ви говорите, що намагалися її вирішити протягом тижня?

Дайте мені знати, щоб ми спробували допомогти, якщо можливо.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт Яро. Вони просять мене надати підтвердження депозиту 20 січня 2023 року о 8 ранку. Я кілька разів казав їм не робити депозит того дня, я подзвонив у банк, щоб переконатися, і вони все ще просять мене зробити його того дня. Незважаючи на це, зателефонувавши в банк, я запитав історію моїх депозитів електронною поштою, а їхні відповідь була нульова, мені принципово не хотіли давати, я їм писала 3-4 рази, а вони дуріли. У п’ятий раз вони запитали у мене багато безглуздої інформації, щоб просто побачити історію моїх депозитів, знаючи, що я не вносив коштів у той день. Я надіслав їм багато доказів, щоб вони знали, що обліковим записом і власником був я, але вони все одно наголосили на цій конкретній даті. Я сказав їм тисячу і один раз, що я не вносив жодних депозитів і що вони зобов’язані надати мені іншу форму підтвердження. Що ж, їхньою відповіддю було завантажити підтвердження депозиту того ж дня, але о 7:45 ранку. Неймовірно.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Просто для інформації, оскільки я згадав тут про проблеми в казино Bizzo, мене негайно забанили на всі бонуси. Тепер мені навіть не дали бонус 1200 крон за перехід на 11 рівень. У чаті мені постійно повторюють фразу, що це рішення казино. Причиною є та сама IP-адреса іншого гравця. Перлина в кінці. Така сама IP-адреса надійшла від гравця, який зареєструвався за моїм посиланням (мій двоюрідний брат). Ми обоє були на одній IP-адресі протягом максимум хвилини, коли мій сигнал мобільного передавання даних пропав, і я був перенаправлений на Wi-Fi, на якому знаходився мій двоюрідний брат, який втратив тут досить велику суму грошей протягом кількох місяців. Тож замість винагороди за те, що я залучив нового хайролера, казино винагородило мене забороною на всі бонуси. У той же час я писав тут про свій досвід роботи з Bizzo. Отже, є 2 можливі причини. Але обидва вони дивні, вам не здається?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт Яро. Вони просять мене надати підтвердження депозиту 20 січня 2023 року о 8 ранку. Я кілька разів казав їм не робити депозит того дня, я подзвонив у банк, щоб переконатися, і вони все ще просять мене зробити його того дня. Незважаючи на це, зателефонувавши в банк, я запитав історію моїх депозитів електронною поштою, а їхні відповідь була нульова, мені принципово не хотіли давати, я їм писала 3-4 рази, а вони дуріли. У п’ятий раз вони запитали у мене багато безглуздої інформації, щоб просто побачити історію моїх депозитів, знаючи, що я не вносив коштів у той день. Я надіслав їм багато доказів, щоб вони знали, що обліковим записом і власником був я, але вони все одно наголосили на цій конкретній даті. Я сказав їм тисячу і один раз, що я не вносив жодних депозитів і що вони зобов’язані надати мені іншу форму підтвердження. Що ж, їхньою відповіддю було завантажити підтвердження депозиту того ж дня, але о 7:45 ранку. Неймовірно.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Отже, якщо у вас виникли проблеми з підтвердженням і казино продовжує повторювати те саме знову і знову, і ви кажете, що не зробили жодного депозиту того дня, чи отримали ви також документ від банку, який ви надали казино, який чітко показує, що що ви тоді не зробили депозит? Я думаю, що це має бути достатнім доказом, щоб уникнути запиту надати таку річ.

Однак, якщо ви відчуваєте, що ходите по колу і не можете спілкуватися з казино, я рекомендую вам подати скаргу за цим посиланням .

Я також додам інформацію у формі посібника , який може бути корисним, якщо ви хочете знати, чого очікувати від цього процесу.

Дайте мені знати, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Просто для інформації, оскільки я згадав тут про проблеми в казино Bizzo, мене негайно забанили на всі бонуси. Тепер мені навіть не дали бонус 1200 крон за перехід на 11 рівень. У чаті мені постійно повторюють фразу, що це рішення казино. Причиною є та сама IP-адреса іншого гравця. Перлина в кінці. Така сама IP-адреса надійшла від гравця, який зареєструвався за моїм посиланням (мій двоюрідний брат). Ми обоє були на одній IP-адресі протягом максимум хвилини, коли мій сигнал мобільного передавання даних пропав, і я був перенаправлений на Wi-Fi, на якому знаходився мій двоюрідний брат, який втратив тут досить велику суму грошей протягом кількох місяців. Тож замість винагороди за те, що я залучив нового хайролера, казино винагородило мене забороною на всі бонуси. У той же час я писав тут про свій досвід роботи з Bizzo. Отже, є 2 можливі причини. Але обидва вони дивні, вам не здається?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, на жаль, казино має право знімати бонуси з гравців на основі їхнього рішення. Це може бути з будь-якої причини, і якщо вони не візьмуть його назад, ви нічого з цим не зробите.

Однак ви описали їм цю ситуацію, яка також сталася в чаті? Я не кажу, що казино має розуміти це, але принаймні він би висловив, як усе це відбувається.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Так, я зробив, але вони все одно заперечували квитанції, які я їм надіслав. У мене був дохід 23.01.2023 і я їм відправила, але мене теж не послухали. Я буду подавати скаргу.

Автоматичний переклад.
aimiberriz7
9 міс. тому

Якщо казино вимагає від вас чогось, чого ви не робили, то скарга – хороший крок. Мені було цікаво в цьому контексті, чи хтось інший зробив депозит на ваш рахунок?

У всякому разі, Вероніка також могла б отримати відповідь на свої запитання, щоб уся скарга могла просунутися вперед. Чи можливо це?

Якщо ви дізнаєтеся нову інформацію, обов'язково повідомте мене. Мені цікаво знати, як розвиватиметься ваша справа.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мені потрібно зняти кошти, і раптом він не дозволяє мені отримати доступ до веб-сайту з будь-якого пристрою. Весь час він повідомляє мені, що сторінку неможливо знайти, і мені кажуть, що я маю надіслати знімок депозиту коштів і моєї дебетової картки. Це дратує. Я стурбований .

Автоматичний переклад.
sergiomorenovf
9 міс. тому

Привіт.

Нечасто можна почути, що сайт зник, але все-таки ви намагалися надати документи? Для мене це схоже на звичайний варіант підтвердження платежу та депозиту.

Чи не могли б ви відвідати сайт огляду казино, а потім скористатися посиланням для доступу до казино?

Огляд сайту 👈

Будь ласка, дайте мені знати, як все пройшло.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

доброго ранку, я не можу отримати смішний виграш

з незвичайного казино

після надсилання всіляких скріншотів, які підтверджують моє

платежі

можеш допомогти мені

Автоматичний переклад.
sciarpamassimiliano
9 міс. тому

Привіт, схоже, ви проходите перевірку облікового запису, чи не так? У чому проблема з вашими скріншотами, казино сказало вам? Спершу вам доведеться успішно пройти цей процес, щоб мати можливість зняти кошти. Як довго триває ваша ситуація?

Дайте мені знати, щоб я міг спробувати надати деякі рекомендації.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, насправді я повинен перевірити документи

проблема полягає в тому, що вони хочуть останній депозит із часом, датою поточного рахунку та власником рахунку

але я вже зв'язався з банком, і вони теж не бачать часу

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

це все виправдання для того, щоб не платити....

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого