ГоловнаФорумКазиноBizzo Casino - загальне обговорення

Bizzo Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

3 р. тому від mcclane2020
|
50 176 переглядів 201 відповідей |
|
1...7 8 9...11
sciarpamassimiliano
10 міс. тому

Це має бути у вашій історії депозитів у казино, а також у ваших банківських транзакціях. Знайдіть транзакцію, натисніть на неї, і вона дасть вам дату та час. Ви можете зробити знімок екрана та надіслати їм у чаті чи електронною поштою

Автоматичний переклад.
Anonymized534
10 міс. тому

дякую, мені вдалося, будемо сподіватися, що я також зароблю, тому що я вже втратив 1700 євро

взяти 340.....


Автоматичний переклад.
sciarpamassimiliano
10 міс. тому

Це також азартні ігри 😁, але також 😭🤢🤬 це ризик. Але принаймні ви зараз отримуєте цю оплату!!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мою картку не верифікують, бо на ній не вказано номер і кажуть, що треба верифікувати

Автоматичний переклад.
sergiomorenovf
10 міс. тому

Чи використовуєте ви онлайн-банкінг, якщо так, номер вашого рахунку та код сортування не вказані на ній, як на моїй картці monzo, але номер вашого рахунку буде у вашій виписці, якщо ви її завантажите та надішлете електронною поштою чи через чат. На ній має бути код картки з 16 цифр

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

дякую, мені вдалося, будемо сподіватися, що я також зароблю, тому що я вже втратив 1700 євро

взяти 340.....


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я хотів порекомендувати вам те саме, що й nigeljc59. Але я радий, що вам вдалося її успішно вирішити. Чи можу я вважати, що ви вже перевірені?

Щодо вилучення, дайте мені знати, як воно пройшло та чи було воно успішним. Я буду чекати. 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мою картку не верифікують, бо на ній не вказано номер і кажуть, що треба верифікувати

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я думаю, що nigeljc59 добре порадив вам, і вам слід спробувати завантажити документ і перевірити, чи містить він те, що вимагає казино. Якщо ні, я б, мабуть, пішов у банк, щоб дізнатися, чи можна отримати такий документ із усією необхідною інформацією.

Спробуйте і дайте мені знати, якщо вам вдалося перевірити.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я граю в казино Bizzo кілька днів, і поки що все добре, але сьогодні вранці я трохи пограв і виграв 300 євро, і я був здивований, коли я хотів зняти ці гроші, мені сказали, що вони не будуть скасувати виведення моїх коштів через мою залежність від азартних ігор, що не відповідає дійсності, оскільки я не грав більше двох років, до кількох днів тому, і мені байдуже, якщо вони скасують мій рахунок, але якщо вони дадуть мені мої гроші, будь ласка, мені потрібна допомога, щоб вони віддали мені мої гроші, тому що це ненормально, що вони не створюють вам проблем під час депозиту, але якщо вони створюють, коли ви знімаєте прибуток, будь ласка, якщо хтось пережив це, скажіть їм, які існують рішення.

Автоматичний переклад.
maykeke73
8 міс. тому

Привіт. Чи могли б ви надати нашій команді деякі відповіді, які вони повинні знати, і оновити вашу скаргу? Просто зробіть це тут , будь ласка. Сподіваємося, незабаром у вашій справі буде знайдено рішення.🤞

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я працюю в BizzoCasino вже 3 роки. Є дуже хороша підтримка, і я завжди вважав, що там чесно. Хороші бонуси та дуже візуально привабливі. Я залишуся ще трохи 🙂

Автоматичний переклад.
svenmessmann99
8 міс. тому

Схоже, ви звикли до цього казино і перебуваєте тут досить довго. Сподіваюся, ви тим часом встигли зняти трохи грошей. Це так ? Якщо так, скільки часу це зайняло? 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Туль перестав працювати

Автоматичний переклад.
sergiomorenovf
8 міс. тому

Привіт, що ти маєш на увазі - тюль? Що конкретно перестало працювати? Є проблема ? 🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я граю в перевірений BIZZO, щоб побачити, що вони роблять. Коли я попросив отримати 24 ЄВРО (я читав, що вони ухиляються від сплати), вони почали скасовувати зняття, тому що хотіли фотографію моєї картки. Я відправив їх і знову попросив гроші. Знову скасування і знову виправдання, що хочуть фото картки. Я надіслав електронний лист, щоб поскаржитися, і знову попросив гроші. Я хотів подивитися, наскільки вони його потягнуть. Знову скасовано, тому що я не погасив депозит 3 рази. Зрештою, я віддаю перевагу грати на STOIXIMAN, NOVIBET, BWIN, тому що у мене з ними ніколи не було проблем. Як ви розумієте, я більше не буду грати на їхньому сайті!!!!!!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
Marigoula61
7 міс. тому

Привіт! Я бачу, що у вас був не найкращий досвід роботи в казино, але я маю зазначити, що те, що вас попросило казино, не було чимось незвичайним.

Ви говорили про верифікацію, і якщо вона не пройде успішно, ви не зможете зняти гроші, тому якщо ви вивели гроші відразу після того, як щось надіслали в казино, і вони це не перевірили, я не здивований, що відкликання було відхилено. Отже, ви перевірили тут свій рахунок чи ні?

Що стосується 3-кратних ставок на депозит, то це, ймовірно, також мене б збентежило, але я бачу, що останнім часом це все більше стає стандартом у деяких казино, і навіть якщо це не мала сума, казино можуть поставити це вимогою. Тож чи знали ви про це перед тим, як пішли знімати, чи знайшли це в умовах використання?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт


Я виграв 8000 євро в казино Bizzo, але вони не хотіли мені платити.


ставити мені по 3-4 рази ті самі питання.


Кожна транзакція, яку я робив на своєму банківському рахунку, була дивною.


Чи можуть вони це зробити і запитати?

Автоматичний переклад.
griffin87
7 міс. тому

Можна запитати, що вони просять? Можливо, ви маєте на увазі якісь документи для KYC? Ми завжди рекомендуємо гравцям повністю співпрацювати з казино, особливо коли справа стосується процесу перевірки. Лише після перевірки гравець зможе зняти гроші з рахунку казино.

Крім того, що ви маєте на увазі? «Кожна транзакція, яку я робив на своєму банківському рахунку, була дивною». Це справді важко зрозуміти.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я виграв понад 2,25 мільйона в онлайн-казино BIZZO, але воно відмовляється мені платити. Кілька місяців тому я грав у цьому казино, я двічі подав усі необхідні документи та міг без проблем зняти гроші. За кілька годин до того, як виграти ці понад 2,25 мільйона, я здійснив зняття без будь-яких незручностей, і транзакція не зайняла більше години з моменту, коли я подав запит на зняття, до моменту, коли вони мені заплатили, але я вже намагався зібрати ці 2,25 мільйон за 72 години, і вони вигадали мені нескінченну нісенітницю, щоб не платити мені, BIZZO casino, якщо вони виграють добре, вони не платять, навіть якщо у них є вся документація затверджена і вони вже зробили зняття. що ти рекомендуєш?

Автоматичний переклад.
fbautech
6 міс. тому

Чи можу я запитати, чи ситуація продовжує залишатися такою ж, будь ласка? Яку причину вказало казино, щоб ви не платили?

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Ромі, доброго ранку.

Я кажу вам, що після того, як ви переслідували їх усі вихідні, обговорюючи їхні «умови», вони знову й знову нахабно запитували вас, чи читаєте ви це (цього разу, якщо вони зустріли когось, хто зробив це буквально), виявляється, що ми не знайти будь-яку причину, щоб виправдати свою відмову платити, тому трохи більше 30 хвилин тому я отримав платіж.

Дякуємо за ваш інтерес.

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого