ГоловнаФорумКазиноBizzo Casino - загальне обговорення

Bizzo Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 р. тому від mcclane2020
|
49 907 переглядів 200 відповідей |
|
1...5 6 7...11
1 рік тому

Наприклад, я бачу один скріншот, де просять терпіння. Я правильно розумію, що він не перший? 🙂 Як довго ви чекаєте або коли було подано запит на зняття? Це, мабуть, допомогло б більше.

Заздалегідь спасибі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, що не додав туди, подав заявку на виведення виграшу 07.03.2023, гроші не прийшли до сьогодні, просто пишуть, що хочуть мої депозити в PDF, тому я їх відправив, Я просто не розумію причини, вони добре знають, що вклади були в порядку


Сьогодні ми написали, що хочуть виписку в PDF, але ще не кінець березня, тому остання виписка Джорджа для мене - лютий 😏 Чекаю повну виписку, вона буде в квітні, я їм її відправлю і подивіться, чи вони знову щось придумають 😐

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я сподіваюся, що я знайшов ....Dafabet.....саме так, як я хотів....обмеження є, але вони не поширюються на круп'є Live....і це те, що я шукав, Я відмовляюся грати проти машини, яка генерує числа... ті, хто більш глибоко цікавляться питаннями ГСЧ, побачать, що значна частина програми. ІТ-світ не вірить у правильне функціонування RNG і ставить під сумнів його функціональність.....це не вигадка, а факт, я рухався в ІТ-сфері....і ніякі "перевірені" програми нічого не змінюють. ...тому я завжди граю тільки з живим круп'є, і кілька сеансів я також спостерігаю, як хтось "катає", і тільки потім я граю....це займає багато часу? Так, але це мої гроші і я не ставлю просто так... Я міг би багато писати, я УСПІШНО граю вже 17 років, але один ваш колишній колега "вилікував" мене від правди. .. дякую Здена

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Здена, велике спасибі за приємну інформацію та погляд під капот. 🙂 Просто деталь,

Ви маєте на увазі цей Dafabet ? Ми закрили це казино, але якщо можна зареєструватися там знову, я хотів би попросити вас невелике оновлення через нашу форму:

file

Ви можете знайти його, прокрутивши донизу вступну сторінку. Заздалегідь велике спасибі за вашу допомогу 🙂

Звичайно, ніхто не зобов’язаний нам довіряти, ми всі маємо власну думку і всі маємо однаковий досвід. Якщо ви хочете дати цьому шанс, ще є місце.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, що не додав туди, подав заявку на виведення виграшу 07.03.2023, гроші не прийшли до сьогодні, просто пишуть, що хочуть мої депозити в PDF, тому я їх відправив, Я просто не розумію причини, вони добре знають, що вклади були в порядку


Сьогодні ми написали, що хочуть виписку в PDF, але ще не кінець березня, тому остання виписка Джорджа для мене - лютий 😏 Чекаю повну виписку, вона буде в квітні, я їм її відправлю і подивіться, чи вони знову щось придумають 😐

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це нормально 🙂. Я розумію, що ви хвилюєтеся з приводу вибору, тому якщо я відчую, що щось не розумію, я запитаю.

Тож казино попросило підтвердження, надавши виписку із зазначенням депозитів. Це цілком нормально, серед іншого також перевіряються платіжні дані.

Якщо казино також хоче щомісячну виписку, це, ймовірно, також буде для підтвердження адреси. Справді, краще надати кілька додаткових документів, ніж затягувати процес навіть несвідомо. Я розумію, що це може здатися скоріше поганою організацією чи пошуком способів розширити вибір, але я так не думаю. Перший вибір зазвичай завжди довший і складніший. Щойно верифікація облікового запису буде успішно завершена і перше зняття пройде, інші мають бути більш терпимими 🙂

Я чекаю додаткової інформації, щоб ми могли бути впевнені, як усе йде.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,

Можливо, ваш колишній колега (пан Ковач, якщо я пам’ятаю, він писав словацькою мовою) не хотів будь-якою ціною розуміти, що хтось може мати позитивні виграші, аж до загальної виписки з казино, яку він запитував і де всі депозити і зняття коштів і загальний баланс рахунку за весь період він трохи "розбив" (було +9700 євро), але все одно не пробачив зауважень, що я його втрачу....не прийшло , навпаки... більше того, він навіть не хотів визнавати можливість «технічної помилки» казино, після опису випадку та скріншота трохи змінив свою думку і запитав, чи хочу я скаржитися в казино де це сталося і що ви можете бути корисними.....проблема полягала в тому, що помилка, яка сталася, трапилася зі мною особисто кілька разів і один раз у МОЮ користь, тож навіщо скаржитися.....для мене це було + 96 000 крон. ...так, ви правильно прочитали...тож ніхто не відверне мене від клавіатури та "молока" на моєму підборідді (не це особисто) і десятки тисяч обертань, щоб інтерпретувати щось, те, чого він сам не відчував і не може зрозуміти, тому що у нього «запрограмований» мозок (зрештою, ви не можете заробити гроші, граючи, ви ніколи не пробували і він вважає за краще отримувати гроші за чужу мудрість - він має на це право, але в мене інший принцип - покажи чого ти досяг, а потім говори чи пиши про це)...... сьогодні Я на пенсії (я також працював у сфері ІТ, і я можу багато чого "прорахувати" сам), і я маю "азартні ігри" як розвагу та додатковий заробіток на пенсії... якщо ви керуєтеся здоровим глуздом, ви будете вчись на важкому шляху!!!!!!!!!!! !!! дисципліна, що б не сталося, і ви ставите РЕАЛЬНУ мету, можна виграти... так, бувають і втрати, але з ними треба рахуватися... йдеться про загальний + - наприкінці кожного місяця , і це приблизно те, що йде

Здена

ps це азіатський Dafabet (китайський)

Автоматичний переклад.
Anonymized297
1 рік тому

Давайте повернемося до перевірки облікового запису Dafabet. Як справи, будь ласка? Який зараз статус?

Автоматичний переклад.
zetorbrno73
1 рік тому

У мене така ж проблема з BIZZO CASINO, і мені потрібно тиждень, щоб зняти гроші, і вони постійно кажуть, що банк відхиляє, але банк не відхиляє, я не знаю, що робити далі

Автоматичний переклад.
poustkamartin41
1 рік тому

Привіт.

Треба сказати, що теоретично тут, на форумі, ми нічого не можемо придумати. І тому звернення зі скаргою було однозначно вдалим кроком, колеги зроблять все можливе, щоб з’ясувати, в чому проблема, і ефективно допомогти.

Іноді це займає трохи більше часу, тому заздалегідь запасіться терпінням.

Звичайно, повідомляйте мені, якщо будуть якісь зміни. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, на жаль мені більше не потрібно буде допомагати, тому що гроші, які у мене там були, раптово зникли, і коли я їм пишу в чат, вони не виходять на зв'язок, я не знаю, що сталося з грошима

Автоматичний переклад.
poustkamartin41
1 рік тому

Навпаки, я б сказав, що якщо ви не знаєте, куди пішли гроші, і казино не спілкується з вами, було б добре розібратися в цьому.

Чи не могло так статися, наприклад, що казино з якоїсь причини забрало виграш? Найчастіше це трапляється, якщо гравець порушує правила. Чи не могло статися щось подібне?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я нічого не зламав

Автоматичний переклад.
poustkamartin41
1 рік тому

добре.

Я б також рекомендував оновити скаргу, оскільки я бачу, що немає інформації про зникнення грошей, і ми не знаємо, чому. Це досить суттєво.

Це посилання веде безпосередньо до скарги , клацніть або торкніться його та повідомте Ніку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Позавчора я виграв 10 000 євро з 2500 євро. Я хотів отримати виплату, і мене завжди пересилають, тому мені все ще потрібні документи, а сьогодні мій обліковий запис заблоковано. Чи може хтось допомогти з цим? Я вже писав про підтримку.

Автоматичний переклад.
rachelbariova17
1 рік тому

Привіт і вітання!

Я б сказав, що ваш обліковий запис заблоковано через поточну перевірку. Це трапляється досить часто. Просто переконайтеся, що всі документи надані в правильній формі чи форматі. Взагалі кажучи, співпраця є найкращим підходом у таких ситуаціях. Я б поки не нервував.

Регулярно оновлюйте нас, щоб ми знали, як у вас справи. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене виникають проблеми з підтвердженням мого платежу через etrabsfer, щоб я міг зняти свої виграші. Я надіслав багато документів, але мене почали обговорювати, і те, що вони вимагають, неможливо. Мій наступний крок – судовий позов.

Автоматичний переклад.
tompkinschris288
1 рік тому

Привіт, я бачу, що ви надіслали документи в казино, як ви описуєте. Які речі вимагає від вас казино, які ви вважаєте неможливими? Крім того, я хотів би запитати, чи ваш обліковий запис повністю верифікований? В іншому випадку процес вилучення може тривати довше.

Скільки часу займає це питання зняття коштів? Повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я пишу вам, тому що у мене виникла проблема з казино bizzo, і я не знаю, чи можу я з цим щось зробити.

Справа в тому, що я виграв багато грошей, граючи з моїм першим депозитом, і я почав грати з більш високими ставками, тоді він дав мені спеціальний приз, який був Major у розмірі 12 тисяч з половиною євро, моє здивування полягало в тому, що коли я пішов щоб зняти гроші з бонусами та все, що дезактивовано, тобто загалом 14 600 євро для зняття, я отримую електронний лист і повертаю мою початкову суму про те, що я порушив максимальну ставку або щось подібне, тому, звичайно, мій Питання в тому, наскільки законно те, що я зробив, чому швидко зі свого гніву я, очевидно, підвів їх у поганий настрій, що вони видалили мене з цієї шахрайської сторінки.

Не знаю, чи може хтось порадити, чи просто доведеться їсти з картоплею... Наперед дякую, з повагою

Автоматичний переклад.
Bananas9
1 рік тому

Привіт,

Вибачте, але навіть згідно з нашими висновками, ви отримали несправедливу перевагу над казино, зробивши вищі ставки, ніж дозволено правилами. Ці ставки були виграшними.

Пояснення – у необґрунтованості скарги .

Оскільки ви порушили умови, я не дуже переконаний, що це найкращий випадок для адвоката. Було б чудово отримати безкоштовну консультацію спеціаліста з азартних ігор, я все одно вважаю це програною справою.

Я також майже впевнений, що якщо ви подасте цю скаргу до влади, ви не отримаєте грошей. 🙁

Отримувати бонус не завжди добре, і мені шкода, що ви не дотрималися його правил.

Я хотів би сказати щось більш позитивне.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

В порядку

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, тримайтеся подалі від Bizzo Casino, я здав усі документи, але вони не хочуть платити!

Хоча я відразу заплатив, показав, що рахунок належить мені, але у вас завжди є виправдання...

Я вже не знаю, що робити

Автоматичний переклад.
cn7bh596v4
1 рік тому

Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви пишете. Згідно з тим, що ви пишете, ви пройшли перевірку і успішно?

Як довго у вас триває ситуація, коли ви не можете вийти? Не могли б ви описати це трохи докладніше, щоб я міг спробувати вам допомогти?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого