ФорумКазиноBetstro Casino - загальне обговорення

Betstro Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Esmeradil2
|
12634 переглядів 63 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
Esmeradil2
1 рік тому

Привіт Esmeradil2,

Я перевірив вашу скаргу і особисто маю відчуття, що перевірка ще не закінчена. Мені здається, що зараз казино «тільки» перевіряє останній документ — той, який вони попросили у вас, коли виведення було знову відхилено. Я б сказав, що поки це не буде зроблено, відкликання не буде оприлюднено.

Хоча я з нетерпінням чекаю, що буде далі. 🤞



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт радко

11 листопада. Знімайте в той же час, коли я завантажую весь документ і все, що потрібно казино.

Автоматичний переклад.
Husje300
1 рік тому

Привіт,

лише люб’язне зауваження, скористайтеся кнопкою відповіді 🙂, дякую.

Добре, ви впевнені, що казино не чекає іншого документа? Коли ваше відкликання відхилено, ви отримуєте пояснення, як це робить Esmeradil2? Я намагаюся знайти якісь підказки...

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

2 дні тому я повинен завантажити друге посвідчення особи та рахунок за телефон. Я завантажую своє посвідчення особи 11 листопада разом із селфі та випискою з банківського рахунку за 6 місяців.

Виведення коштів відхилено через 72 години, мені потрібно використати інший метод оплати, який я зробив через 72 години, знову відхилено, потрібно знову використати інший метод оплати. І вчора я отримав електронний лист про те, що фінансовий відділ був зайнятий і перевірка документів займала більше часу. Пфффффф

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Моє відкликання було відхилено 3 рази. Потім завжди те саме питання, що я маю завантажити селфі зі своїм ідентифікатором. Я вже робив це 2 рази.

Автоматичний переклад.
Husje300
1 рік тому

Це справжня історія 🙁.

Отже, це пояснення, зняття коштів спочатку має бути перевірено, а потім прийнято фінансовий борг. Тільки після цього гроші вивільняються. Дозвольте мені сказати, що навіть у кращих казино виникають проблеми з платіжними провайдерами, це не виправдання, просто кажучи, що ця проблема повільно зростає.🤔

Я також повинен сказати, що навіть якщо це займе стільки часу, я дуже здивований, що казино з такою низькою репутацією все ще підтримує зв’язок з вами. Це добре.

Я щиро сподіваюся, що ви скоро отримаєте виграш!🤞


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякуємо за пояснення. Я теж на це сподіваюсь. Треба почекати і дізнатися.

Автоматичний переклад.
Esmeradil2
1 рік тому

На жаль, я також думаю, що наразі ми нічого не можемо зробити. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення, я час від часу, звичайно, намагатимусь перевіряти вашу скаргу. Залишайтеся на позитиві 🙏



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ввійшов сьогодні, щоб перевірити свій статус і те, що я бачу, мій вихід знову скасовано без причини. Я не отримав нічого електронного листа. Пфффффффф

Автоматичний переклад.
Husje300
1 рік тому

Я думаю, що запити на зняття коштів знову й знову не допоможуть. Намагайтеся регулярно зв'язуватися з казино і запитувати причину. Просто скажіть їм, що ви хочете надати їм усе, що їм потрібно, але вам потрібно знати, чого їм бракує або в чому проблема.

Зрештою, вони мають ліцензію на Мальті, що дає вам хороші шанси отримати допомогу від органу ліцензування, але спробуйте поки що вирішити це питання, не звертаючись до органу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно отримав свої 1000 євро на зняття. Дуже щасливий зараз!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ваууу, хороша робота, а тепер решту, брате.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це також гарна новина для вас. Ви отримаєте свій виграш!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я сподіваюся, що спочатку мій обліковий запис підтверджено, а потім я сподіваюся, що я вилучу його

Автоматичний переклад.
Esmeradil2
1 рік тому

Привіт, Esmeradil2!

Вітаємо 🙂. Побачити? Якщо ви співпрацюєте та звертаєте увагу на необхідні документи, це іноді працює в не дуже пристойних казино 👍. Я радий за вас!

Автоматичний переклад.
Husje300
1 рік тому

Я вважаю досить дивним, що ви не отримуєте жодної інформації про скасовані зняття коштів, як Esmeradil2. Ви впевнені, що нічого не потрапило у вашу папку зі спамом або кошиком?

Минуло 14 днів, правда? У цій ситуації я б подав скаргу на Casino Guru наступного тижня, якщо з вами не зв’яжуться.🤔

Що ти про це думаєш?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Це дуже дивна радка, яку я знаю. Я чекаю 1 тиждень, а потім починаю скаржитися. Я вважаю найкращим

Автоматичний переклад.
Husje300
1 рік тому

Тоді я перевірю вас наступного тижня, і ми побачимо. Я просто відчуваю, що незабаром тобі знадобиться допомога.

Будь ласка, дайте мені знати, якщо ви передумаєте 🙂 або отримаєте будь-яку інформацію від казино.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Тепер я отримав електронний лист із запитом про мій ідентифікатор. Це 3 рази, коли я завантажую свій ідентифікатор. ЦЕ ПОТРІБНО БАГАТО ЧАСУ, ПОВІРТЕ МЕНІ

Автоматичний переклад.
Husje300
1 рік тому

Привіт Husje300, справді довгий процес 😕, але випадок Есмераділа нарешті був успішним. Будь ласка, співпрацюйте з казино зараз і тримайте нас в курсі. 🤞

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого