ФорумКазиноBetstro Casino - загальне обговорення

Betstro Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Esmeradil2
|
13182 переглядів 63 відповідей |
|
1...3 4
Romi
11 міс. тому

Виплати ще не отримано/оброблено, і я втратив усе, що перевищувало виплату в 1000 євро (1500 євро все ще на рахунку).

дуже прикро!

Автоматичний переклад.
xSerious169
11 міс. тому

Будь ласка, не забувайте коротко повторювати? Спроба з’ясувати, чи варто ще одна скарга витрачати час.

У будь-якому випадку, будь ласка, уникайте гри, поки ви чекаєте успішних запитів на зняття коштів. На жаль, це ваш тягар. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

У понеділок я подав запит на зняття 1000 євро. Зазвичай це має бути оброблено через 48 годин. Оскільки максимальний денний ліміт становив 1000 євро, на моєму рахунку було ще 1500 євро. Я не зміг ініціювати виплату, оскільки мою початкову виплату не було оброблено.


На сьогоднішній день моє зняття не оброблено, я втратив кредит, що залишився, і не було відповіді від служби підтримки.

Автоматичний переклад.
xSerious169
11 міс. тому

Привіт, ви дізналися про якусь причину, чому ваше зняття не було оброблено казино? Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, але завжди добре, якщо вони можуть повідомити вам, що спричинило проблему та чому це займає більше часу. Отже, ви досі не отримали відповіді? Я б також сказав, що найкраще було б не грати, а чекати, як піде виведення коштів, щоб ви не втратили все. 😥

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого