ФорумКазиноBetstro Casino - загальне обговорення

Betstro Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Esmeradil2
|
12674 переглядів 63 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betstro Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Esmeradil2 я також зайнятий, щоб зняти свої гроші, але кожного разу, коли мене скасовують, знову потрібні документи, я надсилаю всі документи, і сьогодні знову скасовано, їм потрібен мій рахунок за телефон та інше посвідчення особи. У мене на рахунку 10 тис.

Ви отримали свої гроші Esmeradil2???? Або все ще чекає.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось тут, щоб отримати успішний витяг через казино betstro???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я все ще чекаю. Вони продовжують скасовувати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Пфффф, це казино погане, я думаю, що вони не виплатять. Тепер його знову скасовано, знову потрібні ті самі документи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ми повинні чекати чи скаржитися на цю проблему??

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже подав скаргу сюди. Чекаю майже 2 тижні

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як я можу з вами зв'язатися?? Я з Нідерландів.

Автоматичний переклад.
Husje300
1 рік тому

Привіт Husje300, мені шкода, що у вас виникли проблеми. Будь ласка, коли ви попросили зняти кошти? І, як я бачу, ваш обліковий запис ще не повністю підтверджено, я не правий? Дякую за інформацію.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Магда

11 листопада.я witdrw.після цього я завантажую всі документи без запитань. Через 72 години скасовано, тому я повинен використовувати інший метод оплати. Виконано через 72 години, знову скасовано, потрібно використати інший метод. Добре. 72 години знову скасовано, вони повинні повторити посвідчення особи та номер телефону Білла. Сьогодні 23 листопада.

Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Магда, ти працюєш на betstro??

Автоматичний переклад.
Husje300
1 рік тому

Привіт, добре, дякую. Іноді це дуже тривалий процес. Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки рахунку та здійснення платежу. На вашому місці я б почекав ще кілька днів, а потім пропоную подати скаргу , як це зробив Esmeradil2. Там можна описати ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Скарга – це просто найкращий спосіб підійти до неї, оскільки вона дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Окей, дякую, чекаємо кілька днів

Автоматичний переклад.
Husje300
1 рік тому

Привіт, ні, я не працюю в казино Betstro, я співробітник Casino Guru.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я також бачу в старій видаленій розмові, що ви з Esmeradil2 зв’язалися та обмінялися електронними адресами. Я пишу це, щоб зрозуміти для інших, тому що розмова тут неповна.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Магда

Ой, оке, Магда, вибач за це.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Магда, розмова завершена. Ви пропустили лише мою відповідь, де я написав свою адресу електронної пошти, яку пізніше видалив.

Автоматичний переклад.
Husje300
1 рік тому

Все нормально, без проблем. Просто щоб було зрозуміло іншим. 🙂

Автоматичний переклад.
Esmeradil2
1 рік тому

Привіт, так, я бачив це, і краще, щоб ти це зробив, оскільки форум загальнодоступний. Все добре, без проблем.

Автоматичний переклад.
Husje300
1 рік тому

Привіт Husje300,

Ви самі це сказали, це казино зараз не в найкращому стані:

file

Рахунок за телефон або будь-який інший рахунок за комунальні послуги просять підтвердити вашу адресу та посвідчення особи + інший документ, що посвідчує особу (паспорт, водійські права), служить ще однією ідентифікацією, я справді думаю, що це стандартна процедура. Чи є якийсь конкретний документ, який ви зараз не можете надати?

Навіть якби казино було найгіршим у світі, першим кроком є проходження верифікації 🙁.

Дайте мені знати подробиці, будь ласка.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого