2 р. тому
Тут ви можете обговорити Betstro Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Esmeradil2 я також зайнятий, щоб зняти свої гроші, але кожного разу, коли мене скасовують, знову потрібні документи, я надсилаю всі документи, і сьогодні знову скасовано, їм потрібен мій рахунок за телефон та інше посвідчення особи. У мене на рахунку 10 тис.
Ви отримали свої гроші Esmeradil2???? Або все ще чекає.
Esmeradil2 i am also busy to withdraw my money but everytime canceled again need documents i send all the documents and today canceled again they need my phone bill and other ID . I have 10.000 on my account..
You got your money Esmeradil2???? Or stilll waiting.
Привіт Husje300, мені шкода, що у вас виникли проблеми. Будь ласка, коли ви попросили зняти кошти? І, як я бачу, ваш обліковий запис ще не повністю підтверджено, я не правий? Дякую за інформацію.
Hello Husje300, I am sorry you are facing troubles. When did you ask for withdrawall, please? And as I see, your account wasn't fully verified yet, am I correct? Thank you for information.
Привіт Магда
11 листопада.я witdrw.після цього я завантажую всі документи без запитань. Через 72 години скасовано, тому я повинен використовувати інший метод оплати. Виконано через 72 години, знову скасовано, потрібно використати інший метод. Добре. 72 години знову скасовано, вони повинні повторити посвідчення особи та номер телефону Білла. Сьогодні 23 листопада.
Дякую
Hi magda
11 november.i witdrw.after that i upload all the documents without asking. 72 hours later canceled reason other payment methode must i use. Done 72 hours again canceled again other methode must use. Oke done. 72 hours again canceled they must second ID and phonenummer Bill. Today is 23 november.
Thanx
Привіт, добре, дякую. Іноді це дуже тривалий процес. Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки рахунку та здійснення платежу. На вашому місці я б почекав ще кілька днів, а потім пропоную подати скаргу , як це зробив Esmeradil2. Там можна описати ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Скарга – це просто найкращий спосіб підійти до неї, оскільки вона дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино.
Hello, OK, thank you. Sometimes it is very lenghty process. We generally give the casinos 14 full days to verify the account and make the payment. If I were you, I would wait some days more and then I suggest to submit complaint as Esmeradil2 did. There you can describe the situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you. Complaint is simply the best way to approach it, as it gives room for comparing evidence and possible debate with the casino.
Привіт, ні, я не працюю в казино Betstro, я співробітник Casino Guru.
Hi, no I am not working for Betstro Casino, I am Casino Guru employee.
Привіт, я також бачу в старій видаленій розмові, що ви з Esmeradil2 зв’язалися та обмінялися електронними адресами. Я пишу це, щоб зрозуміти для інших, тому що розмова тут неповна.
Hello, I also see in old deleted conversation that you and Esmeradil2 got in touch and exchanged email addresses. I'm writing this to make sense to the others, because the conversation here is incomplete.
Все нормально, без проблем. Просто щоб було зрозуміло іншим. 🙂
It's ok, no problem at all. Just to make it clear to the others. 🙂
Привіт, так, я бачив це, і краще, щоб ти це зробив, оскільки форум загальнодоступний. Все добре, без проблем.
Hello, yeah, I could see that and better you did it since the forum is public. It's fine, no problem.
Привіт Husje300,
Ви самі це сказали, це казино зараз не в найкращому стані:
Рахунок за телефон або будь-який інший рахунок за комунальні послуги просять підтвердити вашу адресу та посвідчення особи + інший документ, що посвідчує особу (паспорт, водійські права), служить ще однією ідентифікацією, я справді думаю, що це стандартна процедура. Чи є якийсь конкретний документ, який ви зараз не можете надати?
Навіть якби казино було найгіршим у світі, першим кроком є проходження верифікації 🙁.
Дайте мені знати подробиці, будь ласка.
Hello Husje300,
you said it yourself, this casino is not in the best shape at the moment:
Phone bill or any other utility bill is asked to prove your address and ID + another identity document (passport, driving license) serves as another identification, I truly think this is a standard procedure. Is there any particular document you can't provide at the moment?
Even if the casino would been the worst one in the world, passing the verification is the first step 🙁.
Let me know the details, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.