ФорумКазиноBetstro Casino - загальне обговорення

Betstro Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Esmeradil2
|
7465 переглядів 63 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
1 рік тому


Дякуємо, що звернулися до нас.


Повідомляємо, що ваші документи успішно перевірені та перевірені

Ось що я отримав сьогодні... але розіграш знову скасовано.

Автоматичний переклад.
Husje300
1 рік тому

Привіт, чудово, це 1/2 позитивного повідомлення після такого тривалого процесу. Отже, перевірку успішно виконано. Тепер потрібно отримати інформацію про скасовані виведення коштів. Будь ласка, продовжуйте зв’язуватися з ними, наголошуючи, що перевірка в порядку та що ви вимагаєте пояснення. Якщо проблеми не зникнуть, сміливо надсилайте вже згадану скаргу . 🤞

Автоматичний переклад.
Husje300
1 рік тому

Привіт,

ти знайшов якесь рішення? Як ваше вилучення? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка та Магда, у мене також є проблема з виходом із Betstro. Допоможіть, будь ласка, що мені робити. Коли я зрозумів, що у Betstro та клієнтів цієї теми виникли певні проблеми з виведенням коштів, я знав, що ймовірно мені також знадобиться допомога. Я надіслав усі необхідні документи та надіслав електронного листа Betstro зі словами: «Будь ласка, підтвердьте мій обліковий запис, щоб я міг продовжити зняття коштів. У мене є 200 євро на рахунку, які я хочу вивести. Що мені робити?

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Привіт, Магда! Чи можете ви допомогти з моїм повідомленням, яке я зробив у цій темі! 🙂

Автоматичний переклад.
samuellbackman
1 рік тому

Привіт, Самуеллбакман, вибачте за це. Як я бачу, тут починає з’являтися більше схожих повідомлень про це казино.😕 Дозвольте спочатку запитати вас, коли ви надіслали документи для перевірки? тому що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити KYC і зняття коштів. Дякую

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
samuellbackman
1 рік тому

Привіт,

Я б звертався в чат або службу підтримки регулярно, скажімо раз на день.

Я знаю, що зараз неділя, тому підтримка може бути не повністю доступною, але будь ласка, дайте мені знати, якщо вам вдалося просунутися далі з KYC.

Автоматичний переклад.
1 рік тому


Дякуємо, що звернулися до нас.


Повідомляємо, що ваші документи успішно перевірені та перевірені

Ось що я отримав сьогодні... але розіграш знову скасовано.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Husje300,

Я думав про ваше зняття, у вас є гроші?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Магда! Чи можете ви допомогти з моїм повідомленням, яке я зробив у цій темі! 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Семюелбекман!

Оскільки ви не подали скаргу, чи правильно я вважаю, що зараз все в порядку?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, чи є у вас досвід виведення коштів у казино betstro? Чи все пройшло гладко?



Автоматичний переклад.
Koppari
1 рік тому

Привіт Коппарі, я перемістив твій допис у цю загальну тему, щоб ти міг легко переглядати його. Як бачите, деякі гравці зіткнулися з кількома проблемами під час KYC, і навіть були подані скарги через ті самі проблеми .

Оцінка казино досить низька — її називають дуже поганою, тому особисто я б пропустив це.

Не кажіть мені, що у вас є незавершене зняття... 🙂



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вітаю, так... Kyc схвалено, вилучення очікується. тобі доведеться довго чекати? Мене також здивувало те, що максимальне виведення всього 1000e/день.

Автоматичний переклад.
Koppari
1 рік тому

Мені шкода це чути.

Що ж, ми надаємо казино 14 повних днів, щоб виконати KYC і вивести кошти, тож ви коли-небудь знімали гроші з цього сайту раніше? Будь ласка, коли завершився ваш KYC?

У будь-якому випадку, я не буду міркувати про швидкість виведення коштів, оскільки я вже згадував, що репутація дуже погана... 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Комусь вдалося вивести гроші? Сьогодні я став ще однією жертвою цього шахрайського сайту

Автоматичний переклад.
kaladzi
1 рік тому

Привіт.

Як ви знайшли це казино? Чи перевіряли ви будь-яку інформацію про казино, перш ніж вирішити зробити депозит?

Дивлячись на огляд, я переконався, що ви зробили неправильний вибір.

Подумайте самі: https://casino.guru/betstro-casino-review

У будь-якому випадку, що саме сталося? Ваш платіж затримується? Ви перевірені?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт! Я зареєструвався на Betstro і зміг виграти 2500 євро.

Вчора я завантажив документи KYC і зараз чекаю перевірки. Служба підтримки вже підтвердила отримання документів.

Я надішлю оновлену інформацію про те, як працює процес KYC і відкликання.


Pascal107

Автоматичний переклад.
xSerious169
4 міс. тому

KYC було завершено через один день. Першу виплату в розмірі 1000 євро було подано запит, і зараз вона очікує на обробку.

Автоматичний переклад.
xSerious169
4 міс. тому

Привіт і вітаємо з перемогою. Дякуємо за вашу інформацію, її напевно оцінять інші гравці.

В які ігри ви зазвичай там граєте? Ви також використовуєте якийсь бонус?


Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Привіт, я граю лише в ігри Play nGo і завжди без бонусу.

Автоматичний переклад.
xSerious169
4 міс. тому

Звучить дуже добре. Чекаю від вас ще однієї гарної новини😉.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
tour_fashm_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого