Привіт,
Напевно, я не зовсім зрозумів, чого ви очікуєте від Casino Guru. Можливо, кілька пунктів все одно стосуватимуться теми 🙂.
По-перше, ми не займаємося міжнародним правом чи судовими процесами. Якщо гравець подає до суду на казино, це не означає, що суд вирішить справу відповідно до нашого підходу. Думаю, це звучить дивно, але я спробую пояснити:
Гравці з Німеччини переконані, що мають рацію, порушуючи справу проти ліцензованих казино Кюрасао, де вони свідомо вирішили грати, тому що врешті-решт ці гравці виявили, що казино для них «нелегальне». За таких обставин такі гравці вважають, що нормально робити депозит і грати в казино, а потім просити депозити, коли вони програють усі гроші. З точки зору закону, адвокати погодяться з цією логікою.
З іншого боку, ми зосереджуємося на перевагах таких гравців перед казино. З іншого боку, такі гравці грали без ризику втрати грошей. Така практика, наприклад, виходить за межі справедливості і, що більш важливо, також за межі безпечних ігрових ліній. Розгляньте це як приклад, будь ласка.
Таким чином, ми дотримуємося нашого власного кодексу – натомість Кодексу чесних азартних ігор .
Кожен гравець, який коли-небудь стикався з нечесною тактикою казино, може подати безкоштовну скаргу. Після ретельного вивчення та роз’яснення будь-яке казино, яке порушує справедливі межі, визначені вищезазначеним Кодексом безпечних азартних ігор, буде покарано. Тому я б не сказав, що ми ігноруємо проблеми гравців. Це просто те, як ці проблеми розпізнаються, перевіряються та оцінюються.
Не соромтеся переглядати розділ скарг 👈 зосередьтеся на нарахованих чорних балах.
Сподіваюся, я не надто відійшов від теми 😀. Дайте мені знати, якщо це має сенс для вас. Ми завжди готові пояснити наші принципи та методи.
Hello,
I probably did not fully understand what you expect Casino Guru to respond to. Perhaps a few points will address the topic anyway 🙂.
First of all, we do not engage with international law, or lawsuits. If a player is suing the casino, it does not ultimately mean the court will decide the case in relevance with our own approach. I imagine it sounds strange, but I'll try to explain:
Players from Germany are convinced they are correct to lodge a case against Curacao licensed casinos where they deliberately decided to play because, in the end, those players found out the casino to be "illegal" to them. Under such circumstances, such players believe it is ok to deposit and play in the casino and then ask for deposits once they lost all the money. From the law perspective, attronies would agree with this logic.
We, on the other hand, focus on the advantage such players would have over the casinos. From the other perspective, such players played without a risk of losing money. Such practice, for example, goes beyond the fair and, more importantly, also beyond the safe gambling lines. Consider it as an example, please.
Thus, we stick with our own codex - the Fair Gambling Codex instead.
Every player who has ever experienced unfair tactics from casino is welcome to submit a free-of-charge complaint. Upon careful examination and clarification, any casino crossing the fair lines defined by the aforesaid Safer Gambling Codex will be punished. Hence, I would not say we ignore players' issues. It's just the way these issues are recognized, inspected, and evaluated.
Feel free to brose the Complaint Section 👈 focus on the black points awarded.
I hope I didn't stray too far away from the subject 😀. Let me know if that makes sense to you. We are always willing to explain our principles and methods.
Автоматичний переклад.