ФорумКазиноBetonic Casino - загальне обговорення

Betonic Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Anonymized223
|
19046 переглядів 76 відповідей |
|
12 3 4
carsix79
2 р. тому

На жаль, згідно з моїм досвідом, це не той тип ліцензуючого органу, який дійсно прагне допомогти гравцям. Це більше схоже на ліцензію, яку казино можуть купити, щоб виглядати більш офіційно. З іншого боку, це не означає, що всі казино, які мають цю ліцензію, мають бути поганими. Але це означає, що ви не можете покладатися на те, що казино має ліцензію. Це нічого не означає.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт ..я читаю коментар і трохи хвилююсь!! Вчора я зробив запит на зняття коштів!! Я розмовляю з підтримкою в реальному часі про перевірку облікового запису (я знаю, що коли ви знімаєте, вам потрібно підтвердити свій обліковий запис у більшості казино), але мені повідомляють, що наразі їм це не потрібно!! Я знаю, що вони попросять документа, коли будуть обробляти мій виведення..і це буде довгий процес..і це трюк лише для того, щоб ви витратили свій виграш!!

Автоматичний переклад.
Kokoska15
2 р. тому

Здравствуйте,

Можу сказати, що репутація не така добра, я б зараз був обережний.

Ви вже пройшли KYC (процес перевірки) у Betonic в минулому? Він також залежить від способу оплати. Ви, можливо, вибрали якусь криптовалюту? Це може бути причиною.

У будь-якому випадку, тримайте нас в курсі та залишайтеся на зв’язку з казино.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт !! Я вибираю зняття банківським переказом!! І вчора я отримав поштою форму підтримки щодо перевірки KYC!! Надсилаю всі необхідні документи!!! А тепер чекаю!! Мій статус виведення все ще очікує!!

Автоматичний переклад.
Kokoska15
2 р. тому

Привіт.

Ну, можливо, це була просто погана відповідь від персоналу, що ви отримали раніше.

Якщо вам потрібна допомога з KYC, не соромтеся запитати.

Сподіваюся, це буде швидко і гладко.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я надсилаю їм ..мої водійські права..рахунок за Інтернет для підтвердження адреси..і виписку з банківського рахунку, видиму адресу iban і код bic!! Це все, що вони просять..це все, що я посилаю!! Але я не отримав листа з підтвердженням того, що мій обліковий запис підтверджено!! Тож подивимося що буде..я сподіваюся на краще!!

Автоматичний переклад.
Kokoska15
2 р. тому

Дайте трохи часу. Вони не завершать перевірку миттєво – це процес.

Я теж сподіваюся.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я знаю!! У будь-якому випадку я буду тримати вас в курсі!! А якщо можна задати приватне запитання!? Ваше ім'я звучить як з Балкан!? А я з Балкан!! Екс Ю!!😀

Автоматичний переклад.
Kokoska15
2 р. тому

Добре, дякую. Сподіваюся, вам не знадобиться допомога.

Особисто - це слов'янське ім'я. Я з Чехії.

Щирі вітання Балканам! 😀

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Просто оновлення.. вчора вони надіслали мені пошту, що їм потрібні додаткові документи: селфі, я тримаю своє посвідчення до обличчя!! Надішліть їх ..і все ще чекають!! Виведення ще очікує!! І немає підтвердження того, що мій обліковий запис підтверджено!!

Автоматичний переклад.
Kokoska15
2 р. тому

Привіт, будь ласка, наберіться терпіння і надішліть їм усе, що вони просять. Я знаю, що це дуже дратує, але співпрацювати все-таки розумніше.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, звісно!! Вчора я отримав лист, що мій обліковий запис перевірено!! І статус виведення змінюється на обробку!! Тепер чекаю грошей!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Просто оновіть Радку..сьогодні я отримав гроші..все пройшло добре!! Вони зробили гарну роботу!!

Автоматичний переклад.
Kokoska15
2 р. тому

Нам дуже подобається таке оновлення! 😀 Дякую.

Іноді KYC займає більше, ніж зазвичай, або деякі документи потрібно надіслати знову, але я б сказав, що це завжди розумно.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене знову проблема з Betonic. У мене 10 днів очікує зняття коштів, яке не було оброблено. Останній раз це тривало 10 днів, тепер ми не знаємо. Незважаючи на це, я хочу зауважити про це казино: вони не обробляють зняття коштів, вони залишають їх у очікуванні, щоб гравець набридло чекати і почав грати знову. Тільки вони виграють.

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
1 рік тому

Привіт! Я вже бачив вашу скаргу проти цього казино, і її було вирішено. Йшлося про те саме питання, тож я сподіваюся, що і цього разу воно буде вирішене.

Однак ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, тому нашій команді знадобиться деякий час, щоб втрутитися.

Крім того, який мотив вашої відмови? Чи дало казино якусь причину, чому це так?

Незважаючи на попередні проблеми, ви знову грали тут і знову зіткнулися з тією ж проблемою. Ви залишитеся тут, якщо казино вирішить вашу ситуацію, чи віддасте перевагу знайти інше казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, доброго ранку, виведення здійснено, ще раз дякуємо за вашу доступність.

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
1 рік тому

Чудово!🙌✨

Дякую за цю гарну новину!

Це не було ідеально гладким вилученням, чи не так? 😀

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Я граю в Betonic Casino з Угорщини. У мене була платіжна вимога 13.11.2023. Зараз 24.11.2023, а мій платіж все ще очікує. Онлайн-чат і електронна пошта також містять однакові тексти шаблонів. Мені буде дуже цікаво, чи їх взагалі призначать🙁

Автоматичний переклад.
nagybalazselisabeth
1 рік тому

Привіт. Якщо ви ознайомитеся з нашим оглядом , у казино не все добре, і насправді деякі гравці вже стикалися із затримкою платежів.

Якщо можна запитати, ваш обліковий запис уже підтверджено? У вас є уявлення, в чому може бути проблема?

Звичайно, ви завжди можете подати скаргу , і наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти вам.

Буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого