ФорумКазиноBetonic Casino - загальне обговорення

Betonic Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від Anonymized223
|
19056 переглядів 76 відповідей |
|
1 2 34
2 р. тому

Так, я вказав проблему азартних ігор як свою мотивацію. До якого органу слід подати скаргу в цих випадках? Antilephone розглядає скарги тільки по електронній пошті, якщо я не помиляюся..

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Оскільки вони ліцензовані на Кюрасао, це орган, до якого ви можете звернутися з цього приводу. Ви також можете подати скаргу на нашому веб-сайті, але я впевнений, що ви це вже знаєте.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я щойно відкрив тут скаргу. Але якщо це не вдасться, на яку адресу електронної пошти слід надіслати скаргу? complaints@gaminglicences.com?

Це вірно?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене є дуже хороший досвід роботи з Energy Casino як філії. Вони мій обліковий запис і всі мої гравці, тому що . Тримайся від цих клоунів. Я грав у цю гру... дуже цікаво грати. https://freerollsdb.com/poker-freerolls

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Це може бути за цим посиланням: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони не мають ліцензії Antiillephone. Це інший авторитет.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Майже через два місяці мені відповіли представники Антилефону. Мені довелося подати скаргу на іншу адресу електронної пошти, щоб отримати від них відповідь, оскільки вони постійно ігнорували мене.

Ну це була їхня відповідь:

file

Після цієї бентежної відповіді я надіслав їм електронного листа, який надіслав Betonic, в якому я вказав, що причиною самовиключення були саме проблеми з азартними іграми, і тому ця заява була неправдивою.

Незважаючи на це, вони відхилили скаргу без пояснення причин.

Я хотів поділитися цим досвідом, щоб ви зрозуміли рівень ненадійності антиліфонської влади, яка захищає їхні казино, незважаючи на таку серйозну проблему, як самовиключення.

Попередьте гравців, які покладаються на ліцензовані казино Antiillephone, що вони отримають таке лікування у разі скарг.

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Не могли б ви також поділитися електронною поштою, яку ви надіслали в казино?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я додав знімки екрана трансакцій, які підлягають оскарженню, персональні дані та адресу електронної пошти, введені в новий відкритий обліковий запис, які були ідентичні закритому через самовиключення, а також електронний лист Betonic, який підтвердив закриття першого облікового запису через постійне самовиключення. В основному все, що я надіслав вам у скарзі, я відкрив тут, у гуру казино.

Зіткнувшись зі всіма доказами, вони відхилили скаргу.

file

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Привіт і дякую, однак ми хотіли б бачити електронний лист, у якому ви повідомляєте казино про свою проблему з азартними іграми. Той, який ви відправили в казино в першу чергу.

Ви можете це зробити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вибачте, я думав, що читаю авторитет, а не казино. Ось електронний лист із самовиключенням, надісланий казино Bellona 29 листопада 2021 року.

Я був дуже розлючений, тому що до цього електронного листа я надіслав ще принаймні чотири протягом тижня, і всі вони були проігноровані, через що я втратив більше грошей.

filefilefile

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Привіт і дуже дякую.

Загалом, самовиключення має працювати набагато ефективніше та плавно, щоб захистити гравців. Я проконсультую ці принт-скріни за допомогою перекладача Google - я не знайомий з італійською мовою, боюся.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вибачте, я думав, що читаю авторитет, а не казино. Ось електронний лист із самовиключенням, надісланий казино Bellona 29 листопада 2021 року.

Я був дуже розлючений, тому що до цього електронного листа я надіслав ще принаймні чотири протягом тижня, і всі вони були проігноровані, через що я втратив більше грошей.

filefilefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт знову,

не могли б ви переслати цей оригінальний електронний лист мені (radka@casino.guru), будь ласка? Це дуже допомогло б мені з перекладом.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я пересилав усе вам електронною поштою. Подивіться на останні два, тому що на першому є лише скріншоти.

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Дякуємо за всі ваші листи.

Треба сказати, що ви дуже грубо повідомили їм про свою проблему азартних ігор. Просто кажу очевидне. Тут здається цікавим те, що навіть у мене склалося враження, що ти все одно будеш грати в казино Sisters. Тож ви надіслали електронного листа, де підсумовували те, що ви втратили, та повідомили про свою проблему з азартними іграми. Вибачте, але це звучить як виправдання наперед. З іншого боку, я також хотів би сказати, що орган ліцензування чомусь не помітив частину вашої проблеми азартних ігор. З моєї точки зору, це було голосно і чітко.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Той факт, що він був грубим, тому що, як я вже сказав, я був злий і роздратований, тому що вони постійно ігнорували мої прохання про самовиключення до цього. Насправді, до цього запиту я надсилав інші запити на самовиключення, усі проігноровані, через що я втратив ще 1000 євро. Тому останнє речення мого листа означало, що якщо вони й надалі не застосовуватимуть самовиключення до Betonic, я попрошу відшкодування за наступні депозити в цьому казино. Тому я не розумію, що ви маєте на увазі, кажучи, що це звучить як виправдання наперед.

Однак наступного дня я нарешті отримав самовиключення, але менше ніж через місяць мені дозволили відкрити новий ігровий рахунок у дочірньому казино Thrillsy, на якому я втратив 1750 євро, які були предметом скарги.

Не дивлячись на грубі слова, влада повинна була прийняти рішення на основі фактів, які є очевидними і дійсно свідчать про недобросовісність казино, яке оголосило неправду.

Я відчуваю, що ці казино чітко захищає антиліфонська влада. Те, що вони відповіли на мою скаргу лише після того, як я використав іншу адресу електронної пошти, щоб зв’язатися з ними, також доводить це. І те, як вони тоді відповіли, було поверхневим і поспішним, ніби рішення вже прийнято.

Якщо ми говоримо про грубі способи, я закликаю вас зв’язатися зі службою підтримки в чаті, щоб дізнатися, як їхні оператори реагують на проблеми. Вони зарозумілі і дражнять вас, винаходячи відповіді, щоб просто змусити вас замовкнути і довести вас до роздратування. Я б ніколи не використовував таку лексику, якби не зазнав ганебного поводження від них.

Справа в тому, що моя скарга була правомірною, і влада все ж довела право казино.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Здравствуйте,

Я бачу, що історія цього питання досить складна – я можу розмірковувати лише про фрагменти, які ви мені надіслали, тому для вас моя відповідь може звучати поза контекстом. І, мабуть, так.

Якщо персонал погано ставиться до гравців, неввічливо чи ще гірше, ігноруючи серйозні прохання, я, звичайно, не збираюся захищати таку поведінку.

Що можна сказати про владу Антилефону, виходячи з її вердикту поспіху? Нічого позитивного, напевно...



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я не вважаю історію цієї проблеми складною. Казино не дотрималося активного постійного самовиключення через проблеми з азартними іграми, і влада не приймає скаргу. Я бачу це дуже просто: влада зацікавлена в тому, щоб не йти проти казино, яким вона надала ліцензію, навіть перед обличчям очевидних обов’язків. Причиною може бути корупція або економічні інтереси, пов’язані з ліцензіями, на яких заробляє влада. У цьому контексті ліцензовані казино Antiillephone завжди будуть виходити з рук, не боячись мати скарги.

Я дуже хотів би знати, чи є гравець, якому вдалося отримати позитивний результат від скарги, поданої до цього органу. Я так не думаю..

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Здравствуйте,

На жаль, частина з органом Антилефону досить зрозуміла. Я мав на увазі вашу історію з цими казино, усі листи та розмови в чаті.

Я впевнений, що тут, на форумі, ви можете знайти масу негативних відгуків щодо цього органу, але я не можу пригадати жодного позитивного.

Просто приклад: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/communication-with-antillephone-nv-8048---jaz




Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого