3 р. тому
Тут ви можете обговорити Betonic Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я підписався на них минулого тижня, виграв, і тепер потрібно чотири дні, щоб спробувати отримати підтвердження, сюрприз-сюрприз.
У когось ще були проблеми з перевіркою та виплатою в цьому казино?
Hello, I signed up to these last week, had a win and now its taking four days so far to try get verified, surprise surprise.
Has anyone else had any issues getting verified and paid out with this casino?
Це було відсортовано, зайняло чотири дні, але врешті-решт прийшло.
This has been sorted, took four days but got there eventually.
Це казино не приймає візу, Neteller або щось інше для внесення депозитів, і це відбувається зі мною у багатьох казино.
Я витрачаю години й години на реєстрацію в різних казино, і виявляється, що ви не можете внести депозит за допомогою жодного зі способів, згаданих Гуру. неймовірно
З виведенням теж буває, тільки криптовалюту допускають
This casino does not accept a visa, a neteller or anything to make deposits and this is happening to me in a lot of casinos.
I spend hours and hours registering at various casinos and it turns out that you cannot deposit with any of the methods mentioned by Guru. incredible
With withdrawal it also happens the same, they only admit crypto
Este casino no admite ni visa, ni neteller ni nada para hacer depositos y esto me esta pasando en un monton de casinos.
Me pego horas y horas registrandome en varios casinos y resulta que no se puede depositar con ningun metodo de los que menciona Guru. increible
Con retiro tambien pasa igual , solo admiten crypto
О, мені шкода це чути.
Ви можете надіслати мені казино, які ви виявили проблеми з різними варіантами оплати, будь ласка? Електронна адреса: radka@casino.guru
Я хотів би переслати його відповідним особам.
Дякую.
Oh, I am sorry to hear that.
Could send me casinos you've dected probems with different payment options, please? Email is: radka@casino.guru
I would like to forward it to proper persons.
Thank you.
Два коментарі щодо цього казино, на які я також хотів би подати скаргу.
Кілька місяців тому я отримав, після випробування невдалих спроб, постійне самовиключення в дочірньому казино Slot10, яким керує та сама компанія Bellona NV, яка керує казино Betonic. Я просив самовиключення через численні шахрайські дії, жертвою яких я став.
Кілька днів тому я зареєструвався в казино Betonic, не знаючи спочатку, що воно є частиною тієї ж компанії, що й Slot10. Незважаючи на самовиключення, що діяло на slot10, вони дозволили мені відкрити новий ігровий рахунок у цьому казино.
Я зробив два депозити по 500 євро з автоматичною активацією вітального бонусу на перші депозити. Перший депозит програв, а з другим я зміг отримати 2800 євро виграшу. Я хотів вивести гроші, але не зміг вивести, оскільки у мене був активований бонус на депозит. Потім я вирішую скасувати бонус, перекидання якого було недосяжним, і я відчуваю, що зі здивуванням і великим гнівом всі виграші, отримані від скидання реального балансу до нуля. Ви розкажіть мені, як працюють ці казино. Безумовно, компанія залучена до якоїсь системи відмивання грошей, тому що з такою політикою вони впевнені, що врятуються лише від гравців, які страждають від цих помилок.
Тримайтеся подалі від усіх казино, якими керує Bellona n. В.
Two comments on this casino that I would also like to open a complaint about.
A few months ago I got, after an ordeal of unsuccessful attempts, the permanent self-exclusion on the sister casino Slot10 managed by the same company Bellona NV that manages Betonic casino. I had asked for self-exclusion for the numerous fraudulent practices of which I have been a victim.
A few days ago I signed up to Betonic casino not knowing initially it was part of the same company as Slot10. Despite the self-exclusion in force on slot10 they authorized me to open a new game account at this casino.
I made two deposits of 500 euros with the automatic activation of the welcome bonus on the first deposits. The first deposit lost while with the second I was able to get 2800 euros in winnings. I wanted to cash out but couldn't cash out because I had the deposit bonus activated. I then decide to cancel the bonus whose rollover was unattainable and I find myself with amazement and a lot of anger all the winnings obtained from the real balance reset to zero. You tell me how these casinos operate. Certainly the company is involved in some system of money laundering because with these policies they are sure only to escape the players who suffer these wrongs.
Stay away from all casinos run by Bellona n. V.
Due osservazioni su questo casinò su cui vorrei anche aprire un reclamo.
Pochi mesi fa ho ottenuto, dopo un calvario di inutili tentativi, l'autoesclusione permanente sul casinò gemello Slot10 gestito dalla stessa società Bellona N. V. che gestisce Betonic casinò. Avevo chiesto l'autoesclusione per le numerose pratiche truffaldine di cui sono stato vittima.
Pochi giorni fa mi sono iscritto al casinò Betonic non sapendo inizialmente facesse parte della stessa società di Slot10. Nonostante l'autoesclusione in vigore su slot10 mi hanno autorizzato l'apertura di un nuovo conto gioco su questo casinò.
Ho versato due depositi da 500 euro con l'attivazione automatica dei bonus di benvenuto sui primi depositi. Il primo deposito perso mentre col secondo ero riuscito ad ottenere 2800 euro di vincite. Volevo passare all'incasso ma non potevo incassare le vincite perché avevo attivo il bonus sul deposito. Decido quindi di annullare il bonus il cui rollover era irraggiungibile e mi ritrovo con stupore e molta rabbia tutte le vincite ottenute dal saldo reale azzerate. Ditemi voi come fanno ad operare questi casinò. Certamente la società è coinvolta in qualche sistema di riciclaggio di denaro sporco perché con queste politiche di sicuro fanno solo scappare i giocatori che subiscono questi torti.
State lontani da tutti i casinò gestiti dai truffatori di Bellona n. V.
Дуже важливо знати конкретні бонуси. Деякі умови бонусів говорять про те, що будь-які виграші анулюються, якщо ви скасуєте бонус до того, як вимога відігравання буде виконана. Це може бути так.
It's very important to know the specific bonuses. Some bonus terms and conditions say that any winnings are voided in case you cancel the bonus before the wagering requirement is complete. This might be the case.
Це саме той випадок. І оскільки я вважаю це досить несправедливим по відношенню до гравця, я рекомендую уникати цього казино та всіх дочірніх казино, якими керує Bellona NV.
Більше того, що ще серйозніше, вони не застосовують самовиключення, про яке я неодноразово просив електронною поштою 6 разів протягом тижня. Мій обліковий запис досі відкритий, і вони не відповідають на мої запити. Тож спробуйте переглянути рейтинг цього казино до рівня його рідного казино slot10
This is precisely the case. And as I find it quite unfair to the player, I recommend avoiding this casino and all the sister casinos operated by Bellona NV.
Moreover, what is even more serious, they do not apply the self-exclusion that I have repeatedly requested via email 6 times in the space of a week. My account is still open and they don't respond to my requests. So try to revise this casino's rating down to par with its sister casino slot10
È proprio questo il caso. E siccome lo trovo un sistema alquanto ingiusto verso il giocatore consiglio di evitare questo casinò e tutti i casinò gemelli gestiti da Bellona N. V.
Inoltre cosa ancora più grave non applicano l'autoesclusione che ho ripetutamente richiesto via mail 6 volte nell'arco di una settimana. Il mio conto è ancora aperto e non rispondono alle mie richieste. Quindi cercate di rivedere al ribasso la valutazione di questo casinò al pari del casinò gemello slot10
Якщо ви сказали їм у електронному листі, що у вас є проблеми з азартними іграми, вони повинні закрити ваш обліковий запис протягом розумного часу. Якщо ви не проблемний гравець, вони все одно повинні його закрити, але це інший випадок.
If you told them in the email that you have gambling issues, they should close your account within a reasonable time. If you're not a problem gambler, they should close it anyway, but it's a different case.
Це електронний лист, який я отримав після сьомого 5-річного електронного листа із запитом на самовиключення про їхнє казино через проблеми з азартними іграми. Зверніть увагу, що вони пишуть в кінці. Bellona NV є злочинною компанією, і її слід позбавити можливості керувати всіма своїми казино під десятками різних імен, але всі вони мають однакову кримінальну політику.
Юрген (...)
30 листопада 2021 року, 11:27 EET
Шановний Марко,
Це електронний лист із підтвердженням вашого запиту на самовиключення.
Ми можемо підтвердити, що ваш обліковий запис було заблоковано та залишатиметься заблокованим на невизначений термін або на період, зазначений вами, коли ви зв’язуєтесь з нами.
Ми настійно рекомендуємо, якщо у вас є облікові записи в інших операторів, негайно зв’язатися з ними, а також самовиключитися разом із ними.
Ми робимо все можливе, щоб виявити та запобігти тому, щоб клієнти відкривали наступні рахунки протягом періоду самовиключення. З цієї причини ми просимо вас зв’язатися з нами у разі зміни ваших персональних даних.
У випадку, якщо клієнт обходить наші системи, щоб уникнути виявлення, ми не несемо відповідальності за наступні ігрові рішення, а ваші депозити та будь-які виграші чи втрати залишаться.
Існує ряд професійних та конфіденційних організацій, які надають підтримку та допомогу людям, у яких виникла проблема з азартними іграми, і ми радимо гравцям звернутися до організації самодопомоги для подальшої допомоги.
Анонімні гравці
http://www.gamblersanonymous.org/ga/
Лікування азартними іграми
https://www.gamblingtherapy.org/en
Якщо вам потрібно переглянути своє рішення та вирішити знову відкрити свій обліковий запис, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів, яка допоможе вам прийняти рішення.
Щиро Ваш,
Юрген | Підтримка клієнтів
This is the email I received after the seventh 5 year self-exclusion request email about their casino for gambling problems. Notice what they write at the end. Bellona NV is a criminal company and should be deprived of the ability to operate all of their casinos under dozens of different names but all with the same criminal policy.
Jürgen (...)
30 Nov 2021, 11:27 EET
Dear Marco,
This is a confirmation email regarding your self-exclusion request.
We can confirm that your account has been banned and will remain banned indefinitely or for the period indicated by you when you contact us.
We strongly recommend that if you have accounts with other operators that you contact them immediately and also self-exclude with them.
We do our best to detect and prevent clients from opening subsequent accounts during the self-exclusion period. For this reason we ask you to contact us in case of changes to your personal information.
In the event that a customer bypasses our systems to avoid detection, we will not be held responsible for subsequent gaming decisions and your deposits and any winnings or losses incurred will remain.
There are a number of professional and confidential organizations that provide support and assistance to people who develop a gambling problem and we advise players to contact a self-help organization for further help.
Anonymous players
http://www.gamblersanonymous.org/ga/
Gambling therapy
https://www.gamblingtherapy.org/en
Should you need to reconsider your decision and decide to reopen your account, please contact our customer support team who can help you with any decision making.
Yours sincerely,
Jürgen | Customer Support
Questa è la mail che ho ricevuto dopo la settima mail di richiesta di autoesclusione per 5 anni sui loro casinò per problemi col gioco d'azzardo. Notate bene cosa scrivono alla fine. Bellona N. V. è una società criminale e dovrebbe essere tolta la possibilità di operare a tutti i loro casinò con decine di nomi diversi ma tutti con la stessa politica criminale.
Jürgen (...)
30 nov 2021, 11:27 EET
Gentile Marco,
Questa è un'e-mail di conferma in merito alla tua richiesta di autoesclusione.
Possiamo confermare che l'account è stato escluso e rimarrà tale a tempo indeterminato o per il periodo da te indicato quando ci contatti.
Consigliamo vivamente che se hai account con altri operatori di contattarli immediatamente e anche di autoescluderti con loro.
Facciamo del nostro meglio per rilevare e impedire ai clienti di aprire conti successivi durante il periodo di autoesclusione. Per questo motivo ti chiediamo di contattarci in caso di modifiche alle tue informazioni personali.
Nel caso in cui un cliente aggiri i nostri sistemi per evitare il rilevamento, non saremo ritenuti responsabili per le successive decisioni di gioco e i tuoi depositi e le eventuali vincite o perdite subite rimarranno.
Esistono numerose organizzazioni professionali e riservate che forniscono supporto e assistenza alle persone che sviluppano un problema con il gioco d'azzardo e consigliamo ai giocatori di contattare un'organizzazione di auto-aiuto per ulteriore aiuto.
Giocatori anonimi
http://www.gamblersanonymous.org/ga/
Terapia del gioco d'azzardo
https://www.gamblingtherapy.org/en
Se dovessi riconsiderare la tua decisione e decidere di riaprire l'account, contatta il nostro team di assistenza clienti che può aiutarti con qualsiasi processo decisionale.
Cordiali saluti,
Jürgen | Customer Support
Що не так з електронною поштою, яку вони надіслали вам?
What's wrong about the email they sent to you?
Вибачте, ви не читали останнє речення електронного листа?
«Якщо вам потрібно переглянути своє рішення та вирішити знову відкрити свій обліковий запис, зв’яжіться з нашою командою підтримки клієнтів, яка допоможе вам прийняти рішення».
Один просить самовиключення, і вони дозволяють вам знову відкрити свій обліковий запис у будь-який час, просто зв’язавшись з ними. Якщо для вас це нормально, то ми в дуже поганому стані.
Sorry, didn't you read the last sentence of the email?
"If you need to reconsider your decision and decide to reopen your account, please contact our customer support team who can help you with any decision making."
One asks for self-exclusion and they allow you to reopen your account at any time just by contacting them. If this is normal for you then we are in really bad shape.
Scusa non hai letto l'ultima frase della mail?
"Se dovessi riconsiderare la tua decisione e decidere di riaprire l'account, contatta il nostro team di assistenza clienti che può aiutarti con qualsiasi processo decisionale."
Uno chiede l'autoesclusione e loro ti consentono di riaprire il conto in qualsiasi momento semplicemente contattandoli. Se per voi è normale così allora siamo proprio messi male.
Безумовно, було б неправильно, якби вони просто дозволили вам знову відкрити його, оскільки ви спеціально розповіли їм про свою проблему з азартними іграми.
Я знаю, що це звучить так, ніби вони негайно відкриють його, але це не 100%. Якби ви спробували зробити це в хорошому казино та зв’язалися з ними, вони повідомили б вам, що оскільки ви згадали про проблеми з азартними іграми, неможливо повторно відкрити обліковий запис, і вони повинні надати посилання на відповідні установи, які можуть допомогти вам у ваших проблемах із азартними іграми. Ось що роблять хороші казино.
It would definitely be wrong if they just let you to reopen it since you specifically told them about your gambling problem.
I know it sounds like they would reopen it immediately, but it's not 100%. If you tried to do this in a good casino and contacted them, they'd inform you that since you mentioned the gambling issues, it's impossible to reopen the account and they should provide links to relevant institutions that could help you with your gambling issues. That's what good casinos do.
Ех, але насправді це не хороше казино, як усі ті, якими керує Bellona. Насправді кілька місяців тому на slot10 у мене була така ж проблема, і вони дозволили мені знову відкрити обліковий запис, просто увійшовши. У цьому випадку я просив постійне самовиключення принаймні десять разів протягом повного місяця, перш ніж вони закрили його назавжди.
Тож порада всім. Тримайтеся подалі та не покладайтеся на позитивну оцінку гуру казино.
Eh but in fact this is not a good casino like all those managed by Bellona. In fact months ago on slot10 I had the same problem and they let me reopen the account by simply logging in. In that case I had asked for permanent self-exclusion at least ten times for a full month before they closed it for good.
So a tip to everyone. Stay away and don't rely on the positive rating given by casino gurus.
Eh ma infatti questo non è un buon casinò come tutti quelli gestiti da Bellona. Infatti mesi fa sul slot10 ho avuto lo stesso problema e mi lasciavano riaprire il conto facendo semplicemente login. In quel caso avevo chiesto autoesclusione permanente almeno dieci volte per un mese intero prima che me lo chiudessero definitivamente.
Quindi un consiglio a tutti. Statene lontani e non fate affidamento al rating positivo dato da casinò guru.
Я б не сказав, що казино має позитивну оцінку. Це позначено як нове казино, а це означає, що ми поки що не маємо багато інформації про них. Ми також не отримали жодної виправданої та закритої скарги на них, тому не було жодних підстав давати їм погану оцінку.
Подивимося, як буде розвиватися репутація. На них вже є 2 відкриті скарги.
I wouldn't say the casino has a positive rating. It's marked as a fresh casino meaning that we don't have much information about them yet. We also didn't get a single justified and closed complaints against them so there was really no reason to give them poor rating.
We'll see how the reputation is going to develop. There are already 2 open complaints against them.
Одне з найгірших аказіно, яке я знайшов тут, і в підсумку виграв, і вони постійно придумують виправдання, щоб не платити, і не відповідають на жодне з моїх електронних листів
One of the worst acasinos i found it here and ended up winning and they keep coming up with excuses not to pay out and wont answer any of my emails
Добре, що ваша скарга була вирішена.
It's good your complaint has been resolved.
У разі запиту на самовиключення на 5 років у всіх казино, якими керує Bellona NV, які запитують це казино, чи можуть вони відкривати ігрові рахунки в інших дочірніх казино, таких як Thrillsy casino?
In case of a request for self-exclusion for 5 years on all casinos managed by Bellona NV requesting this casino, can they open game accounts at other sister casinos such as Thrillsy casino?
In caso di richiesta di autoesclusione per 5 anni su tutti i casinò gestiti da Bellona N.V. richiesta a questo casinò possono aprire conti gioco su altri casinò gemelli tipo Thrillsy casinò?
Вважаю, що також важливо, що стало причиною самовиключення. Якщо гравець вирішить закрити його через проблеми з азартними іграми, вони не повинні дозволяти йому грати в дочірніх казино.
I think it's also important what was the reason for self-exclusion. It the player decides to close it for gambling issues, then they shouldn't allow him to play in sister casinos.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.