ФорумКазиноBetonic Casino - загальне обговорення

Betonic Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Anonymized223
|
18719 переглядів 76 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Betonic Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Привіт, я підписався на них минулого тижня, виграв, і тепер потрібно чотири дні, щоб спробувати отримати підтвердження, сюрприз-сюрприз.

У когось ще були проблеми з перевіркою та виплатою в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Anonymized223
3 р. тому

Це було відсортовано, зайняло чотири дні, але врешті-решт прийшло.

Автоматичний переклад.
Anonymized223
3 р. тому

Привіт, добре знати. Дякую 🙂

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Це казино не приймає візу, Neteller або щось інше для внесення депозитів, і це відбувається зі мною у багатьох казино.

Я витрачаю години й години на реєстрацію в різних казино, і виявляється, що ви не можете внести депозит за допомогою жодного зі способів, згаданих Гуру. неймовірно

З виведенням теж буває, тільки криптовалюту допускають

Автоматичний переклад.
canaberto
3 р. тому

О, мені шкода це чути.

Ви можете надіслати мені казино, які ви виявили проблеми з різними варіантами оплати, будь ласка? Електронна адреса: radka@casino.guru

Я хотів би переслати його відповідним особам.

Дякую.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Два коментарі щодо цього казино, на які я також хотів би подати скаргу.

Кілька місяців тому я отримав, після випробування невдалих спроб, постійне самовиключення в дочірньому казино Slot10, яким керує та сама компанія Bellona NV, яка керує казино Betonic. Я просив самовиключення через численні шахрайські дії, жертвою яких я став.

Кілька днів тому я зареєструвався в казино Betonic, не знаючи спочатку, що воно є частиною тієї ж компанії, що й Slot10. Незважаючи на самовиключення, що діяло на slot10, вони дозволили мені відкрити новий ігровий рахунок у цьому казино.

Я зробив два депозити по 500 євро з автоматичною активацією вітального бонусу на перші депозити. Перший депозит програв, а з другим я зміг отримати 2800 євро виграшу. Я хотів вивести гроші, але не зміг вивести, оскільки у мене був активований бонус на депозит. Потім я вирішую скасувати бонус, перекидання якого було недосяжним, і я відчуваю, що зі здивуванням і великим гнівом всі виграші, отримані від скидання реального балансу до нуля. Ви розкажіть мені, як працюють ці казино. Безумовно, компанія залучена до якоїсь системи відмивання грошей, тому що з такою політикою вони впевнені, що врятуються лише від гравців, які страждають від цих помилок.

Тримайтеся подалі від усіх казино, якими керує Bellona n. В.

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Дуже важливо знати конкретні бонуси. Деякі умови бонусів говорять про те, що будь-які виграші анулюються, якщо ви скасуєте бонус до того, як вимога відігравання буде виконана. Це може бути так.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це саме той випадок. І оскільки я вважаю це досить несправедливим по відношенню до гравця, я рекомендую уникати цього казино та всіх дочірніх казино, якими керує Bellona NV.

Більше того, що ще серйозніше, вони не застосовують самовиключення, про яке я неодноразово просив електронною поштою 6 разів протягом тижня. Мій обліковий запис досі відкритий, і вони не відповідають на мої запити. Тож спробуйте переглянути рейтинг цього казино до рівня його рідного казино slot10

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Якщо ви сказали їм у електронному листі, що у вас є проблеми з азартними іграми, вони повинні закрити ваш обліковий запис протягом розумного часу. Якщо ви не проблемний гравець, вони все одно повинні його закрити, але це інший випадок.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це електронний лист, який я отримав після сьомого 5-річного електронного листа із запитом на самовиключення про їхнє казино через проблеми з азартними іграми. Зверніть увагу, що вони пишуть в кінці. Bellona NV є злочинною компанією, і її слід позбавити можливості керувати всіма своїми казино під десятками різних імен, але всі вони мають однакову кримінальну політику.

Юрген (...)

30 листопада 2021 року, 11:27 EET

Шановний Марко,


Це електронний лист із підтвердженням вашого запиту на самовиключення.


Ми можемо підтвердити, що ваш обліковий запис було заблоковано та залишатиметься заблокованим на невизначений термін або на період, зазначений вами, коли ви зв’язуєтесь з нами.


Ми настійно рекомендуємо, якщо у вас є облікові записи в інших операторів, негайно зв’язатися з ними, а також самовиключитися разом із ними.


Ми робимо все можливе, щоб виявити та запобігти тому, щоб клієнти відкривали наступні рахунки протягом періоду самовиключення. З цієї причини ми просимо вас зв’язатися з нами у разі зміни ваших персональних даних.


У випадку, якщо клієнт обходить наші системи, щоб уникнути виявлення, ми не несемо відповідальності за наступні ігрові рішення, а ваші депозити та будь-які виграші чи втрати залишаться.


Існує ряд професійних та конфіденційних організацій, які надають підтримку та допомогу людям, у яких виникла проблема з азартними іграми, і ми радимо гравцям звернутися до організації самодопомоги для подальшої допомоги.


Анонімні гравці

http://www.gamblersanonymous.org/ga/


Лікування азартними іграми

https://www.gamblingtherapy.org/en


Якщо вам потрібно переглянути своє рішення та вирішити знову відкрити свій обліковий запис, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів, яка допоможе вам прийняти рішення.


Щиро Ваш,

Юрген | Підтримка клієнтів

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Що не так з електронною поштою, яку вони надіслали вам?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вибачте, ви не читали останнє речення електронного листа?

«Якщо вам потрібно переглянути своє рішення та вирішити знову відкрити свій обліковий запис, зв’яжіться з нашою командою підтримки клієнтів, яка допоможе вам прийняти рішення».

Один просить самовиключення, і вони дозволяють вам знову відкрити свій обліковий запис у будь-який час, просто зв’язавшись з ними. Якщо для вас це нормально, то ми в дуже поганому стані.


Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Безумовно, було б неправильно, якби вони просто дозволили вам знову відкрити його, оскільки ви спеціально розповіли їм про свою проблему з азартними іграми.

Я знаю, що це звучить так, ніби вони негайно відкриють його, але це не 100%. Якби ви спробували зробити це в хорошому казино та зв’язалися з ними, вони повідомили б вам, що оскільки ви згадали про проблеми з азартними іграми, неможливо повторно відкрити обліковий запис, і вони повинні надати посилання на відповідні установи, які можуть допомогти вам у ваших проблемах із азартними іграми. Ось що роблять хороші казино.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ех, але насправді це не хороше казино, як усі ті, якими керує Bellona. Насправді кілька місяців тому на slot10 у мене була така ж проблема, і вони дозволили мені знову відкрити обліковий запис, просто увійшовши. У цьому випадку я просив постійне самовиключення принаймні десять разів протягом повного місяця, перш ніж вони закрили його назавжди.

Тож порада всім. Тримайтеся подалі та не покладайтеся на позитивну оцінку гуру казино.

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Я б не сказав, що казино має позитивну оцінку. Це позначено як нове казино, а це означає, що ми поки що не маємо багато інформації про них. Ми також не отримали жодної виправданої та закритої скарги на них, тому не було жодних підстав давати їм погану оцінку.

Подивимося, як буде розвиватися репутація. На них вже є 2 відкриті скарги.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Одне з найгірших аказіно, яке я знайшов тут, і в підсумку виграв, і вони постійно придумують виправдання, щоб не платити, і не відповідають на жодне з моїх електронних листів


Автоматичний переклад.
sebbgustaofnm
2 р. тому

Добре, що ваша скарга була вирішена.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

У разі запиту на самовиключення на 5 років у всіх казино, якими керує Bellona NV, які запитують це казино, чи можуть вони відкривати ігрові рахунки в інших дочірніх казино, таких як Thrillsy casino?

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Вважаю, що також важливо, що стало причиною самовиключення. Якщо гравець вирішить закрити його через проблеми з азартними іграми, вони не повинні дозволяти йому грати в дочірніх казино.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого