ФорумКазиноBetMartini Casino - загальне обговорення

BetMartini Casino - загальне обговорення

1 рік тому від simplyme
|
6917 переглядів 54 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити BetMartini Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт,

Тут ви забули перерахувати пов’язані казино, такі як Tornado Bet, LS BET, slottojam, looniebet, reloadbet!!! Ці казино мають найгірші відгуки!!!! Betmartini – один із них. Все та ж мафія ЗМІ розважальна група, офшорна організація!!!!

Автоматичний переклад.
simplyme
1 рік тому

Привіт.

Це хороша думка. Чи можу я попросити вас про послугу?

Не могли б ви надіслати електронні листи, стенограми чи будь-що, щоб підтвердити стосунки з казино, будь ласка?

Для цього є спеціальна форма:

file

Велике спасибі!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино Betmartini

Будьте обережні, вас обдурять і вкрадуть ваші гроші

Автоматичний переклад.
Felicefg
1 рік тому

привіт

Ваша скарга настільки свіжа, що я не бачу жодних деталей.

Хочете пояснити, що сталося? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я заплатив ще 4000 євро

Я запитав у чаті, чому немає бонусу

Мені сказали написати на suppor@betmartini.com

Я так і зробив, і вони дали мені бонус у розмірі 50 євро

Я виграв 4500 євро. Я зняв кошти через кілька днів, вони попросили мене надати всю документацію для підтвердження рахунку, а потім я відповів їм, що вони хочуть отримати додаткові знімки екрана мого поточного рахунку, коли рахунок буде підтверджено. Мені сказали, що вони можуть не виплачувати цей виграш, тому що я виграв з бонусом, але я міг зняти лише 500 євро, а решту 4000 євро я втратив. Я прошу інформації, я прошу вас надіслати мені умови, про що вони сказали, так і не прийшов, у чаті тисяча вибачень, навіть якщо ви не дасте мені відповіді, мене заблокували в обліковому записі з їхнього боку, і вони зробили ручний зміни виграшу.

На сьогодні вони дали мені 500 євро

Заплатив понад 4000 євро

Жодного бонусу від них, як обіцяно та написано на їхньому сайті

Крім відомого бонусу в 50 євро, який, як вони сказали, був бездепозитним бонусом.


Все це АБСУРД, я буду продовжувати, доки не з’явиться світло, і щоб переконатися, що вони не висміюють інших клієнтів, як я.

Я часто граю, грав на різних платформах, нічого подібного ще не було.

Вони обманюють своїх клієнтів і вигадують умови, які не публікуються на їхньому сайті чи щось інше, навіть один із їхніх співробітників, який представив себе відповідальним, надіслав мені посилання на сайт, який не є їхнім.


Автоматичний переклад.
Felicefg
1 рік тому

На мій погляд, завжди є шанс, що бонус складатиметься з того, що ми називаємо максимальним лімітом виведення грошей. Таким чином, найкраще шукати правила бонусів до того, як бонус буде використано. Я також не зовсім розумію, чому казино не наважується надсилати вам правила.

Чи можете ви побачити свою історію бонусів десь в обліковому записі? Можливо, ми розберемося самі. Я вважаю, що розуміння умов бонусу є ключовим для вирішення проблеми.

У будь-якому випадку, хороший крок для подання скарги . Якщо пощастить, ви також можете допомогти іншим, показавши ситуацію тут, на Casino Guru.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я надіслав усі скріни, які мав, на вашу електронну пошту

Він більше не дозволяє мені ввійти в обліковий запис, тому що вони заблокували його.

Ось чому я наполягав на тому, щоб вони мали умови та положення, але вони нічого не надіслали, а лише посилання на інший сайт, який не має нічого спільного з їхнім

Я також надіслав це вам електронною поштою

Грошей точно не поверну, ще 4000 євро заплатив

Я все це оглушаю

Ви виграєте, а вони не платять


Автоматичний переклад.
Felicefg
1 рік тому

Розумію,

тож наразі спробуймо знайти щось солідне у скарзі. На мій погляд, протистояння неминуче. Щоб розгадати таємницю цього цікавого бонусу, який одного разу з’явився на вашому балансі, нам обов’язково знадобиться хтось із казино.

Я вважаю, що це справді розчаровує, тому я бажаю вам швидкого та справедливого вирішення.

Я також побачив у скарзі , що ви мали на меті попередити інших гравців – це благородна ідея, думаю, вам це вже вдалося. 🙏

Дайте мені знати, як просувається справа, я не хочу пропустити прорив!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не зовсім зрозумів вашу відповідь...

Яка скарга??

Куди подати заяву в поліцію??

Хтось із бардаку??

Вони навіть не відповідають, щоб заплатити їм.

Одне можна сказати точно, я сподіваюся, що інші гравці не потраплять у ці пастки та не витрачатимуть свої гроші.

Мої виграші та мої депозити ніколи не будуть повернуті, я хочу, щоб ці люди в казино не знущалися над людьми, перш за все, не красли гроші в людей, які мають звичку грати і сподіватися, що одного дня вони зможуть виграти, але коли це Трапляється, особливо в моєму випадку, через 3 дні після виграшу вони виправдовуються, що неможливо вивести весь виграш через умови, зроблені ними в той час, без публікації на їхньому сайті, без посилання.

Мої гроші, виплачені 4000 євро, мої виграші від ді-джея 4500 євро, виплачені лише 500 євро, — це вкрадені гроші, вкрадені у таких бідних людей, як я.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
Felicefg
1 рік тому

Привіт.

Я мав на увазі скаргу, яку ви подали тут, на нашому веб-сайті. Зелене гіперпосилання веде туди, бачите?

Кожен учасник цього форуму може детально побачити, що з вами сталося.

https://casino.guru/betmartini-casino-player-s-withdrawal-is-restricted

Я очікую, що ваша скарга буде передана Петрнелою спеціалісту, який, швидше за все, зв'яжеться з представниками казино. Це ще не кінець!

Будемо сподіватися на краще.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, надішліть це Петронелі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ідеальна доставка

Автоматичний переклад.
Felicefg
1 рік тому

Ви передали ці докази Петронелі? Я лише прошу переконатися, що ти все розумієш і що ці важливі речі повернулися до неї.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я все відправив

Автоматичний переклад.
Felicefg
1 рік тому

Це вірно. Я бачу, що ваша скарга задоволена, тому нам тепер нічого не залишається, як чекати та дивитися, як усе розвиватиметься. Якщо ви знову дізнаєтесь щось нове, не соромтеся повідомити нам. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будемо сподіватися, що це буде вирішено

Автоматичний переклад.
Felicefg
1 рік тому

Я б сказав, що ваша історія депозитів і бонусів стане чудовим доповненням. Чи можете ви отримати до них доступ зі свого облікового запису казино? Я знаю, що умови бездепозитного бонусу незрозумілі. Просто питаю наперед, бо бачив останню відповідь у скарзі щодо додаткових депозитів. Що викликало у мене занепокоєння.

Мої пальці схрещені, звичайно.🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, я більше не можу увійти, тому що мене заблокували

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого