Що ж, шкода, чесно кажучи, що ви не можете отримати доступ до цієї інформації, оскільки вас заблокували. Але з іншого боку, приємно, якщо вам вдалося надіслати Петронеллі електронною поштою знімок екрана. Звичайно, я думаю, що все, що ви маєте щодо цієї справи, буде корисним, хоча я не знаю, чи є у вас якісь інші докази. У будь-якому разі, наразі ми повинні почекати і подивитися, як розвиватиметься ситуація.
Well, it's a shame if I'm honest that you can't access this information because you've been blocked. But on the other hand, it's nice if you managed to send a screenshot to Petronella via email. Of course, anything you have on this case I think will be useful, although I don't know if you have any other evidence. Anyway, for now we have to wait and see where the situation goes from here.
Доброго ранку Петронеллі, кілька днів тому я надіслала все, що мала, між електронними листами та екранами
Good morning to Petronella, a few days ago I sent everything I had between emails and screens
Buongiorno a Petronella ho mandato un po' di giorni fa tutto quello che avevo tra email e screen
Це саме те, що потрібно було зробити. Тепер настала черга нашої команди подивитися на все. Ми побачимо, куди вони потраплять.
That's exactly what needed to be done. Now it's our team's turn to look at everything. We'll see where our they end up.
Навіть я вніс 5000 індійських рупій і намагався зняти 38 000 індійських рупій. Він очікує на розгляд протягом 48 годин. Вони навіть не запитали жодних документів, а чат не працює.
Even i deposited 5,000 inr and trying to withdraw 38,000 inr. It's pending since 48 hours. They didn't even ask any documents and live chat not working .
Це ваше перше зняття коштів у цьому казино чи, можливо, у вас були раніше? Який спосіб оплати ви використали тут? Просто спробуйте бути терплячими, і, можливо, надішліть електронний лист до їх служби підтримки, якщо ви бачите, що нічого не відбувається. Ви можете увійти до свого облікового запису?
Is this your first withdrawal at this casino, or did you have any before, perhaps? What payment method did you used here? Just try to be little more patient, and maybe send an email to their support, if you see, that nothing is happening. Are you able to log in to your account?
Так, перший депозит і зняття. Але я грав у подібному казино (та сама компанія-власник, але мені заплатили, але там закрили мій рахунок 😂)
Тут навіть найгірший сайт, на який вони навіть не відповідають
Yes first deposit and withdraw. But I played in a similar casino( same owner company but they paid me but closed my account there 😂)
Here it's an even worst site they're not even replying
Неприємно і не дуже приємно, коли казино тобі не відповідає. Однак, якщо ви отримали трохи грошей від дочірніх казино, я сподіваюся, що так буде і тут.
Який спосіб оплати ви використовували?
It's frustrating and not very pleasant when the casino doesn't answer you. However, if you have received some money from sister casinos, I hope that will be the case here as well.
What payment method did you use ?
Я зробив депозит через upi (індійський), а як upi зняти нема. Я використовую біткойни (крипто) для виведення. Минуло 3 дні, і вони відповідають один раз на 24 години, що дадуть мені знати, коли це буде успішно. Але бачите, я бачив багато поганих відгуків про цей сайт. Лише коли casinoguru або askgamblers запитують у них оновлення, вони прискорюють процес.
I deposited via upi( Indian) and as upi withdraw is not there. I'm using bitcoin(crypto) to withdraw. It's been 3 days and they're replying once per 24 hours that they'll let me know once it's successful. But see I saw many bad reviews for this site . Only when casinoguru or askgamblers ask them for update they fasten up the process.
Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, перш ніж ми втрутимося, як Нік також пояснив вам у вашій скарзі . Тож, на жаль, зараз ми нічим не можемо вам допомогти. Чи пробували ви запитати службу підтримки, з чим, можливо, пов’язана ця затримка? Будь ласка, дайте нам знати, коли буде будь-яке оновлення, ми чекатимемо вашої відповіді.
We usually give casinos 14 full days to proceed the payment, before we intervene, as Nick has explained to you in your complaint as well. So unfortunately there is nothing much we can do right now to help you out. Have you tried to ask the customer support what is this delay about, perhaps? Please let us know whenever there is any update, we'll wait for your reply.
Я точно розумію, що це неприємно, якщо казино не відповідає, але, як згадувалося раніше, у нас є часові рамки, які ми даємо казино, щоб зробити все, що їм потрібно, щоб зняти кошти. Тому, коли це пройде, наша команда втрутиться, але до того часу вам також доведеться набратися терпіння.
Я також бачив, що казино повідомило вам, що вони повідомлять вам оновлену інформацію про ваше виведення коштів, тому, очевидно, вам доведеться зберігати холоднокровність, і, сподіваюся, це станеться якомога швидше.
Якщо у вас є оновлення, дайте мені знати. 👍☘️
I definitely understand that it's not nice if the casino doesn't respond, but as mentioned before, we have a time frame that we give the casinos to do everything they need to do in order to make a withdrawal. So when it passes then our team will intervene, but until then you will have to be patient too.
I also saw that the casino told you that they will give you an update on your withdrawal, so obviously you will have to keep a cool head and hopefully it will be as soon as possible.
If you have an update, let me know. 👍☘️
Привіт, не могли б ви розповісти більше про свою ситуацію? Як довго ви чекали і чому казино не хоче платити вам гроші? У них є причина? У вас уже є підтверджений рахунок у казино?
Розкажіть мені трохи більше, будь ласка.
Hello, could you say more about your situation ? How long have you been waiting and why the casino doesn't want to pay your money ? Do they have a reason ? Do you already have a verified account with the casino ?
Tell me a little more please.
У мене була та сама проблема з виграшем 4500 євро після багатьох електронних листів, і через деякий час мені заплатили лише 500, і виявилося, що це був бонус, і я не міг зняти суму, більшу за 500 євро
Я запитав умови бонусу, але вони не надіслали його мені, але на їхньому сайті не було умов
На мій погляд, ми всі повинні зібратися і добре розкритикувати, щоб вони заблокували свій сайт
Ніколи більше з такими платформами
Тримайся подалі
I had the same problem with a win of 4500 euros after many emails and after a while they only paid me 500 and it turned out that it was a bonus and I couldn't withdraw an amount higher than 500 euros
I asked for the terms and conditions of the bonus and they never sent it to me, but there were no terms and conditions on their site
In my opinion we should all get together and spread a good denunciation and make sure that they block their site
Never again with platforms like this
Stay away
Ho avuto lo stesso problema con una vincita di 4500 euro dopo tante email dopo un po' is tempo mi hanno pagato solo 500 uscendo fuori che era un bonus e non potevo ritirare una cifra piu alta di 500 euro
Ho chiesto termini e condizioni del bonus e non me l hanno mai inviato, ma sul loro sito non esisteva nessun termini e condizioni
Secondo me ci dobbiamo riunire tutti e spargere una bella denuncia far in modo che oscurano il loro sito
Mai più con piattaforme così
State alla larga
Привіт і дякую за це попередження!
Здається, є ще один момент, про який гравці повинні знати. Ви бачили його індекс безпеки, перш ніж вирішили там грати?
Добре, перевірте це тут 👈 , якщо вам цікаво.
Щодо бонусу, чи можна переглянути вашу історію бонусів або активний бонус десь на рахунку казино? На мою думку, це було б дуже зручно, особливо в цьому казино.
Hello, and thank you for this warning!
It seems like there is another point players should be aware of. Have you seen its safety index before you decided to play there?
Well, check it out here 👈, if you're interested.
Regarding the bonus, is it possible to see your bonus history or an active bonus somewhere in the casino account? In my opinion, it would be pretty handy, especially in this casino.
Забудьмо, що так краще
Порада всім таким гравцям, як я
Залиште ці сайти в спокої, не витрачайте гроші
Поки наливаємо все ок
Як тільки ви виграєте, починаються проблеми, але я не відповідаю на електронні листи, але оператори чату відповідають однаково, я не знайшов тисячі виправдань для того, щоб не платити, якщо ви почнете злитися, вони закриються ваш рахунок.
Абсурд, не будемо витрачати гроші
Let's forget that it's better
Advice to all players like me
Leave these sites alone, don't waste your money
As long as we pour everything ok
The moment you win, the problems start, but I don't respond to emails, but the chat operators all respond the same way, I haven't found a thousand excuses for not paying, if you start to get angry they'll close your account.
Absurd, let's not waste money
Lasciamo perdere che è meglio
Un consiglio a tutti i giocatori come me
Lasciate perdere questi siti non buttate soldi
Fino a quando versiamo tutto ok
Nel momento di un eventuale vincita iniziano i problemi, ma non rispondo alle email, ma gli operatori in chat rispondono tutti allo stesso modo, non trovato mille scuse pur di non pagare, se inizi ad incazzarti ti chiudono il conto.
Assurdo non buttiamo soldi
Мені безперечно прикро чути про ваш досвід казино.
Але чи стосується це вашої скарги, яку ви мали шість місяців тому? Якщо так, я бачив, що ви виграли за рахунок безкоштовного бонусу, і я не думаю, що 500 — це зовсім невелика сума. У вас не було жодних положень та умов, щоб заздалегідь розповісти, як працює бонус?
I'm definitely sorry to hear about the casino experience you had.
But does this apply to your complaint that you had six months ago ? If so, I saw that you won from a bonus that was free, and I don't think 500 is a small amount at all. You didn't have any Terms and Conditions to tell you in advance how the bonus works ?
Ні, тому я розлютився
Також тому, що на цьому сайті я заплатив більше 5000 євро менш ніж за 10 днів
Коли цей бонус надійшов, мені довелося досягти, якщо я не помиляюся, х 40, що я й зробив, і всі гроші, які я мав, були автоматично забрані, залишившись 300 євро. Я продовжував грати, поки не досяг цифри 4500 євро
Я також грав в інших казино, і під час виведення було сказано, що я не можу зняти більше 500 євро
У будь-якому випадку, зараз важливо, щоб інші гравці не потрапили на це, як я, і не витрачали гроші на ненадійні казино.
No, that's why I got pissed off
Also because on this site I paid more than 5000 euros in less than 10 days
When this bonus arrived I had to reach, if I'm not mistaken, x 40 which I did and automatically all the money I had was taken away leaving 300 euros I continued playing until I reached a figure of 4500 euros
I also played on other casinos and when making withdrawals it said that I could not withdraw more than 500 euros
Anyway, the important thing is now that other players don't fall for it like I did and waste money like this on unreliable casinos.
No per quello mi sono incazzato
Anche perché su questo sito ho versato più di 5000 euro in meno di 10 giorni
Quqndo mi è arrivato questo bonus bisognava raggiungere se non sbaglio x 40 cosa che ho fatto e in automatico si sono tolti tutti i soldi che avevo lasciando 300 euro ho continuato a giocare fino ad arrivare ad una cifra di 4500 euro
Ho giocato anche su altri casino e nel momento del prelievi mi usciva scritto che non potevo prelevare più di 500 euro
Cmq ormai è andata la cosa importante che altri giocatori non cascano come ho fatto io e buttano soldi così su casino inaffidabili.
Хм, я вважаю, що в казино завжди повинні десь згадуватися такі речі. Максимальне виведення бонусів напевно, а також незалежно від того, чи обмеження здійснюється одразу після відіграшу бонусу чи після зняття. Якщо це не стосується окремого бонусу, який надсилається вам електронною поштою, це має бути принаймні в Умовах використання.
Однак, якщо ви ніде не можете знайти таких речей, у такому випадку я завжди звернуся в службу підтримки або в чат, щоб дізнатися цю інформацію.
Якби мені не могли сказати, то я б не грав у казино з бонусом. 🙁
Hm, I think a casino should always have such things mentioned somewhere. Max cashout on bonuses for sure and also whether the cap is done right after wagering the bonus or upon withdrawal. If it's not in the case of a single bonus that is sent to you via email, it should at least be in the Terms and Conditions.
However, if you can't find such things anywhere, in that case I would always contact support or live chat to find out this information.
If they couldn't tell me, then I wouldn't play in a casino with a bonus. 🙁
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.