ФорумКазиноBetMartini Casino - загальне обговорення

BetMartini Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від simplyme
|
3074 переглядів 43 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
6 міс. тому

Якщо я не помиляюся, я надіслав скріншот із бонусами електронною поштою

Автоматичний переклад.
Felicefg
6 міс. тому

Що ж, шкода, чесно кажучи, що ви не можете отримати доступ до цієї інформації, оскільки вас заблокували. Але з іншого боку, приємно, якщо вам вдалося надіслати Петронеллі електронною поштою знімок екрана. Звичайно, я думаю, що все, що ви маєте щодо цієї справи, буде корисним, хоча я не знаю, чи є у вас якісь інші докази. У будь-якому разі, наразі ми повинні почекати і подивитися, як розвиватиметься ситуація.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброго ранку Петронеллі, кілька днів тому я надіслала все, що мала, між електронними листами та екранами

Автоматичний переклад.
Felicefg
6 міс. тому

Це саме те, що потрібно було зробити. Тепер настала черга нашої команди подивитися на все. Ми побачимо, куди вони потраплять.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Навіть я вніс 5000 індійських рупій і намагався зняти 38 000 індійських рупій. Він очікує на розгляд протягом 48 годин. Вони навіть не запитали жодних документів, а чат не працює.

Автоматичний переклад.
kiran1463
1 місяць тому

Це ваше перше зняття коштів у цьому казино чи, можливо, у вас були раніше? Який спосіб оплати ви використали тут? Просто спробуйте бути терплячими, і, можливо, надішліть електронний лист до їх служби підтримки, якщо ви бачите, що нічого не відбувається. Ви можете увійти до свого облікового запису?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, перший депозит і зняття. Але я грав у подібному казино (та сама компанія-власник, але мені заплатили, але там закрили мій рахунок 😂)

Тут навіть найгірший сайт, на який вони навіть не відповідають

Автоматичний переклад.
kiran1463
1 місяць тому

Неприємно і не дуже приємно, коли казино тобі не відповідає. Однак, якщо ви отримали трохи грошей від дочірніх казино, я сподіваюся, що так буде і тут.

Який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зробив депозит через upi (індійський), а як upi зняти нема. Я використовую біткойни (крипто) для виведення. Минуло 3 дні, і вони відповідають один раз на 24 години, що дадуть мені знати, коли це буде успішно. Але бачите, я бачив багато поганих відгуків про цей сайт. Лише коли casinoguru або askgamblers запитують у них оновлення, вони прискорюють процес.

Автоматичний переклад.
kiran1463
1 місяць тому

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, перш ніж ми втрутимося, як Нік також пояснив вам у вашій скарзі . Тож, на жаль, зараз ми нічим не можемо вам допомогти. Чи пробували ви запитати службу підтримки, з чим, можливо, пов’язана ця затримка? Будь ласка, дайте нам знати, коли буде будь-яке оновлення, ми чекатимемо вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Будь ласка, вони навіть не відповідають на пошту вже 4 дні. Зверніться безпосередньо до казино.

Автоматичний переклад.
kiran1463
1 місяць тому

Я точно розумію, що це неприємно, якщо казино не відповідає, але, як згадувалося раніше, у нас є часові рамки, які ми даємо казино, щоб зробити все, що їм потрібно, щоб зняти кошти. Тому, коли це пройде, наша команда втрутиться, але до того часу вам також доведеться набратися терпіння.

Я також бачив, що казино повідомило вам, що вони повідомлять вам оновлену інформацію про ваше виведення коштів, тому, очевидно, вам доведеться зберігати холоднокровність, і, сподіваюся, це станеться якомога швидше.

Якщо у вас є оновлення, дайте мені знати. 👍☘️

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

шахрайство. Вони не виплачують кошти

Автоматичний переклад.
Azael
2 тиж. тому

Привіт, не могли б ви розповісти більше про свою ситуацію? Як довго ви чекали і чому казино не хоче платити вам гроші? У них є причина? У вас уже є підтверджений рахунок у казино?

Розкажіть мені трохи більше, будь ласка.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

У мене була та сама проблема з виграшем 4500 євро після багатьох електронних листів, і через деякий час мені заплатили лише 500, і виявилося, що це був бонус, і я не міг зняти суму, більшу за 500 євро

Я запитав умови бонусу, але вони не надіслали його мені, але на їхньому сайті не було умов


На мій погляд, ми всі повинні зібратися і добре розкритикувати, щоб вони заблокували свій сайт

Ніколи більше з такими платформами

Тримайся подалі

Автоматичний переклад.
Felicefg
1 тиждень тому

Привіт і дякую за це попередження!

Здається, є ще один момент, про який гравці повинні знати. Ви бачили його індекс безпеки, перш ніж вирішили там грати?

Добре, перевірте це тут 👈 , якщо вам цікаво.

Щодо бонусу, чи можна переглянути вашу історію бонусів або активний бонус десь на рахунку казино? На мою думку, це було б дуже зручно, особливо в цьому казино.


Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Забудьмо, що так краще

Порада всім таким гравцям, як я

Залиште ці сайти в спокої, не витрачайте гроші

Поки наливаємо все ок

Як тільки ви виграєте, починаються проблеми, але я не відповідаю на електронні листи, але оператори чату відповідають однаково, я не знайшов тисячі виправдань для того, щоб не платити, якщо ви почнете злитися, вони закриються ваш рахунок.

Абсурд, не будемо витрачати гроші


Автоматичний переклад.
Felicefg
1 тиждень тому

Мені безперечно прикро чути про ваш досвід казино.

Але чи стосується це вашої скарги, яку ви мали шість місяців тому? Якщо так, я бачив, що ви виграли за рахунок безкоштовного бонусу, і я не думаю, що 500 — це зовсім невелика сума. У вас не було жодних положень та умов, щоб заздалегідь розповісти, як працює бонус?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Ні, тому я розлютився

Також тому, що на цьому сайті я заплатив більше 5000 євро менш ніж за 10 днів

Коли цей бонус надійшов, мені довелося досягти, якщо я не помиляюся, х 40, що я й зробив, і всі гроші, які я мав, були автоматично забрані, залишившись 300 євро. Я продовжував грати, поки не досяг цифри 4500 євро


Я також грав в інших казино, і під час виведення було сказано, що я не можу зняти більше 500 євро

У будь-якому випадку, зараз важливо, щоб інші гравці не потрапили на це, як я, і не витрачали гроші на ненадійні казино.

Автоматичний переклад.
Felicefg
1 тиждень тому

Хм, я вважаю, що в казино завжди повинні десь згадуватися такі речі. Максимальне виведення бонусів напевно, а також незалежно від того, чи обмеження здійснюється одразу після відіграшу бонусу чи після зняття. Якщо це не стосується окремого бонусу, який надсилається вам електронною поштою, це має бути принаймні в Умовах використання.

Однак, якщо ви ніде не можете знайти таких речей, у такому випадку я завжди звернуся в службу підтримки або в чат, щоб дізнатися цю інформацію.

Якби мені не могли сказати, то я б не грав у казино з бонусом. 🙁

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого