ФорумКазиноBetMartini Casino - загальне обговорення

BetMartini Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від simplyme
|
7390 переглядів 55 відповідей |
|
12 3
Jaro
7 міс. тому

Чекаю більше тижня. Я не знаю, в чому проблема. Я кілька разів запитував у чаті і щоразу отримую ту саму відповідь. Про оплату я буду проінформований на електронну пошту. Обліковий запис не перевірено, тому що вони не просили його перевірити.

Автоматичний переклад.
Azael
7 міс. тому

Гаразд, дякую за відповідь. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тому, якщо казино не зв’яжеться з вами з оновленням, обов’язково зв’яжіться з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Я бачу, що казино ще не вимагає від вас верифікації свого облікового запису, тож тепер нам, ймовірно, доведеться почекати та подивитися, чи нададуть вони вам якусь інформацію про зняття коштів, як вони сказали, чи ні. Який спосіб оплати ви намагаєтеся зняти?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я використовую криптовалюту для платежів

Автоматичний переклад.
Azael
7 міс. тому

добре. Тому, як я сказав, нам доведеться бути терплячими, і якщо тим часом нічого не зміниться, ви можете подати нам скаргу.

Звичайно, я намагався б тримати інформацію про відкликання, і, сподіваюся, це вийде добре.

Я буду тут, коли у вас буде оновлення.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я чекав на оплату більше трьох тижнів. Акаунт підтверджено. Служба підтримки клієнтів завжди відповідає, що про здійснений платіж я буду проінформований електронною поштою. шахрайство.

Автоматичний переклад.
Azael
6 міс. тому

Можливо, ви думали про те, щоб подати скаргу? Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вони видалили всю мою історію ігор і транзакцій. Вони вважають, що я ніколи не користувався послугами їхнього казино.

Я застерігаю інших від гри з цими шахраями.

Автоматичний переклад.
Azael
6 міс. тому

Мені дуже шкода, але якщо ми не матимемо доказів цього, ми не зможемо вам допомогти. Тому, будь ласка, перегляньте скаргу, ми тут, щоб допомогти, коли це можливо.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вітаю,

Ви також ведете справи про виграш у спортивних змаганнях?

Я надіслав запит на зняття коштів минулого понеділка (я вніс 150 євро, отримав 150 бонус і виграв майже 680 євро, але з реальними грошима, я ніколи не втрачав свій депозит, тому отримані виграші НЕ з бонусу), минуло 5 робочих днів, жодного руху у розділі незавершених вилучень. Чат не працює, а електронною поштою мені можуть відповісти лише те, що виведенням займається відділ KYC. Так як це моє перше зняття коштів, вони навіть хоча б не попросили документи для верифікації рахунку... Я починаю хвилюватися.

У мене є скріншоти списку транзакцій, чи можу я зробити ще щось?

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
davidem85
1 місяць тому

Привіт.

На жаль, у нас немає відділу, який займався б справами, пов’язаними зі спортом.

Майте на увазі, що зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, і не завжди потрібно підтверджувати свій обліковий запис.

Повідомляйте нас про це, щоб за потреби ми могли запропонувати веб-сайти, які зазвичай займаються справами, пов’язаними зі спортом.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

14 календарних днів чи робочих днів? Що це за сайти спортивних скарг?

дякую

Автоматичний переклад.
davidem85
1 місяць тому

Більшість казино не проводять виведення коштів у вихідні, тому 14 повних днів у цьому випадку означають робочі дні.

Я можу опублікувати вам посилання тут, щоб ви їх перевірили. Ось сайти, на які можна подати скаргу щодо ставок на спорт:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо у вас буде досвід роботи з ними в майбутньому, обов’язково повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

вимагали перевірки тільки на мої постійні запитання про відкладене виведення коштів, а зараз, після того, як я надіслала всі документи, мені ніхто не відповідає, через прибуток у 40 доларів. Я надіслав посвідчення/виписку з банківського рахунку/селфі.

Автоматичний переклад.
Miroslaw666
1 місяць тому

Привіт, це класичний процес казино, який гравці повинні перевірити самостійно. Важливо, як довго ви чекаєте і намагаєтеся пройти цю процедуру? Бачу, документи, які вимагають, теж загальні.

Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів, щоб перевірити гравця та надіслати йому гроші. Якщо ви не дізналися нічого нового за цей час і ситуація не змінилася, повідомте нам, і ми спробуємо розібратися в ситуації.

Сподіваюся, що в цьому не буде необхідності, і це буде вирішено якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Минуло більше 2 тижнів, після довгого часу мій рахунок верифікували, кошти надійшли на рахунок.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Miroslaw666
2 тиж. тому

Дякую за відповідь, все добре, все добре, як кажуть, так? Скільки часу зайняв увесь процес і скільки часу знадобилося вам, щоб отримати гроші після перевірки?

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого