ГоловнаФорумКазиноBeem Casino - загальне обговорення

Beem Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від franztheuerw
|
47 023 переглядів 143 відповідей |
|
1...3 4 5...8

Будь ласка, подивіться уважніше на нові 5-зіркові оцінки користувачів. Я впевнений на 99,9 відсотків, що вони самі з Beem Casino. Усі вони нові облікові записи, які мають лише один рейтинг... ?

Автоматичний переклад.
Xestery

Мене це теж здивувало, купа нових випадків і скарг і раптом нові 5-зіркові рейтинги.

Автоматичний переклад.
Tobias111

Привіт,

гравець щойно отримав повну оплату. Дуже хороший знак для інших, сподіваюся:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/beem-casino-good-reputation-very-bad-payout#post-19559

Автоматичний переклад.
Radka

Чудово, це хороший знак, будемо сподіватися, що все обійдеться добре для всіх і що ми зможемо спокійно продовжувати грати там у майбутньому

Автоматичний переклад.

Привіт Радка


Чого я не розумію, зараз є так багато казино на Кюрасао, які не мають таких проблем, незважаючи на вторгнення.

Перевірка та оплата проходять бездоганно.


Тому я не розумію, чому Beem Casino має так багато відкритих справ одночасно.


Хіба в Casino Guru не повинні бути відкриті тонни справ в інших казино?

Якось тривожно, що в Beem Casino було відкрито стільки справ за такий короткий проміжок часу.

Тим не менш, я сподіваюся, що все ще має щасливий кінець і всі гравці отримають свої гроші

Автоматичний переклад.

Щодо повільного процесу верифікації: це не має жодного відношення до банківських платіжних чеків, але я припускаю, що співробітники зараз просто занадто зайняті.

Щодо вашого запитання щодо інших ліцензованих казино Кюрасао – той факт, що у вас є ліцензія на Кюрасао, не означає, що у вас є офіси на Кюрасао. Казино розташовані в усіх країнах світу, які ви можете собі уявити. Ось чому деякі казино можуть постраждати, а деякі взагалі не повинні піклуватися про це.

Автоматичний переклад.
Daniel

Добре, дякую за відповідь. Після сьогоднішньої консультації я повинен набратися терпіння для перевірки.

На жаль, у мене є серйозні сумніви, чи це колись станеться і чи будуть виплачені мої гроші.

Але давайте думати позитивно.

Автоматичний переклад.
Tobias111

Привіт - так, давайте будемо позитивними.

Чому ви думаєте, що вас не підтвердять і не отримаєте свій виграш?

Схоже, що ця проблема із затримкою з часом стабілізується.

Автоматичний переклад.
Radka

привіт,


Я дуже стурбований тим, що сталося таке накопичення відкритих справ.

Сподіваюся, що проблеми дійсно пов'язані з фактом вторгнення і казино не є платоспроможним.

Якщо перевірка та виплати все ще працюють, а казино Beem дійсно перебуває в ситуації через вторгнення, я також готовий продовжувати грати тут і змінити свій рейтинг на позитивний.

Тоді я теж розумію казино.

Але ви, напевно, можете оцінити ситуацію краще, ніж ми, гравці, оскільки контактуєте з представниками.

Я також хотів би подякувати Casino Guru за вже надану допомогу.

Але на даний момент у мене є певні сумніви

Змінено
Автоматичний переклад.
Tobias111

Привіт, Тобіас111.

Я розумію ваші сумніви, справді розумію.

Давайте зупинимося на фактах, вони в цілому не такі негативні, подивимося.

Я не маю наміру турбувати вас більше ніякими здогадами,

Я буду стежити за ходом вашої скарги.




Автоматичний переклад.

привіт,


хтось робив щось або щось нове, що також має проблеми?


Звичайно, сьогодні знову звичайні заяви в чаті, тим більше, що у вас не було відчуття, що ви хочете допомогти.

Дуже розчаровує.

Автоматичний переклад.

Для мене нічого нового, лише вибачення та вибачення, на жаль

Автоматичний переклад.

привіт,


хтось робив щось або щось нове, що також має проблеми?


Звичайно, сьогодні знову звичайні заяви в чаті, тим більше, що у вас не було відчуття, що ви хочете допомогти.

Дуже розчаровує.

Автоматичний переклад.

Шкода це чути.

Новий тиждень – я б сказав, нові можливості.


Автоматичний переклад.

Для мене нічого нового, лише вибачення та вибачення, на жаль

Автоматичний переклад.

Здравствуйте,

Звучить не дуже оптимістично, але я б сказав, давайте трохи почекаємо.

Казино вже заплатило деяким гравцям, тому не має особливого сенсу миттєво припиняти оплату решті.

Автоматичний переклад.
Radka

Це вірно. Але я не розумію, як казино може платити одним гравцям, а іншим ні? Очевидно, казино не може отримати свої гроші в банку.

Автоматичний переклад.
Xestery

Це може допомогти прискорити процес, якщо ви подасте скаргу на нашому веб-сайті. Кількість скарг, які ми маємо щодо зняття коштів, повільно зменшується, тому це може бути хорошим знаком.

Автоматичний переклад.
Daniel

Тоді будемо сподіватися, що піде в гору. Це не може бути добре для казино, якщо воно має погані відгуки.

На жаль, процес перевірки на даний момент також дуже повільний

Автоматичний переклад.
Daniel

Дякую, Даніель


За вашою порадою я щойно подав скаргу

Змінено
Автоматичний переклад.
Xestery

Здравствуйте,

Я бачу, що таймер показує додаткові 4 дні. Враховуючи обставини, я сподіваюся, що вони доживуть до повних двох тижнів.

Автоматичний переклад.

Тоді будемо сподіватися, що піде в гору. Це не може бути добре для казино, якщо воно має погані відгуки.

На жаль, процес перевірки на даний момент також дуже повільний

Автоматичний переклад.

Здравствуйте,

Я цілком впевнений, що казино не хоче, щоб через цю ситуацію знижували свій рейтинг. Відверто кажучи, усе необхідне адміністрування все одно має бути виконано, незалежно від того, скільки людей може працювати над цим безпосередньо.

Будемо сподіватися, що це закінчиться досить скоро.

Автоматичний переклад.

Я щойно надіслав усе ще раз. Однозначно в 20-й раз.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого