ФорумКазиноBeem Casino - загальне обговорення

Beem Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від franztheuerw
|
26163 переглядів 143 відповідей |
|
1...3 4 5...8
Додати публікацію
2 р. тому

Будь ласка, подивіться уважніше на нові 5-зіркові оцінки користувачів. Я впевнений на 99,9 відсотків, що вони самі з Beem Casino. Усі вони нові облікові записи, які мають лише один рейтинг... ?

Автоматичний переклад.
Xestery
2 р. тому

Мене це теж здивувало, купа нових випадків і скарг і раптом нові 5-зіркові рейтинги.

Автоматичний переклад.
Tobias111
2 р. тому

Привіт,

гравець щойно отримав повну оплату. Дуже хороший знак для інших, сподіваюся:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/beem-casino-good-reputation-very-bad-payout#post-19559

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Чудово, це хороший знак, будемо сподіватися, що все обійдеться добре для всіх і що ми зможемо спокійно продовжувати грати там у майбутньому

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка


Чого я не розумію, зараз є так багато казино на Кюрасао, які не мають таких проблем, незважаючи на вторгнення.

Перевірка та оплата проходять бездоганно.


Тому я не розумію, чому Beem Casino має так багато відкритих справ одночасно.


Хіба в Casino Guru не повинні бути відкриті тонни справ в інших казино?

Якось тривожно, що в Beem Casino було відкрито стільки справ за такий короткий проміжок часу.

Тим не менш, я сподіваюся, що все ще має щасливий кінець і всі гравці отримають свої гроші

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Щодо повільного процесу верифікації: це не має жодного відношення до банківських платіжних чеків, але я припускаю, що співробітники зараз просто занадто зайняті.

Щодо вашого запитання щодо інших ліцензованих казино Кюрасао – той факт, що у вас є ліцензія на Кюрасао, не означає, що у вас є офіси на Кюрасао. Казино розташовані в усіх країнах світу, які ви можете собі уявити. Ось чому деякі казино можуть постраждати, а деякі взагалі не повинні піклуватися про це.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Добре, дякую за відповідь. Після сьогоднішньої консультації я повинен набратися терпіння для перевірки.

На жаль, у мене є серйозні сумніви, чи це колись станеться і чи будуть виплачені мої гроші.

Але давайте думати позитивно.

Автоматичний переклад.
Tobias111
2 р. тому

Привіт - так, давайте будемо позитивними.

Чому ви думаєте, що вас не підтвердять і не отримаєте свій виграш?

Схоже, що ця проблема із затримкою з часом стабілізується.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

привіт,


Я дуже стурбований тим, що сталося таке накопичення відкритих справ.

Сподіваюся, що проблеми дійсно пов'язані з фактом вторгнення і казино не є платоспроможним.

Якщо перевірка та виплати все ще працюють, а казино Beem дійсно перебуває в ситуації через вторгнення, я також готовий продовжувати грати тут і змінити свій рейтинг на позитивний.

Тоді я теж розумію казино.

Але ви, напевно, можете оцінити ситуацію краще, ніж ми, гравці, оскільки контактуєте з представниками.

Я також хотів би подякувати Casino Guru за вже надану допомогу.

Але на даний момент у мене є певні сумніви

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Tobias111
2 р. тому

Привіт, Тобіас111.

Я розумію ваші сумніви, справді розумію.

Давайте зупинимося на фактах, вони в цілому не такі негативні, подивимося.

Я не маю наміру турбувати вас більше ніякими здогадами,

Я буду стежити за ходом вашої скарги.




Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт,


хтось робив щось або щось нове, що також має проблеми?


Звичайно, сьогодні знову звичайні заяви в чаті, тим більше, що у вас не було відчуття, що ви хочете допомогти.

Дуже розчаровує.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Для мене нічого нового, лише вибачення та вибачення, на жаль

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт,


хтось робив щось або щось нове, що також має проблеми?


Звичайно, сьогодні знову звичайні заяви в чаті, тим більше, що у вас не було відчуття, що ви хочете допомогти.

Дуже розчаровує.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шкода це чути.

Новий тиждень – я б сказав, нові можливості.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Для мене нічого нового, лише вибачення та вибачення, на жаль

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте,

Звучить не дуже оптимістично, але я б сказав, давайте трохи почекаємо.

Казино вже заплатило деяким гравцям, тому не має особливого сенсу миттєво припиняти оплату решті.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Це вірно. Але я не розумію, як казино може платити одним гравцям, а іншим ні? Очевидно, казино не може отримати свої гроші в банку.

Автоматичний переклад.
Xestery
2 р. тому

Це може допомогти прискорити процес, якщо ви подасте скаргу на нашому веб-сайті. Кількість скарг, які ми маємо щодо зняття коштів, повільно зменшується, тому це може бути хорошим знаком.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Тоді будемо сподіватися, що піде в гору. Це не може бути добре для казино, якщо воно має погані відгуки.

На жаль, процес перевірки на даний момент також дуже повільний

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Дякую, Даніель


За вашою порадою я щойно подав скаргу

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Xestery
2 р. тому

Здравствуйте,

Я бачу, що таймер показує додаткові 4 дні. Враховуючи обставини, я сподіваюся, що вони доживуть до повних двох тижнів.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тоді будемо сподіватися, що піде в гору. Це не може бути добре для казино, якщо воно має погані відгуки.

На жаль, процес перевірки на даний момент також дуже повільний

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте,

Я цілком впевнений, що казино не хоче, щоб через цю ситуацію знижували свій рейтинг. Відверто кажучи, усе необхідне адміністрування все одно має бути виконано, незалежно від того, скільки людей може працювати над цим безпосередньо.

Будемо сподіватися, що це закінчиться досить скоро.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я щойно надіслав усе ще раз. Однозначно в 20-й раз.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого