ФорумКазиноBeem Casino - загальне обговорення

Beem Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від franztheuerw
|
38013 переглядів 143 відповідей |
|
1...4 5 6...8
Xestery
2 р. тому

Я бачу, що Петронела вже відреагувала на це. Будемо сподіватися, що ви отримаєте гроші в розумний час.

Автоматичний переклад.
Anonymized322
2 р. тому

Здравствуйте,

ви також боретеся з перевіркою в Beem Casino?

Я бачу, що ви подали скаргу на Casinoin , і перевірка пройшла успішно.

Будь ласка, попросіть вивести гроші в Casinoin.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

привіт,


чи здається Beem Casino краще справляється з поточними проблемами?

Як бачите, кількість відкритих справ зменшується, а в результаті розкривається більше справ ?

Яка ваша думка щодо цього?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Сподіваюся, це спрацює, це було повне божевілля.🙈

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт,


чи здається Beem Casino краще справляється з поточними проблемами?

Як бачите, кількість відкритих справ зменшується, а в результаті розкривається більше справ ?

Яка ваша думка щодо цього?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт,

Я думаю, що вони мають справу з цим, деяким гравцям вже заплатили, і я бачу, що виплачені суми відрізняються, тому я б сказав, що вони працюють над цією купою. На жаль, я не маю жодних внутрішніх подробиць, якими можна поділитися.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добре, тоді будемо сподіватися, що позитивна тенденція збережеться і що решта все одно отримає свої гроші.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сподіваюся, це спрацює, це було повне божевілля.🙈

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

ви говорите про проблему KYC в Beem Casino, будь ласка? Якщо так, то чи потрібна вам допомога чи просто прокоментуйте свій останній досвід роботи з Casinoin? 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, команда Casino-Guru, я задав у чаті Beem Live кілька запитань щодо мого балансу після завершення ставки бонусу – через 10-кратну максимальну виплату з бонусу. Я був повністю збентежений, що станеться з моїм балансом, якщо я маю більш ніж 10-кратну суму депозиту.

Вони в основному сказали мені, що я можу зняти в 10 разів більшу суму і грати з рештою грошей - для розваги... це означає, що в попередні рази, коли я закінчував ставки і намагався підвищити свій баланс, але не вдалося, я просто викинув гроші - я думав, зробивши ставку це був би справжній баланс, з яким я можу грати. Дуже вводить в оману, але добре.

Потім я запитав, що мені потрібно знати, якщо я хочу зробити ще один депозит, але все ще маючи на балансі ці "веселі" гроші - після чого співробітники підтримки не дали мені справжньої відповіді, просто звинувативши мене в бажанні обдурити систему і що вони повідомлять свою фінансову команду, щоб стежити за мною - дуже приємний персонал підтримки..

Чи можу я надіслати журнали чату комусь, щоб побачити, що вони роблять із цієї розмови?


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Deuce
2 р. тому

Здравствуйте,

Мушу сказати, що я б не грав з жодним бонусом, якщо за рахунок цього бонусу можна виплатити лише 10-кратний депозит, саме з тієї причини, що я не хотів би, щоб мої гроші «конвертувалися» в веселі гроші - зовсім не весело, я б сказав.

Багато гравців вважають за краще взагалі не отримувати бонуси.

Не соромтеся розміщувати скріншоти тут. Інші гравці можуть мати деякі коментарі, і їм також може бути цікаво побачити цю бесіду.


Автоматичний переклад.
Deuce
2 р. тому

Привіт, не могли б ви переслати мені журнали чату на daniel@casino.guru? Я хотів би поглянути на це.

До речі, дуже добре, що ви звернулися до підтримки, але частина з грошима, яку ви можете використати на «грати для розваги», мені звучить дуже туманно. Якщо ви знімаєте в 10 разів свій депозит, решта виграшів буде анульовано. Це воно.

Що станеться, якщо ви виграєте джекпот, граючи на гроші, які були б реальним балансом, але раніше грали лише для розваги? Я знаю, що шанси дуже низькі, але якщо ви виграєте великий джекпот, постачальник ігор виплачує джекпот казино. Тоді казино може сказати вам - добре, але ми сказали вам, що ви можете грати лише для розваги, тому ми зберігаємо джекпот.

Ситуації, коли у вас є гроші, які ви не можете використати ні на що, окрім гри для розваги, ніколи не повинно бути. У вас або є бонусні гроші, де вимога щодо ставок має бути повною, або у вас є реальні гроші, які ви можете використовувати для гри, виграшу, а потім ви можете зняти свій виграш. Між ними немає нічого.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Привіт, Данило, дякую за відповідь! Я надіслав вам журнали.

так? В інших казино з максимальними виплатами з бонусів я звик, що решта мого балансу анулюється після завершення ставки або після зняття.

В іншому чаті зі службою підтримки я запитав їх, чи можуть вони принаймні анулювати мій баланс (тому що я абсолютно не зацікавлений зменшувати 450 євро просто для «розваги»), і служба підтримки сказала мені, що вони не можуть цього зробити, і я повинен грати до нуля..

Ніколи не думав про сценарії джекпоту, але це також хороший момент, я просто думав про те, що станеться з щоденними цінами від постачальників тощо.

Наперед дякую за ваш час.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Deuce
2 р. тому

Дякую, я вже зв’язався з казино щодо цього та відповів на вашу електронну пошту 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Нове оновлення моєї ситуації: я вніс 20 євро в казино beem, виграв 400 євро, звісно, мав лише 200 на рахунку через 10-кратний оборот... виплатив ці гроші, подав документи для підтвердження, і нічого не сталося для 2 місяці. Моє виведення було скасовано, а мої 200 євро видалено. Казино каже, що я порушив процедуру реєстрації, тому що під час реєстрації мені довелося ввести країну громадянства в поле країни, а не місце проживання. Незважаючи ні на що, на сайті є будь-які мої документи. Скажімо, документ, що підтверджує адресу, все. На жаль, команда гуру казино не змогла мені допомогти, оскільки справу було закрито. Але я поскаржився в Curacao egaming, вони були дуже швидкими та дуже корисними. Наразі ще тривають обговорення електронною поштою, але я надіслав усі свої документи й у гарному настрої. Таке казино просто треба зловити.

Автоматичний переклад.
Ella092
2 р. тому

Привіт,

ми закрили цю скаргу як "проти чесних азартних ігор" просто тому, що нечесно не платити жодному гравцеві лише за дотримання якоїсь незрозумілої форми реєстрації:

«Причиною неясності стала неінтуїтивна реєстраційна форма та розбіжності в перекладі умов і умов казино».

Зберігайте гарний настрій та поділіться своїм прогресом, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Ella092
2 р. тому

Привіт, я пам'ятаю ваш випадок. Казино навіть отримало чорні бали за це https://casino.guru/beem-casino-player-s-struggling-to-pass-the-kyc

Я радий, що ви звернулися до органу ліцензування, і вони дійсно відреагували! Я не впевнений, що я згадував тут у цій темі чи в іншій, але щоразу, коли в реєстраційній формі вказано «Країна», я вважаю, що вам потрібно додати місце, де ви зараз живете. Коли написано «Національність», то, звичайно, це інший випадок.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Оновлення: сайт казино нещодавно оновив умови обслуговування, тепер раптом написано, що ви повинні ввести своє громадянство, звісно, вони переслали цей скріншот компанії Curaçao Egaming електронною поштою та наполягали, що так було весь час. але оскільки я зробив його скріншот у березні, а на ньому все ще було написано «РЕЗИДЕНЦІЯ ГРАВЦЯ», я, звичайно, також надіслав цей скріншот до Curacao egaming 🙂 для мене виглядає як явний випадок шахрайства. Вони також не очікували, що у мене буде скріншот. Сподіваюся, я продовжую приходити, хлопці! Неодмінно буде тримати вас в курсі. Теплі вітання

Автоматичний переклад.
Ella092
2 р. тому

Привіт і дякую за оновлення!

Мушу сказати, що мені здається трохи наївним робити вигляд, ніби умови були такими весь час...

1 твердий бал для вас! 🙂👍

Будемо з нетерпінням чекати розвитку.

Залишайтеся добре.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт zusammen ich wollte euch updaten!

У цьому випадку CEG приймає рішення на користь Гравця, оскільки:

Ми прийшли до висновку, що гравець зробив справжню помилку і в’їхав до Німеччини замість Італії, ми переглянули надані докази і можемо підтвердити, що Carta d'identità, надіслана гравцем, може бути прийнята як дійсне посвідчення особи з фотографією, видане державним органом.

Гравець виконав необхідну перевірку KYC / облікового запису, яку запитав Оператор.


У цьому випадку CEG постановляє, що спір між сторонами вирішується наступним чином:

Гравцю буде відшкодовано 200 євро (двісті євро)

Недотримання сторонами цього рішення може призвести до дисциплінарного стягнення CEG проти будь-якої зі сторін.


Ich hab es geschafft!!! Ein Danke geht raus an casino guru, ohne euch hätte ich es niemals geschafft!!! Данке❤️

Автоматичний переклад.
Ella092
2 р. тому

Привіт Ella092!

Справедливість відбулася! 🙂

Щиро дякую, що поділилися гарною новиною!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я хочу поскаржитися на партнерську програму цього казино. Ми зв'язалися з менеджерами, домовилися про угоду. Зі свого боку ми виконали всі умови, після чого керівники нас просто ігнорують, не відповідають. Вони читають чат і просто мовчать. Ми не можемо отримати свої кошти. Жахлива співпраця. filefilefile

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого