2 р. тому
Я бачу, що Петронела вже відреагувала на це. Будемо сподіватися, що ви отримаєте гроші в розумний час.
I can see that Petronela already reacted to it. Let's hope you'll receive the money within a reasonable time.
1
Я бачу, що Петронела вже відреагувала на це. Будемо сподіватися, що ви отримаєте гроші в розумний час.
I can see that Petronela already reacted to it. Let's hope you'll receive the money within a reasonable time.
Здравствуйте,
ви також боретеся з перевіркою в Beem Casino?
Я бачу, що ви подали скаргу на Casinoin , і перевірка пройшла успішно.
Будь ласка, попросіть вивести гроші в Casinoin.
Hello,
are you struggling with the verification in Beem Casino as well?
I can see that you submitted the complaint against Casinoin and the verification was successful.
Kindly request the withdrawal in Casinoin.
привіт,
чи здається Beem Casino краще справляється з поточними проблемами?
Як бачите, кількість відкритих справ зменшується, а в результаті розкривається більше справ ?
Яка ваша думка щодо цього?
Hi there,
does Beem Casino seem to be getting a better handle on the current problems?
As you can see, the cases opened are decreasing and as a result more cases are being solved ?
What is your opinion about this ?
Hallo,
scheint das Beem Casino die aktuellen Probleme besser in den Griff zu bekommen ?
Wie man sehen kann, nehmen die eröffneten Fälle ab und es werden dadurch mehr Fälle gelöst ?
Wie ist eure Meinung dazu ?
привіт,
чи здається Beem Casino краще справляється з поточними проблемами?
Як бачите, кількість відкритих справ зменшується, а в результаті розкривається більше справ ?
Яка ваша думка щодо цього?
Hi there,
does Beem Casino seem to be getting a better handle on the current problems?
As you can see, the cases opened are decreasing and as a result more cases are being solved ?
What is your opinion about this ?
Hallo,
scheint das Beem Casino die aktuellen Probleme besser in den Griff zu bekommen ?
Wie man sehen kann, nehmen die eröffneten Fälle ab und es werden dadurch mehr Fälle gelöst ?
Wie ist eure Meinung dazu ?
привіт,
Я думаю, що вони мають справу з цим, деяким гравцям вже заплатили, і я бачу, що виплачені суми відрізняються, тому я б сказав, що вони працюють над цією купою. На жаль, я не маю жодних внутрішніх подробиць, якими можна поділитися.
Hi there,
I think they're dealing with it, some players got already paid and I can see that amounts paid vary so I'd say that they are working on this pile. I do not have any inside details to share, sadly.
Добре, тоді будемо сподіватися, що позитивна тенденція збережеться і що решта все одно отримає свої гроші.
Ok, then let's hope that the positive trend will continue and that the rest of us will still get our money.
Ok , dann hoffen wir mal, das sich der positive Trend fortsetzt und auch wir anderen unser Geld noch erhalten.
Привіт,
ви говорите про проблему KYC в Beem Casino, будь ласка? Якщо так, то чи потрібна вам допомога чи просто прокоментуйте свій останній досвід роботи з Casinoin? 🙂
Hello there,
are you talking about KYC problem in the Beem Casino, please? If so, do you need any help or just comment your recent experience with Casinoin, please? 🙂
Привіт, команда Casino-Guru, я задав у чаті Beem Live кілька запитань щодо мого балансу після завершення ставки бонусу – через 10-кратну максимальну виплату з бонусу. Я був повністю збентежений, що станеться з моїм балансом, якщо я маю більш ніж 10-кратну суму депозиту.
Вони в основному сказали мені, що я можу зняти в 10 разів більшу суму і грати з рештою грошей - для розваги... це означає, що в попередні рази, коли я закінчував ставки і намагався підвищити свій баланс, але не вдалося, я просто викинув гроші - я думав, зробивши ставку це був би справжній баланс, з яким я можу грати. Дуже вводить в оману, але добре.
Потім я запитав, що мені потрібно знати, якщо я хочу зробити ще один депозит, але все ще маючи на балансі ці "веселі" гроші - після чого співробітники підтримки не дали мені справжньої відповіді, просто звинувативши мене в бажанні обдурити систему і що вони повідомлять свою фінансову команду, щоб стежити за мною - дуже приємний персонал підтримки..
Чи можу я надіслати журнали чату комусь, щоб побачити, що вони роблять із цієї розмови?
З найкращими побажаннями
Hello Casino-Guru Team, i asked the Beem Live Chat some questions regarding my balance after finishing the wager of a bonus - because of the 10x max payout from a bonus. I was completely confused what happens with my balance if I have more than 10 times the deposit amount.
They basically told me i can withdraw 10 times the amount and play with the rest of the money - for fun.. that means previous times where i finished wagering and tried to up my balance and failed I just threw away money - i thought after wagering it would be like a real balance that i can play with. Very missleading but okay.
I then asked what i have to be aware of if I want to make another deposit, while still having that "fun" money in my balance - whereupon the Support Staff didnt give me a real answer just accused me of wanting to cheat the system and that they will notify their finance team to keep an eye out for me - very nice support staff..
Can I send the chat logs to anyone to see what they make out of that conversation?
Best regards
Здравствуйте,
Мушу сказати, що я б не грав з жодним бонусом, якщо за рахунок цього бонусу можна виплатити лише 10-кратний депозит, саме з тієї причини, що я не хотів би, щоб мої гроші «конвертувалися» в веселі гроші - зовсім не весело, я б сказав.
Багато гравців вважають за краще взагалі не отримувати бонуси.
Не соромтеся розміщувати скріншоти тут. Інші гравці можуть мати деякі коментарі, і їм також може бути цікаво побачити цю бесіду.
Hello,
I must say that I would not play with any bonus if only a 10x deposit can be paid out due to this bonus, exactly for the reason that I would not want my money to be "converted" to fun money - no fun at all, I'd say.
Lots of players prefer not to take any bonus at all.
Feel free to post the screenshots here. Other players may have some comments and may be interested to see this conversation as well.
Привіт, не могли б ви переслати мені журнали чату на daniel@casino.guru? Я хотів би поглянути на це.
До речі, дуже добре, що ви звернулися до підтримки, але частина з грошима, яку ви можете використати на «грати для розваги», мені звучить дуже туманно. Якщо ви знімаєте в 10 разів свій депозит, решта виграшів буде анульовано. Це воно.
Що станеться, якщо ви виграєте джекпот, граючи на гроші, які були б реальним балансом, але раніше грали лише для розваги? Я знаю, що шанси дуже низькі, але якщо ви виграєте великий джекпот, постачальник ігор виплачує джекпот казино. Тоді казино може сказати вам - добре, але ми сказали вам, що ви можете грати лише для розваги, тому ми зберігаємо джекпот.
Ситуації, коли у вас є гроші, які ви не можете використати ні на що, окрім гри для розваги, ніколи не повинно бути. У вас або є бонусні гроші, де вимога щодо ставок має бути повною, або у вас є реальні гроші, які ви можете використовувати для гри, виграшу, а потім ви можете зняти свій виграш. Між ними немає нічого.
Hi, could you please forward me the chat logs to daniel@casino.guru? I'd like to take a look at it.
By the way, it's really good that you asked the support, but the part with the money that you can use for "playing for fun" sounds very vague to me. If you withdraw 10x your deposit, then the rest of the winnings should be voided. That's it.
What would happen if you hit a jackpot while playing with the money that would be real balance, but only used to play for fun? I know that the chances are very low, but in case you hit a big jackpot, the game provider pays out the jackpot to the casino. Then the casino could tell you - OK, but we told you that you can play only for fun so we keep the jackpot.
The situation where you have money that you can't use for anything than playing for fun should never exist. You either have bonus money where the wagering requirement must be complete or you have real money that you can use for playing, winning and then you can withdraw your winnings. There's nothing between.
Привіт, Данило, дякую за відповідь! Я надіслав вам журнали.
так? В інших казино з максимальними виплатами з бонусів я звик, що решта мого балансу анулюється після завершення ставки або після зняття.
В іншому чаті зі службою підтримки я запитав їх, чи можуть вони принаймні анулювати мій баланс (тому що я абсолютно не зацікавлений зменшувати 450 євро просто для «розваги»), і служба підтримки сказала мені, що вони не можуть цього зробити, і я повинен грати до нуля..
Ніколи не думав про сценарії джекпоту, але це також хороший момент, я просто думав про те, що станеться з щоденними цінами від постачальників тощо.
Наперед дякую за ваш час.
З найкращими побажаннями
Hi Daniel, thank you for your reply! I sent you the logs.
Right? From other casinos with max payouts from bonuses I'm used to that the rest of my balance is voided after finishing the wager or after withdrawing.
In another chat with the support I asked them if they can atleast void my balance (because I have absolutly no interest to play down 450€ just for "fun") and support told me that they can't do that and I have to play to zero..
Never thought about the Jackpot scenerio but that's a good point aswell, I just thought about what would happen with Daily prices from providers etc.
Thanks in advance for your time.
Best regards
Дякую, я вже зв’язався з казино щодо цього та відповів на вашу електронну пошту 🙂
Thank you, I already contacted the casino regarding it and replied to your email 🙂
Нове оновлення моєї ситуації: я вніс 20 євро в казино beem, виграв 400 євро, звісно, мав лише 200 на рахунку через 10-кратний оборот... виплатив ці гроші, подав документи для підтвердження, і нічого не сталося для 2 місяці. Моє виведення було скасовано, а мої 200 євро видалено. Казино каже, що я порушив процедуру реєстрації, тому що під час реєстрації мені довелося ввести країну громадянства в поле країни, а не місце проживання. Незважаючи ні на що, на сайті є будь-які мої документи. Скажімо, документ, що підтверджує адресу, все. На жаль, команда гуру казино не змогла мені допомогти, оскільки справу було закрито. Але я поскаржився в Curacao egaming, вони були дуже швидкими та дуже корисними. Наразі ще тривають обговорення електронною поштою, але я надіслав усі свої документи й у гарному настрої. Таке казино просто треба зловити.
New update on my situation: I deposited 20 euros in the beem casino, won 400 euros, of course only had 200 in the account because of 10 times the turnover... paid out this money, submitted verification documents, and nothing has happened for 2 months. My withdrawal was canceled and my 200 euros deleted, casino says I violated the registration procedure because I had to enter my country of nationality in the country field during registration and not where I live. Despite everything, the site has any kind of my documents. Say ID proof of address, everything. Unfortunately, Casino guru team could not help me because the case was closed. But I complained to Curacao egaming, they were very quick and very helpful. Discussions are still going on via email at the moment, but I have now sent all my documents and am in good spirits. Such a casino simply has to be caught.
Neues Update zu meiner Situation : 20 euro eingezahlt im beem casino, damit 400 euro gewonnen, natürlich nur 200 auf dem konto gehabt wegen 10 fachen umsatz...dieses geld ausgezahlt, Verifizierung Dokumente eingereicht, und seit 2 Monaten passiert nichts. Meine Auszahlung wurde storniert und meine 200 euro gelöscht, casino sagt ich haette gegen das Registrierung verfahren verstößt, da ich bei der Registrierung im Feld Land, das Land meiner Nationalität eingeben musste, und nicht wo ich wohne. Trotz allem hat die Seite jeglicher Art meiner Dokumente. Sprich Ausweis adressnachweis, alles. Casino guru team konnte mir leider nicht helfen da der Fall geschlossen wurde. Ich habe mich aber bei der Curacao egaming beschwert, diese waren sehr schnell und sehr hilfsbereit. Momentan wird per Email weiter diskutiert, aber ich habe jetzt all meine Dokumente geschickt und bin guter Dinge. So ein casino muss einfach ertappt werden.
Привіт,
ми закрили цю скаргу як "проти чесних азартних ігор" просто тому, що нечесно не платити жодному гравцеві лише за дотримання якоїсь незрозумілої форми реєстрації:
«Причиною неясності стала неінтуїтивна реєстраційна форма та розбіжності в перекладі умов і умов казино».
Зберігайте гарний настрій та поділіться своїм прогресом, будь ласка.
Hello,
we closed this complaint as "against fair gambling" simply because it is not fair not to pay any player just to stick to some unclear registering form:
"The unintuitive registration form and discrepancies in the translation of the casino's T&Cs were the reason for the unclarity."
Keep the good spirit and share your progress, please.
Привіт, я пам'ятаю ваш випадок. Казино навіть отримало чорні бали за це https://casino.guru/beem-casino-player-s-struggling-to-pass-the-kyc
Я радий, що ви звернулися до органу ліцензування, і вони дійсно відреагували! Я не впевнений, що я згадував тут у цій темі чи в іншій, але щоразу, коли в реєстраційній формі вказано «Країна», я вважаю, що вам потрібно додати місце, де ви зараз живете. Коли написано «Національність», то, звичайно, це інший випадок.
Hi, I remember your case. The casino even received black points for it https://casino.guru/beem-casino-player-s-struggling-to-pass-the-kyc
I'm glad you contacted the licensing authority and they actually reacted back! I'm not sure if I mentioned here in this thread or another one, but whenever a registration form says "Country", I supposed you need to add the place where you live at the moment. When it says "Nationality", then of course, that's another case.
Оновлення: сайт казино нещодавно оновив умови обслуговування, тепер раптом написано, що ви повинні ввести своє громадянство, звісно, вони переслали цей скріншот компанії Curaçao Egaming електронною поштою та наполягали, що так було весь час. але оскільки я зробив його скріншот у березні, а на ньому все ще було написано «РЕЗИДЕНЦІЯ ГРАВЦЯ», я, звичайно, також надіслав цей скріншот до Curacao egaming 🙂 для мене виглядає як явний випадок шахрайства. Вони також не очікували, що у мене буде скріншот. Сподіваюся, я продовжую приходити, хлопці! Неодмінно буде тримати вас в курсі. Теплі вітання
Update: The casino site recently updated the terms of service, now it suddenly says you have to enter your citizenship, of course they forwarded this screenshot to the Curaçao Egaming company via email and insisted that it was like this all along. but since I took a screenshot of it in March and it still said RESIDENCE OF THE PLAYER, I of course also sent this screenshot to Curacao egaming 🙂 looks like a clear case of fraud to me. They also didn't expect me to have a screenshot of it. I hope I keep coming guys! Will definitely keep you posted. Warm greetings
Update: Die casino Seite hat vor kurzem die nutzungsbedingungen aktualisiert, jetzt steht dort ploetzlich das man die Staatsbürgerschaft eingeben soll,diese Screenshot haben sie per Email natürlich an die Curaçao Egaming company weitergeleitet und darauf bestanden das es die ganze zeit schon so war. da ich aber im März ein Screenshot davon gemacht habe, und dort noch WOHNSITZ DES SPIELERS stand habe ich diesen Screenshot der Curacao egaming natürlich auch geschickt 🙂 sieht fuer mich nach einem klaren Fall von Betrug aus. Sie hatten auch nicht damit gerechnet das ich davon ein Screenshot habe. Ich hoffe ich komme weiter Leute! Werde euch definitiv auf dem laufenden halten. Liebe Grüße
Привіт і дякую за оновлення!
Мушу сказати, що мені здається трохи наївним робити вигляд, ніби умови були такими весь час...
1 твердий бал для вас! 🙂👍
Будемо з нетерпінням чекати розвитку.
Залишайтеся добре.
Hello and thank you for your update!
I must say I think it's a bit naive to pretend that the terms and conditions were like this all along...
1 solid point for you! 🙂👍
We'll be waiting eagerly for development.
Stay well.
Привіт zusammen ich wollte euch updaten!
У цьому випадку CEG приймає рішення на користь Гравця, оскільки:
Ми прийшли до висновку, що гравець зробив справжню помилку і в’їхав до Німеччини замість Італії, ми переглянули надані докази і можемо підтвердити, що Carta d'identità, надіслана гравцем, може бути прийнята як дійсне посвідчення особи з фотографією, видане державним органом.
Гравець виконав необхідну перевірку KYC / облікового запису, яку запитав Оператор.
У цьому випадку CEG постановляє, що спір між сторонами вирішується наступним чином:
Гравцю буде відшкодовано 200 євро (двісті євро)
Недотримання сторонами цього рішення може призвести до дисциплінарного стягнення CEG проти будь-якої зі сторін.
Ich hab es geschafft!!! Ein Danke geht raus an casino guru, ohne euch hätte ich es niemals geschafft!!! Данке❤️
Hallo zusammen ich wollte euch updaten!
In this case, CEG rules in favour of the Player because:
We have concluded The Player has made a genuine mistake and entered Germany instead of Italy, we have reviewed the submitted evidence and can confirm the Carta d'identità sent by the Player can be accepted as valid government issued photo ID.
The Player has completed the necessary KYC / Account Verification requested by the Operator.
In this case, CEG rules that the dispute between parties shall be resolved as follows:
The Player to be reimbursed €200 (Two Hundred Euros)
Failure of parties to abide by this ruling may result in disciplinary action by CEG against any of the parties.
Ich hab es geschafft!!! Ein Danke geht raus an casino guru, ohne euch hätte ich es niemals geschafft!!! Danke❤️
Я хочу поскаржитися на партнерську програму цього казино. Ми зв'язалися з менеджерами, домовилися про угоду. Зі свого боку ми виконали всі умови, після чого керівники нас просто ігнорують, не відповідають. Вони читають чат і просто мовчать. Ми не можемо отримати свої кошти. Жахлива співпраця.
I want to complain about the affiliate program of this casino. We got in touch with managers, agreed on a deal. For our part, we fulfilled all the conditions, after which the managers simply ignore us, do not answer. They read the chat and just keep silent. We cannot receive our funds. Terrible collaboration.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.