ФорумКазиноBeem Casino - загальне обговорення

Beem Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від franztheuerw
|
37987 переглядів 143 відповідей |
|
12 3 4...8
2 р. тому

До цього дня я не отримав 31 євро. І вже майже 3 тижні з моменту виплати 500 євро. Це все ще прийнятно?

Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Я б сказав, що ні.

Якщо казино не може довести, що були деякі речі, такі як перевірка безпеки або подальша фінансова перевірка, через що виведення затримано.

Я знаю, що це не турбує гравців, але у них також може бути нестача персоналу в даний момент або вони можуть бути просто перевантажені. Тут я можу лише здогадуватися.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тоді Beem Casino має принаймні сказати, коли він буде безпечно виплачений. І не залишайте плеєр тижнями в темряві. Я більше не можу внести депозит, оскільки маю 2 несплачені виплати. Тому що я не можу бути впевнений, чи отримаю це. Це також не добре для Beem Casino.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Звичайно, було б справедливіше дати гравцеві знати хоча б щось – так.

Щойно прийшло мені в голову, чи збираєшся ти знову там грати, коли тобі платять?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це гарне запитання. Чесно кажучи, зараз не можу відповісти. Ще один день навколо. Ні відповіді, ні виплати. Це дійсно несправедливо з боку Beemcasino. У мене таке відчуття, що вони більше не платять. І мені теж ніхто не допомагає. Шкода. Мені сподобалося там грати. У мене на рахунку також близько 1100 євро. Який я виграв, сплативши депозит 10 разів. Це означає, що BEEMcasino навіть не заглянув у мій обліковий запис і не відредагував його! Інакше баланс на моєму рахунку був би нульовим. І це знову через 7 днів. З тих пір BEEMcasino навіть не перевіряло мій обліковий запис. Це просто неймовірно і незрозуміло. І саме тому BEEMcasino не можна грати. І 8,5 балів від казиногуру аж ніяк не виправдані. Принаймні, якщо BEEMcasino там не зміниться.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Досить справедливо 🙂

Ну, просто чекайте наступного розвитку подій.

Я знаю, що це дуже дратує, але здається, що це може спрацювати.

Я б сказав, що все ще може закінчитися добре.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Звідки ви знаєте, що це може обійтися добре? За 20 днів нічого не сталося.

Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Здравствуйте,

Я прочитав вашу скаргу і склалося враження, що казино вам зрештою заплатить.

Ви вже отримали порцію.

Наступне те, що майже всі скарги щодо затримки платежу все-таки вирішено .


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Згідно з чатом, у казино зараз виникають проблеми з отриманням коштів від банку через ситуацію в Європі. Але, звичайно, Beem Casino дозволяє всім добре вносити депозити і не повідомляє. Beem Casino може надіслати електронний лист кожному: вибачте, що це займає більше часу, не хвилюйтеся, що всі гравці отримають свої гроші. Але ні, з їхнього боку нічого не йде.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Xestery
2 р. тому

Привіт, дякую за цю інформацію.

Мені також було цікаво, що сталося, оскільки кількість поданих скарг зростає майже щодня.

Даніель виявив, що ситуація пов'язана з додатковими перевірками безпеки банку:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/beem-casino-good-reputation-very-bad-payout#post-19487


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дякую за інформацію Радка


Сподіваюся, що це правда, і врешті-решт все вийде добре, і кожен отримає свої гроші.


Спасибі

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт,


Я теж чекаю своїх грошей і перевірки. Якщо це правда, що у вас виникли проблеми через вторгнення, казино неодмінно має повідомити про це гравцям.


Казино не справляє поганого враження, і я б продовжував грати тут, але про певні речі слід повідомити.

Тоді будемо сподіватися, що ми все-таки отримаємо свої гроші.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Згідно з чатом, у казино зараз виникають проблеми з отриманням коштів від банку через ситуацію в Європі. Але, звичайно, Beem Casino дозволяє всім добре вносити депозити і не повідомляє. Beem Casino може надіслати електронний лист кожному: вибачте, що це займає більше часу, не хвилюйтеся, що всі гравці отримають свої гроші. Але ні, з їхнього боку нічого не йде.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я отримав ту саму інформацію від представників казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я отримав ту саму інформацію від представників казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Можливо, це правда, але ви не розумієте, яке відношення мають гроші в банку до верифікації рахунку в казино?

Автоматичний переклад.
Tobias111
2 р. тому

Здравствуйте,

Я бачу зв’язок у збільшенні обсягу роботи персоналу казино. Уявіть собі, що ті самі люди займаються KYC, перевірками платежів та авторизацією, і тепер їм доведеться зіткнутися з подальшими перевірками на сайті банків. Ось що я думаю.

Я все ще вважаю, що вони повинні бути більш чесними з гравцями, які очікують зняття, це точно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую за інформацію Радка


Сподіваюся, що це правда, і врешті-решт все вийде добре, і кожен отримає свої гроші.


Спасибі

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Ксестері,

Будь ласка.

Я хотів би надати вам чесну припущення щодо часу очікування на виведення, але я можу уявити, що навіть персонал казино на даний момент не впевнений. 🙁

Але я все ж вважаю, що всі гравці заслуговують на деякі пояснення та подальше спілкування. Це могло б знизити напругу в повітрі.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це гарне запитання. Чесно кажучи, зараз не можу відповісти. Ще один день навколо. Ні відповіді, ні виплати. Це дійсно несправедливо з боку Beemcasino. У мене таке відчуття, що вони більше не платять. І мені теж ніхто не допомагає. Шкода. Мені сподобалося там грати. У мене на рахунку також близько 1100 євро. Який я виграв, сплативши депозит 10 разів. Це означає, що BEEMcasino навіть не заглянув у мій обліковий запис і не відредагував його! Інакше баланс на моєму рахунку був би нульовим. І це знову через 7 днів. З тих пір BEEMcasino навіть не перевіряло мій обліковий запис. Це просто неймовірно і незрозуміло. І саме тому BEEMcasino не можна грати. І 8,5 балів від казиногуру аж ніяк не виправдані. Принаймні, якщо BEEMcasino там не зміниться.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте,

Я знаю, що ви все ще чекаєте на решту своїх виграшів. У нас є інформація від казино, що всі жахливі затримки пов’язані з подальшими перевірками банків, пов’язаними з російським вторгненням.

Я думаю, ти повинен знати.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка


Чого я не розумію, зараз є так багато казино на Кюрасао, які не мають таких проблем, незважаючи на вторгнення.

Перевірка та оплата проходять бездоганно.


Тому я не розумію, чому Beem Casino має так багато відкритих справ одночасно.


Хіба в Casino Guru не повинні бути відкриті тонни справ в інших казино?

Якось тривожно, що в Beem Casino було відкрито стільки справ за такий короткий проміжок часу.

Тим не менш, я сподіваюся, що все ще має щасливий кінець і всі гравці отримають свої гроші

Автоматичний переклад.
Tobias111
2 р. тому

Здравствуйте,

Я б сказав, що інші казино також постраждали. Боюся, що скарг на затримку платежів, я думаю, більше.

Через масові акції казино Beem зараз сильно страждає, я думаю.

Краще сказати, що сильно страждають і їхні гравці🙁.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

привіт,


Дякуємо за відгук. Будемо сподіватися, що все станеться швидко і ми знову зможемо впевнено грати в Beem Casino.

Автоматичний переклад.
12 3 4...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого