ГоловнаФорумКазиноBeem Casino - загальне обговорення

Beem Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від franztheuerw
|
47 730 переглядів 143 відповідей |
|
12 3 4...8

До цього дня я не отримав 31 євро. І вже майже 3 тижні з моменту виплати 500 євро. Це все ще прийнятно?

Автоматичний переклад.
wennertom

Я б сказав, що ні.

Якщо казино не може довести, що були деякі речі, такі як перевірка безпеки або подальша фінансова перевірка, через що виведення затримано.

Я знаю, що це не турбує гравців, але у них також може бути нестача персоналу в даний момент або вони можуть бути просто перевантажені. Тут я можу лише здогадуватися.

Автоматичний переклад.

Тоді Beem Casino має принаймні сказати, коли він буде безпечно виплачений. І не залишайте плеєр тижнями в темряві. Я більше не можу внести депозит, оскільки маю 2 несплачені виплати. Тому що я не можу бути впевнений, чи отримаю це. Це також не добре для Beem Casino.

Змінено
Автоматичний переклад.
wennertom

Звичайно, було б справедливіше дати гравцеві знати хоча б щось – так.

Щойно прийшло мені в голову, чи збираєшся ти знову там грати, коли тобі платять?


Автоматичний переклад.

Це гарне запитання. Чесно кажучи, зараз не можу відповісти. Ще один день навколо. Ні відповіді, ні виплати. Це дійсно несправедливо з боку Beemcasino. У мене таке відчуття, що вони більше не платять. І мені теж ніхто не допомагає. Шкода. Мені сподобалося там грати. У мене на рахунку також близько 1100 євро. Який я виграв, сплативши депозит 10 разів. Це означає, що BEEMcasino навіть не заглянув у мій обліковий запис і не відредагував його! Інакше баланс на моєму рахунку був би нульовим. І це знову через 7 днів. З тих пір BEEMcasino навіть не перевіряло мій обліковий запис. Це просто неймовірно і незрозуміло. І саме тому BEEMcasino не можна грати. І 8,5 балів від казиногуру аж ніяк не виправдані. Принаймні, якщо BEEMcasino там не зміниться.

Змінено
Автоматичний переклад.
wennertom

Досить справедливо 🙂

Ну, просто чекайте наступного розвитку подій.

Я знаю, що це дуже дратує, але здається, що це може спрацювати.

Я б сказав, що все ще може закінчитися добре.

Автоматичний переклад.

Звідки ви знаєте, що це може обійтися добре? За 20 днів нічого не сталося.

Автоматичний переклад.
wennertom

Здравствуйте,

Я прочитав вашу скаргу і склалося враження, що казино вам зрештою заплатить.

Ви вже отримали порцію.

Наступне те, що майже всі скарги щодо затримки платежу все-таки вирішено .


Автоматичний переклад.

Згідно з чатом, у казино зараз виникають проблеми з отриманням коштів від банку через ситуацію в Європі. Але, звичайно, Beem Casino дозволяє всім добре вносити депозити і не повідомляє. Beem Casino може надіслати електронний лист кожному: вибачте, що це займає більше часу, не хвилюйтеся, що всі гравці отримають свої гроші. Але ні, з їхнього боку нічого не йде.

Змінено
Автоматичний переклад.
Xestery

Привіт, дякую за цю інформацію.

Мені також було цікаво, що сталося, оскільки кількість поданих скарг зростає майже щодня.

Даніель виявив, що ситуація пов'язана з додатковими перевірками безпеки банку:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/beem-casino-good-reputation-very-bad-payout#post-19487


Автоматичний переклад.
Radka

Дякую за інформацію Радка


Сподіваюся, що це правда, і врешті-решт все вийде добре, і кожен отримає свої гроші.


Спасибі

Автоматичний переклад.

привіт,


Я теж чекаю своїх грошей і перевірки. Якщо це правда, що у вас виникли проблеми через вторгнення, казино неодмінно має повідомити про це гравцям.


Казино не справляє поганого враження, і я б продовжував грати тут, але про певні речі слід повідомити.

Тоді будемо сподіватися, що ми все-таки отримаємо свої гроші.

Автоматичний переклад.

Згідно з чатом, у казино зараз виникають проблеми з отриманням коштів від банку через ситуацію в Європі. Але, звичайно, Beem Casino дозволяє всім добре вносити депозити і не повідомляє. Beem Casino може надіслати електронний лист кожному: вибачте, що це займає більше часу, не хвилюйтеся, що всі гравці отримають свої гроші. Але ні, з їхнього боку нічого не йде.

Автоматичний переклад.

Так, я отримав ту саму інформацію від представників казино.

Автоматичний переклад.

Так, я отримав ту саму інформацію від представників казино.

Автоматичний переклад.

Можливо, це правда, але ви не розумієте, яке відношення мають гроші в банку до верифікації рахунку в казино?

Автоматичний переклад.
Tobias111

Здравствуйте,

Я бачу зв’язок у збільшенні обсягу роботи персоналу казино. Уявіть собі, що ті самі люди займаються KYC, перевірками платежів та авторизацією, і тепер їм доведеться зіткнутися з подальшими перевірками на сайті банків. Ось що я думаю.

Я все ще вважаю, що вони повинні бути більш чесними з гравцями, які очікують зняття, це точно.

Автоматичний переклад.

Дякую за інформацію Радка


Сподіваюся, що це правда, і врешті-решт все вийде добре, і кожен отримає свої гроші.


Спасибі

Автоматичний переклад.

Привіт, Ксестері,

Будь ласка.

Я хотів би надати вам чесну припущення щодо часу очікування на виведення, але я можу уявити, що навіть персонал казино на даний момент не впевнений. 🙁

Але я все ж вважаю, що всі гравці заслуговують на деякі пояснення та подальше спілкування. Це могло б знизити напругу в повітрі.

Автоматичний переклад.

Це гарне запитання. Чесно кажучи, зараз не можу відповісти. Ще один день навколо. Ні відповіді, ні виплати. Це дійсно несправедливо з боку Beemcasino. У мене таке відчуття, що вони більше не платять. І мені теж ніхто не допомагає. Шкода. Мені сподобалося там грати. У мене на рахунку також близько 1100 євро. Який я виграв, сплативши депозит 10 разів. Це означає, що BEEMcasino навіть не заглянув у мій обліковий запис і не відредагував його! Інакше баланс на моєму рахунку був би нульовим. І це знову через 7 днів. З тих пір BEEMcasino навіть не перевіряло мій обліковий запис. Це просто неймовірно і незрозуміло. І саме тому BEEMcasino не можна грати. І 8,5 балів від казиногуру аж ніяк не виправдані. Принаймні, якщо BEEMcasino там не зміниться.

Автоматичний переклад.

Здравствуйте,

Я знаю, що ви все ще чекаєте на решту своїх виграшів. У нас є інформація від казино, що всі жахливі затримки пов’язані з подальшими перевірками банків, пов’язаними з російським вторгненням.

Я думаю, ти повинен знати.

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка


Чого я не розумію, зараз є так багато казино на Кюрасао, які не мають таких проблем, незважаючи на вторгнення.

Перевірка та оплата проходять бездоганно.


Тому я не розумію, чому Beem Casino має так багато відкритих справ одночасно.


Хіба в Casino Guru не повинні бути відкриті тонни справ в інших казино?

Якось тривожно, що в Beem Casino було відкрито стільки справ за такий короткий проміжок часу.

Тим не менш, я сподіваюся, що все ще має щасливий кінець і всі гравці отримають свої гроші

Автоматичний переклад.
Tobias111

Здравствуйте,

Я б сказав, що інші казино також постраждали. Боюся, що скарг на затримку платежів, я думаю, більше.

Через масові акції казино Beem зараз сильно страждає, я думаю.

Краще сказати, що сильно страждають і їхні гравці🙁.


Автоматичний переклад.
Radka

привіт,


Дякуємо за відгук. Будемо сподіватися, що все станеться швидко і ми знову зможемо впевнено грати в Beem Casino.

Автоматичний переклад.
12 3 4...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого