ФорумКазиноBeem Casino - загальне обговорення

Beem Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від franztheuerw
|
38062 переглядів 143 відповідей |
|
1 2 3...8
erikolsen
2 р. тому

На даний момент відкрито кілька скарг щодо затримки платежів, я б дав їм ще кілька днів – скажімо, до понеділка. Якщо нічого не зміниться, я думаю, що настав час для вашої скарги, боюся.

Автоматичний переклад.
erikolsen
2 р. тому

Я впевнений, що ми тісно спілкуємося з представниками казино Beem, тому я пропоную вам подати скаргу на нашому веб-сайті. Я вважаю, що це може допомогти в цьому випадку.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, у когось тут були проблеми з реєстрацією? Мене звинувачують у тому, що я зробив неправильну реєстрацію, тому що я не ввів країну, з якої я родом, у полі «країна» або країна. Або моя національність. Ви не вводите в цьому полі автоматично країну, в якій живете? Як і в інших казино. LG

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я закрив там свій обліковий запис. У мене було погане відчуття підтримки та іншого.

Автоматичний переклад.
Ella092
2 р. тому

Здравствуйте,

чи можна заднім числом заповнити відсутнє поле країни та національності?

Чи підтримка запропонувала якесь рішення?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

На жаль, служба підтримки не запропонувала рішення. Я зазначив, що подав усі свої італійські документи та надав докази того, що я проживаю в Німеччині як італієць. Продовжували втішатися, та й не дуже мило. Як відповідь на мої запитання в чаті, чи є нарешті щось нове після перевірки, відповідь ще очікує. Більш нічого.


Я навіть надіслав підтвердження адреси, виписку з банку, усе, коли я підтвердив. Сподіваюся, ми зможемо знайти рішення.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Ella092
2 р. тому

Розумію. Просто щоб переконатися, що на даний момент ви проходите перевірку KYC, чи не так? Чи є якісь документи, які вам важко надати? Або ви чекаєте на обробку та завершення перевірки, будь ласка?

У будь-якому випадку, я бачу, що ви подали скаргу. Це добре.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Документи на перевірку я подав наприкінці лютого. Сьогодні 15 березня, цим все сказано, чи не так? Після подання документів я отримав повідомлення від beemcasino з проханням завантажити німецький ідентифікатор, оскільки я ввів Німеччину в поле країни на сайті, але я не маю німецького посвідчення особи, оскільки маю італійське громадянство. Проте я живу в Німеччині! На сайті beemcasino є моє італійське посвідчення особи з кінця лютого. Тепер мене втішає, що фінансовий відділ має розглянути цю справу, тому що я не в'їжджав в Італію в цій сфері! Але я живу в Німеччині, чому я маю в'їжджати в Італію? Спасибі за вашу допомогу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Якщо це те, що каже казино. Оскільки в цьому полі потрібно ввести країну громадянства, чи не слід мені автоматично вводити італійську вулицю та поштовий індекс? Але я точно не можу цього зробити, бо живу в Німеччині!

Автоматичний переклад.
Ella092
2 р. тому

О, тепер я бачу проблему.

Ви повинні були в’їхати в Італію, тому що ви все ще є громадянином Італії, навіть якщо ви живете в Німеччині. Але цю проблему потрібно вирішити, як тільки ви надасте свій ідентифікатор.

Я маю на увазі, що якщо ви надали всі необхідні документи, казино має мати можливість підтвердити вас, незалежно від поля країни, яке ви заповнили раніше. Ми всі можемо ненавмисно вказати неправильну країну, тому це не повинно бути такою великою проблемою.

Чесно кажучи, я думаю, що, можливо, вони зараз перевантажені і персонал не в найкращій формі. 🙂

Будь ласка, зачекайте трохи, поки наша команда з розгляду скарг розгляне вашу скаргу.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я відчуваю те саме. Я завантажив усі необхідні документи, які потрібні казино. Незалежно від того, що було вказано в профілі, помилитися може кожен. Особливо, якщо ви вже ввійшли в Німеччину в кількох казино в цій сфері. Я сподіваюся, що beemcasino знайде відповідне рішення. І щоб я отримав свої гроші. На даний момент їм велике спасибі. Найкращі побажання

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я отримав 7000 норвежських крон, які мені заборгував Бім, і навіть якщо виплата зайняла більше ніж на тиждень пізніше, ніж вони заявили у своїх умовах, я щасливий. З тих пір я виявив, що не грав «бонусними грошима», коли виграв більшість із загальної суми 14000, які я просив, щоб вони мені виплатили. Я зробив ставку через депозит і суму бонусу повністю, тому я попрошу їх пояснити, що саме.


У будь-якому випадку я б не рекомендував казино через те, що вони обмежують виграш під час гри з бонусними грошима. Я перевірив облікові записи в стількох казино, що мені не потрібно робити депозит, не отримуючи бонус на депозит без обмежень максимальної виплати. Як правило, я граю лише з активними бонусами з того казино, яке запропонувало мені бонус.


Я припускаю, що Beem Casino — це добре — вони мені заплатили, тому, якщо у вас є терпіння чекати і ви задоволені відносно низьким RTP і 10-кратним обмеженням будь-яких виграшів — продовжуйте. Надалі я буду дотримуватись своїх звичайних казино.


Автоматичний переклад.
Ella092
2 р. тому

Чесно кажучи, коли я бачу «країну» в описі поля, я додаю країну, в якій я живу. Якщо вказано національність, то у вашому випадку це буде італійська.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Дякую, це те, що я бачив досі. Але, на жаль, казино створює свої правила! Щиро вітаю 🙂

Автоматичний переклад.
Ella092
2 р. тому

Подивимося, як розвиватиметься скарга. Я бачу, що ви вже подали один.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Так, скарга вже подана. Сьогодні казино Beem відповіло на мій відгук. Вони знову перерахували свою політику конфіденційності для мене. На цьому зараз раптом в пункті в) національність. Але на їхньому сайті, в політиці конфіденційності (і зараз у мене є скріншот) там написано країна. Про національність чи громадянство нічого читати. Подивимось 🙂

Автоматичний переклад.
Ella092
2 р. тому

Привіт.

Добре, що у вас є цей скріншот 🙂. Будь ласка, будь ласка, додайте його до своєї теми скарг?

(Звісно, якщо ви цього ще не зробили.)


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ласкаво просимо! Дуже дякую!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт. Те саме зі мною. Я чекаю на свою виплату 500 євро 16 днів. На жаль, підтримка навряд чи може допомогти. Я збираюся попередити про Beem Casino на партнерському форумі та на Twitch. Це, безперечно, занадто довго. Саме тому, що вони виплачують лише 10-кратний депозит, Beem має виплатити швидко. так? Я подав скаргу. Поки що нічого позитивного не вийшло. Які ще є варіанти? окрім того, щоб писати twitch партнерські форуми Instagram та запитувати, коли нарешті прийдуть гроші? Всього 2 виплати. Один раз 500 євро і один раз 600 євро. І нічого не приходить.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Здравствуйте,

Я прочитав вашу скаргу: https://casino.guru/beem-casino-player-s-bonus-winnings-have-been-reduced

Цей ліміт депозиту в 10 разів прийнятний у разі застосування до бонусних коштів. Я просто хочу пояснити, що це не нормально, якщо застосовувати до реальних грошей гравця, що тут не так.

Я також дізнаюся, що ви вже отримали перший платіж у розмірі 399 євро, чекаючи 14 днів.

Я впевнений, що зрештою вам заплатять. Скажімо, вони не найшвидші в обробці платежів.

Яка ситуація з відсутнім депозитом 31€, будь ласка?





Автоматичний переклад.
1 2 3...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого