2 р. тому
Тут ви можете обговорити Beem Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
місяць тому мій обліковий запис заблокували без пояснення причини. У чаті мені сказали, що я отримаю лист із причиною. нічого до сьогодні. хтось ще мав такий досвід з beem?
a month ago my account was blocked without giving a reason. I was told in the chat that I would get an email with the reason. nothing until today. has anyone else had such experiences with beem?
vor einem monat wurde mein konto ohne gründe zu nennen gesperrt. im chat wurde mir gesagt das ich eine mail mit der begründung bekomme. bis heute nichts. hat noch wer solche erfahrungen mit beem gemacht?
запитав знову сьогодні в чаті. Мій обліковий запис заблоковано з міркувань безпеки. ти сам більше не знаєш.
asked again today in the chat. My account has been blocked for security reasons. you don't know more yourself.
heute wieder im chat nachgefragt. aus sicherheitsgründen wurde mein konto gesperrt. mehr wisse man selber nicht.
Привіт, я б намагався зв’язуватися з чатом щодня. Вони вам сказали/написали, скільки часу це зазвичай займає?
Hello, I would try contacting the chat on a daily basis. Did they tell/write you for how long does it usually take?
Чесно кажучи, я не думаю, що вони вам більше скажуть. Чи був у вас залишок у казино або ви очікуєте на виведення?
Honestly, I don't think they'll tell you more. Did you have any balance in the casino or pending withdrawal?
Мене повідомлять найближчими днями, сказали, зараз більше місяця.
I will be informed in the next few days, they said, it is now more than a month.
ich bekomme in den nächsten tagen bescheid sagten sie, ist jetzt über einen monat.
Що ж, я з нетерпінням чекаю почути, яку причину безпеки вони знайшли, і її потрібно перевіряти більше місяця. Я перевірив останні відгуки користувачів, і хтось сказав, що наразі у них занадто багато гравців. Однак не впевнений, чи це пов’язано.
Well, I'm really looking forward to hearing what security reason they found and needs to be evaluated for more than a month. I checked recent user reviews and someone mentioned that they have too many players to handle at the moment. Not sure if it is related, however.
Я просто хотів зареєструватися, але потім я прочитав, що можу виплатити максимум у 10 разів більше, ніж я вніс? Звучить несправедливо.
I just wanted to register but then I read that I can pay out a maximum of 10 times what I deposited? Sounds unfair.
Ich wollt mich gerade anmelden doch dann lese ich das ich max das 10fache auszahlen kann von dem was ich eingezahlt habe? Klingt unfair.
Привіт, здається, ви говорите про умови бонусу на 1-й депозит. Це загальноприйняте правило, і це нормально.
Hi, it seems you're talking about the 1st deposit bonus terms and conditions. This is a commonly used rule and it's alright.
Десятикратний депозит, який ви зробили, призначений для всіх виграшів з активним бонусом. Я був розчарований, коли намагався зняти 1400 євро, які я виграв, коли у мене був бонус на депозит 220%. Я заплатив 70 і отримав 154 бонусу і міг зняти лише 700 євро. Треба було краще прочитати терміни, напевно, але я ніколи не міг уявити такого різкого обмеження. Але тепер я бачу, як вони можуть мати такі щедрі бонуси 🙂
The ten times the deposit you made is for all winnings with an active bonus. I was disappointed when trying to withdraw 1400 € that I had won while I had a 220% deposit bonus in effect. I had paid 70 and got 154 in bonus and could only withdraw 700 €. Should have read the terms better I guess, but I never could have imagined such a drastic capping. But I now see how they can have so generous bonuses 🙂
Було доведено, що це казино дуже підступне в шахрайстві. Руки геть ! Нечесно і непрофесійно.
This casino has been proven to be very perfidious in cheating. Hands off ! Dishonest and unprofessional.
Dieses Casino Betrügt erwiesenermassen ganz perfid. Finger Weg ! Unseriös und Unprofessionel.
Здравствуйте,
Я пам’ятаю, як кілька гравців говорили про те, як вони ігнорують кожну бонусну пропозицію, щоб переконатися, що в разі їх виграшу не буде «максимального виплати грошей» чи чогось подібного 🙂.
Я б сказав, що це найпростіший спосіб. У кожному казино можуть бути різні T&C, а також деякі спеціальні для кожного виду бонусів... 😀 (говорячи в цілому)
У будь-якому випадку, ви вже отримали свої 700 євро?
Hello,
I remember several players talking about how they ignore every bonus offer just to make sure that in case they win there will be no "max cash out" or anything similar 🙂.
I'd say it's the easiest way. Every casino can have a different T&C, plus some special one for each kind of bonus... 😀 (speaking in general)
Anyway, have you already received your €700?
Ні, я не робив, але я вважаю, що їм не потрібно прямо обманювати клієнтів, якщо у них є умови, які обмежують більшість виплат до 10 разів, незалежно від того, що клієнт вніс останнім. 🧐 Вони постійно мають ці бонуси за жирні депозити (я використав 220% для свого депозиту в 70 євро), тому я вважаю, що більшість виплат буде обмежено, як і моя.
Я буду тримати вас в курсі моїх останніх 700 євро.
No I haven’t but I recon they don’t need to cheat customers outright if they have terms that limit most of the payouts to 10x whatever the customer deposited last. 🧐 They have these really fat deposit bonuses (I used a 220% for my 70 € deposit) all the time so I recon most payouts will be limited like mine.
I’ll keep you posted on my last 700 €.
Так, для мене це звучить розумно 😀.
(Заздалегідь дякуємо, що тримаєте нас у курсі.)
Yeah, it sounds reasonable to me 😀.
(Thank you in advance for keeping us updated.)
Все ще чекаю, поки вони оброблять згаданий платіж у розмірі 700 євро / 7000 норвежських крон. Отримав цю відповідь після того, як не отримав відповіді в чаті, який на даний момент не працював: Мені надіслали лист:
Мені не смішно.
Still waiting for them to process the 700€ / 7000NOK payment i mentioned. Got this answer after not getting an answer in the chat that was down at the moment: They mailed me:
I’m not amused.
Тож скільки всього часу ви чекали?
So how long time have you been waiting in total?
Ну, я хочу побачити, що означає це прискорення на практиці...
Well, I'm eager to see what this speed-up means in practice...
Я не прихильник ескалації, але я запитав їх, чи віддають перевагу скаргу чи офіційну суперечку, тож я сподіваюся, що вони отримають повідомлення. Це виглядає не дуже добре.
I’m not a fan of escalating but I asked them if they preferred a complaint or a formal dispute, so I hope they get the message. This does not look good though.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.