ФорумКазино7Slots Casino - загальне обговорення

7Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від carolmachadocm13
|
9477 переглядів 85 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
10 міс. тому

Я намагався зв’язатися з казино 7slots протягом майже місяця, і вони обробляли мене для перевірки, доки мені це не вдалося, але зараз я не отримав відповіді на мій платіж, і всіма зазначеними засобами зв’язку вони не змогли, а технічна підтримка так і не відповіла. мені та Пошта revotes, а Hotmail повідомляє мені, що відправник не приймає відправлення, як дізнатися про мій платіж і як зв’язатися з будь-якою платформою цього казино, щоб вони пояснили та вказали, що відбувається.


abett21

Автоматичний переклад.
Abett21
10 міс. тому

На вашому місці я б справді був у люті. 🙁

Іноді навіть одне пояснення, дане вчасно, варте тисячі слів.

Що ж, тепер скаргу врегульовано. Це розумний вибір.

Я просто прошу вас не відставати від цього. Будь ласка, дайте відповідь на будь-які додаткові запитання, і обробник піде далі. Скористайтеся цим посиланням, щоб отримати доступ до скарги звідси .

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Дякую за відповідь. Було б ідеально, якби ви допомогли мені вказати дату оплати за 7 слотів. Я був би вдячний за це.



abett21

Автоматичний переклад.
Abett21
10 міс. тому

Привіт!

Подання скарги було хорошим кроком. Як пояснив Томаш, зараз сотні гравців потребують, але він працює над цим. Дайте трохи часу, будь ласка. 🙏

Автоматичний переклад.
7Slots Casino
8 міс. тому

Я теж у такій же ситуації. Я чекаю і чекаю, а платіж не приходить. Хтось міг отримати свої гроші? Тому що я не чув жодної людини, яка б прокоментувала, що їм платили

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, шановний npuyolc !

Усі гравці нашого казино, які не порушують правила клубу та не намагаються зловживати бонусами, після процедури KYC отримують свої гроші в повному обсязі. Ви повинні розуміти, що користувачі, які успішно вивели свої кошти з нашого казино, не залишать відгуків на цьому сайті. До речі, тільки з початку цього року ми вивели гроші з понад 40 тисяч гравців . Якщо ви зіткнулися з затримкою виведення грошей на нашому сайті, швидше за все, на це були вагомі причини.

Автоматичний переклад.
7Slots Casino
8 міс. тому

Вагома причина??? Я думаю, що це була б ваша некомпетентність, тому що якби це було так, я б принаймні отримав відповідь електронною поштою, повідомленням, чимось, чому затримки.... але нічого.... Я продовжуватиму "ЧЕКАТИ"... ..вагомі причини та мої гроші. Дякую

Автоматичний переклад.
npuyolc
8 міс. тому

Шановний користувач!

Ми будемо раді допомогти вам, коли ви надасте нам більше інформації про свою проблему. Будь ласка, створіть окрему тему обговорення на Casino Guru і вкажіть у ній адресу електронної пошти/номер телефону, який ви використовували під час реєстрації в 7slots, а також дату та суму вашого запиту на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
7Slots Casino
8 міс. тому

Шановний представник казино!

Дозвольте мені втрутитися, немає необхідності створювати окрему тему, ця насправді найкраща, можливо, ви бачили інші?

https://casino.guru/7slots-casino-review#tab=js-tab-discussion

file

Я також хотів би зазначити, що гравець подав скаргу:

https://casino.guru/7slots-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Тому я хотів би попросити вас більше зосередитися на допомозі гравцям, а не на організації форуму. 🙂

Ми цінуємо ваше розуміння.


Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Шановна Радко,

відповідно до вашого запиту ми не запитуємо у гравців їхні особисті дані тут, на форумі. Тому ми просимо їх детально описати свою проблему у відповідному розділі сайту (Скарга).

Якщо гравець уже створив окрему тему - звичайно, немає потреби створювати ще одну 🙂 Представники нашого казино дадуть відповідь на цю скаргу протягом відведеного часу.

Автоматичний переклад.
7Slots Casino
8 міс. тому

Привіт.

Ця версія звучить точніше, просто не просіть гравців створювати ще один ланцюжок - ланцюжки не є скаргами, якщо можна підкреслити важливу річ.

Чи знаєте ви, що завжди можете перевірити обліковий запис гравця, щоб дізнатися, чи була успішно подана скарга? Немає необхідності гадати наосліп.🙂

Клацніть ім'я користувача гравця, а потім перейдіть до огляду:

file

file


Добре!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дякую за підказку, Радко. Ми будемо мати на увазі! 🙂

Автоматичний переклад.
7Slots Casino
8 міс. тому

Раді допомогти!

Якщо вам колись знадобиться підтримка на форумі, зв’яжіться з нашою командою електронною поштою за адресою community@casino.guru

Будьте здорові та гарного вам!🙌



Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Доброго ранку, 21 серпня я подав запит на зняття своїх прибутків, вони сказали, що це займе 21 робочий день, вчора було дотримано орієнтовної дати, і нічого з мого депозиту, я розмовляв з Алехандро, уважним співробітником служби підтримки, але він каже що інформація не з'являється, тому що мій висновок не був згенерований, я прочитав багато відгуків і боюся, що вони не дадуть мені мого прибутку

Автоматичний переклад.
Natytaaa
8 міс. тому

Привіт, я думаю, що тут нема чого чекати, і найкраще було б, якби ви відкрили скаргу за цим посиланням: https://es.casino.guru/quejas/all

Я вважаю, що 21 день достатньо для того, щоб казино розв’язало проблему. Щодо зв’язку зі службою підтримки та зняття коштів, ви запитували, де могла статися помилка, коли зняття не було згенеровано? Чи перевіряли ви статус свого вилучення протягом 21 дня?

У будь-якому разі, якщо ви подасте скаргу, повідомте нам, і ми побачимо, куди піде ваша справа.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я подав запит на зняття мого прибутку, але вони досі не перерахували мене, будь ласка, мені потрібні мої гроші


Автоматичний переклад.
lorenaavalos144bebe
6 міс. тому

Введіть скаргу тут, у casino guru, де написано скарги

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я подав запит на зняття мого прибутку, але вони досі не перерахували мене, будь ласка, мені потрібні мої гроші


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, скільки часу триває ваша ситуація? Я запитую, тому що ми даємо казино 14 днів для вирішення запитів на зняття коштів.

Чи сказали вам у казино, чому ви не змогли зняти гроші, і чи спілкувалися ви з ними?

Проте я помітив, що ви вже встигли подати скаргу , тому, коли термін закінчиться, наша команда спробує вам допомогти.

Якщо у вас є оновлення, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго ранку, я хочу ще раз поскаржитися на іншу платформу 7slots Я поклав кредит на платформу Я отримав 450 з неділі Я не отримав кошти У мене навіть є роздруківка дня та часу, і ніхто не відповідає на моє повідомлення і не навіть не вирішити це

Автоматичний переклад.
5 міс. тому



Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого