Я намагався зв’язатися з казино 7slots протягом майже місяця, і вони обробляли мене для перевірки, доки мені це не вдалося, але зараз я не отримав відповіді на мій платіж, і всіма зазначеними засобами зв’язку вони не змогли, а технічна підтримка так і не відповіла. мені та Пошта revotes, а Hotmail повідомляє мені, що відправник не приймає відправлення, як дізнатися про мій платіж і як зв’язатися з будь-якою платформою цього казино, щоб вони пояснили та вказали, що відбувається.
abett21
I have been trying to communicate with the 7slots casino for almost a month and they processed me for verification until I succeeded but now I have no response from my payment and by all the means indicated to communicate they are failed and the technical support has never responded to me and The mail revotes and hotmail tells me that the sender does not accept the shipments, how to know about my payment and how to communicate with any platform of this casino so that they explain and guide what is happening atte.
abett21
llevo casi un mes tratando de comunicarme con el casino 7slots y me tramitaron por la verificacion hasta que lo logre pero ahora no tengo ninguna respuesta de mi pago y por todos los medios que indican para comunicarse son fallidos y el soporte tecnico nunca me a resdpondido y los mail revotan y hotmail me indica que el remitente no acepta los envios como saber sobre mi pago y como comunicarse con alguna plataforma de este casino para que exp´liquen y oriente que es lo que sucede atte.
abett21