ФорумКазино7Slots Casino - загальне обговорення

7Slots Casino - загальне обговорення

1 рік тому від carolmachadocm13
|
15267 переглядів 94 відповідей |
|
1 2...5
1 рік тому
Тут ви можете обговорити 7Slots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я намагався отримати гроші, які я заробив на цьому сайті протягом 25 днів, і поки що нічого, і в той же день, коли я зареєстрував мій обліковий запис, було перевірено, і вони стверджують, що мій обліковий запис перевіряється, але це брехня! Я вніс 30 реалів, щоб виграти бонус, і я виграв, їхні бонусні гроші вони швидко забрали з мого рахунку, але тепер мій у безладі! Не грайте на цьому сайті!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
carolmachadocm13
1 рік тому

Привіт.

Чи казино пояснило вам проблему? Технічно кажучи, ви не можете зняти? Чи є у вас незавершені зняття? Або вас позбавили права виводити баланс через положення та умови, наприклад, гравці не можуть виводити бонусні кошти тощо?

Я намагаюся зрозуміти, в чому головна біда.

Правка: знайшов скаргу - значить, перевірка. Що ж, я сподіваюся, ми допоможемо тобі скоро. 🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

ДОБРОГО ДНЯ, Я БІЛЬШЕ 72 ГОДИН ЧЕКАВ НА ВИКОНАННЯ З 7SLOTS, СЬОГОДНІ Я ЗВ'ЯЗАВСЯ З ПІДТРИМКОЮ І МЕНЕ ПРОСИЛИ НАДІСЛАТИ ДЕЯКІ ДОКУМЕНТИ

АЛЕ ПОКИ НІЧОГО! ФРУСТРАЦІЙНИЙ ДОСВІД!!!

Автоматичний переклад.
GuiGrossmann
1 рік тому

З дозволу сказати, вам слід зосередитися на проходженні KYC. Перше зняття зазвичай найдовше і складніше. Казино просто не може підтвердити вас іншим способом. Намагайтеся зберігати спокій і співпрацювати.🙏

Автоматичний переклад.
GuiGrossmann
1 рік тому

Привіт GuiGrossmann !

Оскільки ви не зареєстровані на сайті, ми не можемо ідентифікувати вас у сервісі та допомогти вирішити вашу проблему. Будь ласка, увійдіть або надайте нам номер телефону або адресу електронної пошти, яку ви використовували для реєстрації в нашому казино.

Щойно ми отримаємо цю інформацію, ми зв’яжемося з вами якомога швидше.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я намагаюся, друже, але я працюю на кількох платформах і ніколи не мав таких проблем.

Автоматичний переклад.
7Slots Casino
1 рік тому

Очікування...

Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано GuiGrossmann видалено
1 рік тому

Я не думаю, що вам слід публікувати свої дані для входу та номер телефону так публічно. Не соромтеся редагувати публікацію.

Натомість казино має попросити вас надіслати його електронною поштою. 🤔

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт GuiGrossmann !

Оскільки ви не зареєстровані на сайті, ми не можемо ідентифікувати вас у сервісі та допомогти вирішити вашу проблему. Будь ласка, увійдіть або надайте нам номер телефону або адресу електронної пошти, яку ви використовували для реєстрації в нашому казино.

Щойно ми отримаємо цю інформацію, ми зв’яжемося з вами якомога швидше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Будь ласка, зверніть увагу, що це загальнодоступний форум, тому гравці не повинні надавати тут будь-які подробиці відкрито. Натомість надайте гравцеві адресу електронної пошти.🙏

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго дня, я зареєстрований на сайті.

Автоматичний переклад.
GuiGrossmann
1 рік тому

Ну я знаю. Чого мені не вистачає?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Сайт мені не повертає, мені не платить!

Автоматичний переклад.
GuiGrossmann
1 рік тому

Я прочитав ваші дописи, а також відповідь казино від 4 днів тому.

Отже, як це вийшло? Ви на зв'язку з казино? Будь-які пояснення?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго ранку, ще нічого.. Казино дало мені 5 днів, щоб зняти кошти, і минуло 10, і нічого.. розчаровує

Автоматичний переклад.
GuiGrossmann
1 рік тому

Привіт.

Я сподівався на більше позитивних новин. У будь-якому випадку, ви все ще можете зв'язатися з казино? Будь ласка, коли востаннє казино повідомляло про вас не через форум?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мені відповіли з онлайн-сервісу платформи 8 числа, сказали, що до 13 числа падає.. але боюся, що це як раніше, що вони чекали 5 днів, щоб потім знайти проблему і сказати їм почекати довше.

Автоматичний переклад.
GuiGrossmann
1 рік тому

Я б сказав, якщо ви відчуваєте те ж саме, вам слід почекати принаймні 4 дні, а потім оновити скаргу.

На даний момент немає кращої ідеї.

Автоматичний переклад.
7Slots Casino
1 рік тому

Немає посади?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні закінчився термін оплати і нічого .. Я зв'язався зі службою підтримки, він сказав, що пізно і відправив мене чекати листа від служби підтримки! Питання в тому, як довго? Чи платить це казино 7slot чи це шахрайство?

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого