1 рік тому
Тут ви можете обговорити 7Slots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я намагався отримати гроші, які я заробив на цьому сайті протягом 25 днів, і поки що нічого, і в той же день, коли я зареєстрував мій обліковий запис, було перевірено, і вони стверджують, що мій обліковий запис перевіряється, але це брехня! Я вніс 30 реалів, щоб виграти бонус, і я виграв, їхні бонусні гроші вони швидко забрали з мого рахунку, але тепер мій у безладі! Не грайте на цьому сайті!
I've been trying to receive the money I earned on this site for 25 days and so far nothing, and the same day I registered my account was verified and they claim that my account is being verified but it's a lie! I deposited 30 reais to win the bonus and I won, their bonus money they quickly took from my account, but now mine is in a mess! Do not play on this site!
Estou a 25 dias tentando receber o dinheiro que ganhei nesse site e até agora nada, sendo que no mesmo dia que fiz o registro minha conta foi verificada e eles alegam que minha conta em verificação mais é mentira! Depositei 30 reais pra ganhar o bônus e ganhei, o dinheiro do bônus deles eles sacaram rapidinho da minha conta, mas agora o meu tá essa enrolada! Não joguem nesse site!
Привіт.
Чи казино пояснило вам проблему? Технічно кажучи, ви не можете зняти? Чи є у вас незавершені зняття? Або вас позбавили права виводити баланс через положення та умови, наприклад, гравці не можуть виводити бонусні кошти тощо?
Я намагаюся зрозуміти, в чому головна біда.
Правка: знайшов скаргу - значить, перевірка. Що ж, я сподіваюся, ми допоможемо тобі скоро. 🤞
Hello there.
Has the casino explained the issue to you? Are you not able to withdraw in a technical manner of speaking? Do you now have any pending withdrawals? Or are you stripped from withdrawing the balance because of terms and conditions, like players are not able to withdraw bonus funds or so?
I'm trying to figure out what's the main trouble.
Edit: found the complaint - so, it's the verification. Well, I hope we will help you out soon. 🤞
ДОБРОГО ДНЯ, Я БІЛЬШЕ 72 ГОДИН ЧЕКАВ НА ВИКОНАННЯ З 7SLOTS, СЬОГОДНІ Я ЗВ'ЯЗАВСЯ З ПІДТРИМКОЮ І МЕНЕ ПРОСИЛИ НАДІСЛАТИ ДЕЯКІ ДОКУМЕНТИ
АЛЕ ПОКИ НІЧОГО! ФРУСТРАЦІЙНИЙ ДОСВІД!!!
GOOD AFTERNOON, I HAVE BEEN WAITING FOR MORE THAN 72 HOURS FOR THE WITHDRAWAL FROM 7SLOTS, TODAY I CONTACTED SUPPORT AND THEY ASKED ME TO SEND SOME DOCUMENTS
BUT UNTIL NOW NOTHING! FRUSTRATING EXPERIENCE!!!
BOA TARDE, ESTOU A MAIS DE 72H ESPERANDO O SAQUE DA 7SLOTS, HOJE ENTREI EM CONTATO COM O SUPORTE E PEDIRAM PARA QUE ENVIASSE ALGUNS DOCUMENTOS
MAS ATÉ AGORA NADA! FRUSTANTE A EXPERIENCIA!!!
З дозволу сказати, вам слід зосередитися на проходженні KYC. Перше зняття зазвичай найдовше і складніше. Казино просто не може підтвердити вас іншим способом. Намагайтеся зберігати спокій і співпрацювати.🙏
If I may say, you should focus on passing the KYC. The first withdrawal is usually the longest and more complicated. The casino simply can't verify you some other way. Try to stay calm and cooperate.🙏
Привіт GuiGrossmann !
Оскільки ви не зареєстровані на сайті, ми не можемо ідентифікувати вас у сервісі та допомогти вирішити вашу проблему. Будь ласка, увійдіть або надайте нам номер телефону або адресу електронної пошти, яку ви використовували для реєстрації в нашому казино.
Щойно ми отримаємо цю інформацію, ми зв’яжемося з вами якомога швидше.
Hello GuiGrossmann !
As you are not registered on the site, we are unable to identify you on the service and help you resolve your issue. Please login or provide us with the phone number or email you used to register with our casino.
Once we have that information, we'll get back to you as soon as possible.
Olá, GuiGrossmann !
Como você não está registrado no site, não podemos identificá-lo no serviço e ajudá-lo a resolver seu problema. Por favor, faça o login ou nos forneça o número de telefone ou e-mail que você usou para se registrar em nosso cassino.
Assim que tivermos essas informações, lhe daremos uma resposta o mais rápido possível.
Я намагаюся, друже, але я працюю на кількох платформах і ніколи не мав таких проблем.
I'm trying, friend, but I operate on several platforms and I've never had this type of problem.
To tentando amigo mas opero em diversas plataformas e nunca tive esse tipo de problema.
Я не думаю, що вам слід публікувати свої дані для входу та номер телефону так публічно. Не соромтеся редагувати публікацію.
Натомість казино має попросити вас надіслати його електронною поштою. 🤔
I do not think you should post your login details and phone number so publically. Feel free to edit the post.
Instead, the casino should ask you to send it by email. 🤔
Привіт GuiGrossmann !
Оскільки ви не зареєстровані на сайті, ми не можемо ідентифікувати вас у сервісі та допомогти вирішити вашу проблему. Будь ласка, увійдіть або надайте нам номер телефону або адресу електронної пошти, яку ви використовували для реєстрації в нашому казино.
Щойно ми отримаємо цю інформацію, ми зв’яжемося з вами якомога швидше.
Hello GuiGrossmann !
As you are not registered on the site, we are unable to identify you on the service and help you resolve your issue. Please login or provide us with the phone number or email you used to register with our casino.
Once we have that information, we'll get back to you as soon as possible.
Olá, GuiGrossmann !
Como você não está registrado no site, não podemos identificá-lo no serviço e ajudá-lo a resolver seu problema. Por favor, faça o login ou nos forneça o número de telefone ou e-mail que você usou para se registrar em nosso cassino.
Assim que tivermos essas informações, lhe daremos uma resposta o mais rápido possível.
Привіт.
Будь ласка, зверніть увагу, що це загальнодоступний форум, тому гравці не повинні надавати тут будь-які подробиці відкрито. Натомість надайте гравцеві адресу електронної пошти.🙏
Hello there.
Kindly mind this is a public forum, so players should not provide any details openly here. Instead, provide the player with an email address, please.🙏
Доброго дня, я зареєстрований на сайті.
Good morning, I'm registered on the site.
Bom dia estou registrado no site sim
Сайт мені не повертає, мені не платить!
The site does not return me, does not pay me!
O site não me retorna, não me paga!
Я прочитав ваші дописи, а також відповідь казино від 4 днів тому.
Отже, як це вийшло? Ви на зв'язку з казино? Будь-які пояснення?
I read your posts as well as the casino's reply dated 4 days ago.
So, how did it turn out? Are you in touch with the casino? Any explanations?
Доброго ранку, ще нічого.. Казино дало мені 5 днів, щоб зняти кошти, і минуло 10, і нічого.. розчаровує
Good morning, nothing yet.. Casino gave me 5 days to withdraw the withdrawal and it's been 10 and nothing.. frustrating
Bom dia nada ainda.. Cassino me deu o prazo de 5 dias para cair o saque e ja faz 10 e nada.. frustrante
Привіт.
Я сподівався на більше позитивних новин. У будь-якому випадку, ви все ще можете зв'язатися з казино? Будь ласка, коли востаннє казино повідомляло про вас не через форум?
Hello.
I hoped for more positive news. Anyway, are you still able to contact the casino? When was the last time the casino updated you by other means than on the forum, please?
Мені відповіли з онлайн-сервісу платформи 8 числа, сказали, що до 13 числа падає.. але боюся, що це як раніше, що вони чекали 5 днів, щоб потім знайти проблему і сказати їм почекати довше.
I was answered by the platform's online service on the 8th, they told me that until the 13th it falls.. but I'm afraid it's like the one before that they waited 5 days to find a problem later and tell them to wait longer.
Me responderam pelo atendimento online da plataforma dia 8, me disseram que até dia 13 cai.. mas receio que seja que nem a antes que fizeram espera 5 dias pra depois achar problema e mandar esperar mais.
Я б сказав, якщо ви відчуваєте те ж саме, вам слід почекати принаймні 4 дні, а потім оновити скаргу.
На даний момент немає кращої ідеї.
I'd say, if it feels the same, you should wait at least 4 days and then update the complaint.
No better idea at the moment.
Сьогодні закінчився термін оплати і нічого .. Я зв'язався зі службою підтримки, він сказав, що пізно і відправив мене чекати листа від служби підтримки! Питання в тому, як довго? Чи платить це казино 7slot чи це шахрайство?
Today closed the deadline for payment and nothing .. I got in touch with support and he said it was late and sent me to wait for an email from support! The question is for how long? Does this 7slot Casino pay or is it a scam?
Hj fechou o prazo dos dias para o pagamento e nada .. entrei em contato com o suporte e o mesmo afirmou que esta atrasado e mandou e eu esperar um email do suporte! A questão é por quanto tempo? Esse 7slot Cassino paga ou é golpe?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.