ФорумКазино7Slots Casino - загальне обговорення

7Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від carolmachadocm13
|
14961 переглядів 94 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
11 міс. тому

Доброго ранку, я хочу ще раз поскаржитися на іншу платформу 7slots Я поклав кредит на платформу Я отримав 450 з неділі Я не отримав кошти У мене навіть є роздруківка дня та часу, і ніхто не відповідає на моє повідомлення і не навіть не вирішити це

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Уважно прочитайте:

Вам потрібно спочатку натиснути або торкнутися цього зеленого посилання:

https://casino.guru/complaints/createaaa 👈👈👈

Потім виконайте наведені нижче дії, щоб фактично подати скаргу.

Я щиро сподіваюся, що ти зможеш це зробити.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

У мене був хороший досвід роботи на цій платформі, і коли у мене виникали проблеми та/або сумніви в чаті, вони могли їх вирішити замість мене.

Автоматичний переклад.
CristianB82
11 міс. тому

Це чудово чути! Раді, що платформа була для вас корисною.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

У мене був хороший досвід роботи на цій платформі, і коли у мене виникали проблеми та/або сумніви в чаті, вони могли їх вирішити замість мене.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я радий, що тобі подобається казино і ти почуваєшся тут добре.

Хоча, якщо у вас були якісь проблеми, які чат допоміг вам вирішити, про що вони? Чи можете ви розповісти нам більше? 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Надійне казино, виплати та перекази в терміни, зазначені в контракті... перш за все безпечно!!

Автоматичний переклад.
jjaraalvaradosocial
11 міс. тому

Чи пропонує це казино якісь бонуси? Якщо так, то які вони?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я виграв 180 000 чилійських песо в казино 7slots, я грав у фруктовий коктейль більше 10 днів тому, я дзвонив, надсилав повідомлення, електронні листи, але мені ніхто не відповідає... мене звати Хосе Сіфуентес Антілеф

Моя електронна адреса J .cifuentes40@hotmail.com Що ще я повинен зробити, щоб отримати свій приз?


Автоматичний переклад.
jcifuentes40
4 міс. тому

Привіт,

Я думаю, вам потрібно зв’язатися з казино, щоб дізнатися, у чому проблема. Ви, наприклад, запитували вилучення? Чи дозволено вам зняти залишок?

Автоматичний переклад.
jcifuentes40
4 міс. тому

Я довго грав у слот 7 і знімав суми до 500 лукас (це зайняло максимум 3 дні), поки одного дня вони не обробляли мене приблизно місяць, щоб заплатити мені, і обслуговування клієнтів жахливе, врешті-решт дякую на скаргу, яку я подав тут у casino guru, мені заплатили, і я вирішив більше там не грати

Якщо ваш обліковий запис підтверджено, але ви все ще не отримали гроші, я рекомендую скасувати зняття коштів і повторити це. Якщо минуло 3 робочих дні, а вам не заплатили, подайте скаргу тут і вам допоможуть.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Поганий досвід.

Я завантажив 15 000 і виграв 1 000 000.

Мені дозволили зняти 75 000 і "адміністративно" виписали залишок, я навіть грати не можу.

Це шахрайство

Автоматичний переклад.
JuanCarlos1077
1 місяць тому

Хм, це здається мені дивною причиною, казино повідомило вам ще щось? Ви грали тут з бонусом чи ні?

Чи можете ви описати ситуацію трохи докладніше?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені сказали, що через правила казино я не можу перевести в готівку більше ніж у 5 разів більше, ніж я вніс відповідно до їхніх правил, тобто я вніс 15 000, а міг перевести лише 75 000, і що не має значення, скільки я виграв , згідно з правилами 27.24.1 та 27.24.2.

Тому зароблене як різницю «відрахували» в адміністративному порядку

Автоматичний переклад.
JuanCarlos1077
1 місяць тому

А ви перевірили умови? Якщо так, то, напевно, було б важко сперечатися з ними про те, що вони там чітко заявили.

Однак, оскільки у вас є скарга, наша команда уважно розгляне все необхідне та побачить, куди вона йде.

У будь-якому випадку, чи можливо у вас принаймні зняти те, що вам залишило казино, чи ви ще не пробували?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 тиж. тому

Не знаю, чи потрібно пояснювати, що з інтернет-компанією не сперечаєшся. Насправді я вважаю несерйозним те, що не сказано, що якщо я візьму 10 000, то зможу отримати лише 50 000, навіть якщо виграю великий приз. Я не знаю, чи це сумісно з тим, що таке казино.

Я зробив запит на зняття коштів 6 днів тому, але він ще не реалізований, оскільки він все ще розглядається.

Автоматичний переклад.
JuanCarlos1077
4 тиж. тому

Крістіна поділилася з вами Умовами, які вона знайшла в казино, і насправді це саме те, що ви згадали. Ознайомитися з такими речами теж справа гравця, тому що якщо не дивитися на умови щодо бонусів, то може вийти так.

Однак той факт, що відкликання все ще розглядається, мене дещо турбує. Чекаючи тиждень без відповіді, я не можу уявити, що все казино має перевірити.

Але скарга допоможе, якщо потрібно і можливо.

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого