Доброго ранку, я хочу ще раз поскаржитися на іншу платформу 7slots Я поклав кредит на платформу Я отримав 450 з неділі Я не отримав кошти У мене навіть є роздруківка дня та часу, і ніхто не відповідає на моє повідомлення і не навіть не вирішити це
Good morning, I want to make another complaint about another platform 7slots I put credit on the platform I got 450 since Sunday I haven't received the funds I even have a printout of the day and time and no one responds to my message and doesn't even resolve it
Bom dia quero fazer outra reclamação de outra plataforma 7slots coloquei crédito na plataforma ganhei 450 desde domingo não recibo os fundos eu tenho até o print do dia e o horário e ninguém responde minha msg e nem resolve
Уважно прочитайте:
Вам потрібно спочатку натиснути або торкнутися цього зеленого посилання:
https://casino.guru/complaints/createaaa 👈👈👈
Потім виконайте наведені нижче дії, щоб фактично подати скаргу.
Я щиро сподіваюся, що ти зможеш це зробити.
Please read carefully:
You need to click or tap this green link first:
https://casino.guru/complaints/createaaa 👈👈👈
Then follow the steps ahead in order to actually submit the complaint.
I truly hope you can do it.
У мене був хороший досвід роботи на цій платформі, і коли у мене виникали проблеми та/або сумніви в чаті, вони могли їх вирішити замість мене.
I have had a good experience on this platform, and when I have had problems and/or doubts in the chat they have been able to resolve it for me.
He teñido buena experiencia en esta plataforma, y cuando he tenido problema y/o dudas en el chat me lo han sabido resolver
Це чудово чути! Раді, що платформа була для вас корисною.
That's great to hear! Glad the platform has been helpful for you.
У мене був хороший досвід роботи на цій платформі, і коли у мене виникали проблеми та/або сумніви в чаті, вони могли їх вирішити замість мене.
I have had a good experience on this platform, and when I have had problems and/or doubts in the chat they have been able to resolve it for me.
He teñido buena experiencia en esta plataforma, y cuando he tenido problema y/o dudas en el chat me lo han sabido resolver
Привіт, я радий, що тобі подобається казино і ти почуваєшся тут добре.
Хоча, якщо у вас були якісь проблеми, які чат допоміг вам вирішити, про що вони? Чи можете ви розповісти нам більше? 🙂
Hello, I'm glad you like the casino and have a good feeling here.
Although, if you had some problems that chat helped you solve, what were they about ? Can you tell us more ? 🙂
Надійне казино, виплати та перекази в терміни, зазначені в контракті... перш за все безпечно!!
Reliable casino, pays and transfers within the times specified in the contract...above all safe!!
Casino confiable, paga y transfiere dentro de los tiempos espesificados en el contrato...sobre todo seguro!!
Чи пропонує це казино якісь бонуси? Якщо так, то які вони?
Does this casino offer any bonuses ? If yes, what are they ?
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.