ФорумКазино7Slots Casino - загальне обговорення

7Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від carolmachadocm13
|
15353 переглядів 94 відповідей |
|
12 3 45
ana52130lidia
1 рік тому

Не витрачай час, друже, 7sloth - це шахрайство!

Автоматичний переклад.
GuiGrossmann
1 рік тому


Привіт!

Ми все ще розглядаємо вашу проблему, зачекайте.

Ми зв'яжемося з вами в чаті скарг і надамо всю необхідну інформацію!

Дуже дякую за очікування.


Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано ana52130lidia видалено
1 рік тому

Це хороший крок!

Наразі я б залишався зі скаргою, як раніше запропонував представник казино.

Як я бачу, прогрес є.🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагаюся зняти кошти з 9 травня, через 12 днів, коли вони все ще не заплатили мені, я змусив їх скасувати зняття, щоб подати запит знову, минуло 7 днів, відколи я знову подав запит на зняття, але вони не перераховують мені , керівник служби підтримки клієнтів. Він не дає інформації про жодну проблему, він дуже погано реагує, він не вказує крайні терміни, він просто копіює та вставляє той самий текст, що я незабаром отримаю свої гроші, і він не хоче скасовувати виведення на спробуйте з іншим банківським рахунком, це означає, що є технічні проблеми, я надіслав кілька електронних листів до служби підтримки, але вони не відповідають на них, і минуло 3 дні, відколи я також міг спілкуватися в чаті. Сума становить 90 000 доларів США

Автоматичний переклад.
wmaisterow
1 рік тому

Намагайтеся зберігати спокій і стежити за скаргою. Це вимагає вашої уваги, тому клацніть або торкніться цього посилання, щоб отримати доступ до теми скарг прямо зараз.

Бажаю удачі!🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я подав скаргу, дякую, я сподіваюся, що ви можете мені допомогти цим способом, зрозуміло, що я тепер відчуваю недовіру до цього казино

Автоматичний переклад.
wmaisterow
1 рік тому

Добре!

Я б сказав, що у казино вже було достатньо часу, щоб знайти спосіб вирішити проблему з виведенням коштів і зробити так, щоб ви почувалися задоволеними.

Тепер настав час втрутитися. Я бажаю тобі швидкого та справедливого кінця! 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре!

Я б сказав, що у казино вже було достатньо часу, щоб знайти спосіб вирішити проблему з виведенням коштів і зробити так, щоб ви почувалися задоволеними.

Тепер настав час втрутитися. Я бажаю тобі швидкого та справедливого кінця! 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякуємо 🥰

Автоматичний переклад.
wmaisterow
1 рік тому

Не соромтеся вставляти оновлення - бажано позитивні 😁- тут, на форумі. Я не буду наступного тижня, але я хотів би бути в курсі прогресу!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Важко я бачу позитивні оновлення, я вже втрачаю надію 😔

Я надіслав загалом 10 електронних листів, і жоден із них не відповів, служба обслуговування клієнтів не надає рішень, вони продовжують копіювати та вставляти той самий текст, у якому сказано, що це обробляється, і я незабаром отримаю платіж, місяць закінчився, і я досі не бачу ваги в моєму обліковому записі. Розкажу, якщо будуть новини😵‍💫

Автоматичний переклад.
wmaisterow
1 рік тому

Я знаю, що це має бути жахлива ситуація... Будь сильним!

А як щодо перегляду нового серіалу, щоб ваш мозок думав про щось інше? 🤔

Це працює на мене.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дуже гарна ідея, ха-ха-ха, я вже напружений, я побачу нові розділи FTWD, ха-ха-ха

Автоматичний переклад.
wmaisterow
1 рік тому

це працює? 😁🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені нарешті зробили депозит сьогодні менш ніж за 24 години після відповіді 7 slot, велика подяка гуру казино за зусилля.


Я серйозно думаю більше не грати в це казино, мені воно сподобалося, і я був у ньому дуже впевнений, але в цей раз основною проблемою була жахлива увага з боку керівника служби підтримки клієнтів на ім’я Алехандро через його погану увагу у тому, що в мене нічого не залишилося, я хочу грати в цьому казино, тому що коли у вас є проблема, ви очікуєте термінів і рішень, а цей керівник цього не робить і лише змушує вас чекати і чекати, він не має бажання допомогти. З іншого боку, жахливий електронний лист служби підтримки, я надіслав більше 10 електронних листів, і вони мені не відповіли. Якби не скарга, яку я тут написав, вони б НІКОЛИ не вирішили цю проблему.


Дякую, гуру казино, до побачення, казино 7slot

Дякую, Радка, що підтримуєш зв’язок через форум, заспокоюєш мене та розсмішиш своїми порадами 🥰

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ребята... помогите пожалуйста. Хотя Бы1 10 грн🙄

1 рік тому

Я не зрозумів ваше повідомлення, поясніть нам, як ми можемо вам допомогти

Автоматичний переклад.
wmaisterow
1 рік тому

Мені потрібна допомога. 1 $ .....🤯

Автоматичний переклад.
ArtemRy
1 рік тому

Если можете, киньте на карту хоть какую то копейку. Пожалуйста 🙄

1 рік тому

Ха-ха-ха-хаха, не друже, щоб мати гроші, ти повинен працювати, коли у тебе є гроші, ти можеш поставити на них у казино і виграти більше або програти, роби це лише якщо у тебе достатньо грошей, щоб робити ставки, я не даю свої гроші людям, тому безсоромно просити ці кошти (сторінки ставок), пошук роботи зробить ваше життя кращим

Автоматичний переклад.
wmaisterow
1 рік тому

В принципе, согласен...

Ну, а так я отхожу от своей последней "работы"file

12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого