Привіт!
Ми все ще розглядаємо вашу проблему, зачекайте.
Ми зв'яжемося з вами в чаті скарг і надамо всю необхідну інформацію!
Дуже дякую за очікування.
Hello!
We are still looking into your issue, please wait.
We will contact you in the complaints chat and provide you with all the necessary information!
Thank you very much for your waiting.
Olá!
Ainda estamos analisando o seu problema, aguarde, por favor.
Entraremos em contato com você no chat de reclamações e forneceremos todas as informações necessárias!
Agradecemos muito por sua espera.
Я намагаюся зняти кошти з 9 травня, через 12 днів, коли вони все ще не заплатили мені, я змусив їх скасувати зняття, щоб подати запит знову, минуло 7 днів, відколи я знову подав запит на зняття, але вони не перераховують мені , керівник служби підтримки клієнтів. Він не дає інформації про жодну проблему, він дуже погано реагує, він не вказує крайні терміни, він просто копіює та вставляє той самий текст, що я незабаром отримаю свої гроші, і він не хоче скасовувати виведення на спробуйте з іншим банківським рахунком, це означає, що є технічні проблеми, я надіслав кілька електронних листів до служби підтримки, але вони не відповідають на них, і минуло 3 дні, відколи я також міг спілкуватися в чаті. Сума становить 90 000 доларів США
I am trying to make a withdrawal since May 9, after 12 days that they still did not pay me, I got them to cancel the withdrawal to request it again, 7 days have passed since I requested the withdrawal again and they do not deposit me, the customer service executive It does not give information about any problem, it responds very badly, it does not give deadlines, it just copies and pastes the same text that I will receive my money shortly and it does not want to cancel the withdrawal to try it with another bank account, it indicates that there are technical problems, I have sent Several emails to support and they do not answer them and it has been 3 days since I have been able to communicate with the chat either. The amount is $90,000 clp
Estoy intentando hacer retiro desde el dia 9 de mayo, despues de 12 dias que aun no me pagaban logre que anularan el retiro para volver a solicitarlo, han pasado 7 dias que solicité nuevamente el retiro y no me depositan, el ejecutivo de atencion a clientes no da informacion sobre algun problema, atiende muy mal, no da plazos, solo copia y pega el mismo texto de que recibiré mi dinero en breve y tampoco quiere anular el retiro para intentarlo con otra cuenta bancaria, indica que hay problemas tecnicos, he mandado varios correos a soporte y no los responden y hace 3 dias que no he podido comunicarme tampoco al chat. El monto es de $90.000 clp
Намагайтеся зберігати спокій і стежити за скаргою. Це вимагає вашої уваги, тому клацніть або торкніться цього посилання, щоб отримати доступ до теми скарг прямо зараз.
Бажаю удачі!🤞
Try to stay calm and keep an eye on the complaint. It requires your attention, so click or tap this link to access the complaint thread right now.
Wish you good luck!🤞
Я подав скаргу, дякую, я сподіваюся, що ви можете мені допомогти цим способом, зрозуміло, що я тепер відчуваю недовіру до цього казино
I filed the complaint thanks, I hope you can help me by this means, it goes without saying that I now feel mistrust in this casino
Puse la queja gracias, ojalá por este medio me puedan ayudar, queda de mas decir que siento desconfianza ahora en este casino
Добре!
Я б сказав, що у казино вже було достатньо часу, щоб знайти спосіб вирішити проблему з виведенням коштів і зробити так, щоб ви почувалися задоволеними.
Тепер настав час втрутитися. Я бажаю тобі швидкого та справедливого кінця! 🤞
That's good!
I'd say the casino already had enough time to find a way to solve the withdrawal issue and make you feel satisfied.
Now it's time to step in. I wish you a quick and fair ending! 🤞
Добре!
Я б сказав, що у казино вже було достатньо часу, щоб знайти спосіб вирішити проблему з виведенням коштів і зробити так, щоб ви почувалися задоволеними.
Тепер настав час втрутитися. Я бажаю тобі швидкого та справедливого кінця! 🤞
That's good!
I'd say the casino already had enough time to find a way to solve the withdrawal issue and make you feel satisfied.
Now it's time to step in. I wish you a quick and fair ending! 🤞
Не соромтеся вставляти оновлення - бажано позитивні 😁- тут, на форумі. Я не буду наступного тижня, але я хотів би бути в курсі прогресу!
Feel free to paste updates - the positive ones preferably 😁- here on the forum. I'll be off next week, but I would like to stay in touch with the progress!
Важко я бачу позитивні оновлення, я вже втрачаю надію 😔
Я надіслав загалом 10 електронних листів, і жоден із них не відповів, служба обслуговування клієнтів не надає рішень, вони продовжують копіювати та вставляти той самий текст, у якому сказано, що це обробляється, і я незабаром отримаю платіж, місяць закінчився, і я досі не бачу ваги в моєму обліковому записі. Розкажу, якщо будуть новини😵💫
Uh hard I see positive updates, I'm already losing hope 😔
I have sent a total of 10 emails and none of them answer it, customer service does not provide solutions, they keep copying and pasting the same text that says it is in process and I will receive the payment shortly, the month is over and I still do not see any a weight in my account. I'll tell you if there's news 😵💫
Uh dificil veo actualizaciones positivas, ya estoy perdiendo la esperanza 😔
Llevo en total 1O correos que he enviado y ninguno lo contestan, en servicio al cliente no dan soluciones, siguen copiando y pegando el mismo texto que dice que está en proceso y recibire el pago en breve, se terminó el mes y aun no veo ni un peso en mi cuenta. Te voy contando si hay novedades 😵💫
Я знаю, що це має бути жахлива ситуація... Будь сильним!
А як щодо перегляду нового серіалу, щоб ваш мозок думав про щось інше? 🤔
Це працює на мене.
I know it must be a horrible situation to bear... Stay strong!
What about watching a new TV series to make your brain think about something else? 🤔
It works on me.
Дуже гарна ідея, ха-ха-ха, я вже напружений, я побачу нові розділи FTWD, ха-ха-ха
Very good idea hahahaha I'm already stressed, I'll see the new chapters of FTWD hahahaha
Muy buena idea jajajaja ya estoy estresada, veré los nuevos capitulos de FTWD jajajaja
Мені нарешті зробили депозит сьогодні менш ніж за 24 години після відповіді 7 slot, велика подяка гуру казино за зусилля.
Я серйозно думаю більше не грати в це казино, мені воно сподобалося, і я був у ньому дуже впевнений, але в цей раз основною проблемою була жахлива увага з боку керівника служби підтримки клієнтів на ім’я Алехандро через його погану увагу у тому, що в мене нічого не залишилося, я хочу грати в цьому казино, тому що коли у вас є проблема, ви очікуєте термінів і рішень, а цей керівник цього не робить і лише змушує вас чекати і чекати, він не має бажання допомогти. З іншого боку, жахливий електронний лист служби підтримки, я надіслав більше 10 електронних листів, і вони мені не відповіли. Якби не скарга, яку я тут написав, вони б НІКОЛИ не вирішили цю проблему.
Дякую, гуру казино, до побачення, казино 7slot
Дякую, Радка, що підтримуєш зв’язок через форум, заспокоюєш мене та розсмішиш своїми порадами 🥰
I was finally deposited today in less than 24 hours from 7 slot's response, many thanks to casino guru for the efforts.
I am seriously thinking of not playing in this casino again, I loved it, and I had a lot of confidence in it, but on this occasion the main problem was the terrible attention from the customer service executive named Alejandro, due to his bad attention is that I don't have any left I want to play in this casino, because when you have a problem you expect deadlines and solutions and this executive doesn't do it and only makes you wait and wait, he doesn't have the will to help. On the other hand, the terrible support email, I sent more than 10 emails and they did not answer me. If it weren't for the complaint I made here, they would NEVER have solved the problem.
Thank you casino guru, bye bye 7slot casino
Thanks Radka for keeping in touch through the forum, calming me down and making me laugh with your advice 🥰
Me depositaron por fin hoy en menos de 24 horas desde la respuesta de 7 slot, muchas gracias a casino guru por las gestiones.
Estoy pensando seriamente no volver a jugar en este casino, me encantaba, y le tenia mucha confianza, pero en esta ocacion el problema principal fue la pesima atencion del ejecutivo de atencion a cliente de nombre Alejandro, por su mala atencion es que no me quedan ganas de jugar en este casino, ya que cuando uno tiene un problema espera que le den plazos y soluciones y este ejecutivo no lo hace y solo hace que uno espere y espere, no tiene la voluntad de ayudar. Por otro lado el correo de soporte pesimo, mande mas de 10 correos y no me respondieron. Si no fuera por la queja que puse acá NUNCA me habrian solucionado el problema.
Gracias casino guru, adios casino 7slot
Gracias Radka por mantener el contacto a travez del foro, calmarme y hacerme reir con tu consejo 🥰
Киньте хоч якусь копійку на картку, якщо можете. Будь ласка 🙄
Throw at least some penny on the card if you can. Please 🙄
Если можете, киньте на карту хоть какую то копейку. Пожалуйста 🙄
Ха-ха-ха-хаха, не друже, щоб мати гроші, ти повинен працювати, коли у тебе є гроші, ти можеш поставити на них у казино і виграти більше або програти, роби це лише якщо у тебе достатньо грошей, щоб робити ставки, я не даю свої гроші людям, тому безсоромно просити ці кошти (сторінки ставок), пошук роботи зробить ваше життя кращим
Hahahahahahaha no friend, to have money you must work, when you have the money you can bet it in the casino and win more or lose it, only do it if you have enough money to bet, I do not give my money to people so shameless to be asking for these means (pages betting) looking for a job will make your life better
Jajajajajajajaa no amigo, para tener dinero debes trabajar, cuando tengas el dinero puedes apostarlos en casino y ganar mas o perderlo, solo hazlo si te sobra como para apostar, yo no regalo mi dinero a gente tan sinverguenza de estar pidiendo por estos medios ( paginas de apuestas) busca trabajo hará mejor para tu vida
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.