ФорумКазино50 Crowns Casino - загальне обговорення

50 Crowns Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Gretche70
|
11204 переглядів 72 відповідей |
|
1...3 4
Anonymized468
1 рік тому

Привіт, Балінтм!


Ми розуміємо ваше розчарування з приводу виведення готівки, проте ми хотіли б запевнити вас, що наша команда постійно працює над вирішенням цієї проблеми якнайшвидше. Що стосується бонусу VIP-рівня, на жаль, як ми бачимо, ваша бонусна ставка зараз занадто висока, тому ми не можемо надати бонус VIP-рівня прямо зараз, і, як наслідок, він не був доданий автоматично. Згідно з умовами нашого казино, гравцеві заборонено зловживати бонусними пропозиціями. Будь ласка, зверніть увагу, що в разі зловживання, Казино має право заборонити гравцеві отримувати або використовувати будь-які бонуси та анулювати будь-які виграші, отримані з бонусних коштів, як під час ставок, так і після них.

Ми вжили таких заходів лише для того, щоб запобігти можливому зловживанню бонусами. Це не є постійним, ви зможете отримувати бонуси, щойно співвідношення бонус/депозит знизиться.


Сподіваємось на ваше розуміння та повідомлятимемо про будь-які оновлення, щойно їх отримаємо.


З повагою,

Команда 50Crowns



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую. На додаток до моєї жахливої удачі останнім часом мені, здається, неймовірно важко отримати гроші в тих кількох випадках, коли мені вдається щось виграти😂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я, чесно кажучи, не знаю, що сказати. Можна було б припустити, що досягти виграшу досить важко... Ви підняли це на новий рівень, борючись із зняттям коштів. Хрещаю за вас кулаки!!! 🤞🙏

Автоматичний переклад.
50 Crowns Casino
1 рік тому

Так, я розумію, але оскільки я не отримав виведення коштів у терміни, зазначені в Умовах і Умовах, я вважаю, що це має відбуватися в обох напрямках, і було б справедливою компенсацією відмовитися від цього правила лише на час дії цього одного бонусу. Хоча це добре

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

🖤

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Кілька годин тому я отримав електронний лист від 50crowns про те, що мій виведення грошей було успішним, а також змінилося в моєму профілі казино з незавершеного на успішний… Не знаю, що це зараз означає 😀

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Отримав і цей лише 2 години тому. Це означає, що гроші були надіслані лише сьогодні, що суперечить тому, що ви говорили тут на форумі. Зі мною добре, якщо він дійсно прибуде зараз

Автоматичний переклад.
Anonymized468
1 рік тому

Привіт, Балінтм!


Просимо вибачення за спричинені незручності та докладемо всіх зусиль, щоб запобігти подібній ситуації в майбутньому. Наше профільне управління вже над цим працює.

Ми хотіли б повідомити вам, що згідно з останніми оновленнями, ваші виграші надійшли в банк і незабаром повинні бути виписані на ваш банківський рахунок.

Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася, і сподіваємося на ваше розуміння в цьому випадку.


З повагою,

Команда 50Crowns

Автоматичний переклад.
Anonymized468
1 рік тому

Здається, ми маємо рацію. Так чи інакше зараз це питання ще кількох днів - я сподіваюся! 😉🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні отримав гроші🤘

Автоматичний переклад.
Anonymized468
1 рік тому

Викличте лімузин!

balintm отримав гроші! 👌🙌👍

Гарно зроблено, мабуть, пощастить наступного разу 😋

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я зробив депозит через mifinity. Тепер я виграв, завантажив все для перевірки, а також отримав електронний лист, що я підтверджений. Коли я потім хотів виплатити, mifinity не було доступно. Потім у чаті мені повідомили, що mifinity не дозволить жодних виплат. Гаразд... І як мені тепер отримати гроші? Я повинен заплатити банківським переказом. Добре... Я ввів усі дані, а потім захотів вийти. Приблизно через півгодини мою виплату було відхилено на тій підставі, що я мав підтвердити свій банківський рахунок. Потім я завантажив виписку з банківського рахунку.. Знову подав запит на виплату.. І так, з тих пір нічого не сталося. Вже минуло 2 дні. Перевірка тривала близько півгодини. Перший платіж, який було відхилено, був близько півгодини. Тепер, коли все є... Більше нічого не відбувається. І коли я читаю те, що пережили інші до мене... Я справді розчарований

Автоматичний переклад.
Hakuchin0
1 рік тому

Привіт.

Схоже, казино має приділяти більше уваги поточній ситуації. 🤔

Чи можу я дізнатися, чи залишилося якесь із цих вилучень у стані очікування? Це означає, що хтось це перевірить, бажано з фінансів.

Дайте мені знати, будь ласка.




Автоматичний переклад.
Hakuchin0
1 рік тому

Привіт, Hakuchin0!

Ми розуміємо, що швидкі платежі є важливими для ігрових платформ, і ми робимо все можливе, щоб забезпечити швидку обробку платежів нашим клієнтам. Однак ми хотіли б зазначити, що певні методи можуть бути недоступними залежно від географічного регіону, тому, можливо, ви не змогли використати Mifinity для виведення коштів.

Ми просимо вас надати нам більше інформації про процес виведення коштів, щоб ми могли краще зрозуміти ситуацію та запропонувати допомогу. Крім того, ми будемо більш ніж раді допомогти вам, якщо ви зв’яжетеся з нашою командою підтримки зі своїм запитом.

З повагою,

Команда 50Crowns.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого