1 рік тому
Тут ви можете обговорити 50 Crowns Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
І знову нове казино від Hollycorn? Однак вітальний електронний лист показує, що це казино від Dama nv, див. фото. По суті, мені байдуже, але я вважаю, що буде правильно, якщо ви надасте справжню ліцензію. Я зареєструвався зараз і заплатив 1 годину тому 20 євро. Давайте подивимося, коли вони мені будуть зараховані, тому що наразі депозит все ще очікує на розгляд, хоча його вже списано з мого банківського рахунку.
And again a new casino from Hollycorn? However, the welcome email shows that it is a casino from Dama nv, see photo. Basically I don't care, but I would think it's right if you give the real license. I've registered now and paid 1 hour ago 20 euros. Let's see when these will be credited to me, because until now the deposit is still pending although it has already been debited from my bank account.
Und wieder ein neues Casino von Hollycorn? Die Willkommen Email zeigt aber das es sich doch um ein Casino von Dama n.v ist, siehe Foto. Im grunde ist es mir egal, aber ich würde es schon für richtig halten wenn man die wirkliche Lizenz angibt. Hab mich nun mal registriert und vor 1 std 20 euro eingezahlt. Mal sehen wann diese mir gutgeschrieben werden, denn bis jetzt steht die Einzahlung noch offen obwohl es schon von meinem bankkonto abgebucht wurde.
Через 4 години мій депозит все ще не було зараховано, і я зробив депозит через онлайн-банкінг, переказ у реальному часі.
Вказана вами електронна адреса support@50crowns.com також не існує
Навіть зараз, через 7 годин, мої гроші все ще не зараховані. Ніхто не знає, куди поділися мої гроші
After 4 hours my deposit was still not credited and I had deposited with online banking, real-time transfer.
The email support@50crowns.com you specified does not exist either
Even now, after 7 hours, my money has still not been credited. No one knows where my money went
Nach 4 Std wurde meine Einzahlung immer noch nicht gutgeschrieben und ich hatte mit online banking eingezahlt, Echtzeitüberweisung.
Die Email support@50crowns.com die sie angeben existiert auch nicht
Auch jetzt nach 7 std wurde mein Geld immer noch nicht gutgeschrieben. Niemand weiß wohl wo mein Geld geblieben ist
І знову нове казино від Hollycorn? Однак вітальний електронний лист показує, що це казино від Dama nv, див. фото. По суті, мені байдуже, але я вважаю, що буде правильно, якщо ви надасте справжню ліцензію. Я зареєструвався зараз і заплатив 1 годину тому 20 євро. Давайте подивимося, коли вони мені будуть зараховані, тому що наразі депозит все ще очікує на розгляд, хоча його вже списано з мого банківського рахунку.
And again a new casino from Hollycorn? However, the welcome email shows that it is a casino from Dama nv, see photo. Basically I don't care, but I would think it's right if you give the real license. I've registered now and paid 1 hour ago 20 euros. Let's see when these will be credited to me, because until now the deposit is still pending although it has already been debited from my bank account.
Und wieder ein neues Casino von Hollycorn? Die Willkommen Email zeigt aber das es sich doch um ein Casino von Dama n.v ist, siehe Foto. Im grunde ist es mir egal, aber ich würde es schon für richtig halten wenn man die wirkliche Lizenz angibt. Hab mich nun mal registriert und vor 1 std 20 euro eingezahlt. Mal sehen wann diese mir gutgeschrieben werden, denn bis jetzt steht die Einzahlung noch offen obwohl es schon von meinem bankkonto abgebucht wurde.
Привіт, Гретче 70!
Я пропустив ці два дописи вчора - вибачте.
Знаєте, ми дбаємо про господаря. Чи не могли б ви поділитися цією інформацією через форму заповнення «Оновіть нас»?
Його можна знайти під позитивами та мінусами.
https://casino.guru/50-crowns-casino-review
Hello, Gretche 70!
I missed those two posts yesterday - I'm sorry.
You know, we care about the owner. Would you kindly share this information through the "update us" filling form, please?
It can be found under the positives and negatives.
https://casino.guru/50-crowns-casino-review
Через 4 години мій депозит все ще не було зараховано, і я зробив депозит через онлайн-банкінг, переказ у реальному часі.
Вказана вами електронна адреса support@50crowns.com також не існує
Навіть зараз, через 7 годин, мої гроші все ще не зараховані. Ніхто не знає, куди поділися мої гроші
After 4 hours my deposit was still not credited and I had deposited with online banking, real-time transfer.
The email support@50crowns.com you specified does not exist either
Even now, after 7 hours, my money has still not been credited. No one knows where my money went
Nach 4 Std wurde meine Einzahlung immer noch nicht gutgeschrieben und ich hatte mit online banking eingezahlt, Echtzeitüberweisung.
Die Email support@50crowns.com die sie angeben existiert auch nicht
Auch jetzt nach 7 std wurde mein Geld immer noch nicht gutgeschrieben. Niemand weiß wohl wo mein Geld geblieben ist
Це означає, що ваш електронний лист повернули як недоставлений? А як щодо життєзабезпечення? 🤔 Я сподіваюся, що оператор повідомить вам, що це потрібно перевірити принаймні у постачальника платіжних послуг.
Meaning your email was returned as undelivered? What about life support? 🤔 I would expect the operator to inform you it needs to be checked with the payment provider, at least.
Так, кожного разу, коли я пишу туди електронний лист, лист повертається.
Тепер я написав туди з іншої своєї електронної пошти, тому що мені вчора ввечері написали, щоб я надіслав скріншот з моїм депозитом, щоб вони його переслали. Хоча я завантажував його в чат напередодні, двічі. Мені підтверджують, що переслали. Але наступного дня я отримав інший електронний лист із проханням надіслати знімок екрана. Але я не міг. Ось чому я надіслав електронні листи від них і свою відповідь на них на свій інший обліковий запис електронної пошти, а звідти я надіслав ці електронні листи до Crowns. Звичайно, відповіді не було. На сьогодні мої гроші не зараховані.
Я скасував перший депозит, тому що забув ввести код для бонусу. Другий депозит було зроблено як зазвичай і негайно списано з мого банківського рахунку. Це був переказ у режимі реального часу, тобто одержувач отримує гроші одразу.
Навіть з моєю іншою електронною адресою неможливо написати в службу підтримки.
Yes, every time I write an email there, the email came back.
Now I wrote there from my other email, because they wrote me last night to send the screenshot with my deposit so that they forward it. Although I uploaded it to the live chat the day before, twice. They confirm to me that they forwarded it. But then the next day I received another email asking me to send the screenshot. But I couldn't. That's why I sent the emails from them and my reply to them to my other email account, and from there I sent these emails to crowns. Of course there was no answer. To date, my money has not been credited.
I canceled the first deposit because I forgot to enter the code for the bonus. The second deposit was made as normal and was immediately debited from my bank account. It was a real-time transfer, which means that the recipient receives the money immediately.
Even with my other email address it is not possible to write to the support.
Ja jedesmal wenn ich eine email dorthin schreibe, kam die email zurück.
Nun habe ich von meiner anderen email aus dorthin geschrieben, denn sie schrieben mir gestern abend ich solle den screenshot mit meiner einzahlung senden damit sie es weiter leiten. Obwohl ich das schon ein tag vorher im live chat hochgeladen hab, und das 2 mal. Sie bestätigen mir das sie es weiter geleitet haben. Doch dann kam am nächsten tag nochmal eine email ich solle den screenshot senden. Konnte ich aber nicht. Deswegen hatte ich die email von denen und meine antwort darauf an mein anderes email konto geschickt, und von dortaus diese email an crowns gesendet. Natürlich kam keine antwort mehr. Bis heute wurde mein geld nicht gutgeschrieben.
die 1 Einzahlung hatte ich abgebrochen weil ich vergessen hatte den code für den bonus anzugeben. Die 2. Einzahlung wurde ganz normal getätigt und wurde auch gleich von meinem bankkonto abgebucht. Es war eine echtzeitüberweisung, das heißt das geld kommt sofort beim empfänger an.
Auch mit meiner anderen emailadresse ist es nicht möglich an den support zu schreiben.
Через 50 годин їм нарешті вдалося зарахувати мій депозит. Однак бонусу, який я вибрав під час внесення депозиту, не було. Сказав це в чаті, вони просто сказали, що передадуть це у відділ. Оскільки вони передають скаргу щодо мого депозиту, яка зайняла 50 годин. І тепер мені, напевно, варто почекати ще 2 дні, поки вони мені нарахують бонус??? Незалежно від того, яке у вас питання чи проблема, ви повинні передати його у відповідальний відділ. Для чого потрібен живий чат? В інших казино служба підтримки робить це самостійно. Неважливо, я відмовився від бонусу і так грав. Звичайно, ігри закінчилися. Для мене зрозуміло, що я більше не буду грати в цьому казино. Тут тобі не весело, а за грошима ще треба бігати, а про підтримку можна забути
After 50 hours they finally managed to credit my deposit. However, the bonus I had chosen when I made the deposit was missing. Said this in live chat, they just said they would forward it to the department. As they forward the complaint about my deposit which took 50 hrs. And now I should probably wait another 2 days until they credit me with the bonus??? No matter what question you have or a problem, you first have to forward it to the responsible department. What is a live chat for? In other casinos, the support does it themselves. It doesn't matter, I waived the bonus and played like that. Of course, the games just ran down. For me it is clear that I will no longer play in this casino. Here you have no fun, and you still have to run after your money and you can forget the support
Nach 50 std haben sie es endlich geschafft meine Einzahlung gutzuschreiben. Dennoch hat mein Bonus gefehlt den ich bei der Einzahlung gewählt hatte. Habe dies im Live chat mitgeteilt, sie meinten nur das sie es der abteilung weiter leiten. So wie sie die reklamation über meine einzahlung weiter leiten, die 50 std gedauert hat. Und jetzt sollte ich wohl nochmal 2 tage warten bis sie mir den bonus gutschreiben??? Egal welche frage man hat oder ein problem,mann muss es erst an die zuständige abteilung weiter leiten. Wozu gibt es einen Live chat? In anderen casinos erledigt der support das selbst. Egal ich habe auf den bonus verzichtet und so gespielt. Natürlich liefen die spiele auch einfach nur runter. Für mich klar, das ich in diesem casino nicht mehr spielen werde. Hier hat man kein spaß, und muss noch seinem geld nachlaufen und den support kann man vergessen
Напевно, ваш досвід просвітить інших гравців. Мене б розлютила вся ця ситуація - я маю на увазі, що якість обслуговування клієнтів визначає, чи вирішите ви відкласти цю справу вбік, чи віддасте перевагу піти якнайшвидше.
Гадаю, відповідь очевидна.
Хтось надав вам робочу електронну адресу? Ще один важливий крок, якщо ви запитаєте мене.
Surely your experiences will enlighten other players. I would be mad about this whole situation - I mean, the quality of customer service determines whether you decide to put such a matter aside or whether you prefer to leave as soon as possible.
I guess the answer is obvious.
Did anyone provide you with a working email address? Another essential step, if you ask me.
Цікаво те, що я отримую повідомлення з електронної адреси support@50crowns.com, але ви не можете ні відповісти на нього, ні написати на цю адресу самостійно. Спочатку я думав, що це мої налаштування yahoo, але коли я пишу з gmail, те саме.
The funny thing is that I get a message from this email address, support@50crowns.com, but you can neither reply to it nor write to this address yourself. At first I thought it was my yahoo settings, but when I write from gmail it's the same.
Das komische ist ja das ich von dieser email adresse eine Nachricht bekomme, support@50crowns.com, aber man kann weder darauf antworten noch selbst an diese Adresse schreiben. Ich dachte erst es liegt an meinen einstellungen bei yahoo, aber wenn ich von gmail aus schreibe ist es das gleiche.
Чудово!
Спробую запитати в чаті, подивимось, що буде...
Отже, через 12 хвилин мені сказали, що мою справу буде передано, і я отримаю оновлення електронною поштою:
Гм, здається, альтернативи немає 🙁
Wonderful!
I'll try to ask the chat, let's see what happens...
So, after 12 mins I was told my case will be transferred and I will be updated by email:
Uhm, I guess there is no alternative 🙁
Це справді дивно, ти пробував писати електронний лист, щоб підтримати себе? Чи є також повідомлення, що цей email не існує? Я не думаю, що вони зв’яжуться з вами електронною поштою.
That's really strange, have you tried writing an email to support yourself? Whether there is also the message that this email does not exist? I don't think they'll get back to you via email.
Das ist echt seltsam,hast du mal versucht selbst eine email an den support zu schreiben? Ob da auch die meldung kommt das diese email nicht existiert? Ich glaube nicht das die sich per email nochmal melden.
Ймовірно, не будуть, оскільки моя електронна адреса не зареєстрована в казино 🙂.
Ну, як я бачу, вони насправді не знають про жодну проблему. Я попрошу свого колегу повідомити казино більш офіційно. Я нічого не можу зробити, боюся!
They probably won't, since my email is not registered in the casino 🙂.
Well, the way I see it, they're not actually aware of any issue. I'll ask my colleague to notify the casino more officially. Nothing much I can do, I fear!
Привіт, дорога Gretche70!
Нам шкода, що ви мали негативний досвід використання нашого продукту. Ваше питання вже передано до відповідного відділу. Я відповім вам якомога швидше.
Hello, dear Gretche70!
We are sorry to hear that you had a negative experience with our product. Your issue is already forwarded to the relevant department. I will get back to you with a prompt reply as soon as possible.
Привіт ще раз!
Ми щиро вдячні вам за те, що помітили проблему з електронною адресою. Ми вже виправили це, і тепер ви можете зв’язатися з нами за адресою support@50crowns.com без будь-яких труднощів. До речі, ви завжди можете залишити свій запит тут - https://www.50crowns.com/support і наша служба підтримки зв'яжеться з вами якнайшвидше з цього питання.
Що стосується питання з депозитом, ми завжди робимо все можливе, щоб вирішити його якомога швидше. Однак це може зайняти деякий час, хоча спочатку ми зв’язуємося з нашим відповідним відділом, а потім вони передають проблему постачальнику платежів, щоб перевірити, чому транзакція не пройшла. Однак, щойно ми отримаємо від них швидку відповідь, ми також повідомимо вас про оновлення електронною поштою.
Ми щиро вибачаємося за некоректну відповідь менеджера в чаті з приводу вітального бонусу. Будь ласка, зверніть увагу, що наш вітальний пакет йде без бонусного коду, і через те, що ви його ввели, бонус вам не був нарахований автоматично. На жаль, оскільки ви вже розіграли свої кошти, ми більше не можемо надати вам бонус вручну, однак ви все ще можете скористатися нашими пропозиціями щодо другого та третього депозиту (це також без бонусних кодів).
Сподіваємося на ваше розуміння в цьому випадку, і ми дуже вдячні за те, що ви вказали на проблему з електронною адресою. Дякую ще раз.
З повагою,
Команда 50Crowns
Hello there, once again!
We are really grateful to you for noticing the issue with the email address. We have already fixed it, and now you can contact us at support@50crowns.com without any difficulties. By the way, you may always leave your request here - https://www.50crowns.com/support and our support team will contact you as son as possible on this matter.
Regarding the issue with the deposit, we are always doing our best to solve it as quickly as possible. However, it can take some time, while firstly, we contact our relevant department, and after this, they transfer the issue to payment provider to check why the transaction did not go through. However, as soon as we receive a prompt reply from them, we inform you regarding updates via email as well.
We are truly sorry for inappropriate reply of the manager via live chat on the matter of welcome bonus. Please, take into account that our welcome package goes without bonus code, and due to the fact that you have entered it, the bonus has not been issued to you automatically. Unfortunately, as you have already played your funds, we can not issue the bonus manually to you any more, however, you still can use our second and third deposit offers (that also goes without any bonus codes).
Hope for your understanding in this case, and we really appreciated your pointing out the issue with email address. Thanks once again.
Kind regards,
50Crowns Team
Привіт, дорога Gretche70!
Нам шкода, що ви мали негативний досвід використання нашого продукту. Ваше питання вже передано до відповідного відділу. Я відповім вам якомога швидше.
Hello, dear Gretche70!
We are sorry to hear that you had a negative experience with our product. Your issue is already forwarded to the relevant department. I will get back to you with a prompt reply as soon as possible.
Привіт! Дякуємо, що звернулися до нас!
Лише маленька підказка: скористайтеся кнопкою «відповісти», щоб переконатися, що одержувач отримає сповіщення про вашу відповідь. 🙂
Я зроблю це зараз, щоб заощадити ваш час.
Hello there - thank you for getting to us!
Just a small hint: use the "reply" button to ensure the recipient will be notified of your reply. 🙂
I'll do that now to save you time.
Привіт Gretche70!
Якщо ви пропустили останнє оновлення, обидві проблеми має вирішити казино. ✨
Hello Gretche70!
In case you missed the recent update, both issues should be resolved by the casino. ✨
Привіт, можливо, ви вирішили проблему, я не тестував, тому що в мене більше немає причин надсилати електронною поштою до служби підтримки. Просто подумайте, як сумно, що ви повинні спочатку це обговорити тут, щоб взагалі щось сталося. В чаті нікого не цікавило. Про бонус теж неправда, він не нараховується автоматично. Вам потрібно було активувати код, щоб бонус взагалі був видимим. Але зараз це не важливо. Для мене все ще залишається питання, чи належить це казино Hollycorn чи Dama. Казино також не звернулося до цієї проблеми. Я надіслав фотографію вище в першій публікації, електронний лист від цього казино, але внизу написано dama.
Hello, maybe you fixed the problem, I didn't test it because I don't have a reason to email the support anymore. Just think it's sad that you have to discuss it here first, so that anything happens at all. In the chat nobody was interested. The thing about the bonus is also not true, it is not automatically credited. You had to activate the code for the bonus to be visible at all. But it doesn't matter now. For me there is still the question of whether this casino belongs to Hollycorn or to Dama. The casino did not address this issue either. I sent a photo above in the first post, an email from this casino, but below it says dama.
Hallo, ja vielleicht haben sie das Problem behoben, hab es nicht getestet da ich keinen Grund mehr habe eine email an den Support zu schreiben. Finde es nur traurig das man es hier erst mal diskutieren muss, damit überhaupt was passiert. Im Chat hat es niemanden intressiert. Das mit dem Bonus stimmt auch nicht, er wird nicht automatisch gutgeschrieben. Man musste den code aktivieren damit der Bonus überhaupt sichtbar ist. Aber ist nun auch egal. Für mich stellt sich trotzdem immer noch die Frage ob dieses Casino nun zu Hollycorn oder zu Dama gehört. Auf dieses Thema ist das Casino ja auch nicht eingegangen. Ich habe oben im ersten Beitrag ein Foto gesendet, eine email von diesem casino, aber unten steht dama.
У мене така сама проблема, депозит так і не був оброблений (6 днів). Якщо це сталося з вами, залиште відгук, щоб повідомити майбутніх гравців. вітаю
I have the same problem, deposit was never processed (6 days) if that was the case with you, please leave a review to inform future players. Greetings
ich habe das selbe Problem, Einzahlung wurde nie verarbeitet (6 Tage) wenn das bei ihnen auch so war gerne eine Bewertung da lassen um künftige Spieler darauf hinzuweisen. Grüße
Привіт, Getche70!
Ми дуже цінуємо, що ви повідомили нам про проблему з адресою електронної пошти, і наша команда почала її розглядати відразу після вашого запиту в чаті. На жаль, це зайняло трохи більше часу, щоб виправити, але зараз все в порядку.
Ми хотіли б повідомити вам, що www.50crowns.com належить і управляється Hollycorn NV, компанією, зареєстрованою та створеною відповідно до законодавства Кюрасао, з реєстраційним номером 144359 і юридичною адресою Scharlooweg 39, Віллемстад, Кюрасао та її повною власністю дочірня компанія Libergos Limited, зареєстрована на Кіпрі з реєстраційним номером ΗΕ 371971 і зареєстрованою адресою Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Flat/Office 42, 1060, Nicosia, Cyprus. Hollycorn NV ліцензовано та регулюється Antillephone NV (ліцензія № 8048/JAZ2019-015).
Будь ласка, зверніть увагу, що привітальний пакет додається автоматично, якщо всі вимоги виконані. Якщо вам не нарахували бонус, перед тим, як робити ставки, зв’яжіться зі службою підтримки, і наші менеджери переведуть його на ваш рахунок вручну.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з нами в чаті або електронною поштою, і ми з радістю вам допоможемо.
2 ДН. ТОМУ
Привіт ще раз!
Ми щиро вдячні вам за те, що помітили проблему з електронною адресою. Ми вже виправили це, і тепер ви можете зв’язатися з нами за адресою support@50crowns.com без будь-яких труднощів. До речі, ви завжди можете залишити свій запит тут - https://www.50crowns.com/support і наша служба підтримки зв'яжеться з вами якнайшвидше з цього питання.
Що стосується питання з депозитом, ми завжди робимо все можливе, щоб вирішити його якомога швидше. Однак це може зайняти деякий час, хоча спочатку ми зв’язуємося з нашим відповідним відділом, а потім вони передають проблему постачальнику платежів, щоб перевірити, чому транзакція не пройшла. Однак, щойно ми отримаємо від них швидку відповідь, ми також повідомимо вас про оновлення електронною поштою.
Ми щиро вибачаємося за некоректну відповідь менеджера в чаті з приводу вітального бонусу. Будь ласка, зверніть увагу, що наш вітальний пакет не містить бонусного коду, і через те, що ви його ввели, бонус вам не був нарахований автоматично. На жаль, оскільки ви вже розіграли свої кошти, ми більше не можемо надати вам бонус вручну, однак ви все ще можете скористатися нашими пропозиціями щодо другого та третього депозиту (це також без бонусних кодів).
Сподіваємося на ваше розуміння в цьому випадку, і ми дуже вдячні за те, що ви вказали на проблему з електронною адресою. Дякую ще раз.
З повагою,
Команда 50Crowns
Hello there, Getche70!
We really value that you have pointed the issue with email address to us, and our team started looking into it right after your request via chat. Unfortunately, it took a bit more time to be fixed, however, it is alright now.
We would like to inform you that www.50crowns.com is owned and operated by Hollycorn N.V., a company registered and established under the laws of Curaçao, with registration number 144359 and registered address at Scharlooweg 39, Willemstad, Curacao and its wholly-owned subsidiary, Libergos Limited, registered in Cyprus with registration number ΗΕ 371971 and registered address Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Flat/Office 42, 1060, Nicosia, Cyprus. Hollycorn N.V. is licensed and regulated by Antillephone N.V. (license no. 8048/JAZ2019-015).
Please, take into account that welcome package is added automatically, in case all requirements are completed. In case the bonus was not issued to you, you should contact the support team before placing the bets and our managers will issue it to your account manually.
In case of any additional questions, feel free to contact us via live chat or email and we will gladly assist you.
2 ДН. ТОМУ
Hello there, once again!
We are really grateful to you for noticing the issue with the email address. We have already fixed it, and now you can contact us at support@50crowns.com without any difficulties. By the way, you may always leave your request here - https://www.50crowns.com/support and our support team will contact you as son as possible on this matter.
Regarding the issue with the deposit, we are always doing our best to solve it as quickly as possible. However, it can take some time, while firstly, we contact our relevant department, and after this, they transfer the issue to payment provider to check why the transaction did not go through. However, as soon as we receive a prompt reply from them, we inform you regarding updates via email as well.
We are truly sorry for inappropriate reply of the manager via live chat on the matter of welcome bonus. Please, take into account that our welcome package goes without bonus code, and due to the fact that you have entered it, the bonus has not been issued to you automatically. Unfortunately, as you have already played your funds, we can not issue the bonus manually to you any more, however, you still can use our second and third deposit offers (that also goes without any bonus codes).
Hope for your understanding in this case, and we really appreciated your pointing out the issue with email address. Thanks once again.
Kind regards,
50Crowns Team
Привіт, CasinoDino!
Нам прикро почути про затримку з депозитом, з якою ви зіткнулися з нами. Зверніть увагу, що депозит є автоматичним процесом і швидкість транзакції залежить від вибраного вами способу оплати.
Однак, якщо кошти були зняті з вашого банківського рахунку та все ще не були додані на баланс казино, ми просимо вас зв’язатися з нашою командою підтримки через чат або електронною поштою для подальшого розслідування. Ми докладемо всіх зусиль, щоб вирішити проблему якомога швидше. Якщо ваш запит уже передано, будь ласка, дочекайтеся оновлення електронною поштою.
Ми намагаємося обробити всі запити якомога швидше, однак іноді це може тривати трохи довше, ніж очікувалося, і ми сподіваємося на ваше розуміння в цьому випадку.
З повагою,
Команда 50Crowns
Hello there, CasinoDino!
We are sorry to hear about the delay with deposit that you have faced with us. Please, take into account that deposit is an automatic process and the transaction speed depends on the method of payment that you have chosen.
However, in case the funds were subtracted from your bank account and still has not been added to casino balance, we kindly ask you to contact our support team via live chat or email for further investigation. We will do our best to resolve the issue as soon as possible. In case, your request has been already transferred, please, be so kind to await an update via email.
We are trying to process al request as fast as possible, however, sometimes it can take a bit longer than expected and we hope for your understanding in this case.
Kind regards,
50Crowns Team
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.