ФорумКазино50 Crowns Casino - загальне обговорення

50 Crowns Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Gretche70
|
6435 переглядів 72 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити 50 Crowns Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

І знову нове казино від Hollycorn? Однак вітальний електронний лист показує, що це казино від Dama nv, див. фото. По суті, мені байдуже, але я вважаю, що буде правильно, якщо ви надасте справжню ліцензію. Я зареєструвався зараз і заплатив 1 годину тому 20 євро. Давайте подивимося, коли вони мені будуть зараховані, тому що наразі депозит все ще очікує на розгляд, хоча його вже списано з мого банківського рахунку.

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Через 4 години мій депозит все ще не було зараховано, і я зробив депозит через онлайн-банкінг, переказ у реальному часі.

Вказана вами електронна адреса support@50crowns.com також не існує


Навіть зараз, через 7 годин, мої гроші все ще не зараховані. Ніхто не знає, куди поділися мої гроші

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

І знову нове казино від Hollycorn? Однак вітальний електронний лист показує, що це казино від Dama nv, див. фото. По суті, мені байдуже, але я вважаю, що буде правильно, якщо ви надасте справжню ліцензію. Я зареєструвався зараз і заплатив 1 годину тому 20 євро. Давайте подивимося, коли вони мені будуть зараховані, тому що наразі депозит все ще очікує на розгляд, хоча його вже списано з мого банківського рахунку.

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Гретче 70!

Я пропустив ці два дописи вчора - вибачте.

Знаєте, ми дбаємо про господаря. Чи не могли б ви поділитися цією інформацією через форму заповнення «Оновіть нас»?

file

Його можна знайти під позитивами та мінусами.

https://casino.guru/50-crowns-casino-review



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Через 4 години мій депозит все ще не було зараховано, і я зробив депозит через онлайн-банкінг, переказ у реальному часі.

Вказана вами електронна адреса support@50crowns.com також не існує


Навіть зараз, через 7 годин, мої гроші все ще не зараховані. Ніхто не знає, куди поділися мої гроші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це означає, що ваш електронний лист повернули як недоставлений? А як щодо життєзабезпечення? 🤔 Я сподіваюся, що оператор повідомить вам, що це потрібно перевірити принаймні у постачальника платіжних послуг.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, кожного разу, коли я пишу туди електронний лист, лист повертається.

file

Тепер я написав туди з іншої своєї електронної пошти, тому що мені вчора ввечері написали, щоб я надіслав скріншот з моїм депозитом, щоб вони його переслали. Хоча я завантажував його в чат напередодні, двічі. Мені підтверджують, що переслали. Але наступного дня я отримав інший електронний лист із проханням надіслати знімок екрана. Але я не міг. Ось чому я надіслав електронні листи від них і свою відповідь на них на свій інший обліковий запис електронної пошти, а звідти я надіслав ці електронні листи до Crowns. Звичайно, відповіді не було. На сьогодні мої гроші не зараховані.

file Я скасував перший депозит, тому що забув ввести код для бонусу. Другий депозит було зроблено як зазвичай і негайно списано з мого банківського рахунку. Це був переказ у режимі реального часу, тобто одержувач отримує гроші одразу.


Навіть з моєю іншою електронною адресою неможливо написати в службу підтримки.

file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Через 50 годин їм нарешті вдалося зарахувати мій депозит. Однак бонусу, який я вибрав під час внесення депозиту, не було. Сказав це в чаті, вони просто сказали, що передадуть це у відділ. Оскільки вони передають скаргу щодо мого депозиту, яка зайняла 50 годин. І тепер мені, напевно, варто почекати ще 2 дні, поки вони мені нарахують бонус??? Незалежно від того, яке у вас питання чи проблема, ви повинні передати його у відповідальний відділ. Для чого потрібен живий чат? В інших казино служба підтримки робить це самостійно. Неважливо, я відмовився від бонусу і так грав. Звичайно, ігри закінчилися. Для мене зрозуміло, що я більше не буду грати в цьому казино. Тут тобі не весело, а за грошима ще треба бігати, а про підтримку можна забути

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Напевно, ваш досвід просвітить інших гравців. Мене б розлютила вся ця ситуація - я маю на увазі, що якість обслуговування клієнтів визначає, чи вирішите ви відкласти цю справу вбік, чи віддасте перевагу піти якнайшвидше.

Гадаю, відповідь очевидна.

Хтось надав вам робочу електронну адресу? Ще один важливий крок, якщо ви запитаєте мене.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Цікаво те, що я отримую повідомлення з електронної адреси support@50crowns.com, але ви не можете ні відповісти на нього, ні написати на цю адресу самостійно. Спочатку я думав, що це мої налаштування yahoo, але коли я пишу з gmail, те саме.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Чудово!

Спробую запитати в чаті, подивимось, що буде...

Отже, через 12 хвилин мені сказали, що мою справу буде передано, і я отримаю оновлення електронною поштою:

filefile

Гм, здається, альтернативи немає 🙁

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Це справді дивно, ти пробував писати електронний лист, щоб підтримати себе? Чи є також повідомлення, що цей email не існує? Я не думаю, що вони зв’яжуться з вами електронною поштою.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Ймовірно, не будуть, оскільки моя електронна адреса не зареєстрована в казино 🙂.

Ну, як я бачу, вони насправді не знають про жодну проблему. Я попрошу свого колегу повідомити казино більш офіційно. Я нічого не можу зробити, боюся!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, дорога Gretche70!

Нам шкода, що ви мали негативний досвід використання нашого продукту. Ваше питання вже передано до відповідного відділу. Я відповім вам якомога швидше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт ще раз!


Ми щиро вдячні вам за те, що помітили проблему з електронною адресою. Ми вже виправили це, і тепер ви можете зв’язатися з нами за адресою support@50crowns.com без будь-яких труднощів. До речі, ви завжди можете залишити свій запит тут - https://www.50crowns.com/support і наша служба підтримки зв'яжеться з вами якнайшвидше з цього питання.


Що стосується питання з депозитом, ми завжди робимо все можливе, щоб вирішити його якомога швидше. Однак це може зайняти деякий час, хоча спочатку ми зв’язуємося з нашим відповідним відділом, а потім вони передають проблему постачальнику платежів, щоб перевірити, чому транзакція не пройшла. Однак, щойно ми отримаємо від них швидку відповідь, ми також повідомимо вас про оновлення електронною поштою.


Ми щиро вибачаємося за некоректну відповідь менеджера в чаті з приводу вітального бонусу. Будь ласка, зверніть увагу, що наш вітальний пакет йде без бонусного коду, і через те, що ви його ввели, бонус вам не був нарахований автоматично. На жаль, оскільки ви вже розіграли свої кошти, ми більше не можемо надати вам бонус вручну, однак ви все ще можете скористатися нашими пропозиціями щодо другого та третього депозиту (це також без бонусних кодів).


Сподіваємося на ваше розуміння в цьому випадку, і ми дуже вдячні за те, що ви вказали на проблему з електронною адресою. Дякую ще раз.


З повагою,

Команда 50Crowns

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, дорога Gretche70!

Нам шкода, що ви мали негативний досвід використання нашого продукту. Ваше питання вже передано до відповідного відділу. Я відповім вам якомога швидше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Дякуємо, що звернулися до нас!

Лише маленька підказка: скористайтеся кнопкою «відповісти», щоб переконатися, що одержувач отримає сповіщення про вашу відповідь. 🙂

Я зроблю це зараз, щоб заощадити ваш час.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Привіт Gretche70!

Якщо ви пропустили останнє оновлення, обидві проблеми має вирішити казино. ✨


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, можливо, ви вирішили проблему, я не тестував, тому що в мене більше немає причин надсилати електронною поштою до служби підтримки. Просто подумайте, як сумно, що ви повинні спочатку це обговорити тут, щоб взагалі щось сталося. В чаті нікого не цікавило. Про бонус теж неправда, він не нараховується автоматично. Вам потрібно було активувати код, щоб бонус взагалі був видимим. Але зараз це не важливо. Для мене все ще залишається питання, чи належить це казино Hollycorn чи Dama. Казино також не звернулося до цієї проблеми. Я надіслав фотографію вище в першій публікації, електронний лист від цього казино, але внизу написано dama.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

У мене така сама проблема, депозит так і не був оброблений (6 днів). Якщо це сталося з вами, залиште відгук, щоб повідомити майбутніх гравців. вітаю

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Привіт, Getche70!


Ми дуже цінуємо, що ви повідомили нам про проблему з адресою електронної пошти, і наша команда почала її розглядати відразу після вашого запиту в чаті. На жаль, це зайняло трохи більше часу, щоб виправити, але зараз все в порядку.


Ми хотіли б повідомити вам, що www.50crowns.com належить і управляється Hollycorn NV, компанією, зареєстрованою та створеною відповідно до законодавства Кюрасао, з реєстраційним номером 144359 і юридичною адресою Scharlooweg 39, Віллемстад, Кюрасао та її повною власністю дочірня компанія Libergos Limited, зареєстрована на Кіпрі з реєстраційним номером ΗΕ 371971 і зареєстрованою адресою Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Flat/Office 42, 1060, Nicosia, Cyprus. Hollycorn NV ліцензовано та регулюється Antillephone NV (ліцензія № 8048/JAZ2019-015).


Будь ласка, зверніть увагу, що привітальний пакет додається автоматично, якщо всі вимоги виконані. Якщо вам не нарахували бонус, перед тим, як робити ставки, зв’яжіться зі службою підтримки, і наші менеджери переведуть його на ваш рахунок вручну.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з нами в чаті або електронною поштою, і ми з радістю вам допоможемо.



2 ДН. ТОМУ

Привіт ще раз!


Ми щиро вдячні вам за те, що помітили проблему з електронною адресою. Ми вже виправили це, і тепер ви можете зв’язатися з нами за адресою support@50crowns.com без будь-яких труднощів. До речі, ви завжди можете залишити свій запит тут - https://www.50crowns.com/support і наша служба підтримки зв'яжеться з вами якнайшвидше з цього питання.


Що стосується питання з депозитом, ми завжди робимо все можливе, щоб вирішити його якомога швидше. Однак це може зайняти деякий час, хоча спочатку ми зв’язуємося з нашим відповідним відділом, а потім вони передають проблему постачальнику платежів, щоб перевірити, чому транзакція не пройшла. Однак, щойно ми отримаємо від них швидку відповідь, ми також повідомимо вас про оновлення електронною поштою.


Ми щиро вибачаємося за некоректну відповідь менеджера в чаті з приводу вітального бонусу. Будь ласка, зверніть увагу, що наш вітальний пакет не містить бонусного коду, і через те, що ви його ввели, бонус вам не був нарахований автоматично. На жаль, оскільки ви вже розіграли свої кошти, ми більше не можемо надати вам бонус вручну, однак ви все ще можете скористатися нашими пропозиціями щодо другого та третього депозиту (це також без бонусних кодів).


Сподіваємося на ваше розуміння в цьому випадку, і ми дуже вдячні за те, що ви вказали на проблему з електронною адресою. Дякую ще раз.


З повагою,

Команда 50Crowns

Автоматичний переклад.
CasinoDino
1 рік тому

Привіт, CasinoDino!


Нам прикро почути про затримку з депозитом, з якою ви зіткнулися з нами. Зверніть увагу, що депозит є автоматичним процесом і швидкість транзакції залежить від вибраного вами способу оплати.

Однак, якщо кошти були зняті з вашого банківського рахунку та все ще не були додані на баланс казино, ми просимо вас зв’язатися з нашою командою підтримки через чат або електронною поштою для подальшого розслідування. Ми докладемо всіх зусиль, щоб вирішити проблему якомога швидше. Якщо ваш запит уже передано, будь ласка, дочекайтеся оновлення електронною поштою.


Ми намагаємося обробити всі запити якомога швидше, однак іноді це може тривати трохи довше, ніж очікувалося, і ми сподіваємося на ваше розуміння в цьому випадку.


З повагою,

Команда 50Crowns

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого