ФорумКазино50 Crowns Casino - загальне обговорення

50 Crowns Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Gretche70
|
11238 переглядів 72 відповідей |
|
1 2 34
50 Crowns Casino
1 рік тому

Проблема з бонусом: менеджер чату в реальному часі не зміг вручну зарахувати мені бонус, хоча я не зіграв жодного пенні на свої гроші. Єдина заява – передасть у відповідний департамент. І оскільки мені знову не хотілося чекати кілька днів, я просто програв гроші без бонусу.

Щодо заяви про те, що ви належите до Hollycorn: як ви можете пояснити мені, чому внизу вашого електронного листа зазначено, що ваше казино належить і управляється Dama NV?

file

Автоматичний переклад.
CasinoDino
1 рік тому

Так, мені також знадобилося 50 годин, і я не думаю, що це пов’язано зі способом оплати. Тому що в інших казино я використовую той самий метод і завжди отримував кредит однаково. Живий чат не дуже допомагає, пересилає у відповідальний відділ, від якого нічого не чути.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Ймовірно, колись ними володів Dama, і їх придбала нинішня група. Це бонус за депозит? У такому випадку ваш баланс має бути недоторканим, щоб бонус було зараховано вручну. Якщо це безкоштовні обертання, вони можуть зарахувати його незалежно від того, використано баланс чи ні, якщо це бонусний матч, я справді не бачу причини сказав затримку, мені було зараховано збіги депозиту вручну, і це дуже швидкий процес. Я припускаю, що вони переглядали ваші транзакції, щоб перевірити, чи достатньо ви робите чистих депозитів і чи маєте ви право на бонуси

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Мій баланс залишився недоторканим

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Ви сказали, що програли баланс, це зрозуміло, тому що немає сенсу мати баланс в казино, якщо це не для гри, знову ж таки, я припускаю, що вони перевіряли ваші транзакції, щоб побачити, чи ви також робите чисті депозити, щоб бути має право на отримання бонусів (більшість казино не люблять, щоб гравці вносили депозити виключно з бонусами), але ця перевірка не триватиме так довго. Технічні проблеми також можуть бути причиною, спробуйте запитати їх безпосередньо, чому бонус не був зарахований

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Можливо, вам варто прочитати мої пости з самого початку

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Щойно перевірив, і депозит також був відкладений, це пояснює, чому бонус не було зараховано, я вважаю, що нічого не робити з незарахованим бонусом, на вашому місці я б більше там не грав, принаймні ваш досвід служить для попередження для інших

Автоматичний переклад.
50 Crowns Casino
1 рік тому

Привіт,


мій депозит ще не зараховано на мій рахунок, і я чекаю більше 3 днів. Я переслав усі скріншоти депозиту та свого банківського рахунку 3 дні тому, і досі нічого не було зараховано, і я не отримав жодного відгуку. Ви вже отримали гроші....

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Радко, хоча я знову запитав казино, як вони можуть пояснити мені, чому в їхній електронній пошті вказано, що казино управляє Dama, звичайно, відповіді не було. Тому що це насправді?

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Знову привіт, Gretche70!


Будь ласка, майте на увазі, що www.50crowns.com належить і управляється Hollycorn NV, компанією, зареєстрованою та створеною відповідно до законодавства Кюрасао, з реєстраційним номером 144359 і зареєстрованою адресою Scharlooweg 39, Віллемстад, Кюрасао та її повною власністю дочірня компанія Libergos Limited, зареєстрована на Кіпрі з реєстраційним номером ΗΕ 371971 і зареєстрованою адресою Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Flat/Office 42, 1060, Nicosia, Cyprus. Hollycorn NV ліцензовано та регулюється Antillephone NV (ліцензія № 8048/JAZ2019-015).


Вибачте, що ввели вас в оману у вітальному листі, ми це вже виправили.


Гарного вам дня!


З любов'ю,

Команда 50 корон

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

Привіт, DerKoenig!


Нам прикро почути про затримку з вашим депозитом. Зверніть увагу, що час обробки депозиту багато в чому залежить від обраного способу оплати.


Ми завжди робимо все можливе, щоб вирішити це якомога швидше. Однак це може зайняти деякий час, хоча спочатку ми зв’язуємося з нашим відповідним відділом, а потім вони передають проблему постачальнику платежів, щоб перевірити, чому транзакція не пройшла. Не хвилюйтеся, щойно ми отримаємо від них швидку відповідь, ми також повідомимо вас про оновлення електронною поштою. І ви завжди можете перевірити через чат, чи були якісь оновлення у вашому випадку.


Гарного вам дня!


З любов'ю,

Команда 50 корон

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Привіт, Gretche70 ще раз!


Зверніть увагу, що для нашого вітального пакету не потрібен бонусний код, але оскільки ви його ввели, бонус не було зараховано на ваш рахунок автоматично. Приносимо глибокі вибачення за неадекватну відповідь менеджера в чаті щодо вітального бонусу. Оскільки ви вже використали свої кошти, наразі ми не можемо надати бонус вручну; однак ви все ще маєте право на наші пропозиції щодо другого та третього депозитів, для яких також не потрібні бонусні коди.


Гарного вам дня!


З любов'ю,

Команда 50 корон

Автоматичний переклад.
50 Crowns Casino
1 рік тому

Для мене справа не в бонусі, галочка в темі.

Мене хвилює те, що ви не можете пояснити мені, чому у вашому електронному листі зазначено, що вашим казино керує Dama NV. ЦЕ ПРО ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ

file

Автоматичний переклад.
50 Crowns Casino
1 рік тому

ти це виправив? Чи можете ви просто змінити назву? Від dama on holycorn?

Автоматичний переклад.
50 Crowns Casino
1 рік тому

У мене є підтвердження від мого банку, що ви вже отримали гроші. Я надіслав вам усі скріншоти транзакції, і ви хочете сказати мені, що гроші займають більше часу? Вже 5 днів????????????????????????????

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Знову привіт, Gretche70!


Повідомляємо, що, на жаль, у вітальному листі сталася помилка, замість Hollycorn було вказано Damna. Ми вдячні вам за те, що помітили цю невідповідність, і вже виправили її, щоб уникнути помилкових інтерпретацій у майбутньому.

Більше того, www.50crowns.com належить і управляється Hollycorn NV, компанією, зареєстрованою та заснованою відповідно до законодавства Кюрасао, з реєстраційним номером 144359 і юридичною адресою Scharlooweg 39, Willemstad, Curacao, а також її дочірньою компанією Libergos, що повністю належить їй. Limited, зареєстрована на Кіпрі з реєстраційним номером ΗΕ 371971 і юридичною адресою Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Flat/Office 42, 1060, Nicosia, Cyprus. Hollycorn NV ліцензовано та регулюється Antillephone NV (ліцензія № 8048/JAZ2019-015).


Сподіваюся на ваше розуміння.


З любов'ю,

Команда 50 корон.

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

Знову привіт, DerKoenig!


Ми розуміємо, що може бути неприємно чекати відповіді щодо депозиту довше 24 годин, однак деякі платежі можуть оброблятися до 5 робочих днів постачальником платіжних послуг. Ми намагаємося вирішити це якнайшвидше, однак це залежить від багатьох інших факторів, які також знаходяться поза нашим контролем.


До речі, щоб отримати більш детальну відповідь щодо вашого випадку, зверніться до нашої служби підтримки. Вони доступні 24/7.


Гарного дня!


З любов'ю,

Команда 50 корон

Автоматичний переклад.
50 Crowns Casino
1 рік тому

Привіт,


Я чекаю 6 днів, а на мій рахунок нічого не надходить.

Ваша команда підтримки абсолютно марна. Вони лише зазначають, що проблему вже передали, і вони більше не можуть цього зробити. Дуже детальна інформація...


Чому має бути так важко узгодити бронювання мого рахунку з грошима, які ви отримали? це жарт Крім того, ви не отримуєте від вас абсолютно ніяких відгуків....

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

Привіт, DerKoenig!


Спасибі за ваш швидку відповідь.


Ми хотіли б запевнити вас, що ми весь час працювали над вашою справою, однак, якщо платіж ще не оброблено постачальником платежів, ми не можемо багато зробити з нашого боку. Швидше за все через те, що ваш депозит ще не був завершений платіжним провайдером, і щоб уникнути введення в оману, ви отримуєте майже однакові відповіді від нашої служби підтримки. Будьте певні, ми повідомимо вас електронною поштою, щойно з’являться будь-які оновлення.


Ми щиро вибачаємося за затримку та спричинені незручності та сподіваємось, що їх буде швидко вирішено.


Гарного вам дня!


З любов'ю,

Команда 50 корон

Автоматичний переклад.
DerKoenig
1 рік тому

Ваші гроші вже зараховані? Скільки ви внесли?

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого