1 рік тому
Мої гроші були зараховані через 2 тижні..... Було 20 євро PayOp
My money was credited after 2 weeks..... Were 20 Euro PayOp
Mein Geld wurde nach 2 Wochen gutgeschrieben..... Waren 20 Euro PayOp
0
Мої гроші були зараховані через 2 тижні..... Було 20 євро PayOp
My money was credited after 2 weeks..... Were 20 Euro PayOp
Mein Geld wurde nach 2 Wochen gutgeschrieben..... Waren 20 Euro PayOp
Хтось знає, скільки часу потрібно для підтвердження виплати? Підтримка нічого не може сказати
Does anyone have any experience of how long it takes for a payout to be confirmed? Support can't tell me anything
Hat hier schon jemand Erfahrungen wie lange es dauert bis eine Auszahlung bestätigt wird? Der Support kann mir nichts sagen
Якщо це казино Hollycorn, то наступного дня після верифікації вашого облікового запису
If it's a Hollycorn Casino, then the next day when your account is verified
Wenn es ein Hollycorn Casino ist, dann am nächsten tag, wenn dein Konto verifiziert ist
Мабуть, на жаль, не 2 дні тому :C
Apparently unfortunately not already 2 days ago :C
Anscheinend leider nicht schon 2 tage her :C
Ви запитували в казино? 🤔
Нам може знадобитися якесь пояснення, я б сказав...
Did you ask the casino? 🤔
We could use some explanation, I'd say...
Це мені сьогодні прислали. У їхніх Умовах сказано, що виведення коштів займає 3 дні. У livechat мені сказали, що це може зайняти до 7 днів, тому що це банківський переказ, ну і цей період закінчився, я зробив запит 03.05.
«усі запити обробляються за принципом «перший прийшов, перший обслужений» — минулого тижня я посів 3 місце в їхньому турнірі зі ставками, тож у мене були одні з найвищих ставок на сайті, і я навіть не поставив занадто багато грошей, тому дуже сумніваюся вони мають справу з багатьма запитами на виведення грошей. До того ж це навіть не велика сума. Це 500 євро.
Я ніколи не подавав скарги сюди, але я сказав їм, що я це зроблю, якщо гроші не надійдуть до кінця цього тижня. Я вважаю себе терплячим хлопцем, але останнім часом я втрачаю терпіння з цими казино.
This is what they sent me today. Their T&C says it takes 3 days for a withdrawal to be completed. In livechat I was told it can take up to 7 days because it’s a bank transfer, well, that time period is over as well, I made the request on 03.05.
‘all requests process on a first come, first served basis’ - I finished 3rd in their wager tournament last week so I had one of the highest wagers on the site, and I didn’t even wager too much money, so I highly doubt they’re dealing with many cashout requests. Plus it’s not even a big amount. It’s 500€.
I’ve never submitted a complaint here but I told them I would if the money doesn’t arrive by the end of this week. I consider myself a patient guy but I’m losing my patience lately with these casinos.
Привіт, Балінтм!
Ми раді чути про ваші виграші та сподіваємося, що вам і надалі щаститиме з нами!
Ми розуміємо важливість швидких транзакцій на платформах азартних ігор, тому у нас є різноманітні методи оплати з різними часовими рамками для обробки зняття коштів. Наприклад, виведення коштів через електронні гаманці відбувається майже миттєво після схвалення з нашої сторони.
Ми хотіли б повідомити вам, що, як ми бачимо, запит на зняття коштів було схвалено з нашої сторони, однак через обраний спосіб оплати, а саме банківський переказ, час для надходження коштів на ваш банківський рахунок може зайняти до 7 робочі дні.
Сподіваємось на ваше розуміння та гарного дня!
З повагою,
Команда 50Crowns
Hello there, Balintm!
We are glad to hear about your winnings, and we hope that you will continue being lucky with us!
We understand the importance of quick transactions on gambling platforms, and as a result, we have a variety of different payment methods with different time frames for processing withdrawals. For example, cash-outs via E-wallets are almost instant after approval on our side.
We would like to inform you, that as we can see, the withdrawal request has been approved on our side, however, due to chosen payment method, namely Bank Transfer, the time frame for funds to reach your bank account may take up to 7 working days.
Hope for your understanding, and have a nice day!
Kind Regards,
50Crowns team
Ну, це вже більше 7 робочих днів.
Я отримував грошові кошти від багатьох різних казино за допомогою банківського переказу, і вони ніколи не надходять так довго.
До речі, переказ у моєму обліковому записі все ще означає, що очікується, і все ще є можливість скасувати виведення.
Також учора у своєму електронному листі ви вказали, що "ваш запит на виведення готівки все ще розглядається". Щойно це буде підтверджено, ви отримаєте сповіщення».
Це означатиме, що ви ще не надіслали гроші, тож який із них?
Well, it’s over 7 working days now.
I’ve received cashouts from a lot of different casinos through bank transfer and it never takes this long to arrive.
By the way, the transfer in my account still says pending and there’s still an option to cancel the cashout.
Also yesterday in your email you stated ‘your cash-out request is still under review. As soon as it is confirmed, you will be notified.’
These would imply that you haven’t sent the money yet, so which one is it?
Просто щоб бути впевненим, у якому статусі зараз ваше відкликання?
А точніше, ви отримали гроші? 🤔
Just to be sure -in what status is your withdrawal now?
Or rather, have you received the money? 🤔
У мене немає. Для мене все ще написано, що очікується на розгляд, і є кнопка скасування, тож я припускаю, що якщо я натисну, гроші повернуться на мій рахунок. Якщо це не технічна помилка.
I have not. It still says pending for me and there’s a cancel button so I’m assuming if I were to press that the money would go back into my account. Unless it’s a technical error.
Я б дочекався, поки ці сім робочих днів закінчаться, як зазначає казино. Тоді, я думаю, було б доречним належне пояснення.
I'd wait for those seven working days runs out, as mentioned by the casino. Then, I guess a proper explanation would be in order.
але він закінчився, я зробив запит 3 травня. У вихідні зараз банківських послуг немає, подивимось, чи прибуде завтра.
it has run out though, I made the request on the 3rd of May. No banking on the weekend now, let’s see if it arrives tomorrow.
Привіт, Балінтм!
Дякуємо за терпляче очікування.
Повідомляємо, що з нашого боку виведення коштів було схвалено, однак, швидше за все, з боку постачальника платежів мала виникнути якась технічна проблема. Ми вже передали питання у відповідний департамент і чекаємо на відповідь з цього приводу.
Крім того, ми повідомлятимемо вас про будь-які оновлення, як тільки вони з’являться тут або електронною поштою, як вам буде зручніше.
Сподіваюся на ваше розуміння.
З повагою,
Команда 50Crowns
Hello there, Balintm!
Thank you for your patient waiting.
We would like to inform you that the cash-out has been approved on our side, however, most likely some kind of technical issue should have occurred on the side of the payment provider. We have already transferred the issue to the relevant department and looking forward to hearing back from them on this matter.
Furthermore, we will inform you regarding any updates as soon as there will be any here or via email, as it is more convenient for you.
Hope for your understanding.
Kind Regards,
50Crowns team
Спосіб почати нове казино, хлопці. Чому на моєму виведенні вказано, що очікується? З можливістю скасувати це? Можливо, я міг би скасувати та відкликати іншим способом?
Way to start a new casino guys. Why does my cashout says pending though? With the option to cancel it? Maybe I could cancel and withdraw some other way?
Дякую. На додаток до моєї жахливої удачі останнім часом мені, здається, неймовірно важко отримати гроші в тих кількох випадках, коли мені вдається щось виграти😂
Thanks.. on top of my terrible luck lately I seem to have an incredibly hard time receiving the money on those few occasions where I manage to win something😂
Тим часом, чи могли б ви принаймні зарахувати мені бонус рівня VIP, якого я досяг, але насправді не отримав, оскільки «співвідношення мого депозиту/бонусу» було занадто високим? (Досить дивно, що VIP-рівень може збільшити цей коефіцієнт, до речі)
Насправді мій початковий виведення склав 700 євро, але я взяв 200 євро, оскільки бачив, що був близький до VIP-рівня, тому подумав ризикнути, але коли я його досяг, я нічого не отримав, і ви лише сказали мені причину для цього потім. Про що ви легко могли повідомити мені раніше в електронному листі, оскільки це важлива інформація. Таким чином я б не ризикував і не втратив 200 євро.
…Поки виведення коштів очікує майже 2 тижні. Тому я вважаю, що було б справедливо зарахувати мені останній VIP-бонус, який я отримав.
In the meantime, could you at least credit me the VIP level bonus I reached but didn’t actually get because ‘my deposit/bonus ratio’ was too high? (Pretty strange that VIP levels can make this ratio go up btw)
My original cashout was 700€ actually but I took out 200€ because I saw I was close to a VIP level so I thought I’d risk it, but when I reached it I didn’t get anything and you only told me the reason for it afterwards. Which you could’ve easily told me earlier in an email since it’s important info. That way I wouldn’t have risked & lost the 200€.
…While the cashout has been pending for almost 2 weeks. So I feel like it’d be fair to credit me the last VIP bonus I reached.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.