ГоловнаФорумКазино20Bet Casino - загальне обговорення

20Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

 від Justo
|
43 734 переглядів 182 відповідей |
|
1...7 8 910
Опубліковано trik приховано
Причина: Образлива мова
Jaro

Привіт Яро, у мене є ще одна хороша новина; Казино 20bet щойно надіслало мені ще 4 тис. на мій рахунок Skrill. Загалом я вже отримав 18 тисяч від казино 20bet за ці дні; Я все ще маю понад 7 тисяч на моєму рахунку казино 20bet, оскільки я продовжував грати та вигравати гроші в тому ж казино. Я щиро дуже вдячний команді казино GURU за таку допомогу мені в цьому дуже делікатному питанні. Наразі я прощаюся і, звісно, продовжу оновлювати процес мого виведення коштів із казино 20bet, доки я не виведу всю суму понад 25 тисяч із казино. Тоді я зміню свій негативний відгук на казино 20bet, оскільки завдяки вам вони позитивно реагують на скаргу, надіслану в казино GURU. Щасливого четверга та найкращих побажань усім.

Автоматичний переклад.

а я вже рік граю в 20бет, дуже задоволений швидкими депозитами і виведенням, багато прямих трансляцій.

а головне багато бонусів і дуже хороший контакт з vip-менеджером.

Я дуже рекомендую

Автоматичний переклад.
Опубліковано trik приховано
Причина: Образлива мова

Дорогий трик.

Ви, очевидно, глибоко переконані, що не зробили нічого поганого, отже, і казино, і Casino Guru порушили ваші права, чи це так?

Навпаки, було доведено, що ви неправі – скориставшись можливістю оплати вашої дружини, ви фактично суттєво порушили умови. Будьте розумні та навчіться на цій помилці:

«Багато казино перевіряють документи, що посвідчують особу гравців, лише після того, як вони подають запит на зняття коштів. Тож ви, можливо, кілька разів використовували платіжну картку третьої особи для внесення коштів, але як тільки ви надіслали запит на зняття коштів, казино попросило вас пройти перевірку KYC Якщо казино дізнаються, що ви використали для депозиту кошти, які вам не належать, вони мають право закрити ваш рахунок і втратити всі ваші виграші.

Шкода, що я не можу запропонувати подальшу допомогу. Хоча ми не можемо вирішити цю справу, будь ласка, зв’яжіться з нами, якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з іншим казино. Виходячи з причин, зазначених вище, я повинен відхилити цю скаргу. Дякую за розуміння."

https://casino.guru/20bet-casino-player-s-account-and-winnings-have-been

Звинувачення всього світу навколо вас ні до чого не приведуть, я б сказав.

Однак сприйміть це як останнє попередження. Будь-яка інша публікація, яка містить нецензурну лексику або ображає будь-кого, включно з казино, призведе до блокування облікового запису.

Автоматичний переклад.

а я вже рік граю в 20бет, дуже задоволений швидкими депозитами і виведенням, багато прямих трансляцій.

а головне багато бонусів і дуже хороший контакт з vip-менеджером.

Я дуже рекомендую

Автоматичний переклад.

Скільки вдалося заробити?

Автоматичний переклад.

Привіт Яро, у мене є ще одна хороша новина; Казино 20bet щойно надіслало мені ще 4 тис. на мій рахунок Skrill. Загалом я вже отримав 18 тисяч від казино 20bet за ці дні; Я все ще маю понад 7 тисяч на моєму рахунку казино 20bet, оскільки я продовжував грати та вигравати гроші в тому ж казино. Я щиро дуже вдячний команді казино GURU за таку допомогу мені в цьому дуже делікатному питанні. Наразі я прощаюся і, звісно, продовжу оновлювати процес мого виведення коштів із казино 20bet, доки я не виведу всю суму понад 25 тисяч із казино. Тоді я зміню свій негативний відгук на казино 20bet, оскільки завдяки вам вони позитивно реагують на скаргу, надіслану в казино GURU. Щасливого четверга та найкращих побажань усім.

Автоматичний переклад.

Привіт! Чудово, що кожного разу, коли ти приходиш, ти отримуєш хороший звіт і отримуєш ще частину своїх грошей. Я радий, що ми всі змогли допомогти, і все закінчилося щасливим кінцем — ну, ще не зовсім, але це стає ближче до цього, коли ви отримуєте всі гроші.

У будь-якому випадку, обов’язково тримайте нас у курсі подальшого прогресу, і, сподіваємось, ви матимете все у своєму обліковому записі якомога швидше.

Що стосується огляду користувача, то я з нетерпінням чекаю його і мені буде цікаво його побачити. Гарної п'ятниці також. 😊

Автоматичний переклад.

а я вже рік граю в 20бет, дуже задоволений швидкими депозитами і виведенням, багато прямих трансляцій.

а головне багато бонусів і дуже хороший контакт з vip-менеджером.

Я дуже рекомендую

Автоматичний переклад.

Привіт, приємно бачити позитивну реакцію на форумі на казино, тому що це не так часто.

Чи можу я запитати вас, скільки часу вам знадобилося, щоб зняти гроші, якщо ви сказали, що це було швидко?

Крім того, ви часто граєте з бонусами? 🙂

Автоматичний переклад.
suzanadiniz44

і це правда, я залишився без 3510,00 євро

Автоматичний переклад.
Ppxppxppx

Хм, ви вже відповіли на пост річної давності. Але мені все одно шкода, що вашу ситуацію не вдалося вирішити, і казино не відповіло на вашу скаргу. Дуже шкода, адже останнім часом є гравці, які, як бачите, отримують свої гроші.

Очевидно, це казино більше не для вас. Ви граєте десь ще, де у вас немає подібних проблем?

Автоматичний переклад.

Всім доброго ранку.


У мене 20 ставок, і я не можу зняти гроші. Я бачу, що це те, що зазвичай трапляється з багатьма з нас, хто пробує цю букмекерську контору.

Коротко: я зробив депозит за допомогою кредитної картки VISA, пізніше я хотів зняти кошти, але кредитна картка VISA неактивна, лише MASTERCARD. Пізніше я зробив депозит за допомогою MASTERCARD, я не міг зняти, тому що я не робив ставок на цей депозит, я продовжив робити, я спробував ще раз, і, на жаль, його було негайно відхилено.

Відповідь Bet20 була такою: спробуйте інший метод, вони насправді не дають додаткових порад щодо того, які методи сумісні або які можна вибрати.

Наразі я спробував із криптовалютою, але у мене також є проблеми, оскільки я надіслав депозит, я отримую його з біткойна, але він не потрапляє на мій рахунок 20 Bet.


Це підсумок, я витратив дні, намагаючись вирішити це з ними, але вони не дають мені багато відповіді, я просто спробував інші методи, не намагаючись персоналізувати чи допомогти мені.

Це дуже засмучує.


Чи можете ви мені якось допомогти?

Автоматичний переклад.
uchihafer

Привіт, згідно з тим, що ви описуєте, я бачу, що у вас є проблема з виведенням. Я хотів запитати вас, чи казино дало вам альтернативу або спосіб зняти гроші, якщо ви не можете зробити це тим самим способом, який використовували для внесення депозиту, але я бачу, що ви не знайшли рішення.

Однак, якщо казино не може допомогти вам із виведенням коштів, я рекомендуюподати скаргу тут, за цим посиланням . Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, тому вам, можливо, доведеться трохи терпіти.

Як ви думаєте, чи варто?

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, так, можливо, вам пощастило, мені не пощастило, я все ще думав, що з вашою допомогою піду заберу, поговорю з ними, напишу, нічого

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт Яро.

Прямо зараз я подав скаргу за посиланням, яке ви мені надали. Я чекав пару тижнів, я не проти почекати, знаючи, що це можна виправити, дуже дякую.


Я зачекаю.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, так, можливо, вам пощастило, мені не пощастило, я все ще думав, що з вашою допомогою піду заберу, поговорю з ними, напишу, нічого

Автоматичний переклад.

Так, я вважаю, що це неприємно, особливо якщо казино взагалі не відповідає, а скаргу врешті-решт закривають через відсутність реакції. Я вважаю, що найрозумніше - не грати тут, якщо казино навіть не відповідає і навіть не намагається допомогти. мені шкода

Автоматичний переклад.

Привіт Яро.

Прямо зараз я подав скаргу за посиланням, яке ви мені надали. Я чекав пару тижнів, я не проти почекати, знаючи, що це можна виправити, дуже дякую.


Я зачекаю.

Автоматичний переклад.

Звичайно, я не хочу обіцяти, що випадок буде розкрито, але наша команда зробить усе можливе, щоб спробувати вам допомогти. Я твердо вірю, що казино також допоможе та захоче вирішити цю проблему.

Я бажаю вам справедливого рішення та сподіваюся, що воно закінчиться добре. Тримайте нас в курсі, якщо у вас є якісь новини. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.

Сайт іноді приносить прибуток. Але особливо для внесення грошей і отримання бонусу коди недійсні. Вам потрібно написати Medaj і отримати його. Найголовніше те, що Alexa дуже допомагає. Без нього я б покинув сайт. Одного разу я пішов, але він переконав мене повернутися. 20bet має взяти за приклад добрі наміри Alexa. Він також повинен намагатися виграти

Автоматичний переклад.
ridvankirhummet

Приємно чути, що ви там цілком задоволені. Просто не зрозумів «хто також повинен спробувати виграти»?

Поділіться ще, якщо ви не проти.

Автоматичний переклад.

Привіт, хтось може мені допомогти? У мене проблема із сплатою 14 000 євро. Перевірені документи. Будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
szyma98

Привіт!

Знаєте, без додаткових подробиць я б сказав, що зараз ми можемо лише задавати запитання.

На щастя, скаргу схвалено та чекає на ваше оновлення. Тому, якщо ви не проти, переходьте за цим посиланням 👈 Я, наприклад, не дізнався, коли саме був поданий ваш запит на виведення коштів.

Ви можете допомогти мені з цим, будь ласка?

Можливо, щось нове від казино на вихідних?


Автоматичний переклад.

Привіт, допоможіть, будь ласка, казино 20bet.com не хоче знімати мої гроші в розмірі 14 000 євро. Вже 2 дні чекаю. Я ніколи не чекав довше кількох годин. Я боюся, що я не отримаю ці гроші.

Автоматичний переклад.
1...7 8 910
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого