ФорумКазино20Bet Casino - загальне обговорення

20Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від Justo
|
34211 переглядів 180 відповідей |
|
1...8 9 10
szyma98
9 міс. тому

Я щойно переніс ваш інший допис сюди, щоб ми не пропустили відповідь один одного.

Звучить так, ніби минуло лише пару днів, рахуючи вихідні, я б сказав, що потрібно ще кілька робочих днів. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ніколи не витрачав більше ста євро на цьому веб-сайті Вони заморозять ваші ігри, коли ви виграєте, вони заблокують вас, ви не можете увійти, коли у вас хороший день, у мене є 100 відео однієї гри, чи грав я в них, когось цікавить Я щовечора живу на п’яти різних веб-сайтах, на яких вони грають, це найгірший, який я коли-небудь бачив, ніколи не досягає великого результату, і я граю на великий

Автоматичний переклад.
murselibesim
6 міс. тому

Якщо ви вважаєте, що наша група розгляду скарг може бути тут чимось корисною, і у вас є певні докази діяльності, яку ви описуєте, не соромтеся повідомити нам про це. Ми завжди раді допомогти.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Є тільки менеджер, хороший чоловік Меті, його звуть Каллум, він допоможе вам почати їхню підтримку клієнтів, це жахливо

Автоматичний переклад.
murselibesim
5 міс. тому

Вибачте, якщо це справді так, підтримка дуже важлива в казино, і це одна з перших речей, які мають справляти гарне враження.

Якщо у вас виникли проблеми з тим, що казино несправедливо забирає ваші гроші або щось подібне, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти, як оголосила Ромі.

Однак я б сказав, що якщо у вас немає тут грошей, не варто вкладати свій досвід. 😥

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, доброго вечора, МЕНЕ ВІДЧУВАЄТЬСЯ, НІБИ МЕНЕ ОБМАРАЛИ, ДОПОМОЖІТЬ МЕНІ.

Представляю свою справу:

Минулої неділі я вніс 3000 євро, і вони негайно вирахували їх з мого банку, тобто дохід з вас відразу забирають, але проблема виникає зі зняттям, виявилося, що в неділю я отримав 5 комбінованих ставок, які разом склали 24 000 євро Ну, я намагаюся зняти 20 000, і вони кажуть мені, що зняття коштів очікуються, зараз п’ятниця, минуло 5 днів, і вони завжди кажуть мені те саме, що мої зняття перевіряються, я відчуваю себе дуже розчарованим, і коли Я написав в Інтернеті, що з ним сталося ще багато людей... Я мало не почав плакати...

Я почуваюся розгубленим і не знаю, що я можу зробити чи хто може мені допомогти... Я дуже активний користувач, я постійно заробляю, але моє здивування полягає в тому, що тепер, коли я отримав гроші, здається, що вони ігноруючи мене...

Автоматичний переклад.
victorr0287
5 міс. тому

Привіт. Мені дуже прикро через затримку вашого виведення коштів у цьому казино. Просто майте на увазі, що немає потреби розповсюджувати повідомлення по всьому форуму.🙏

Я бачив вашу скаргу , де Томас пояснив вам, що ми зазвичай даємо казино 14 повних днів для обробки платежу, перш ніж ми можемо втрутитися.

Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис у цьому казино, і чи були у вас раніше якісь успішні зняття?

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення щодо цієї проблеми.

Автоматичний переклад.
victorr0287
5 міс. тому

Нічого страшного, це нормально.

Іноді можуть бути затримки з виплатами, особливо якщо казино перевантажене заявками. В інших випадках у них може бути навіть брак персоналу. Тому, будь ласка, постарайтеся бути терплячими, і, сподіваюся, ви отримаєте відкликання, як ви отримували багато інших раніше, як ви сказали.

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
victorr0287
5 міс. тому

Я розумію, що ви маєте на увазі, і просто сподіваюся, що все скоро вирішиться. 🤞

Просто повідомляйте нам про будь-які новини, будь ласка.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, добрий вечір, я хотів запитати, чи були у когось проблеми з виведенням коштів на 20bet, я з Аргентини.

Автоматичний переклад.
juanpablomorales28
5 міс. тому

Привіт, я переніс вашу публікацію під казино, і ви можете прочитати, через що пройшли всі гравці тут. Я впевнений, що ти не будеш єдиним.

У будь-якому випадку, у чому проблема з вашим вилученням? Чи можете ви розповісти мені трохи більше? Як довго ви чекали і чи є у вас підтверджений рахунок казино?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я гравець з Китаю. Це мій перший раз, коли я знімаю гроші на 20bet, і мене попросили підтвердити різні документи. Я також співпрацював із поданням, і проблем не було. Тепер мені не дозволено зняти 2500 юанів. Я ще не отримав прибутку, а мій депозит уже стільки. Тепер мені кажуть чекати, поки фінансовий відділ це опрацює. Питають, скільки часу це займе, а відповіді немає. Чи можу я чимось допомогти?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Допоможіть мені, дякую

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я також стикався з такою ситуацією, коли різні черги автентифікації очікують на обробку

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я гравець з Китаю. Це мій перший раз, коли я знімаю гроші на 20bet, і мене попросили підтвердити різні документи. Я також співпрацював із поданням, і проблем не було. Тепер мені не дозволено зняти 2500 юанів. Я ще не отримав прибутку, а мій депозит уже стільки. Тепер мені кажуть чекати, поки фінансовий відділ це опрацює. Питають, скільки часу це займе, а відповіді немає. Чи можу я чимось допомогти?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт!

Я радий, що ви прийшли сюди, щоб попросити допомоги та поради, але може бути важко визначити, коли щось варто спробувати, коли ми втрачаємо важливі деталі. З цієї причини я хотів би поставити вам кілька запитань, щоб допомогти мені зрозуміти ситуацію, в якій ми перебуваємо.

Чи грали ви в якісь ігри досі чи намагаєтеся взяти ту саму суму грошей, яку внесли раніше, якщо це має сенс?

Чи ваш обліковий запис наразі повністю перевірено та не потребує подальшої перевірки?

Будь ласка, дайте мені знати, коли ви подали запит на зняття коштів і чи вибрали ви використовувати той самий спосіб оплати, що й під час внесення депозиту.

Я знаю, що це може здатися надзвичайно допитливим, але я сподіваюся, ви розумієте, що чим більше інформації ми зберемо, тим кращі рекомендації ми зможемо надати.

Буде тут.



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я намагаюся подати скаргу на це казино, але мені не вдається. Вони не платять, вони завжди вимагають ще документи, які вони ніколи не закінчують. Як подати скаргу, це казино підходить лише для програшу, якщо ви хочете виграти, шукайте інше. дякую

Автоматичний переклад.
agmfilho
3 міс. тому

Привіт,

Чи можете ви надати короткий підсумок того, які документи ви надали до цього часу, які були відхилені та з якої причини? Я не хочу особливо втручатися, але нам точно знадобиться більше деталей. Будь ласка, не забудьте згадати, з якого часу ви намагаєтеся зняти гроші. Відверто кажучи, це дуже важливо, оскільки ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки гравців. Я вважаю, що це складна ситуація, але, як нам було доведено, її найкраще вирішувати шляхом співпраці.

Інструкції щодо скарг доступні тут 👈

Якщо я зможу зробити все, що вони просять, і зосередитися на отриманні грошей, у мене буде достатньо часу для обговорень з їхньою підтримкою або відгуків, коли я отримаю гроші.

Як це звучить для вас?

Автоматичний переклад.
18652516314m
2 міс. тому

Привіт, я деякий час роблю ставки на 20bet. Треба сказати, що 3 місяці тому я виграв 20 000 і спочатку мені доставляли проблеми. Мені довелося надіслати фото картки та банківського рахунку, але в підсумку мені все заплатили, тому сторінка надійна.

Автоматичний переклад.
victorr0287
2 міс. тому

Привіт, я дуже радий це чути і вітаю з такою гарною перемогою. Мені спадає на думку, що це може бути пов’язано з верифікацією, і тому поки ви не пройдете її успішно, вийти неможливо. Але я бачу, що ти нарешті впорався і все вийшло добре. Скільки часу вам знадобилося, щоб все зняти?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, у мене проблема з відкликанням призу в 23 000kc, вони продовжують пишуть одне й те саме, а відповіді немає, він надіслав усі документи для перевірки, і в будь-якому випадку, хтось може мені порадити, чи у вас така ж проблема, або подайте клас дія?

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого